I;m with stupidquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:53 schreef Kleurdoos het volgende:
jah lenore, maar de rest niet!
Enora vind ik zo lief en Eleonora dan als naam, Enora als roepnaam
Jaaaaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Kunnen jullie er dan ook zo verliefd over nadenkenDat je kindje echt zus of zo gaat heten?
dat laatste inderdaad. Ons meisje heet al echt, *insert name*, en kan me al niet meer voorstellen dat ze anders zal heten.. zijn er al helemaal aan gewend.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:49 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp, ik roep t de hele dag en elin moet t oefenen (al kan ze dat wel zeggen) en de naam hoort al helemaal bij ons gezinnetje
Hier hetzelfde. Gelukkig praat Mette nog nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat laatste inderdaad. Ons meisje heet al echt, *insert name*, en kan me al niet meer voorstellen dat ze anders zal heten.. zijn er al helemaal aan gewend.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Kunnen jullie er dan ook zo verliefd over nadenkenDat je kindje echt zus of zo gaat heten?
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ga altijd allemaal dingen verzinnen waarvan ik zelf niet eens weet of ik er achter sta.
Klopt als een bus, daarom ga ik hem toch voorstellen aan lief (die volgens mij naast Mette in slaap is gevallen op haar kamer).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Saar trouwens niet alleen een leuke naam omdat 'ie goed combineert met Mette, maar ik vind hem ook echt bij jullie passen, voor zover ik dat in kan schatten natuurlijk. Eenvoudig maar geraffineerd.
Lena is nu toch 5 maandenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn lief vindt het ook een leuke naam. Nu nog een tweede meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |