Uh hormonen vastquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
't Was best grappig, (no offence, TF), maar tranen over je wangen?
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Evenstar. ik las net dé naam voor jullie: Alistair ik vind m zelf iig heel erg prachtig
voorbeelden?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom tijdens het kijken van Deense series altijd zoveel leuke namen tegen.
nope geloof niet dattie Deens is hoor...quote:Op maandag 13 juni 2011 20:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hebben jullie een Deense naam BJ?
Evie en Jiska
quote:
Wallander is Zweeds toch? wel het stuk bij Malmo, Skane heet het geloof ik, maar toch echt Zweeds. (en als je Engels Duits en Fries beheerst kan je het verstaan)quote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Als je niet te 'dik' Nederlands spreekt vind ik dat je met veel Deense namen wel wegkomt, zoals Katarina. Al zou ik zelf twijfelen over de K, denk ik. Maar Catharina staat weer zo tuttig.
Oh de sprookjescamping, leuk is dat hè?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:42 schreef Sjeen het volgende:
Net terug van de de Sprookjescamping vind ik Hannah echt een hele mooie naam, Isa wil ook Hannah de Heldhaftige zijn
Evenstar, had ik Eamon al eens genoemd? Die vinnik mooi
Haha nu maak je ons heel erg nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:08 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb een kickass tweede naam gevondennu moet mn vent het nog pikken, want erg normaal is het niet, terwijl! Oerhollands
quote:In 2008 gaven 7 mensen hun baby de naam Splinter.
In 2009 gaven 7 mensen hun baby de naam Splinter.
De babynaam Splinter staat bij 0 leden op de favorietenlijst en is 603 keer bekeken deze maand
en dan een beetje op zn zaais uitsprekenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Sjeen Eamon vond ik wel leuk, ik ga hem eens voorleggen!
Grootste familie deel is Britsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en dan een beetje op zn zaais uitspreken
IEEEEEEEEEEEEEEMOHN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |