Heb je het over mij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:06 schreef HappyBob het volgende:
Op een gegeven moment wordt het gewoon vervelend.
van wie of wat?quote:
Jij vindt mij lief. Ik heb je zelfs nog gefeliciteerd op Facebook.quote:
oke, ik ben benieuwdquote:
wauw, jullie zijn echte vrienden..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:11 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Jij vindt mij lief. Ik heb je zelfs nog gefeliciteerd op Facebook.Je hebt zelfs mijn comment geliked.
En toch wacht ik nog steeds op foto's van je nieuwe kapselquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:11 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Jij vindt mij lief. Ik heb je zelfs nog gefeliciteerd op Facebook.Je hebt zelfs mijn comment geliked.
Nee jij.quote:
Ik ben Kriebel, niet Klinker.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En toch wacht ik nog steeds op foto's van je nieuwe kapsel
het heeft geen keus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:06 schreef HappyBob het volgende:
Op een gegeven moment wordt het gewoon vervelend.
Als jij mij een toffe UI geeft, neem ik die wel.quote:
maar waarom wil je zo graag op klinkie lijken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:15 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Als jij mij een toffe UI geeft, neem ik die wel.
Do want.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:15 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Kan ik gedeeltelijk inkomen..maar bijna zelfde naam + UI is lastig op de vroege ochtend.quote:
Ik zal zoekenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:15 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
Doe zo'n bijenkorf.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En het was een grapje,ik heb nog geen nieuw kapsel. Ik ben zoekende.
Het is ook vervelend.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kan ik gedeeltelijk inkomen..maar bijna zelfde naam + UI is lastig op de vroege ochtend.
[..]
Ik zal zoeken [ afbeelding ]
Ik wacht toch op een nieuwe UI.quote:
ik leef mee met die chaffeurquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben de enige in de bus, de chauffeur niet meegerekend dan.
Oh, leuk grapje hoor gr gr einzquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:21 schreef Kriebelbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik wacht toch op een nieuwe UI. [ afbeelding ]
Ik heb ook nog een nieuwe nodigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Scrollen was minder moeite geweest.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef Kriebelbotsing het volgende:
Even een post maken zodat ik direct naar mn UI-manager kan.
Pasfoto van Bobo ja.quote:
Sry.quote:
quote:
Niet op de middelbare school, maar ik heb het vak nu wel al 3x gehad op het hbo, al is het wel wat anders dan op de havo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mooi zo.Jij deed op de middelbare school niet toevallig M&O zeker, ofwel?
Ah, oke. Ik heb een verslag nodig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet op de middelbare school, maar ik heb het vak nu wel al 3x gehad op het hbo, al is het wel wat anders dan op de havo.
Over wat?quote:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGquote:
Haiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG
Helemaal goedquote:
Nou, ik weet niet of je het kent maar we moesten meedoen met een soort spel 'bizzkids'. Alleen hadden wij daar dus niks aan gedaan en nu moeten we er ook een verslag over maken en dat gaat een beetje lastig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Over wat?
Kredietcrisis heb ik eentje liggen, dit jaar gemaakt
[..]
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG
Ehh ja goed hoorquote:
en jan rekt de andere dingen he he hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flippie heeft mn mobiele pagina gerekt alles
Daarom verjaardagen altijd gewoon in het weekend vierenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ehh ja goed hoor
Kan er niet lang van genieten, moet zo werken
Ik kan het helemaal niet vieren hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daarom verjaardagen altijd gewoon in het weekend vieren [ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ehh ja goed hoor
Bizzkids is dat niet van een bank waarmee je door klusjes geld kan verdienen, zeg maar ondernemen voor kinderen of?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je het kent maar we moesten meedoen met een soort spel 'bizzkids'. Alleen hadden wij daar dus niks aan gedaan en nu moeten we er ook een verslag over maken en dat gaat een beetje lastig.
Je bent jarig? Gefeliciteerd manquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ehh ja goed hoor
Thnx!quote:
Is dat henk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Helemaal goed
Maar ik mis de roze driewieler wel een beetje
Dankje!quote:
KAN NIET WANT IK ZIT NIET NAAST JE IN DE BUS EN IK REK NIETS.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flippie heeft mn mobiele pagina gerekt alles
Werken, werken werken.. jaja harde businessquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |