Alsof de wereld een stukje vrolijker is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het voelt alsof een enorme last van mn schouders valt.
Ik heb twee keer met ze gevlogen. Afgezien van de bekwame beveiliging verschillen ze niet van een willekeurige andere maatschappij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:08 schreef remlof het volgende:
Ik zou niet graag vliegen met El Al, eerlijk gezegd.
Je blijft me verbazen met je postsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof de wereld een stukje vrolijker is.
Niet meer kijken naar al die honger, niet meer kijken naar al het onrecht, geen zorgen over armoede in Nederland en onbetaalbare zorg, geen schuldgevoel ten opzichte van de derde wereld.
Het is allemaal jouw persoonlijke verdienste!
In ruil daarvoor bang voor alles met een kleurtje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet meer kijken naar al die honger, niet meer kijken naar al het onrecht, geen zorgen over armoede in Nederland en onbetaalbare zorg, geen schuldgevoel ten opzichte van de derde wereld.
Heb er vijf minuten van mogen genieten. Nu kruip ik weer op de bank met een boek dat duidelijk maakt hoe kapitalisme de wereld verziekt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bank op bank?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb er vijf minuten van mogen genieten. Nu kruip ik weer op de bank met een bank dat duidelijk maakt hoe kapitalisme de wereld verziekt.
Ninja-edit jackass.quote:
Ook betyar is beter af rechtsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Je blijft me verbazen met je posts
Lees je mee betyar?
Goh, die downside heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
In ruil daarvoor bang voor alles met een kleurtje.
Dat is toch pessimistisch manquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb er vijf minuten van mogen genieten. Nu kruip ik weer op de bank met een boek dat duidelijk maakt hoe kapitalisme de wereld verziekt.
Ik kom er nu pas achter dat je الأميرة للا سلمى, de vrouw van de Marokkaanse koning in je ava hebt.quote:
Voordeel van links is dat je niet xenofobisch bent en niet in de knel komt met je geweten omdat je je het lot van armoedzaaiers aantrekt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh, die downside heb ik dan gemist.
Dus ik heb de voordelen van links (niet bang voor een kleurtje) gecombineerd met de geneugten van rechts?
Slecht Remlof, slecht!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat je الأميرة للا سلمى, de vrouw van de Marokkaanse koning in je ava hebt.
soort aflaat. best hypocriet eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voordeel van links is dat je niet xenofobisch bent en niet in de knel komt met je geweten omdat je je het lot van armoedzaaiers aantrekt.
Ik ben niet xenofobischquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voordeel van links is dat je niet xenofobisch bent en niet in de knel komt met je geweten omdat je je het lot van armoedzaaiers aantrekt.
De enige reden dat jij niet met je geweten in de knel komt is omdat je veel zuipt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind je het gek, KLM heeft ook een heel ander routenetwerk dan Ryanair en derhalve ook diverse vliegtuigtypen nodig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:37 schreef remlof het volgende:
Ter vergelijking, de KLM heeft een allegaartje van 117 toestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |