abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 8 juni 2011 @ 10:38:10 #251
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_97878165
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:25 schreef voice-over het volgende:

[..]

Zijn we wel gewend van je.
Wie is we? :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:39:49 #252
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97878210
Ach, dit Feyenoord kan prima verder met een 1-koppig bestuur zonder RvC en andere poppetjes.
Laatstgenoemden grijpen toch niet in, de man van de financiën kan er niet mee omgaan, de algemeen directeur is een veredelde spreekpop die luchtkastelen bouwt in de vorm van een nieuw stadion en schemert met beleidsvisies die een maand later in de prullenbak worden gegooid, scouts hebben we niet nodig aangezien we het alleen moeten hebben van jongens die aangeboden worden door andere clubs die dan bekeken worden op YT, een liegende vertegenwoordiger kun je ook wel vervangen door een random stagair met grootheidswaanzin en dan hou je eigenlijk alleen de contractonderhandelingen nog over. :+
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:40:44 #253
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97878238
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:39 schreef Lastpost het volgende:
Ach, dit Feyenoord kan prima verder met een 1-koppig bestuur zonder RvC en andere poppetjes.
Laatstgenoemden grijpen toch niet in, de man van de financiën kan er niet mee omgaan, de algemeen directeur is een veredelde spreekpop die luchtkastelen bouwt in de vorm van een nieuw stadion en schemert met beleidsvisies die een maand later in de prullenbak worden gegooid, scouts hebben we niet nodig aangezien we het alleen moeten hebben van jongens die aangeboden worden door andere clubs die dan bekeken worden op YT, een liegende vertegenwoordiger kun je ook wel vervangen door een random stagair met grootheidswaanzin en dan hou je eigenlijk alleen de contractonderhandelingen nog over. :+
En voor dat laatste hebben we een goed iemand binnen gehaald.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:44:00 #254
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97878350
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:40 schreef Happel het volgende:

[..]

En voor dat laatste hebben we een goed iemand binnen gehaald.
Inderdaad, nu de rest nog een enkeltje UWV Werkbedrijf en we kunnen verder. ^O^
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 8 juni 2011 @ 10:46:33 #255
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_97878408
quote:
12s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:44 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Inderdaad, nu de rest nog een enkeltje UWV Werkbedrijf en we kunnen verder. ^O^
De Melkertbanen gaan toch nog niet op de schop?? ;)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:03:36 #256
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97878986
Maar even zonder dollen, ik vind het prima dat ze (de supporter) na constructieve gesprekken en de daaruit voortvloeiende beledigende houding van Feyenoord het nu over een andere boeg gooien en de shit naar buiten brengen en op oorlogspad gaan en ik steun mijn mede-supporters daarin.
Dat er bij zitten die tegen een dergelijke aanpak zijn kan ik best begrijpen, maar zij begrijpen anderzijds volgens mij niet dat Feyenoord echt terminaal ziek is en op sterven na dood was en al begraven had geweest wanneer Pim Blokland en co. er geen geld in hadden zitten (talentenpools etc.) want anders hadden zij ook niet geïnvesteerd in dit Feyenoord.

Het bestuur heeft gewoon gefaald op ieder front, talentpool I en II, spelers aankopen en die gelijk weer onderbrengen in een pool en alvast een voorschot nemen op vermoedelijke transferbedragen terwijl die jongens hoogstwaarschijnlijk voor een fractie ervan vertrekken, een beloftenpool waarbij je half talentvol Varkenoord verpacht voor een miljoen of wat en een beleid uitstippelt dat staat of valt bij het behalen van Champions League voetbal, miljoenen geinvesteerd in gearriveerde grote namen terwijl er feitelijk geen geld voor was, veranderingen in de talentenpool zodat de investeerders gepaaid werden nog meer aandelen te nemen (Zie voorbeeld Fer verder terug in dit topic), de miljoenen schulden, het feit dat de club ondanks alle bezuinigen, vervallen van rentedragende leningen en teruglopende kosten nog steeds geen zwarte cijfers schrijft en sancties van de KNVB enkel kan ontlopen door de investeerders, Jacobs die er al jaren een puinzooi van maakt en verantwoordelijk is voor de boekhouding, allemaal mooie toekomstplaatjes terwijl ze wisten dat de club praktisch overleden was, Mark Koevermans die heel frappant ineens investeerde in talentenpool II die eigenlijk al geflopt was op papier en waar later ineens Fer in terecht kwam wiens transferbedrag kon worden verdeeld onder de investeerders bij te weinig opbrengsten van andere spelers, een RvC die alles heeft gedaan behalve toezicht houden en wat een groot vriendennetwerk is geweest en lobby's onderling om die stadionbouw te krijgen, investeerders die inmiddels zijn afgehaakt terwijl ze miljoenen hadden toegezegd door datzelfde bestuur, supporters die totaal niet serieus worden genomen en enkel als lastig worden gezien en ga zo maar door want er zijn nog honderden voorbeelden van bijzonder KUT besturen van deze prachtclub.

Als je dan als supporter zegt, dat is allemaal verleden tijd en laten we ons vizier op de toekomst richten met datzelfde bestuur dan snap je er echt geen klote van en vraag je erom dat we straks failliet zijn en ineens geen club meer hebben.
En dan al helemaal van die simpele zielen die zeggen, ja eerst moest Jorien weg en nu is de teringzooi nog groter ... het enige verschil is dat er van alles is uitgekomen en dat probeerden ze te repareren, maar ondertussen hebben ze er alleen nog maar een grotere teringzooi van gemaakt met al die pools en onverantwoord geld uitgeven waardoor we er nu zo voorstaan en dus is het voor mij simpel, deze figuren moeten gewoon vertrekken in het belang van de club, een volksclub, eentje van ons dus en dan vinden jullie het vreemd dat we opkomen voor onze club. :W
pi_97879796
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:03 schreef Lastpost het volgende:
Maar even zonder dollen, ik vind het prima dat ze (de supporter) na constructieve gesprekken en de daaruit voortvloeiende beledigende houding van Feyenoord het nu over een andere boeg gooien en de shit naar buiten brengen en op oorlogspad gaan en ik steun mijn mede-supporters daarin.
Niet mee eens. De "beledigende houding" van Feyenoord tov de VG is natuurlijk best begrijpelijk gezien de irreële eisen waarmee de VG meteen al kwam aanzetten (oa het ontslaan van Jacobs, logisch dat Feyenoord en de VvF daar niet direct gehoor aan kunnen geven).

De manier waarop ze nu op "oorlogspad" zijn is ook weinig constructief. Ik vraag me af hoeveel je daarmee bereikt. Iemand als Blokland is ook niet gek, en het is mede dankzij hem dat Feyenoord nu nog leeft. Mensen zoals hij moet je niet wegjagen.

quote:
Dat er bij zitten die tegen een dergelijke aanpak zijn kan ik best begrijpen, maar zij begrijpen anderzijds volgens mij niet dat Feyenoord echt terminaal ziek is en op sterven na dood was en al begraven had geweest wanneer Pim Blokland en co. er geen geld in hadden zitten (talentenpools etc.) want anders hadden zij ook niet geïnvesteerd in dit Feyenoord.
Dat dus inderdaad, daarom moet je mensen als Blokland en mogelijke andere investeerders niet tegen je in het harnas jagen. Ik ben ervan overtuigd dat acties zoals deze, met - naar mijn mening - weinig basis behalve "alles is kut en iedereen moet weg" je mogelijke investeerders er niet enthousiaster op maakt om in Feyenoord te investeren.

quote:
Het bestuur heeft gewoon gefaald op ieder front, talentpool I en II, spelers aankopen en die gelijk weer onderbrengen in een pool en alvast een voorschot nemen op vermoedelijke transferbedragen terwijl die jongens hoogstwaarschijnlijk voor een fractie ervan vertrekken, een beloftenpool waarbij je half talentvol Varkenoord verpacht voor een miljoen of wat en een beleid uitstippelt dat staat of valt bij het behalen van Champions League voetbal, miljoenen geinvesteerd in gearriveerde grote namen terwijl er feitelijk geen geld voor was, veranderingen in de talentenpool zodat de investeerders gepaaid werden nog meer aandelen te nemen (Zie voorbeeld Fer verder terug in dit topic), de miljoenen schulden, het feit dat de club ondanks alle bezuinigen, vervallen van rentedragende leningen en teruglopende kosten nog steeds geen zwarte cijfers schrijft en sancties van de KNVB enkel kan ontlopen door de investeerders, Jacobs die er al jaren een puinzooi van maakt en verantwoordelijk is voor de boekhouding, allemaal mooie toekomstplaatjes terwijl ze wisten dat de club praktisch overleden was, Mark Koevermans die heel frappant ineens investeerde in talentenpool II die eigenlijk al geflopt was op papier en waar later ineens Fer in terecht kwam wiens transferbedrag kon worden verdeeld onder de investeerders bij te weinig opbrengsten van andere spelers, een RvC die alles heeft gedaan behalve toezicht houden en wat een groot vriendennetwerk is geweest en lobby's onderling om die stadionbouw te krijgen, investeerders die inmiddels zijn afgehaakt terwijl ze miljoenen hadden toegezegd door datzelfde bestuur, supporters die totaal niet serieus worden genomen en enkel als lastig worden gezien en ga zo maar door want er zijn nog honderden voorbeelden van bijzonder KUT besturen van deze prachtclub.
Uiteraard is het slecht beleid geweest. Alleen een voetbalclub is geen financiële instelling en heeft dus niet alleen maar financiële belangen maar ook sportieve belangen. Sterker nog, de financiële situatie staat of valt met de sportieve prestaties. Daarom kun je nooit alleen de financieel verantwoordelijke man daarop aanspreken, en ik mag aannemen dat hij toch ook een mandaat moest hebben van de algemeen directeur en de Raad van Commissarissen.

Uiteraard zijn er onverantwoorde risico's genomen, begrijp me niet verkeerd, dat gokken op de Champions League bijvoorbeeld had nooit moeten gebeuren, maar in elke BVO worden risico's genomen, en in veel gevallen staat of valt de toekomst van een club met één doelpunt meer of een bal op de paal.

Soms is de toekomst juist gebaat bij het nemen van (enig) financieel risico om dat later dubbel en dwars terug te verdienen door sportieve vooruitgang. In 2007 / 2008 dacht men die zekerheid te hebben, maar de waarheid is dat er nooit garanties zijn op succes. Zelfs niet met het halen van gearriveerden vedetten.

Maar laten we eerlijk zijn. In de zomer van 2007 dachten wij ook met z'n allen dat we in april 2008 op de Coolsingel zouden staan niet waar? :)

Als Jacobs een paar jaar geleden strikt financieel beleid had gevoerd dan hadden er ook mensen lopen klagen dat er niks mogelijk was en waarom we beperkte aankopen deden.

Waarmee ik wil zeggen hoe lastig het is om één verantwoordelijke, om uberhaupt een verantwoordelijke, aan te wijzen voor deze financiële malaise. Bovendien is het nog maar de vraag of de toekomstige bestuurders het zoveel beter gaan doen.

Het besturen van een BVO is nu eenmaal niet makkelijk.

quote:
Als je dan als supporter zegt, dat is allemaal verleden tijd en laten we ons vizier op de toekomst richten met datzelfde bestuur dan snap je er echt geen klote van en vraag je erom dat we straks failliet zijn en ineens geen club meer hebben.
Pim Blokland beredeneerd wel zo, en die meent aardig kijk te hebben op het functioneren van mensen. In wezen heeft hij ook gelijk. Ik heb echt het gevoel dat Feyenoord de laatste tijd weer op de goede weg is, en laten we wel wezen, iemand als Onno Jacobs heeft diverse hoge functies bekleed in het bedrijfsleven. Die is niet van de ene op de andere dag een koekenbakker. Al heeft hij absoluut onverantwoorde risico's genomen, maar nogmaals, met mandaat van zijn medebestuurders. Maar nogmaals, dat zijn achteraf onverantwoorde risico's gebleken. Achteraf is het makkelijk een koe in de kont kijken. :)

quote:
En dan al helemaal van die simpele zielen die zeggen, ja eerst moest Jorien weg en nu is de teringzooi nog groter ... het enige verschil is dat er van alles is uitgekomen en dat probeerden ze te repareren, maar ondertussen hebben ze er alleen nog maar een grotere teringzooi van gemaakt met al die pools en onverantwoord geld uitgeven waardoor we er nu zo voorstaan en dus is het voor mij simpel, deze figuren moeten gewoon vertrekken in het belang van de club, een volksclub, eentje van ons dus en dan vinden jullie het vreemd dat we opkomen voor onze club. :W
Dat deze figuren gewoon moeten vertrekken, dát is pas een simpele instelling.

Ik ben ook van mening dat er wat moet gebeuren. Maar dan moet Feyenoord er wel wat mee opschieten, wat roepen zonder oplossingen daar schiet niemand wat mee op.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tomatenboer op 08-06-2011 11:34:39 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:26:20 #258
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_97879860
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:03 schreef Lastpost het volgende:

Richt een aktiegroep op: "Blokland rot op"
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:31:17 #259
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97880054
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:26 schreef voice-over het volgende:

[..]

Richt een aktiegroep op: "Blokland rot op"
:|W
De tering zeg, ik stel toch nergens dat Blokland op moet rotten, enkel dat hij ook vanuit eigen belang z'n nek uitsteekt en niet puur vanuit z'n Feyenoord-hart zoals ie doet voorkomen in de media.
Is verder ook niets op tegen, zou ook niet vrijwillig m'n miljoenen in handen geven van de club en met deze constructie (omzetten in aandelen) zit ie vrij safe.

Maar ik kan er niet bij dat mensen een dergelijk falend bestuur gewoon willen laten zitten omdat ze het nu leuk lijken te doen.
Zodra we weer uit categorie 1 zijn begint de teringzooi gewoon weer omdat we dan niet meer onder toezicht staan van de KNVB, zo ging het de vorige keren toch ook en deze ezel (Jacobs) heeft zich al 2 keer gestoten aan dezelfde steen.

Noem eens een aantal positieve zaken die dit bestuur/RvC voor elkaar heeft gekregen?
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:32:16 #260
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97880088
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn. In de zomer van 2007 dachten wij ook met z'n allen dat we in april 2008 op de Coolsingel zouden staan niet waar? :)
Euh...

quote:
Dat deze figuren gewoon moeten vertrekken, dát is pas een simpele instelling.
Gewoon een opeenstapeling van feiten opnoemen. Niks simpels aan.

quote:
Ik ben ook van mening dat er wat moet gebeuren. Maar dan moet Feyenoord er wel wat mee opschieten, wat roepen zonder oplossingen daar schiet niemand wat mee op.
Oplossingen zijn aangedragen.
Elite
Tegen TTIP
pi_97880254
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Euh...

[..]

Gewoon een opeenstapeling van feiten opnoemen. Niks simpels aan.

[..]

De zomer van 2007 was de jaargang dat Makaay, Hofland en cs. werden aangetrokken toch. :P

Er heerste nogal een hosanna-stemming destijds als ik me niet vergis.

Uiteraard is het een opeenstapeling van feiten, maar de vraag is dus hoe zwaar je feiten bepaalde mensen moet aanrekenen (en wie dan), en bovenal wat schiet je ermee op als je voor die persoon een nieuwe bestuurder aantrekt?

Die oplossingen heb ik dan even gemist geloof ik. :) Of doel je op het irreële eisen-lijstje van de open brief?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:38:41 #262
268409 voice-over
pi_97880291
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:32 schreef Happel het volgende:

'Rotte appel' Wijnaldum weg
Van Geel weg, Koevermans weg, Gudde weg
Beenhakker met een trucje ontslaan.

Sterk.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:42:12 #263
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97880415
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Uiteraard is het een opeenstapeling van feiten, maar de vraag is dus hoe zwaar je feiten bepaalde mensen moet aanrekenen (en wie dan), en bovenal wat schiet je ermee op als je voor die persoon een nieuwe bestuurder aantrekt?
Financieel directeur = van 3 miljoen schuld naar tientallen miljoenen schuld, tot twee keer toe van een veilige categorie naar categorie 1 teruggevallen, talentenpools gestart die op de korte termijn voor kwaliteit zorgde op het veld, maar die spelers hadden geen restwaarde en de helft van de selectie + een deel van de varkenoord beloften is voor die 16 miljoen (wat het opleverde die pools) is verpacht door die paar aankopen waardoor we de komende jaren vele miljoenen mislopen.

Algemeen directeur = Weet van alle problematiek maar houdt de financieel directeur buiten schot en verdedigd hem zelfs met als argument "Er zijn fouten gemaakt in het verleden, maar we werken nu hard ..." en andere mooie verhalen.

RvC = Zit daar om toezicht te houden, zodat de club geen onverantwoorde uitgaven doet, geen schimmige constructies en dient in het belang van de club te handelen.

Commercieel directeur = Zit zelf met aandelen in de talentenpools, dubbele belangen dus en daarbij stapte hij in vlak voor Fer in die pool terecht kwam en z'n contract tekende en kwam dus een paar maanden later zelf in dienst bij de club wat je op z'n zachts gezegd dubieus kunt noemen aangezien die talentenpool als 'geflopt' bekend stond.

Lijkt me dus duidelijk dat allen moeten vertrekken omdat ze gewoon gefaald hebben.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:45:04 #264
268409 voice-over
pi_97880526
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:42 schreef Lastpost het volgende:

RvC = Zit daar om toezicht te houden, zodat de club geen onverantwoorde uitgaven doet, geen schimmige constructies en dient in het belang van de club te handelen.

Lijkt me dus duidelijk dat allen moeten vertrekken omdat ze gewoon gefaald hebben.
Weer die Blokland die moet oprotten dus. 8)7
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:46:19 #265
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97880575
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:45 schreef voice-over het volgende:

[..]

/Ignore. |:(
Evenmin dat Van Geel zou moeten vertrekken, lees je eerst eens in voordat je ongefundeerd komt ouwehoeren in dit topic.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:46:20 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97880576
quote:

[..]

Blokland zit er pas net, het gaat om de langzittenden in de RVC. Al moet je je wel afvragen of het verstandig is dat een investeerder en het uitgesproken vriendje van Jacobs en Been in de RVC zit, met het oog op zijn controlerende functie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:47:59 #267
268409 voice-over
pi_97880641
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Blokland zit er pas net, het gaat om de langzittenden in de RVC. Al moet je je wel afvragen of het verstandig is dat een investeerder en het uitgesproken vriendje van Jacobs en Been in de RVC zit, met het oog op zijn controlerende functie.
Waarom praat Lastpost dan zo ongenuanceerd? Zijn vrienden van de Varkenoordgroep doen ook al zo.
pi_97880670
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:38 schreef voice-over het volgende:

[..]

Sterk.
Niemand heeft gezegd dat Wijnaldum moet oprotten.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:49:00 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97880674
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:47 schreef voice-over het volgende:

[..]

Waarom praat Caland dan zo ongenuanceerd? Zijn vrienden van de Varkenoordgroep doen ook al zo.
Wat? Als je hier alleen komt om te trollen kan je beter weer naar het Belgentopic ofzo, ouwe dwaas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:49:47 #270
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97880705
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:38 schreef voice-over het volgende:

[..]

Sterk.
Je bent echt zwaar debiel, weet je dat.

quote:

[..]

Blokland zit nog niet eens in de RvC.

quote:
15s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat? Als je hier alleen komt om te trollen kan je beter weer naar het Belgentopic ofzo, ouwe dwaas.
Dat. Je mening is duidelijk, maar zo onderhand ben je meer bezig alles en iedereen voor rotte vis uit te maken, zonder te lezen wat er gezegd wordt.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:49:58 #271
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97880715
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:47 schreef voice-over het volgende:

[..]

Waarom praat Lastpost dan zo ongenuanceerd? Zijn vrienden van de Varkenoordgroep doen ook al zo.
Als jij je eens inleest en dan met vragen komt m.b.t die talloze stukken die gepubliceerd zijn kom ik gerust met een genuanceerd antwoord voor je hoor.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:50:11 #272
268409 voice-over
pi_97880722
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:48 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Niemand heeft gezegd dat Wijnaldum moet oprotten.
Direct niet maar indirect natuurlijk wel. Welke speler wil nou blijven als ze naar de pijpen moeten dansen van een aantal dubieuze figuren?
pi_97880743
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:50 schreef voice-over het volgende:

[..]

Direct niet maar indirect natuurlijk wel. Welke speler wil nou blijven als ze naar de pijpen moeten dansen van een aantal dubieuze figuren?
Maak er lekker je eigen verhaal van. ^O^
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:51:16 #274
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97880766
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:50 schreef voice-over het volgende:

[..]

Vooral als het naar buiten komt net op het moment dat hij moet bijtekenen, zou ik ook niet meer bijtekenen als de supporters blijkbaar zo'n hekel aan me zouden hebben.

Overigens ben jij wel echt kampioen selectief lezen :').
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:51:23 #275
268409 voice-over
pi_97880771
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:49 schreef Happel het volgende:

Blokland zit nog niet eens in de RvC.

http://www.nu.nl/sport/23(...)n-rvc-feyenoord.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties