quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:39 schreef Yankee het volgende:
Campa Zonda's op een Shimano afgemonteerde fiets, jullie mening graag
Als je graag eens door een group puristen van je fiets wil worden getrokken, zie ik er weinig op tegen...quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:39 schreef Yankee het volgende:
Niet doen, kun je beter Fulcrums nemen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:39 schreef Yankee het volgende:
Efkes zitten kijken en ik vind die Centaur groep er wel gaaf uit zien, mooi zwart. Maar ja, maar eens kijken wat in dat geval budgettechnisch te regelen is op een Bianchi frame.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kan niet
Oh @Fred: Als je dat budgettechnisch trekt zou ik voor de Campa Athena groep gaan of de Centaur.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Als je graag eens door een group puristen van je fiets wil worden getrokken, zie ik er weinig op tegen...
Ja weet ik, Rose heeft alleen geen fulcrums helaasquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:47 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Niet doen, kun je beter Fulcrums nemen.
ja dat kanquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:48 schreef marcodej het volgende:
Een 6600 cassette is toch compatibel met een 6701-ketting? (just checking, MP-verkoper zei dat het de nieuwste serie van Ultegra was, maar zag net dat het een 6600 cassette is).
Bestel je een fiets zonder wielen en bestel je die fulcrums ergens andersquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:51 schreef Yankee het volgende:
[..]
ach ik heb ook shimano op mijn fiets, dat schijnt ook niet te kunnen volgens de campa-politie
[..]
Ja weet ik, Rose heeft alleen geen fulcrums helaas
Zelfde als mijn shirtje in de OPquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:58 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik weet mijn god niet met welk tenue ze rijden, ik vond het pas zwaar bij de plaatselijke ronde, toen moest ik er ook af, dat krijg je er van als je in het seizoen trouwt lol.
Ik heb ze al even gemaild of dat kanquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:54 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Bestel je een fiets zonder wielen en bestel je die fulcrums ergens anders
Zo lang het een ketting in de juiste breedte is kun je ieder merk ketting op ieder merk cassette rijden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:48 schreef marcodej het volgende:
Een 6600 cassette is toch compatibel met een 6701-ketting? (just checking, MP-verkoper zei dat het de nieuwste serie van Ultegra was, maar zag net dat het een 6600 cassette is).
Centaur losse groep 10 speed is er al vanafquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:47 schreef Freddeh het volgende:
Efkes zitten kijken en ik vind die Centaur groep er wel gaaf uit zien, mooi zwart. Maar ja, maar eens kijken wat in dat geval budgettechnisch te regelen is op een Bianchi frame.
475.- voor zo'n oud ding met mirage notabene?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:46 schreef Freddeh het volgende:
Wat weer jammer dat ik dit jaar mijn vakantiegeld opzij heb moeten zetten voor een verhuizing: link
Dit is een 58, ik zou inderdaad eigenlijk 56 moeten hebben... En hij is inderdaad wel wat oud hoor. Vind de kleurstelling van die Bianchi's wel fantastisch, dat hebben ze helaas niet meer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
475.- voor zo'n oud ding met mirage notabene?Bovendien veel te groot voor jou ofwa?
Ik vond dit wel een aardige; corbon frame en je krijgt er ook nog een gratis slot bij!quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:49 schreef Freddeh het volgende:
Dit is een 58, ik zou inderdaad eigenlijk 56 moeten hebben... En hij is inderdaad wel wat oud hoor. Vind de kleurstelling van die Bianchi's wel fantastisch, dat hebben ze helaas niet meer.
Rapha-filmpjes, altijd goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.rapha.cc/rapha-continental-the-movie
![]()
![]()
Heeft wel wat ja, is volgens mij ook een 56 zo te zien toch? Het is wel Campa wat eronder zit, maar welke groep? Wie ziet dat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een aardige; corbon frame en je krijgt er ook nog een gratis slot bij!
http://link.marktplaats.nl/453234853
Mooi filmpje inderdaad, mooie beelden en goed geluid.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:58 schreef marcodej het volgende:
Rapha-filmpjes, altijd goed
Rapha-kleding is supertof, maar ook superduur...
Moeilijk te zien, het zal wel centaur of veloce zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:58 schreef Freddeh het volgende:
Heeft wel wat ja, is volgens mij ook een 56 zo te zien toch? Het is wel Campa wat eronder zit, maar welke groep? Wie ziet dat?
Die laatste is de enige mooie Bianchi die jullie mij tot nog toe hebben laten zien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Moeilijk te zien, het zal wel centaur of veloce zijn.
http://link.marktplaats.nl/441018499 deze is ook wel gaaf, alleen te groot ook.
Sommige Colnago's en Willier's zijn inderdaad mooier dan sommige Bianchi's. Smaken verschillen. Ik ben verliefd aan het worden op celestequote:Op donderdag 9 juni 2011 20:36 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die laatste is de enige mooie Bianchi die jullie mij tot nog toe hebben laten zien.
Als je dan toch zo'n te dure Italiaanse bak wilt hebben, koop dan een Colnago of Wilier, die zijn veel mooier
wat een afstand!quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
![]()
Strakke Bianchi inderdaad. Wilier is schitterend, Colnago vind ik dan weer kitch, oubollig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:36 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die laatste is de enige mooie Bianchi die jullie mij tot nog toe hebben laten zien.
Als je dan toch zo'n te dure Italiaanse bak wilt hebben, koop dan een Colnago of Wilier, die zijn veel mooier
Wow!quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
![]()
![]()
JoepTjoep.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:10 schreef fetss het volgende:
zoo, vandaag heb ik mijn ketting en achterderailleur goed grondig schoongemaakt
was nog best een gepruts om het goed terug te krijgen
binnenkort moet ik een nieuw zadeltje kopen...
op welke sites kijken jullie altijd voor jullie onderdelen/onderhoud/tips?
of brengen jullie hem altijd naar de FM?
Als je het wilt afdrukken op canvas misschien, maar dat zou ik sowieso niet doen met zo'n simpele onbewerkte jpeg. Maar ik denk niet dat ze RAW files hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:31 schreef Freddeh het volgende:
Dat vond ik inderdaad ook ja. Je kan nog hoge kwaliteits foto's bestellen ook, maar dat levert je op het scherm niet veel bijzonders extra op dacht ik zo.
Ik zag laatst een mooi Ciocc frame op Ebay staan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:36 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Met de productie die die mannen hebben kun je alleen op JPG, en dan nog niet eens te goed, werken. Dat is puur lopende band werk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je het wilt afdrukken op canvas misschien, maar dat zou ik sowieso niet doen met zo'n simpele onbewerkte jpeg. Maar ik denk niet dat ze RAW files hebben.
Maargoed, nu dwaal ik af richting fotografieAndere hobby
Idd zo duur.. Ik vind deze zelfs met die prijs nog tof genoeg om te kopen:quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rapha-filmpjes, altijd goed
Rapha-kleding is supertof, maar ook superduur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |