Ze heeft altijd zo'n kinderhoofd vind ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Eigenlijk is onflatteus misschien niet het goede woord, maar ik vind deze foto wel.... vreemd. Selena Gomez lijkt wel 4 jaar hier?
[ afbeelding ]
is er geen foto dat ze op de grond ligt?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:33 schreef kvd het volgende:
ongetwijfeld AUW...Liz Hurley heeft een beetje moeite met het afstappen van de trap in combinatie met haar schoenen...
[ afbeelding ]
Wat een mooie tas!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:49 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Lady gaga ... ze heeft denk ik pirates of the carribean gekeken..
Helaas niet...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef Skeletor het volgende:
[..]
is er geen foto dat ze op de grond ligt?![]()
of is ze toch niet gevallen?
Als een luier er zo uitziet is er toch wel een klein probleempje...alles zal erlangs gaanquote:Op zondag 26 juni 2011 14:13 schreef June. het volgende:
Venus Williams tennist in een luier
[ afbeelding ]
Zie net dat ik hem ook in het verkeerde topic heb geplaatst. Goedemorgen Junequote:Op zondag 26 juni 2011 15:03 schreef kvd het volgende:
[..]
Als een luier er zo uitziet is er toch wel een klein probleempje...alles zal erlangs gaan
Goeiemorgenquote:Op zondag 26 juni 2011 15:05 schreef June. het volgende:
[..]
Zie net dat ik hem ook in het verkeerde topic heb geplaatst. Goedemorgen June
't zijn net van die tienermeisjes..quote:Op zondag 26 juni 2011 17:31 schreef rena het volgende:
Tokio Hotel. Wat een stelletje griezels op een hoop.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:35 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Kerry Katona
[ afbeelding ]
En die rechterjongen staat toevallig op de foto?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:31 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Die 2e van links heeft waarschijnlijk hakken aan.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:37 schreef Madame_Paon het volgende:
En die 2 van Tokyo Hotel zijn toch een tweeling? De een is anders veel langer dan de ander.
Ze is in Japan, dus ze heeft zich voor de gelegenheid opgemaaktquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:49 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Lady gaga ... ze heeft denk ik pirates of the carribean gekeken..
Soortement van moderne Village People met een pot, nicht, loverboy en computernerd..quote:Op zondag 26 juni 2011 17:31 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |