Heb je het over mij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:06 schreef HappyBob het volgende:
Op een gegeven moment wordt het gewoon vervelend.
van wie of wat?quote:
Jij vindt mij lief. Ik heb je zelfs nog gefeliciteerd op Facebook.quote:
oke, ik ben benieuwdquote:
wauw, jullie zijn echte vrienden..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:11 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Jij vindt mij lief. Ik heb je zelfs nog gefeliciteerd op Facebook.Je hebt zelfs mijn comment geliked.
En toch wacht ik nog steeds op foto's van je nieuwe kapselquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:11 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Jij vindt mij lief. Ik heb je zelfs nog gefeliciteerd op Facebook.Je hebt zelfs mijn comment geliked.
Nee jij.quote:
Ik ben Kriebel, niet Klinker.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En toch wacht ik nog steeds op foto's van je nieuwe kapsel
het heeft geen keus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:06 schreef HappyBob het volgende:
Op een gegeven moment wordt het gewoon vervelend.
Als jij mij een toffe UI geeft, neem ik die wel.quote:
maar waarom wil je zo graag op klinkie lijken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:15 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Als jij mij een toffe UI geeft, neem ik die wel.
Do want.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:15 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Kan ik gedeeltelijk inkomen..maar bijna zelfde naam + UI is lastig op de vroege ochtend.quote:
Ik zal zoekenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:15 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Doe zo'n bijenkorf.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En het was een grapje,ik heb nog geen nieuw kapsel. Ik ben zoekende.
Het is ook vervelend.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kan ik gedeeltelijk inkomen..maar bijna zelfde naam + UI is lastig op de vroege ochtend.
[..]
Ik zal zoeken [ afbeelding ]
Ik wacht toch op een nieuwe UI.quote:
ik leef mee met die chaffeurquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben de enige in de bus, de chauffeur niet meegerekend dan.
Oh, leuk grapje hoor gr gr einzquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:21 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik wacht toch op een nieuwe UI. [ afbeelding ]
Ik heb ook nog een nieuwe nodigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Scrollen was minder moeite geweest.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef Kriebelbotsing het volgende:
Even een post maken zodat ik direct naar mn UI-manager kan.
Pasfoto van Bobo ja.quote:
Sry.quote:
quote:
Niet op de middelbare school, maar ik heb het vak nu wel al 3x gehad op het hbo, al is het wel wat anders dan op de havo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mooi zo.Jij deed op de middelbare school niet toevallig M&O zeker, ofwel?
Ah, oke. Ik heb een verslag nodig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet op de middelbare school, maar ik heb het vak nu wel al 3x gehad op het hbo, al is het wel wat anders dan op de havo.
Over wat?quote:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGquote:
Haiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG
Helemaal goedquote:
Nou, ik weet niet of je het kent maar we moesten meedoen met een soort spel 'bizzkids'. Alleen hadden wij daar dus niks aan gedaan en nu moeten we er ook een verslag over maken en dat gaat een beetje lastig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Over wat?
Kredietcrisis heb ik eentje liggen, dit jaar gemaakt
[..]
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG
Ehh ja goed hoorquote:
en jan rekt de andere dingen he he hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flippie heeft mn mobiele pagina gerekt alles
Daarom verjaardagen altijd gewoon in het weekend vierenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ehh ja goed hoor
Kan er niet lang van genieten, moet zo werken
Ik kan het helemaal niet vieren hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daarom verjaardagen altijd gewoon in het weekend vieren [ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ehh ja goed hoor
Bizzkids is dat niet van een bank waarmee je door klusjes geld kan verdienen, zeg maar ondernemen voor kinderen of?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je het kent maar we moesten meedoen met een soort spel 'bizzkids'. Alleen hadden wij daar dus niks aan gedaan en nu moeten we er ook een verslag over maken en dat gaat een beetje lastig.
Je bent jarig? Gefeliciteerd manquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ehh ja goed hoor
Thnx!quote:
Is dat henk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Helemaal goed
Maar ik mis de roze driewieler wel een beetje
Dankje!quote:
KAN NIET WANT IK ZIT NIET NAAST JE IN DE BUS EN IK REK NIETS.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flippie heeft mn mobiele pagina gerekt alles
Werken, werken werken.. jaja harde businessquote:
JOUW MOBIELE TELEFOON IS GROTER DAN EEN NEGERLUL EN REKT ALLES UITquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
KAN NIET WANT IK ZIT NIET NAAST JE IN DE BUS EN IK REK NIETS.
IK BEN ALWEER THUIS EN JE REKTE HEM WEL OMDAT JE CREEEEG HAD GEPOST MAAR DAN NOG MEER E.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
KAN NIET WANT IK ZIT NIET NAAST JE IN DE BUS EN IK REK NIETS.
Ahh, ja hoort erbij wel. Nogmaals gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Creeg het volgende:
[..]
Werken, werken werken.. jaja harde business
MIJN MOBIELE TELEFOON IS NIET GROTER DAN EEN NEGERLUL EN JA IK HEB HET GEMETEN EN NEE HET REKT DUS NIET ALLES UIT.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JOUW MOBIELE TELEFOON IS GROTER DAN EEN NEGERLUL EN REKT ALLES UIT
JA DAT DOE IK ASLTIJD ZIE SIG. VAN CREEGquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK BEN ALWEER THUIS EN JE REKTE HEM WEL OMDAT JE CREEEEG HAD GEPOST MAAR DAN NOG MEER E.
Jupquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh, ja hoort erbij wel. Nogmaals gefeliciteerd!
OKE PICS VAN JOU MET DIE NEGERLUL DANquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MIJN MOBIELE TELEFOON IS NIET GROTER DAN EEN NEGERLUL EN JA IK HEB HET GEMETEN EN NEE HET REKT DUS NIET ALLES UIT.
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA DAT DOE IK ASLTIJD ZIE SIG. VAN CREEG
Ik wil wel een date met hem regelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OKE PICS VAN JOU MET DIE NEGERLUL DAN
Weet ik. Ik vond het gewoon leuk om die te herhalenquote:
Nee..dan word ik jaloers toch..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil wel een date met hem regelenmaak jij dan de foto's
Dat weet ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:43 schreef Creeg het volgende:
[..]
Weet ik. Ik vond het gewoon leuk om die te herhalen
Ojaquote:
Sry.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Helemaal goed
Maar ik mis de roze driewieler wel een beetje
Misschien.quote:
Dat lijkt me wel een goed ideequote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OjaDan maar een date regelen zonder de neger
Wanneer wil je daten danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een goed idee [ afbeelding ]
doeii werk zequote:
Volgende week vrijdag ben ik pas weer in Utrecht..en de zaterdag dus ook nogquote:
Sws. ff al die assistentes zoenen hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk vrouwen zoenen he [ afbeelding ] Bye
Nee helaasquote:
En dan per ongeluk iets te dicht bij de mond. En dan even een rustig kamertje opzoeken..en dan baby maken en een hond kopenquote:
Ghehehe. Subtiel yes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan per ongeluk iets te dicht bij de mond. En dan even een rustig kamertje opzoeken..en dan baby maken en een hond kopen [ afbeelding ]
Preciesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan per ongeluk iets te dicht bij de mond. En dan even een rustig kamertje opzoeken..en dan baby maken en een hond kopen [ afbeelding ]
Hier op FOK ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef HappyBob het volgende:
In mijn hoofd klonk het als een goed idee [ afbeelding ]
Oh mooi tot danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag ben ik pas weer in Utrecht..en de zaterdag dus ook nog [ afbeelding ]
Ik had Paint al geopend om het wat duidelijker te makenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Hier op FOK ook. [ afbeelding ]
Vergeet je tandenborstel nietquote:
Teken eens?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had Paint al geopend om het wat duidelijker te maken [ afbeelding ]
[..]
Vergeet je tandenborstel niet [ afbeelding ]
quote:
Ik zie helemaal niks met assistentes.quote:
Bloemetjes en bijtjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:02 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niks met assistentes.![]()
Ik zie helemaal niks met assistentes.quote:
Nee, dan worden mensen boos.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kriebel doe je oude UI terug.
Hoi Serieus persoon
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kriebel doe je oude UI terug.
Hoi Serieus persoon
Nu is het in ieder geval snel te zien wie, wie is.quote:
Die vergeet ik nooitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had Paint al geopend om het wat duidelijker te maken [ afbeelding ]
[..]
Vergeet je tandenborstel niet [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Or troll?quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:33 schreef Hatsekiedee het volgende:
OH HÉ WAT IS DAT?eh eh meisje psstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar komt dat vandaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:38 schreef Beach het volgende:
>work with tards for like 3 years as a special helper due to the shitty economy of Sweden.
>Working at "Special Smiles" summer camp
>Teaching kids about farm animals with real animals
>Go to pig pen
>Specifically tell kids not to go into pen
>Turn around to help a kid with tying shoelaces
>Hear loud splat noise
>Turn around
> 4 retard kids in pig pen, literally rolling in mud making "Oink" noises
>Pigs start pushing them because they are in their space
>Retard strength comes out
>Mass battle between pigs and retards happens
>I delay in stopping this because of the hilarity of the situation
>Pigs knock retards over on top of each other
>Mass retard pile
>Pigs win
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:38 schreef Beach het volgende:
>work with tards for like 3 years as a special helper due to the shitty economy of Sweden.
>Go to pig pen
>Hear loud splat noise
>Turn around
>Mass retard pile
>Pigs win
lange tekst is langquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:38 schreef Beach het volgende:
>Go to pig pen
>Hear loud splat noise
>Turn around
>Mass retard pile
>Pigs win
4chan waarschijnlijk.quote:
Niet eens /b/ joh?quote:
Nee. Alsof dat de moeite waard is om te bekijken.quote:
True.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee. Alsof dat de moeite waard is om te bekijken.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:38 schreef Beach het volgende:
>Go to pig pen
>Hear loud splat noise
>Turn around
>Mass retard pile
>Pigs win
Ja.quote:
Ja, maar niet door ervoor naar de radio te moeten luisteren.quote:
Gewoon niets doen en ontvangen, prima zaak.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja, maar niet door ervoor naar de radio te moeten luisteren.
okquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:19 schreef mr-green het volgende:
weet je hoe grote piraten boot je daarmee kan kopen
AAARGHHH
Weinig, boten zijn duur.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:19 schreef mr-green het volgende:
weet je hoe grote piraten boot je daarmee kan kopen
AAARGHHH
Hetepakoquote:
Waarom maak je je daar zo druk overquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:33 schreef K-Cash het volgende:
als we nou die 25000 euro winnen, en danny betalen om die radio topics te sluiten [ afbeelding ]
Dat lees ik niet direct, maar dat maak ik op uit je nogal raar idee hebt dat je een forum admin 25.000 euro zou willen geven voor het sluiten van een aantal topics die je toch niet hoeft te lezen.quote:
;squote:
Wie zegt dat hij Danny de volledige 25k gaat betalen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat lees ik niet direct, maar dat maak ik op uit je nogal raar idee hebt dat je een forum admin 25.000 euro zou willen geven voor het sluiten van een aantal topics die je toch niet hoeft te lezen.
fout opgemaakt danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat lees ik niet direct, maar dat maak ik op uit je nogal raar idee hebt dat je een forum admin 25.000 euro zou willen geven voor het sluiten van een aantal topics die je toch niet hoeft te lezen.
Wie zegt dat hij niet meer dingen doet dan alleen radio topics sluiten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:35 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij Danny de volledige 25k gaat betalen?
Precies.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij niet meer dingen doet dan alleen radio topics sluiten?
Niemandquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:35 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij Danny de volledige 25k gaat betalen?
Dank.quote:
Mooi he.quote:
:$quote:
Ban voor de achterlijke mensen die op de één of andere manier mijn rust verstoren op dit forum zou ook een goed idee zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij niet meer dingen doet dan alleen radio topics sluiten?
Daar gaan we dan voor bobquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ban voor de achterlijke mensen die op de één of andere manier mijn rust verstoren op dit forum zou ook een goed idee zijn [ afbeelding ]
Koop een abo en je hebt negeer functie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ban voor de achterlijke mensen die op de één of andere manier mijn rust verstoren op dit forum zou ook een goed idee zijn [ afbeelding ]
ja dat kan dus met die 25000quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Koop een abo en je hebt negeer functie.
te duurquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat kan al als je de komma 3 plaatsen opschuift.
Er zijn altijd weer mensen die de achterlijke mensen quoten..heb ik daar dan alsnog geen last van?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat kan al als je de komma 3 plaatsen opschuift.
Dit kan ik niet bevestigen, vraag het anders na.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Er zijn altijd weer mensen die de achterlijke mensen quoten..heb ik daar dan alsnog geen last van?
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:58 schreef Hatsekiedee het volgende:
is dat een garpjen van die negeerfunctie?
quote:
Man je pakkie is bijna opquote:
quote:
Eigenlijk heb ik er even overheen geloosd. Waren ze lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Man je pakkie is bijna op
Mijn ma zei "Straks heeft hij het geïnjecteerd met iets dodelijks ofzo" maar ik zei dat je daar te dom voor was![]()
![]()
Ja dat gaf wel een extra bitequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:06 schreef SlashCry het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik er even overheen geloosd. Waren ze lekker?
quote:
Nee in tegenstelling tot jij kan ik wel roken zonder op een verstandelijk gehandicapte te lijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:08 schreef SlashCry het volgende:
[..]Nee man, ik heb er elke keer 1 uit gepakt meer niet. De rest ben ik niet aan geweest behalve de buitenkant van 't pakje
Zit je ook te kutten met die balletjes of niet
?
Blauwe balletjesquote:
Echt man.. vreselijk die dingenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:11 schreef sharr het volgende:
Haha slash heeft blauwe ballen.
Nee OV, uit die click to refresh sigaretten van Kent
Ik rook niet dus merken zeggen mij niet veel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:11 schreef sharr het volgende:
Haha slash heeft blauwe ballen.
Nee OV, uit die click to refresh sigaretten van Kent
Oke sorry hete pakoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik rook niet dus merken zeggen mij niet veel.![]()
Ja door mijn ondertitel, maar zelfs op msn en facebookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen enkel flauw idee
ee faffiquote:
ja. ik. wat mot je ?quote:
50 ¤quote:
Haayquote:
Ik wist al niet zeker of dit in een of andere taal hallo zou betekenenquote:
sorry, heb nog vergadering straksquote:
met trein of auto?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:27 schreef sharr het volgende:
sterkte gianni'tje
overigens is sittard ver van pinkpop?
ja, soms welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:27 schreef SlashCry het volgende:
wie heeft hier nog meer last van piss shivers?
Vroeg ik mij altijd afquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
BABY DON'T YOU EVER WONDER WHY I WAS NEVER BY YOUR SIDE?????!!!!1111![]()
![]()
![]()
![]()
trein sittard-heerlen: 12minquote:
trein heerlen landgraaf?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
trein sittard-heerlen: 12min
trein heerlen-landgraaf: 4 minuten
station landgraaf - terrein: dik kwartier lopen
45 euroquote:
Het was ook extra maar patje trok service kosten er van af.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee hij zou extra doen![]()
zeg dat het niet waar is!!!!!!!!
vast wel, maar daar weet ik niet heel veel van.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef sharr het volgende:
[..]
trein heerlen landgraaf?
ging toch een pendelbus, of ben ik nou gek?
Okequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vast wel, maar daar weet ik niet heel veel van.
ik liet mij altijd vrijdagnacht voor de deur van de camping afzetten en maandagnacht of dinsdag ochtend weer ophalen..
Wat een aids, maat werkt bij philip morris die heeft ook altijd van die teringzooi.quote:
Bergen op zoom? Langs gereden netquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat een aids, maat werkt bij philip morris die heeft ook altijd van die teringzooi.
quote:
Jepquote:
ja, treinen en pendelbussen. durf niet te zeggen hoe druk die zijn.quote:
Wat zeg je?quote:
ik weet niet waar je het over hebt man. zegt me niks die vinquote:
Ja maar mij wel, ik weet alles tog ;pquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:38 schreef SlashCry het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt man. zegt me niks die vin
Ik vin van welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef sharr het volgende:
Vin is mijn nieuwe stopwoord.
Krijg de vintyfus
Vintering wat een kutweer.
Vind jij dit ook?
Ja godsamme man, moeilijk hoorquote:
quote:
nu wil iedereen opeens wel vin zijnquote:
Wat moet je eigenlijk doen om een vin te worden ?quote:
Niet kunnen spellenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:44 schreef SlashCry het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk doen om een vin te worden ?
Oh oke, bedankt dat je het even meldtquote:
"Begind" is met een tquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:45 schreef SlashCry het volgende:
Nog een kwartier tot the pain game weer begind
festivalterrein zelf mag je niks meenemen van eten of drinken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:44 schreef sharr het volgende:
Gianni heb jij enig idee, je mag geen eten meenemen op het terrein he? Maar is er een uitzondering met eetstoornissen? Vriendinnichtje die meegaat heeft zware anorexia en moet dus echt 8 boterhammen per dag vreten, en gaat echt niet de hele dag patat eten ofzo.
dat zei ikquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee in eerste instantie (en nu weer) met dt
Het is patat verdommequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
festivalterrein zelf mag je niks meenemen van eten of drinken.
je krijgt op het terrein ook echt wel andere dingen dan FRIET (want in limburg kennen we geen patat)
of je zou al een doktersverklaring moeten hebben ofzo
dan moet het kunnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Het is patat verdomme
En ze heeft een doktersverklaring
festivals waar je makkelijker 5 gram sos het terrein op krijgt dan 1 flesje water of zonnebrandcremequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:48 schreef Beach het volgende:
festivals waar iedereen een roze hoedje op heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |