quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:46 schreef Frey het volgende:
Shortie voor morgen is interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, en nogmaals:Ludo die weer zaken doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_

Het begint zowaar weer ergens op te lijken.quote:

?
 ?

Had ik niet verwacht.
 Had ik niet verwacht.Nu maar hopen dat ze er ook echt iets mee gaan doen.quote:Beste ********,
Bedankt voor de mail. We willen je melden dat we alle klachten serieus nemen en meewegen in keuzes voor de toekomst. Daarom willen we graag reageren. We houden de populariteit van de personages goed in de gaten. Charlie is inderdaad op dit moment de minst populaire, maar dit wisselt. Er moet altijd iemand de minst populaire zijn. De relatie van Edwin en Lucas loopt niet altijd vlekkeloos, maar liefde maakt blind. Lucas is gek op Edwin en wil hij absoluut niet kwijt. Hopelijk is het nu iets duidelijker geworden.
Ondanks de kritiek wensen we je nog veel kijkplezier toe!
Vriendelijke groeten,
Redactie GTST

Hmm had ik ook niet verwacht. valt me mee van ze.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 04:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb zowaar een reactie gekregen op mijn haatmail.Had ik niet verwacht.
[..]
Nu maar hopen dat ze er ook echt iets mee gaan doen.

Had je ook al de mail ergens gepost die je gestuurd hebt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 04:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]

Je mag dan wel antwoord hebben gekregen, maar het is echt een antwoord van lik-me-vessie:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 04:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alsof je een kind van zes bent!quote:De relatie van Edwin en Lucas loopt niet altijd vlekkeloos, maar liefde maakt blind.

quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef Frey het volgende:
Of de website wordt door kinderen bijgehouden.

Nee, inderdaad. En sommige antwoorden halen ze gewoon van Wikipedia (bijv. de vraag hoe de naam is ontstaan, hebben ze gewoon ctrl+c -> ctrl+v gedaan).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:30 schreef Frey het volgende:
Het niveau van de vragen is vaak ook om te janken. Dan bedoel ik vooral de vragen die worden uitgezocht, want er zullen toch echt wel veel betere vragen bij zitten. Maar als het een vraag is over vroeger, dan weten ze het antwoord niet. Daarom kiezen ze maar makkelijke flutvragen. Het niveau van de antwoorden is soms nog erger.
En die polls overal zeggen ook genoeg. Ik snap vaak helemaal niets van zo'n uitslag.

quote:Betse Maikel,
Bedankt voor de mail met je opmerking. Het klopt dat er momenteel weinig tot geen scenes worden gedraaid op kantoor. De set van Sanders Inc. staat momenteel bij Beeld en Geluid. De bezoekers kunnen daar dus zelf een kijkje nemen in het decor. Voor de rest wordt er weldegelijk gewerkt in Meerijk, maar het valt misschien wat minder op. Rik werkt in De Koning en op de taxi. Charlie en Lorena zijn vaak in Charlies te zien. Bing en Lucas hebben samen de club Dansatoria en Laura is bedrijfsleider van hotel De Rozenboom. De verhalenworden veel vaker op de werkvloer verteld en gespeeld, maar het zijn verhaallijnen die te maken hebben met de privéomstandigheden. De verwarring is dus begrijpelijk. Hopelijk is het nu iets duidelijker.
Veel kijkplezier verder!
Vriendelijke groeten,
Redactie GTST

Haha, leuk om te weten dat het Sanders INC-decor nu bij Beeld & Geluid staat! Misschien dat ik binnenkort een kijkje ga nemenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ach ja die mensen die er nu werken hebben volgens mij niets met het oude gtst te maken.
Antwoord binnen een kwartier
[..]

Stan zit er volgens die knuppels al vanaf seizoen 3 in. Nou, als ik hun was zou ik toch een seizoensbox kopenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:47 schreef Frey het volgende:
En de biografieën kloppen soms ook niet. Zo staat er bij Sylvia dat ze er al in seizoen 2 in zat. Die seizoenen kloppen bij meer personages niet. Er staat ook dat Jan Henk Rien heeft doodgeschoten. Dat heb ik dus altijd gedacht, bleek het ineens een huurmoordenaar te zijn en ook nog eens gestuurd door Trix in plaats van Jan Henk.

Ik dacht toen even dat Sylvia er al in kwam.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:32 schreef PeterKelder het volgende:
Hilde de Mildt had in seizoen 3 wel een hele kleine gastrol als secretaresse van Het Spectrum

quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik dacht toen even dat Sylvia er al in kwam.

Klopt ik stelde een vraag over vroeger en over het zakenleven en ik krijg het antwoord zo als hierboven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:30 schreef Frey het volgende:
Het niveau van de vragen is vaak ook om te janken. Dan bedoel ik vooral de vragen die worden uitgezocht, want er zullen toch echt wel veel betere vragen bij zitten. Maar als het een vraag is over vroeger, dan weten ze het antwoord niet. Daarom kiezen ze maar makkelijke flutvragen. Het niveau van de antwoorden is soms nog erger.
En die polls overal zeggen ook genoeg. Ik snap vaak helemaal niets van zo'n uitslag.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |