Ow doet me denken aan de AH diepvries tonijn (2 in een kartonnetje). Kan ze al tijden niet meer vinden helaas.quote:
Die vielen mij dus eigenlijk onwijs tegen.quote:
De gewone ah knoflookgarnalen salade voor op een broodje of toastje is ook heeeeeeerlijk. Zitten lekker veel garnalen in.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef Killjoy het volgende:
"AH Excellent Lauwwarme salade knoflookgarnalen"
Dit mis ik tegenwoordig, deze is zoooooooooo lekker, het lijkt er op alsof ze niet meer verkocht wordt
Ik noem dat goedkoop, het is allemaal relatief en wat je gewend bent.quote:
Vind je? Ik ga naar de AH voor het gemak, niet alleen vanwege de openingstijden maar vooral omdat de AH de hele buurt heeft gemonopoliseerd. Maar dat is met lichte tegenzin. In mijn herinnering was de Jumbo niet minder, en ik vind zo'n beetje alle etenswaren en drinkwaren van de Hema beter, en goedkoper.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:35 schreef LXIV het volgende:
De AH is niet de goedkoopste, maar de verhouding prijs/kwaliteit is wel erg goed.
Ik ga altijd naar de C1000, want die is het dichtste bij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vind je? Ik ga naar de AH voor het gemak, niet alleen vanwege de openingstijden maar vooral omdat de AH de hele buurt heeft gemonopoliseerd. Maar dat is met lichte tegenzin. In mijn herinnering was de Jumbo niet minder, en ik vind zo'n beetje alle etenswaren en drinkwaren van de Hema beter, en goedkoper.
Vind ik een aparte vergelijking.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:00 schreef Zigger het volgende:
[..]
Ik noem dat goedkoop, het is allemaal relatief en wat je gewend bent.
Het is in ieder geval kwaliteit; OK als ik bij een Indiaas restaurant ga is het *soms* nog lekkerder, maar dan betaal je al gauw een 10-14 euro voor een kleine portie.
Al acht ik de kans klein, hoop ik nog steeds dat het terugkomt.quote:Geachte heer Killjoy,
Hartelijk dank voor uw bericht van 7-6-2011.
U geeft aan dat u AH Excellent Lauwwarme maaltijdsalade knoflook garnal mist in ons assortiment. Dit product wordt helaas niet meer bij ons verkocht. De ruimte in onze winkels is beperkt en het aanbod aan producten zeer groot. Er worden daarom keuzes gemaakt, om tot een evenwichtig assortiment van kwalitatief goede producten te komen. Wij zijn ons ervan bewust dat we, door het uit het assortiment nemen van producten, helaas een aantal klanten teleurstellen. Alle vragen en opmerkingen van klanten worden door ons gebundeld en aan de verantwoordelijke managers doorgegeven. U kunt ervan verzekerd zijn dat uw opmerking de nodige aandacht heeft en serieus wordt behandeld.
Met vriendelijke groet,
Naam AH-Medewerkster
Albert Heijn Klantenservice
Die is erg lekker inderdaad, net als de thaise biefstuk salade.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef Killjoy het volgende:
"AH Excellent Lauwwarme salade knoflookgarnalen"
Dit mis ik tegenwoordig, deze is zoooooooooo lekker, het lijkt er op alsof ze niet meer verkocht wordt
Ze hadden ook zo'n lauwwarme salade met geitenkaas in spek, ook verdwenenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:10 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Al acht ik de kans klein, hoop ik nog steeds dat het terugkomt.
Ik vind hem lekker hoor, niets mis mee.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:11 schreef Marloes het volgende:
- De Griekse orzo salade
- Poosje geleden had ik rijst met een zoete saus met garnalen, die was ook lekker!
Iemand deze al geprobeerd? Lijkt me ook lekker:
[ afbeelding ]
Die at ik altijd zo op. Heeeerlijkquote:Op zondag 12 juni 2011 18:26 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ze hadden ook zo'n lauwwarme salade met geitenkaas in spek, ook verdwenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |