abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97874454
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 02:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Prioriteiten stellen dus, maar hebben we al een keer gevoerd deze discussie...
Een nummer 10 lijkt me ook niet onbelangrijk...
pi_97874468
quote:
19s.gif Op woensdag 8 juni 2011 03:12 schreef Sportex het volgende:

[..]

Een nummer 10 lijkt me ook niet onbelangrijk...
Mokotjo op 10, heeft alles en meer om het te gaan maken op die positie
Voorwaarde is dan wel dat je er een goede controleur achter hebt staan. Een type Meeuwis dus...
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97874500
Dat is maar afwachten, zeker omdat Mario hem vaak op de tribune zet. Een nummer 10 uit de eigen jeugd ben ik altijd wel voorstander van geweest.

De ervaring zal van El Ahmadi moeten komen, wie weet heeft 'ie het licht gezien in Dubai.
  woensdag 8 juni 2011 @ 04:48:45 #204
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_97874881
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 04:48 schreef voice-over het volgende:
Leg de FSV het zwijgen op!

http://petities.nl/petitie/leg-de-fsv-het-zwijgen-op
quote:
Leg de FSV het zwijgen op!

Al jaren achter elkaar spreken de leden van de Feyenoord supporters vereniging volgens eigen zeggen namens alle Feyenoord Supporters. De waarheid is dat ze handelen vanuit eigen belang. We moeten deze heren het zwijgen opleggen, en laten zien dat we hun mening en visie niet steunen!

2 ondertekenden, lekker bezig man :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 8 juni 2011 @ 06:57:59 #206
268409 voice-over
pi_97874998
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 06:01 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

[..]

2 ondertekenden, lekker bezig man :')
Is niet mijn initiatief hoor. Volgens mij een ludieke actie om die onruststokers van de FSV belachelijk te maken. :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 07:13:14 #207
268409 voice-over
pi_97875053
Die belachelijke Varkenoordgroep benoemt Wijnaldum als 'rotte appel die verwijderd moet worden'.

Wat een eng clubje mensen zeg.
  woensdag 8 juni 2011 @ 07:26:44 #208
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97875120
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 03:01 schreef voice-over het volgende:

[..]

Huigen en die andere investeerders vertegenwoordigen SSF. Inbreng: een deel van 1 mln.

Happel wil ons doen geloven dat de echte jongens (VVF) zijn opgestapt.
Jij moet je misschien maar even gaan inlezen in de hele situatie, voordat je nog meer imbeciele beweringen gaat plaatsen, ongelooflijke koekebakker dat je er bent.

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_97875147
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 07:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij moet je misschien maar even gaan inlezen in de hele situatie, voordat je nog meer imbeciele beweringen gaat plaatsen, ongelooflijke koekebakker dat je er bent.

Haha...mooie discussie is hier weer aan de gang. :D
pi_97875160
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 07:13 schreef voice-over het volgende:
Die belachelijke Varkenoordgroep benoemt Wijnaldum als 'rotte appel die verwijderd moet worden'.

Wat een eng clubje mensen zeg.
Zeggen ze dat echt? Dat zijn wel trieste benamingen voor gasten die prima presteren en ook nog eens een Feyenoord-shirt dragen.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 8 juni 2011 @ 07:57:36 #211
268409 voice-over
pi_97875320
quote:

[..]

Onruststokertje, zou je het volgende aan je vriendjes van de VG/ VVF willen meegeven?
Je kan mensen (zoals ik) overhalen door het eisenpakket bij te stellen. Schrap de onzinnige eisen en hou het zakelijk:
1 Onno Jacobs
2 Dick van Well

Veel meer hoeft het toch niet te zijn.

En presenteer het als aanbeveling niet als eis.
  woensdag 8 juni 2011 @ 07:58:49 #212
268409 voice-over
pi_97875328
quote:
15s.gif Op woensdag 8 juni 2011 07:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zeggen ze dat echt? Dat zijn wel trieste benamingen voor gasten die prima presteren en ook nog eens een Feyenoord-shirt dragen.
Die gasten zorgen ervoor dat onze talenten niet bijtekenen. Wees er maar blij mee.
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:19:52 #213
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_97875494
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 07:58 schreef voice-over het volgende:

[..]

Die gasten zorgen ervoor dat onze talenten niet bijtekenen. Wees er maar blij mee.
qtf :Y
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_97875503
quote:

[..]

En waar uit dat filmpje blijkt Voice-over's ongelijk?

Overigens wel een paar mooie uitspraken van Huigen in dat interview die redelijk haaks staan op z'n beslissing om nu als voorzitter van de SsF op te stappen en de genoemde redenen daarvoor. Al moet ik daarbij aanmerken dat dit interview alweer een half jaar oud is en er sprake kan zijn van voortschrijdend inzicht. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:25:50 #215
268409 voice-over
pi_97875534
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:19 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

qtf :Y
Quoted Truth Forever
of
Qatar Tennis Federation?
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:40:03 #216
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97875711
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 07:57 schreef voice-over het volgende:

[..]

Onruststokertje, zou je het volgende aan je vriendjes van de VG/ VVF willen meegeven?
Je kan mensen (zoals ik) overhalen door het eisenpakket bij te stellen. Schrap de onzinnige eisen en hou het zakelijk:
1 Onno Jacobs
2 Dick van Well

En presenteer het als aanbeveling niet als eis.
Dat zijn ook gewoon de voornaamste eisen.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

En waar uit dat filmpje blijkt Voice-over's ongelijk?

Overigens wel een paar mooie uitspraken van Huigen in dat interview die redelijk haaks staan op z'n beslissing om nu als voorzitter van de SsF op te stappen en de genoemde redenen daarvoor. Al moet ik daarbij aanmerken dat dit interview alweer een half jaar oud is en er sprake kan zijn van voortschrijdend inzicht. :)
Valt ook moeilijk te bewijzen dat hij is opgestapt, hè. De groep is echt niet uit eigenbelang bezig om de directie te doen laten vertrekken. Die willen vooruit met de club, daarvoor zaten ze ook vorig jaar met directie en de VvF om de tafel. Sprake in goed overleg met elkaar, deden aanbevelingen. Totdat de directie opeens niet meer inging en terugkwam op afspraken.

Toen is besloten om het anders aan te gaan pakken.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 07:58 schreef voice-over het volgende:

[..]

Vlaar had er anders ook geen problemen mee. Zegt dus helemaal niks. Daarbij hebben ze ook helemaal niet gezegd dat Wijnaldum weg moet.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:00:15 #217
268409 voice-over
pi_97876003
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:40 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja en? Voorlopig worden deze ondergesneeuwd door een groot aantal belachelijke andere eisen.

Waarom zijn jullie zo dom om geen groot draagvlak te creëren? Nu worden jullie gezien als huilie-huilies die niet helemaal snugger zijn.
pi_97876025
quote:

[..]

Vlaar had er anders ook geen problemen mee. Zegt dus helemaal niks. Daarbij hebben ze ook helemaal niet gezegd dat Wijnaldum weg moet.
Klopt, maar Wijnaldum werd samen met Bruins en Biseswar als rotte appels in de selectie neergezet vanwege hun respectloze gedrag richting de supporters. Aan de ene kant terecht, maar aan de andere kant heb ik het idee dat sommige supporters het liefst voor en na elke wedstrijd onder hun balletjes worden gekriebeld door de spelers. Het is toch niet zo dat die gasten een stel marionetten zijn, danwel verkapt eigendom van de supporters?
Daarbij snap ik ook wel dat jongens met een Surinaamse of Antilliaanse achtergrond minder affiniteit hebben met de doorsnee harde kern supporter dan een Vlaar of de Vrij.
pi_97876045
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:00 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ja en? Voorlopig worden deze ondergesneeuwd door een groot aantal belachelijke andere eisen.

Waarom zijn jullie zo dom om geen groot draagvlak te creëren? Nu worden jullie gezien als huilie-huilies die niet helemaal snugger zijn.
Inderdaad man.
Zo'n gevoel heb ik ook een beetje. Ga dat overleg in met fatsoenlijke en goed verwoorde eisen en niet als emo-supporter allerlei dingen eisen en vervolgens opstappen.
Zo help je de SCC-houders en leden ook niet verder.
Groetjes, Ezio.
pi_97876086
quote:

[..]

[..]

Valt ook moeilijk te bewijzen dat hij is opgestapt, hè. De groep is echt niet uit eigenbelang bezig om de directie te doen laten vertrekken. Die willen vooruit met de club, daarvoor zaten ze ook vorig jaar met directie en de VvF om de tafel. Sprake in goed overleg met elkaar, deden aanbevelingen. Totdat de directie opeens niet meer inging en terugkwam op afspraken.

Toen is besloten om het anders aan te gaan pakken.

[..]
Laat ik voorop stellen dat ik absoluut geloof in de goede bedoelingen van de VvF, de SsF en de VG. Maar ik heb de indruk dat ze het niet helemaal handig aanpakken. :P

Overigens wilde de directie toch niet meer met de VG in overleg maar had dit toch geen betrekking op de SsF en de VvF?

quote:
Maar Vlaar was al in vergevorderde contractonderhandelingen toen naar buiten kwam dat de supportersvereniging, SsF en de VG het vertrouwen in de directie opzeggen en met de eisenlijst naar buiten kwamen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_97876131
quote:
AD.nl verliest geloofwaardigheid #Update

Sinds de fusie met zeven regionale kranten in 2005 is de kwaliteit en onafhankelijkheid van de sportredactie van het Algemeen Dagblad in een vrije val geraakt, de oplage is sindsdien omgekeerd evenredig gedaald. Met name het werk van de webredactie sport, welke onafhankelijk van de krantenredactie functioneert, heeft niets meer met (onafhankelijke) journalistiek, maar alles met selectief knippen-en-plakken te maken.

Het bericht ‘Wantrouwen? Deze malloten, die maken Feyenoord kapot‘ zoals dat gisteravond op de website van het Algemeen Dagblad verscheen, zorgde dus niet alleen voor woede, maar ook voor veel hoongelach onder Feyenoorders.

Het bericht -een aaneenschakeling van geknipte-en-geplakte eenzijdige reacties op het internet- meldt dat ‘Feyenoord-fans door het land over het algemeen totaal niet achter de actie van de groep-FSV staan’, terwijl in dezelfde alinea een opsomming wordt gegeven van alle (twaalf!) toonaangevende Feyenoord-websites die het besluit van de Feyenoord Supportersvereniging (namens 23.000 aangesloten leden!) openlijk steunen.

Naast deze tegenstrijdigheid en het selectief knippen-en-plakken, is de tussenstand in de poll op de website van het Algemeen Dagblad, waarin een ruime meerderheid (meer dan 10.000 van de circa 16.000!) van de stemmers aangeeft dat ‘de fans gelijk hebben met hun kritiek op de leiding van Feyenoord, zeer pijnlijk voor het AD.

Op FR12 geeft zelfs 72% van de bezoekers in een vergelijkbare poll aan geen vertrouwen meer te hebben in de directie.

AD, lezen we mee?

Overigens is de selectieve en suggestieve berichtgeving van het AD geen verrassing daar het al langer een publiek geheim is dat Raymond Salomon, Manager Marketing, Media & Communicatie bij Feyenoord, zijn oud-collega’s van het Algemeen Dagblad in een wurggreep heeft. Ergo: de webredactie sport van het AD functioneert inzake Feyenoord slechts als spreekbuis van Salomon. Over onafhankelijke journalistiek gesproken…

Het wordt nog pijnlijker voor het AD nu uit onderzoek blijkt dat alle in het bewuste bericht op AD.nl geciteerde reacties vanaf een enkel IP-adres (lees: vanaf één locatie!) zijn geplaatst en dit IP-adres door een medewerker van KPN is te herleiden tot Rotterdam-Zuid. ‘Locatiebepalingen van IP zijn soms moeilijk te realiseren omdat servers gekoppeld staan via hubs en kasten waardoor een locatie veelal bij benadering is’, aldus dezelfde medewerker van KPN.

Samengevat: zes negatieve reacties vanaf een enkele locatie op Rotterdam-Zuid en het AD citeert enkel deze reacties…

De website FR12 sluit haar bericht over de poll waarin dus een overweldigende meerderheid aangeeft geen vertrouwen meer te hebben in de huidige directie van Feyenoord af met de woorden ‘Salomon, nu jij weer!’ Een veelzeggende afsluiting zo blijkt: ‘Het is een bekend probleem dat directieleden en medewerkers van Feyenoord bij ons reageren op nieuwsberichten, we volgen ze al weken in de reacties en heel vaak zijn deze negatief wanneer het supporters en hun kritiek betreft’, aldus een medewerker van FR12.

Hoogste tijd dus dat de (web)redactie van het AD zich weer met onafhankelijke journalistiek bezig gaat houden. En zo sluiten wij af met de woorden die Johan Derksen eind 2008 in zijn column liet optekenen: ‘Tot overmaat van ramp haalde de club AD-journalist Raymond Salomon binnen als woordvoerder. Een man zonder voetbalervaring die door zijn voormalige vakgenoten totaal niet serieus wordt genomen.’

Bron : Lunatic News

Wat suggereren ze nu weer dat Salomon erop uit is om hun onderuit te halen? :')
Groetjes, Ezio.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:10:16 #222
268409 voice-over
pi_97876162
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Inderdaad man.
Zo'n gevoel heb ik ook een beetje. Ga dat overleg in met fatsoenlijke en goed verwoorde eisen en niet als emo-supporter allerlei dingen eisen en vervolgens opstappen.
Zo help je de SCC-houders en leden ook niet verder.
Ach, dat is voor ons misschien duidelijk maar niet voor degenen die vanaf hun ivoren toren de open brief in elkaar geflanst hebben. Zij willen alles weg hebben dat enigszins riekt naar bestuur. Dat blijkt uit alles. Als de kop van Van Geel zou rollen zouden ze bij het Maasgebouw staan juichen. Alle nuance ontbreekt. En dan nog te bedenken dat er mensen (o.a. Happel) zijn die beweren dat er juristen en managers van grote bedrijven in de Varkenoordgroep zitten. :')

Het zijn gewoon weer de bekende schreeuwers. Dezelfden die er voor gezorgd hebben dat Van den Herik het veld moest ruimen. Het resultaat van die actie zien we nu. Weer moeten de bestuurders maar verdwijnen. Wat er voor in de plaats moet komen wordt maar niet bedacht. Dat is kennelijk iets van 'na ons de zondvloed'.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:16:03 #223
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97876252
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:08 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zou die natuurlijk nooit doen, nee. Heeft hij geen belang bij natuurlijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:00 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. De nadruk wordt teveel op die verouderde eisen gelegd, terwijl het vrij duidelijk is dat ze hun pijlen voornamelijk op Jacobs en Van Well richten. Getuige de artikelen niet zo lang geleden (bron)

quote:
Jullie? Ik weet wat meer dan de gemiddelde supporter, betekent niet dat ik tot die groep behoor. En dat anderen hen als niet snugger zien is meer het probleem van die mensen. Altijd makkelijk om langs de zijlijn te roepen wat voor imbecielen, hooligans of tuig het is.

Al ben ik het met de meesten wel eens dat ze zaken beter moeten communiceren naar de rest van de achterban. Geloof dat ze daar nu druk mee bezig zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:10 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ach, dat is voor ons misschien duidelijk maar niet voor degenen die vanaf hun ivoren toren de open brief in elkaar geflanst hebben. Zij willen alles weg hebben dat enigszins riekt naar bestuur. Dat blijkt uit alles. Als de kop van Van Geel zou rollen zouden ze bij het Maasgebouw staan juichen. Alle nuance ontbreekt. En dan nog te bedenken dat er mensen (o.a. Happel) zijn die beweren dat er juristen en managers van grote bedrijven in de Varkenoordgroep zitten. :')

Het zijn gewoon weer de bekende schreeuwers. Dezelfden die er voor gezorgd hebben dat Van den Herik het veld moest ruimen. Het resultaat van die actie zien we nu. Weer moeten de bestuurders maar verdwijnen. Wat er voor in de plaats moet komen wordt maar niet bedacht. Dat is kennelijk iets van 'na ons de zondvloed'.
Het heeft voor mij geen zin om nog tegen je in te gaan, als je constant dit soort domme berichten plaats. Ga je nou eerst eens goed in lezen in de materie, voordat je weer probeert over te komen als een imbeciel.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Inderdaad man.
Mijn god. Zeg dan niks. :')

Ze hebben maanden overlegd met elkaar (directie, vvf en v-groep). Directie gaat vervolgens nergens meer op in en komt afspraken niet na. En zie nu het resultaat.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:19:41 #224
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97876313
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:10 schreef voice-over het volgende:

[..]

Over gebrek aan nuance gesproken zeg. :')
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:30:31 #225
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97876522
quote:
Leroy Fer is door Feyenoord toegevoegd aan Talent Pool II. De middenvelder vervangt Jacob Lensky. De Canadees stopte afgelopen zomer met voetballen. Door die bijzondere omstandigheid vindt Feyenoord dat het iets moet doen voor de investeerders die tonnen in het fonds stopten.
Er zijn wel bijzondere voorwaarden verbonden aan de plaasting van Fer in de Talent Pool. Mocht hij eerder verkocht worden dan de andere spelers in het fonds, wordt de transfersom gereseveerd. Indien de andere voetballers niet genoeg opleveren wordt de verkoop van Fer gebruikt voor de investeerders.

In Talent Pool II zitten naast Fer ook Vlaar, Ekramy, Greene, Tiendalli, Slory en Schet.
Ook al zo'n mooie dit, 5 van de 7 zijn al weg, transfervrij. :')
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:35:05 #226
268409 voice-over
pi_97876642
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:16 schreef Happel het volgende:

Het heeft voor mij geen zin om nog tegen je in te gaan, als je constant dit soort domme berichten plaats. Ga je nou eerst eens goed in lezen in de materie, voordat je weer probeert over te komen als een imbeciel.
Jij presenteert je hier als een vertegenwoordiger/ ingewijde van de VG. Een onduidelijke groep figuren die zowel kinderlijk aandoende eisen aan de directie van Feyenoord heeft gesteld als een warrige open brief heeft geschreven waarin men ons wil doen geloven dat zij 'een zeer groot aantal Feyenoord-fans vertegenwoordigt'. Op al mijn legitieme vragen als 'who the fuck zijn deze lieden' en 'wat weten zij dat wij niet weten' krijg ik van jou geen antwoord. Ik zou zeggen: ga lekker fietsen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:36:40 #227
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_97876681
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:35 schreef voice-over het volgende:

'who the fuck zijn deze lieden'
Zij zijn eckte-eckte :Y
pi_97876717
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:36 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Zij zijn vinden zichzelf eckte-eckte :Y
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:39:39 #229
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_97876760
Ben ik overigens de enige die dit allemaal onderhand op een soap vindt lijken? Motie dit, wantrouwen dat, een leger aan afkortingen aan de beide kanten en al maanden schieten we geen reet ermee op :z
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:41:36 #230
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97876804
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:35 schreef voice-over het volgende:

[..]

Jij presenteert je hier als een vertegenwoordiger/ ingewijde van de VG. Een onduidelijke groep figuren die zowel kinderlijk aandoende eisen aan de directie van Feyenoord heeft gesteld als een warrige open brief heeft geschreven waarin men ons wil doen geloven dat zij 'een zeer groot aantal Feyenoord-fans vertegenwoordigt'. Op al mijn legitieme vragen als 'who the fuck zijn deze lieden' en 'wat weten zij dat wij niet weten' krijg ik van jou geen antwoord. Ik zou zeggen: ga lekker fietsen.
Volgens mij heb ik hier al meermaals neergezet wat er onder andere gaande is. Dat jij dat dan verder negeert is niet mijn probleem.
Elite
Tegen TTIP
pi_97876816
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:39 schreef Dekatria het volgende:
Ben ik overigens de enige die dit allemaal onderhand op een soap vindt lijken? Motie dit, wantrouwen dat, een leger aan afkortingen aan de beide kanten en al maanden schieten we geen reet ermee op :z
Nog buiten wie er gelijk heeft, erg constructief is dit gezeik niet nee....
Groetjes, Ezio.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:43:02 #232
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97876844
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:42 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nog buiten wie er gelijk heeft, erg constructief is dit gezeik niet nee....
Er is dik een half jaar geprobeerd om constructief met elkaar te praten. Die tijd is ook wel zo'n beetje voorbij :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97876936
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Er is dik een half jaar geprobeerd om constructief met elkaar te praten. Die tijd is ook wel zo'n beetje voorbij :')
Ja und?
Wat bereik je ermee om uit het overleg te stappen.
Zelfs al is er sprake van een patstelling dan nog is weglopen geen oplossing.

Je maakt mij niet wijs dat die VG totaal NIETS verkeerd hebben gedaan en alle blaam bij de directie ligt.
Alleen al die suggestie die men probeert te wekken maakt het betoog er niet geloofwaardiger op.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:48:01 #234
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_97876947
Het is gewoon nu verworden tot een hoop gewellesnietes-touwtrek, en ik ben dat onderhand wel beu. Om de zoveel tijd komt er weer een bericht op Lunaticnews of FR12 over één of andere motie of schandaal, en ik word er gewoon moe van. Voelt net als eerder in 't afgelopen seizoen, toen iedereen wat te zeiken over Feyenoord had. Hou gewoon je muil en doe er daadwerkelijk wat aan, zonder alsmaar te willen aantonen hoeveel gelijk je wel niet hebt.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:50:41 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97876998
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:47 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja und?
Wat bereik je ermee om uit het overleg te stappen.
Zelfs al is er sprake van een patstelling dan nog is weglopen geen oplossing.

Je maakt mij niet wijs dat die VG totaal NIETS verkeerd hebben gedaan en alle blaam bij de directie ligt.
Alleen al die suggestie die men probeert te wekken maakt het betoog er niet geloofwaardiger op.
Als gemaakte afspraken niet nagekomen worden heeft het helemaal geen zin om nog verder te praten.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:48 schreef Dekatria het volgende:
Het is gewoon nu verworden tot een hoop gewellesnietes-touwtrek, en ik ben dat onderhand wel beu. Om de zoveel tijd komt er weer een bericht op Lunaticnews of FR12 over één of andere motie of schandaal, en ik word er gewoon moe van. Voelt net als eerder in 't afgelopen seizoen, toen iedereen wat te zeiken over Feyenoord had. Hou gewoon je muil en doe er daadwerkelijk wat aan, zonder alsmaar te willen aantonen hoeveel gelijk je wel niet hebt.
Dus iedereen moet er maar over ophouden en het met de mantel der liefde bedekken dat het zo kut gaat. Zijn we echt zo'n kutjesclub aan het worden ja? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:51:58 #236
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97877027
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:50 schreef Caland het volgende:
Dus iedereen moet er maar over ophouden en het met de mantel der liefde bedekken dat het zo kut gaat. Zijn we echt zo'n kutjesclub aan het worden ja? :')
Voor de meesten geld alleen het sportieve gedeelte van de club. Wat de directie allemaal doet boeit niet.

Tot het moment dat we volgend seizoen punten in mindering krijgen. Dan staan ze opeens te blaten allemaal.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:52:44 #237
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_97877042
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:50 schreef Caland het volgende:
Dat zeg ik toch niet? Je wint gewoon geen overleg door eruit te stappen. Het Maasgebouw zal het een worst wezen, die kunnen dan sowieso lekker blijven zitten.
pi_97877055
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Voor de meesten geld alleen het sportieve gedeelte van de club. Wat de directie allemaal doet boeit niet.

Tot het moment dat we volgend seizoen punten in mindering krijgen. Dan staan ze opeens te blaten allemaal.
Is er reden om aan te nemen dat we volgend seizoen evt sancties opgelegd krijgen nav slecht financieel beleid of is dat slechts ter voorbeeld?
pi_97877075
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:52 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet? Je wint gewoon geen overleg door eruit te stappen. Het Maasgebouw zal het een worst wezen, die kunnen dan sowieso lekker blijven zitten.
Idd!
Die zijn blij dat ze van die zeikerds af zijn.
En het stoken bij de achterban is gewoon kansloos en irritant.
Als we door wanbeleid punten in mindering krijgen breekt de pleuris evengoed wel uit. Ook zonder die VG...
Groetjes, Ezio.
pi_97877076
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:08 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja dat stukje over het AD vind ik een beetje vergezocht. Nog net geen conspiracy-theorie. Tijd om de alu-hoedjes van zolder te halen. :P
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:56:53 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97877119
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:52 schreef Dekatria het volgende:

[..]

We zullen het zien. Als jij in je bedrijf een klant hebt die zijn afsprak niet nakomt ga je er toch vroeg of laat ook niet meer mee in zee.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Is er reden om aan te nemen dat we volgend seizoen evt sancties opgelegd krijgen nav slecht financieel beleid of is dat slechts ter voorbeeld?
Als we in december niet uit categorie 1 zijn krijgen we op z'n minst punten in mindering.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:58:46 #242
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97877155
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Meen dat in december alles goed moet zijn qua boekhouding, vanaf dan kunnen er sancties gaan volgen. Voorlopig lijken we dat nog niet te gaan halen.

Het salarisplafond waar ooit over gesproken is wordt ook niet nageleefd en is inmiddels weer van de baan.
Elite
Tegen TTIP
pi_97877163
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:56 schreef Caland het volgende:

[..]

We zullen het zien. Als jij in je bedrijf een klant hebt die zijn afsprak niet nakomt ga je er toch vroeg of laat ook niet meer mee in zee.

[..]

Als we in december niet uit categorie 1 zijn krijgen we op z'n minst punten in mindering.
Ja maar zover ik op de hoogte ben ligt Feyenoord op schema toch?
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:00:03 #244
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_97877187
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:56 schreef Caland het volgende:

[..]

In dit geval zijn wij de klant. Als wij dus niet meer willen praten, zal het het bedrijf totaal niet boeien... totdat de tribunes leeg zijn.
pi_97877194
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Meen dat in december alles goed moet zijn qua boekhouding, vanaf dan kunnen er sancties gaan volgen. Voorlopig lijken we dat nog niet te gaan halen.

Het salarisplafond waar ooit over gesproken is wordt ook niet nageleefd en is inmiddels weer van de baan.
Okee, ik had andere berichten gehoord.

Voor Ron Vlaar is inderdaad een uitzondering gemaakt wat betreft dat salarisplafond (kan ¤ 800.000,- per seizoen gaan verdienen, maar weet niet wat er is afgesproken, misschien heeft Vlaar er zefls nog meer uit weten te slepen).
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:03:24 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97877270
Biseswar gaat er vanaf het aankomende seizoen ook zo'n 1.5 ton op vooruit. (van 7.5 naar 9).

Je kan mij niet vertellen dat dat allemaal maar kan. Zelfs Twente heeft een plafond (!) van 6 ton.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97877447
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:03 schreef Caland het volgende:
Biseswar gaat er vanaf het aankomende seizoen ook zo'n 1.5 ton op vooruit. (van 7.5 naar 9).

Je kan mij niet vertellen dat dat allemaal maar kan. Zelfs Twente heeft een plafond (!) van 6 ton.
Ruiz krijgt toch 1.2 bij Twente?
Groetjes, Ezio.
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:15:24 #248
268409 voice-over
pi_97877561
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Bron?
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:15:34 #249
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97877568
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Okee, ik had andere berichten gehoord.

Voor Ron Vlaar is inderdaad een uitzondering gemaakt wat betreft dat salarisplafond (kan ¤ 800.000,- per seizoen gaan verdienen, maar weet niet wat er is afgesproken, misschien heeft Vlaar er zefls nog meer uit weten te slepen).
Niet alleen hij. Begin van het jaar is er ook een speler vooruit gegaan van ¤39.000 per maand naar ¤69.000 per maand. Wat ook neerkomt op 8 ton per jaar.

Het is apart dat ze in 2010 melden dat er een salarisplafond van 5 ton zou komen en het nog geen jaar later weer opzij schuiven. Warrig beleid.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:15 schreef voice-over het volgende:

[..]

Bron?
Mijn duim.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:25:41 #250
268409 voice-over
pi_97877793