dat laatste inderdaad. Ons meisje heet al echt, *insert name*, en kan me al niet meer voorstellen dat ze anders zal heten.. zijn er al helemaal aan gewend.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:49 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp, ik roep t de hele dag en elin moet t oefenen (al kan ze dat wel zeggen) en de naam hoort al helemaal bij ons gezinnetje
Hier hetzelfde. Gelukkig praat Mette nog nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat laatste inderdaad. Ons meisje heet al echt, *insert name*, en kan me al niet meer voorstellen dat ze anders zal heten.. zijn er al helemaal aan gewend.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Kunnen jullie er dan ook zo verliefd over nadenkenDat je kindje echt zus of zo gaat heten?
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ga altijd allemaal dingen verzinnen waarvan ik zelf niet eens weet of ik er achter sta.
Klopt als een bus, daarom ga ik hem toch voorstellen aan lief (die volgens mij naast Mette in slaap is gevallen op haar kamer).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Saar trouwens niet alleen een leuke naam omdat 'ie goed combineert met Mette, maar ik vind hem ook echt bij jullie passen, voor zover ik dat in kan schatten natuurlijk. Eenvoudig maar geraffineerd.
Lena is nu toch 5 maandenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn lief vindt het ook een leuke naam. Nu nog een tweede meisje.
Aimin of wel Aymin spreek uit als Emmin vind ik ook een mooie.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:35 schreef Beregd het volgende:
Omar vind ik nog wel een leuke arabische naam.
Ik ben net gestopt met de pil.quote:
Nee hoor meid, ik vind het ook een coole naam!quote:
Dat wordt oppassen dan in jullie gevalquote:
quote:
maar er is niets mooiers dan Wienerwursten!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Nee hoor meid, ik vind het ook een coole naam!
En volgens mij spreek je het niet uit als tOrsten maar als tUrsten, dus dan rijmen de worsten en borsten ook niet meer.
Nouwwwwww flauwerd!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maar er is niets mooiers dan Wienerwursten!
Klinkt ook heel mooi.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind zelf Nilsen zo'n mooie meidennaam, maar ik denk dat niemand daar helaas aan kan wennen.
voor deze spruit stond nilsen in ieder geval heeeeeeeeeeeel erg hoog
Voor vrouwen, echt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind teddie, billie en bobbie ontzettend leuk voor meiden, maar mn vent houdt niet van IE op t eind
Tuurlijk! Waarom niet?quote:
iddquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:17 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Tuurlijk! Waarom niet?
Trouwens, de naam Teddie, maar dan geschreven met Y op het eind werd vroeger ook nog wel eens gegeven hoor. Neem bv Teddy Scholten, bekende zangeres en presentatrice (*11 mei 1926 - 8 april 2010+ )
Mijn dochter heeft trouwens altijd nog een tweede naam achter de hand voor mocht ze later niet tevreden zijn over haar roepnaam.
Om te kijken of mijn pukkels dan weggaan.quote:
dat heeft er vast mee te maken dat van oudsher meisjesnamen vaak een verkleinvorm zijn van jongensnamen, bijv: Gertje, Josje, Brechtje, Juultje, Dirkje. dus dat ben je dan meer gewend, en gewenning gaat vaak samen met iets mooi vinden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:37 schreef Beregd het volgende:
Ik vind eigenlijk net jongensnamen op ie (of zelfs y) minder leuk, terwijl ik het voor een meisje vaak wel tof vind.
Jamie voor een meisje, ok, maar voor een jongen? en Sammy, tommy ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |