quote:Op zondag 12 juni 2011 18:50 schreef RenRen- het volgende:
Heb ik een spel gedownload, kan ik er niet nog een downloaden. Boo.
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan ga je naar accountbeheer, transactiemanagement, lijst van services, kiest welcome back en daar zijn ze weer!
Inderdaad, Dead Nation duurde ook echt al een ruim kwartier om op te starten, stond er na een uur in eens inbeeld "Download Completed", bleek dat ik inFamous download aan had staanquote:Op zondag 12 juni 2011 14:22 schreef Fallen het volgende:
Algemene tip voor installeren updates:
Niet doen als er nog een download actief is. De installatie is naast eventueel uitpakken ook een encryptie en lopende downloads vertragen de boel enorm!
Graag gedaanquote:Op zondag 12 juni 2011 18:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Teruglezen is ingewikkeld hoor, MarkDankje
Voordat ze gehackt werden had ik soms problemen met aanmelden.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:26 schreef krokdown het volgende:
hebben jullie er altijd ook zo''n problemen mee, met verbinding maken op de ps3?
Dit.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Voordat ze gehackt werden had ik soms problemen met aanmelden.
Maar sinds ze weer terug zijn heb ik daar geen last meer van.
Normaal gesproken moet je via je SingStar-disc naar de SingStore gaan. Hier staan dan alle liedjes die je kunt downloaden. Je kunt er niet direct via de PS store komen. Ik heb dit overigens sinds het weer online komen niet meer gedaan dus weet niet of het evt. down is.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:09 schreef CoExist het volgende:
Misschien is dit een ontiegelijke domme vraag... Maar ik heb dus Singstar gekocht (voor m'n vriendin hehe) en ik snap er geen moer van hoe ik dus tracks kan downloaden in die PS Singstore!? Ik heb genoeg PSN tegoed en inmiddels de Singstar Viewer geïnstalleerd maar ik zie nergens de optie om daadwerkelijk tot kopen over te gaan. Ook de ingebouwde help functie laat te wensen over.
Of kan het zijn dat Sony hun online muziek dienst na de PSN hack nog niet draaiende heeft?
Thnx voor je reply!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:53 schreef koei het volgende:
Normaal gesproken moet je via je SingStar-disc naar de SingStore gaan. Hier staan dan alle liedjes die je kunt downloaden. Je kunt er niet direct via de PS store komen. Ik heb dit overigens sinds het weer online komen niet meer gedaan dus weet niet of het evt. down is.
Nou ja zeg wat een onzin dat dat niet kan!quote:Op maandag 13 juni 2011 13:18 schreef CoExist het volgende:
[..]
Thnx voor je reply!
En ik ben er inmiddels achter! Ik heb bij MediaMarkt een Singstar Studio 100 versie gekocht omdat deze bundel maar 25,- was incl. 2 draadloze microfoons, geen slechte deal dacht ik zo! Enfin, ik was in de veronderstelling dat ik dus wel tracks kon downloaden uit de Singstore maar die is dus afgschermd door de Studio 100 versie.
Ik zal ff de Queen Singstar editie kopen zodat ik wel in de Singstore kan!
Het zal wel afgeschermd zijn vanwege de kinderen. Dat ze dus niet per ongeluk voor 100-en euro's nummers of andere DLC downloaden. Of met die eyetoy cam online "enge" mensen tegen komen ofzo...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:37 schreef Griebus het volgende:
Nou ja zeg wat een onzin dat dat niet kan!
Viel mij gister ook op als je een spel wil laden vraagt hij eerst of je wilt saven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:18 schreef mash_ het volgende:
Ik heb gister een uur of 5 voor niks infamous gedaanIk ging een ander bestand laden om daar nog wat trophies te halen en toen heb ik hem over de verkeerde opgeslagen
Deel 1 is grijs, grauw en saai.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:53 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik vind infamous helemaal niet zo leuk, misschien dat ik het meer moet spelen maar de controls vind ik niet zo geweldig.
En het is allemaal erg grijs en grauw
Ik vind het juist heerlijk spelen maar vind hem ook snel repetitief worden. Heb hem ook niet uitgespeeld..quote:Op maandag 13 juni 2011 22:53 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik vind infamous helemaal niet zo leuk, misschien dat ik het meer moet spelen maar de controls vind ik niet zo geweldig.
En het is allemaal erg grijs en grauw
inFamous 2 is inderdaad een parel van een game. HELE grote vooruitgang tov van deeltje 1.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:19 schreef mash_ het volgende:
Deel 2 is echtDeel 1 heb ik maar even gespeeld maar kan je wel een stuk minder geloof ik. Je hebt in deel 2 echt vette powers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |