Ik stopte met lezen bij 'Betse'.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ach ja die mensen die er nu werken hebben volgens mij niets met het oude gtst te maken.
Antwoord binnen een kwartier
[..]
Ik ben er laatst geweest en heb het decor simpelweg NIET gezien.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, leuk om te weten dat het Sanders INC-decor nu bij Beeld & Geluid staat! Misschien dat ik binnenkort een kijkje ga nemen
Maar voor de rest slaat het antwoord nergens op
Stond het keukentje van Harmsen er nog wel of niet? Het zou kunnen dat ze die twee hebben omgewisseld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben er laatst geweest en heb het decor simpelweg NIET gezien.
Ik vroeg me ook stellig af wat "Meerijk" wasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen bij 'Betse'.
Fuck! Dat heb ik dus óok niet gezien! Ik dacht al dat ik een heel stuk vergeten was... Waar is dat te vinden in de Experience dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Stond het keukentje van Harmsen er nog wel of niet? Het zou kunnen dat ze die twee hebben omgewisseld.
Geen idee, ben er nog nooit geweest. Ik denk dat je het wel zult vinden op de site van Beeld & Geluidquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Fuck! Dat heb ik dus óok niet gezien! Ik dacht al dat ik een heel stuk vergeten was... Waar is dat te vinden in de Experience dan?
Naar de volgende aflevering waarschijnlijkquote:
Ik ben benieuwd wat Maxime en Lorena nu gaan doen. Gaan ze met Ludo samenwerken of gaan ze zelf door met hun wraak en Ludo tegen Frederik opzetten? Ik hoop in ieder geval dat Ludo eindelijk weer eens echt in actie komt. Hij begint eindelijk weer een beetje op zijn oude zelf te lijken nu het weer om zakendoen gaat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Naar de volgende aflevering waarschijnlijk
Ik wist het al een tijdje van die krant in De Koning en de fles champagne, maar opeens zag ik de achterkant van het magazine, de krant van Jef, de vaas bloemen in de Rozenboom...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:26 schreef Frey het volgende:
Geniaal ja.
Dat viel me ook pas na een tijdje op.
Ik zag het in de shortie, ja. Hopelijk weten de schrijvers zich er nu wél raad mee en kan dit een leiden tot een mooi deel van de zomercliffquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Maxime en Lorena nu gaan doen. Gaan ze met Ludo samenwerken of gaan ze zelf door met hun wraak en Ludo tegen Frederik opzetten? Ik hoop in ieder geval dat Ludo eindelijk weer eens echt in actie komt. Hij begint eindelijk weer een beetje op zijn oude zelf te lijken nu het weer om zakendoen gaat.
Die muziek is ook heerlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
De eerste scène van deze aflevering is werkelijk geniaal. Ik kan niet wachten tot seizoen 6 uitkomt
Ik vond de verschillende versies van het GTST lied midden in zo'n scène altijd fantastisch. Als Laura, Arnie en Roos in het ziekenhuis staan te kijken naar Lotje, hoor je zo'n versie op een kindermelodietjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Die muziek is ook heerlijk.![]()
Die ken ik vooral nog van de scène waar Bronkhorst Suzanne komt meenemen.
Ik ben zo dol op die jaren 90 tunes, vooral van midden en eind jaren 90.
Ik verwacht zeker geen samenwerking tussen Maxime en Lorena met Ludo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Maxime en Lorena nu gaan doen. Gaan ze met Ludo samenwerken of gaan ze zelf door met hun wraak en Ludo tegen Frederik opzetten? Ik hoop in ieder geval dat Ludo eindelijk weer eens echt in actie komt. Hij begint eindelijk weer een beetje op zijn oude zelf te lijken nu het weer om zakendoen gaat.
De GTST tune was 15 jaar lang te horen in zoveel prachtige vormen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
Ik vond de verschillende versies van het GTST lied midden in zo'n scène altijd fantastisch. Als Laura, Arnie en Roos in het ziekenhuis staan te kijken naar Lotje, hoor je zo'n versie op een kindermelodietje
quote:De CELU-tune is ook fantastisch
En de tunes voor de stockshotsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef Frey het volgende:
[..]
De GTST tune was 15 jaar lang te horen in zoveel prachtige vormen.![]()
Vooral huwelijken waren niet compleet zonder deze prachtige muziek.
En ook de treurige versies waren altijd geniaal.
Ha, ik zie nu pas dat het topic alweer bijna vol isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:47 schreef Frey het volgende:
Wil er graag een paar voorbeelden bij halen, maar dan verdwijnen die meteen in de vergetelheid. Even wachten tot het nieuwe topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |