Het grote nadeel aan Uncharted! Owhja en die belachelijke zombies en aapmensdingenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef Stuurver het volgende:
Is Uncharted 2 net zo onrealistisch als 1?
Speel nu 1 en ik vind het zo nep dat ik 5 kogels in iemand moet pompen voordat hij doodgaat. En ook de hoevelheid vijanden, voelt meer alsof ik tegen het zuid-amerikaanse leger vecht dan een kleine groep huurlingen
Het is dan ook een veredelde shooter slash adventure.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef Stuurver het volgende:
Die waterscooter stukjes ook![]()
In plaats dat je er gewoon doorheen crosst moet je om de seconde stoppen om iets uit het water te schieten
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef MagischMannetje het volgende:
Man wat is het lastig om raak te schieten bij dead nation! Ik heb gewoon zo vaak mogelijk op de melee knop geklikt. Want dat richten..
quote:We will be releasing these on a single Blu-ray disc across PAL on 28th September 2011.
quote:Also, for the purists among you (I know I’m one), we’ve placed the original PS2 artwork from both titles on the reverse of the paper inlay, so you can swap them around and have the classic look for your collection
Holy shit, hier schrik ik wel een beetje vanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Also, for the purists among you (I know I’m one), we’ve placed the original PS2 artwork from both titles on the reverse of the paper inlay, so you can swap them around and have the classic look for your collection
[ afbeelding ]
Is even wennen inderdaad, daarna is het makkelijk te doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef MagischMannetje het volgende:
Man wat is het lastig om raak te schieten bij dead nation! Ik heb gewoon zo vaak mogelijk op de melee knop geklikt. Want dat richten..
Ik vind de Europese mooier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, USA krijgt een keer de betere cover.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef Stuurver het volgende:
Is Uncharted 2 net zo onrealistisch als 1?
Speel nu 1 en ik vind het zo nep dat ik 5 kogels in iemand moet pompen voordat hij doodgaat. En ook de hoevelheid vijanden, voelt meer alsof ik tegen het zuid-amerikaanse leger vecht dan een kleine groep huurlingen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Lastig met een analog en een beperkte aantal ammo
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef Stuurver het volgende:
Die waterscooter stukjes ook![]()
In plaats dat je er gewoon doorheen crosst moet je om de seconde stoppen om iets uit het water te schieten
Volgens mij kun je er niks vanquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:05 schreef Stuurver het volgende:
Die platform stukjes zijn ook controller-tegen-de-muur frusterend door die camera
Dat dusquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:25 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij kun je er niks van
Ik herken in ieder geval jouw klachten niet. Doe je best!
Volgens mij werkt Fury alleen als je de originele HD ook hebt geïnstalleerd, daar zal het wel aan liggen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:30 schreef Glennz het volgende:
Ik heb WipeOut HD Fury gedownload. Hij staat bij 'Hulpprogramma voor gamedata'.
Maar hoe start ik die game nou op?
Ik heb nog geen andere game gedownload. Niet genoeg ruimte op harde schijf
Hoe bedoel je originele HD? ik heb nog een oude ps3 (40GB).quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt Fury alleen als je de originele HD ook hebt geïnstalleerd, daar zal het wel aan liggen.
Originele Wipeout HDquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:34 schreef Glennz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je originele HD? ik heb nog een oude ps3 (40GB).
Niet HD als in Hard Disk maar hd als in WipeOut HDquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:34 schreef Glennz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je originele HD? ik heb nog een oude ps3 (40GB).
Je had WipeOut HD ook moeten downloadenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:41 schreef Glennz het volgende:
Oh, op die manier..
Maar dan vind ik het nog wel vaag, want ik heb die full game unlock gedownload van 100 kb.
Dan zou het toch moeten werken?
Anders zouden al die mensen die WipeOut HD Fury gedownload hebben, in het bezit moeten zijn van de originele WipeOut HD?
Ik snap er niks meer van
Je krijgt het complete pakket (3 downloads)quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:41 schreef Glennz het volgende:
Oh, op die manier..
Maar dan vind ik het nog wel vaag, want ik heb die full game unlock gedownload van 100 kb.
Dan zou het toch moeten werken?
Anders zouden al die mensen die WipeOut HD Fury gedownload hebben, in het bezit moeten zijn van de originele WipeOut HD?
Ik snap er niks meer van
Rustig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:50 schreef Stuurver het volgende:
Hoe is Uncharted 2 online eigelijk? hoor er weinig dingen over
Ja, en daarna mag je alsnog meteen een zooi patches downloadenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je krijgt het complete pakket (3 downloads)
Rustig geloof ik, maar ik wil eerst deel 1 uit spelen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:50 schreef Stuurver het volgende:
Hoe is Uncharted 2 online eigelijk? hoor er weinig dingen over
quote:1: Ga naar het PlayStation Network icoon in je XMB.
2: Selecteer Accountbeheer.
3: Selecteer Transactiebeheer.
4: Selecteer Lijst van Services en dan PSN promoties
5: Selecteer Gratis PS3 games (zo staat het ongeveer vermeld).
6: Je kunt nu weer het Welcome Back gedeelte inkomen in de PlayStation Store om je gratis games op te eisen.
Een maat van mij ging vandaag een PS3 halen en hij kreeg Infamous 2 erbij, ik hem 'm meteen geleend en dan mag ie van mij Uncharted 1 & 2 lenen en Infamous.quote:
Ik weet niet hoe jij ''rustig'' definieert, maar als ik nu naar het huidige aantal (36.798) kijk is dit voor online activiteiten op de PS3 nog steeds behoorlijk. Dit is geen Black Ops of Halo waarvan de community na een jaar nog steeds volop actief is. In het geval van U2 praten we over een SP-profilerende titel die al ruim 1,5 jaar geleden is verschenen en samen met Killzone 2 de meest gespeelde exclusieve online titel op het platform is. Als je dán in ogenschouw neemt dat de online community nooit meer de grens van 50.000 actieve spelers (wat ik baseer op een uitspraak van de community manager die onderzoek heeft gedaan naar de multiplayer activiteiten) spelers heeft weten te overschrijden wordt mijn opmerking alleen maar onderstreept.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:24 schreef emokid het volgende:
Je hoeft niet telkens voor Uncharted in de bres te springen. Er zit duidelijk een dalende lijn in de activiteit van Uncharted 2 Multiplayer. Ik zit regelmatig in halflege potjes, en mijn NAT staat open.
De lead- en online game designer van Killzone 2 werkten niet mee aan het vervolg. Hun invloed was kennelijk toch te groot. Daar waar Killzone 2 een goede basis had gelegd en zich nog wist onderscheiden van de concurrentie (de grimmige doch fraaie art style, het gewichtsgevoel van de controls, sterke level design in de multiplayer, perfect uitgebalanceerde klasses), sloeg KZ3 de weg van CoD in. Dikke faal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:42 schreef emokid het volgende:
In dat geval heb je gelijk, maar ik vind het nog steeds bijzonder weinig vergeleken met de third party multiplayer games.. Killzone 3 is idd dramatisch.. hoe komt dat eigenlijk?
Bedankt, die moest ik nog kopen inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Net Worms gekocht voor 5 euro, blijft toch een leuk spel als je met meerdere spelers bent
Niet tof, vanwege het gebruik van sticks ipv touchscreen is de besturing veel minder.quote:
Ja daar dacht ik ook al aan. Niet aan te raden dusquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet tof, vanwege het gebruik van sticks ipv touchscreen is de besturing veel minder.
Je kan toch gewoon een psn kaart kopen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:30 schreef Chaos-Zero het volgende:
Werkt 3VCash met de Playstation Store?
Het ziet er ook nog eens totaal niet uit. Gewoon een uitgerekte PSP versie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet tof, vanwege het gebruik van sticks ipv touchscreen is de besturing veel minder.
Dat kon ook, maar dacht dat je met 3V wel zelf een bedrag kon 'kopen', maar dat gaat dus ook per 10 euro. Ik wil namelijk Under Siege en Beyond Good and Evil kopen, wat met Playstation Plus op 21 euro uit komt. Gezien ik dan net 1 euro te kort kom en anders 19 euro over hou vond ik dat een beetje zonde.quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een psn kaart kopen?
Nope, mini's hebben geen trophy's. Mini's kunnen, net als PSone games, ook op een PSP gespeeld worden en die heeft geen trophys.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:18 schreef Platina het volgende:
Vraagje: mini's komen die ook in je trophy list?
Er is een demo, probeer die eerst zou ik zeggenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:07 schreef Divje het volgende:
Vraagje, aangezien ik het spel nooit gespeeld heb, maar is Beyond Good & Evil een aanrader? Aangezien die nu voor een tientje in de store staat.. Met die Plus-korting scheelt dat toch wel 5 euro
(normaal 15,-)
Vast wel, heb hem zelf ook niet gespeeld.. Schijnt een klassieker te zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:21 schreef Divje het volgende:
Die staat nu te downloaden, was benieuwd of er hier ook mensen zijn die kunnen zeggen wat zij er van vinden?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:21 schreef Divje het volgende:
Die staat nu te downloaden, was benieuwd of er hier ook mensen zijn die kunnen zeggen wat zij er van vinden?
15 euro is een foute prijs. Hoort standaard 10 euro te zijn ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:07 schreef Divje het volgende:
Vraagje, aangezien ik het spel nooit gespeeld heb, maar is Beyond Good & Evil een aanrader? Aangezien die nu voor een tientje in de store staat.. Met die Plus-korting scheelt dat toch wel 5 euro
(normaal 15,-)
Ah, dat heb ik niet meegekregen, leuk prijsje danquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
15 euro is een foute prijs. Hoort standaard 10 euro te zijn ofzo.
Sony heeft al toegegeven dat de prijs niet klopt.
er wordt een minimum bedrag van 5 euro afgeboekt. Als je een duurder spel koopt wordt dus het bedrag meteen afgeboekt. Bij kleinere betalingen blijft wat er over is van die 5 euro minimum in je " portemenee" zitten en wordt dan wel weer gebruikt bij een volgende aanschaf.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:57 schreef rickyszz het volgende:
Kun je met een creditcard zelf de hoeveelheid PSN tegoed bepalen/kopen?
Oke,dus een spel van ¤15,00 kan ik kopen zonder enige verdere kosten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
er wordt een minimum bedrag van 5 euro afgeboekt. Als je een duurder spel koopt wordt dus het bedrag meteen afgeboekt. Bij kleinere betalingen blijft wat er over is van die 5 euro minimum in je " portemenee" zitten en wordt dan wel weer gebruikt bij een volgende aanschaf.
Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:08 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Oke,dus een spel van ¤15,00 kan ik kopen zonder enige verdere kosten?
http://gamingirresponsibl(...)e-about-psns-servicequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:33 schreef Apekoek het volgende:
Gratis spelletjes? Waarom werkt mijn welcome back programma niet?
Gister 1 spel gedownload en vandaag wil ik het 2e spel downloaden, namelijk little big planet. Maar als ik nu naar de welcome back games ga kan ik niets meer selecteren en dus geen game meer downloaden.![]()
Iemand idee hoe op te lossen?
Als je NAT type 1 of 2 is en 'open' is hoef je geen poorten te openen. Anders op portforward.com kijken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist even de poorten van mijn router geforward voor de 360, maar moet dat ook voor de PS3, en zo ja, welke poorten zijn dat!?
Je kan ook je ps3/360 in de DMZ zetten en upnp inschakelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist even de poorten van mijn router geforward voor de 360, maar moet dat ook voor de PS3, en zo ja, welke poorten zijn dat!?
De mijne staat op ''strict'' moet ik ze dan ook forwarden zodat ik nu ook kan hosten bij BO?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Als je NAT type 1 of 2 is en 'open' is hoef je geen poorten te openen. Anders op portforward.com kijken.
Heb ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:40 schreef Baghdaddy het volgende:
Is er trouwens iemand met KPN glasvezel gelukt om het NAT type 'open' te krijgen? Zit al een half jaar op strict.
Ik zal even kijken bij de NAT settings, thanksquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Als je NAT type 1 of 2 is en 'open' is hoef je geen poorten te openen. Anders op portforward.com kijken.
Ik, als n00b, heb geen flauw idee wat hier staatquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Je kan ook je ps3/360 in de DMZ zetten en upnp inschakelen
Ja, met strict kan je ook niet voice chatten metke vrienden en partijen van ze joinen. Heel irritant dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:42 schreef rickyszz het volgende:
[..]
De mijne staat op ''strict'' moet ik ze dan ook forwarden zodat ik nu ook kan hosten bij BO?
Met een DMZ heb je feitelijk alle poorten openstaan voor je PS3. Dit os niet onveilig aangezien ongebruike poorten op nonactief staan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zal even kijken bij de NAT settings, thanks
[..]
Ik, als n00b, heb geen flauw idee wat hier staatWat is DMZ?
Mijn NAT type is ook al op 2 (kwestie van unpp). Maar het belangrijkste is een open type te hebben. Nu kan je niet hosten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:19 schreef rickyszz het volgende:
Jeuj, m'n NAT-type is nu van 3 naar 2 is dat al genoeg om te kunnen hosten?
Oh, m'n Unpp stond ervoor ook al aan en toen stond er: Niet beschikbaar bij die Netwerkconfig dingesquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mijn NAT type is ook al op 2 (kwestie van unpp). Maar het belangrijkste is een open type te hebben. Nu kan je niet hosten.
Ja, alles moet eerst uit staan en dan moet unpp opnieuw gestart worden. Is je ps3-ip statisch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Oh, m'n Unpp stond ervoor ook al aan en toen stond er: Niet beschikbaar bij die Netwerkconfig dinges
Ah dan game ik wel via 3G van m'n telefoonquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, alles moet eerst uit staan en dan moet unpp opnieuw gestart worden. Is je ps3-ip statisch?
Tot zover ik weet kunnen KPN glasvezel gebruikers geen open nat type hebben wegens een blokkade van KPN.
Heh wat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ah dan game ik wel via 3G van m'n telefoon
Ja, m'n PS3 is statisch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |