Ook dat is van de baan, voorlopig. Door de o zo geweldige directie van Feyenoord.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:50 schreef Paul-89 het volgende:
En het eerste miljoen is binnen dus moet er toch een supporters-vertegenwoordiger binnen de rvc ?
Wel, alleen niet voor de vraagprijs van AZ. Is gewoon tactiek om hem zo goedkoop mogelijk te krijgen.quote:
Ah dus weer een loze belofte.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook dat is van de baan, voorlopig. Door de o zo geweldige directie van Feyenoord.
Ah sorry, is al laat. Ik dacht dat het nog steeds over die gare Dost ging.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]![]()
Sinds?
Dacht dat De Boer vorige week nog over hem bezig was?
Als het daadwerkelijk ZO erg/slecht is dat een groot deel van de investeerders afhaakt omdat een fucking Jacobs absoluut niet pleite wil, en alle plannen ivm vrienden in de RvC en supportersinvloed, dan is het toch voor iedereen in de club, ook de rest van de directie en Vrienden duidelijk dat absoluut het clubbelang niet gediend is bij die vent, en dan breng je dat toch gewoon duidelijk naar buiten zodat de bom barst?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook dat is van de baan, voorlopig. Door de o zo geweldige directie van Feyenoord.
Die wil ik ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Ah sorry, is al laat. Ik dacht dat het nog steeds over die gare Dost ging.
Dat gaat ook wel gebeuren, de komende dagen/weken. Echter is ook een deel van de VVF weer gebaat bij het aanblijven van Jacobs. En daar wringt nu net de schoen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk ZO erg/slecht is dat een groot deel van de investeerders afhaakt omdat een fucking Jacobs absoluut niet pleite wil, en alle plannen ivm vrienden in de RvC en supportersinvloed, dan is het toch voor iedereen in de club, ook de rest van de directie en Vrienden duidelijk dat absoluut het clubbelang niet gediend is bij die vent, en dan breng je dat toch gewoon duidelijk naar buiten zodat de bom barst?
Als dat werkelijk zo is en er komen bewijzen van dan kan Jacobs maar beter snel opstappen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk ZO erg/slecht is dat een groot deel van de investeerders afhaakt omdat een fucking Jacobs absoluut niet pleite wil, en alle plannen ivm vrienden in de RvC en supportersinvloed, dan is het toch voor iedereen in de club, ook de rest van de directie en Vrienden duidelijk dat absoluut het clubbelang niet gediend is bij die vent, en dan breng je dat toch gewoon duidelijk naar buiten zodat de bom barst?
Ook natuurlijk maar op zekere hoogte. Natuurlijk zijn hebben ze belangen bij een droeftoeter die ze risicoloze kansen op flinke rendementen biedt, maar als zo'n janlul de club verder naar de knoppe helpt, brengt dat op een gegeven moment natuurlijk wel hun andere investeringen in gevaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel gebeuren, de komende dagen/weken. Echter is ook een deel van de VVF weer gebaat bij het aanblijven van Jacobs. En daar wringt nu net de schoen.
Couldn't agree more. In ieder geval iemand die het snapt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ook natuurlijk maar op zekere hoogte. Natuurlijk zijn hebben ze belangen bij een droeftoeter die ze risicoloze kansen op flinke rendementen biedt, maar als zo'n janlul de club verder naar de knoppe helpt, brengt dat op een gegeven moment natuurlijk wel hun andere investeringen in gevaar.
Hoewel ik geweld en zeker zaken in de privesfeer nooit goedkeur, kan ik me wel voorstellen dat een paar van die geweldadige bosapen hem dan eens goed opzoeken en hij zich nooit meer in Rotterdam Zuid durft te vertonen...quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als dat werkelijk zo is en er komen bewijzen van dan kan Jacobs maar beter snel opstappen.
Daarom juist.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hoewel ik geweld en zeker zaken in de privesfeer nooit goedkeur, kan ik me wel voorstellen dat een paar van die geweldadige bosapen hem dan eens goed opzoeken en hij zich nooit meer in Rotterdam Zuid durft te vertonen...
Het zal me in ieder geval niet verbazen als gasten als Blokland en co daar inderdaad met name zitten om hun eigen investeringen te proberen te redden. En doordat die halve zachte ons zo in de problemen heeft geholpen kunnen we moeilijk anders dan meewerken. Het is echter natuurlijk belachelijk om talentpools uit te geven, het geld over de balk te gooien, en vervolgens nieuwe talenten toe te voegen aan de pools als ze tegenvallen. Hetzelfde met FiF waarvan tussendoor ineens de regels zijn aangepast. Ook de aandelenuitgifte is nu een koopje voor die VvF. Mocht Feyenoord de komende jaren een paar mooie klappers maken (bijv. De Vrij, Wijnaldum, Fer, Vlaar, Martins Indi, Schenkeveld en die net vastgelegde jongens samen voor een miljoentje of 50) dan denk ik dat die VvF goud in handen hebben, in ruil voor een paar oude kolen om de motor nu draaiende te houden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Couldn't agree more. In ieder geval iemand die het snapt.
Nu de rest nog.
tjaquote:De beslissing om te zijn spelerscarrière te beëindigen is Tomasson niet in de koude kleren gaan zitten. Het feit dat hij nog drie maanden moest revalideren is voor de Deen de spreekwoordelijke druppel geweest. Dit is geen makkelijke dag voor mij', zei Tomasson op de persconferentie over zijn stoppen. " Een trieste dag zelfs, want profvoetballer zijn is het mooiste wat er is. Ik heb het afgelopen seizoen keihard gewerkt om weer fit te worden. Anderhalve week geleden heeft mijn arts Peter Vergouwen echter aangegeven dat het zeker nog drie maanden gaat duren voordat ik wedstrijdfit zal zijn, waarbij het niet eens gegarandeerd is dát ik weer wedstrijden kan gaan spelen. Dat was voor mij de druppel en heeft me doen besluiten te stoppen als voetballer. Hoe moeilijk die beslissing ook was. 'Het deed me pijn om op zondag op de tribune te zitten, terwijl Feyenoord geen goed seizoen draaide. Dat kwam hard aan, want ik heb veel liefde voor deze prachtige club. Ik vind het pijnlijk dat ik niet als actieve voetballer afscheid kan nemen. Dat is het dieptepunt van mijn carrière."
Blijft dom dat ze hem niet hebben behouden. Krijgen ze nog spijt van komend seizoen met (op Vlaar na dan) 0,0 routine en leiderschap.quote:Meeuwis over periode Feyenoord: "Ik geef me een 6,5"
Marcel Meeuwis speelde slechts een half seizoen in dienst van Feyenoord. De middenvelder kreeg te horen dat de Rotterdammers niet met hem door wilden, maar er werd begripvol gereageerd op de mededeling.
Meeuwis kijkt met een positief gevoel terug op zijn verblijf bij Feyenoord. "Ik ben redelijk tevreden. Ik heb een aantal mindere wedstrijden gespeeld, maar ook een aantal goede. Als ik terugkijk geef ik mezelf een 6.5. Mijn verblijf bij Feyenoord is iets om trots op te zijn. Feyenoord is nog steeds een prachtige club en een ideaal uithangboord om te voetballen."
"Bovendien was ik een van de meer ervaren spelers en was ik gehaald om wat meer sturing te geven op het middenveld. Ik wilde graag weer spelen en bij Feyenoord kreeg ik die kans. Het was een win-win situatie", vertelde Meeuwis in Hand in Hand.
“Ik was graag langer gebleven, het is een hele leuke groep met een aantal hele talentvolle medespelers. Ik had graag die verdere groei willen meemaken. Ik begrijp dat Feyenoord bepaalde ideeën heeft over de toekomst en ik snap hun beweegredenen", aldus Meeuwis.
http://www.soccernews.nl/(...):_Ik_geef_me_een_6,5
Helemaal mee eens, VvF ja, leuke vriendenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Het zal me in ieder geval niet verbazen als gasten als Blokland en co daar inderdaad met name zitten om hun eigen investeringen te proberen te redden. En doordat die halve zachte ons zo in de problemen heeft geholpen kunnen we moeilijk anders dan meewerken. Het is echter natuurlijk belachelijk om talentpools uit te geven, het geld over de balk te gooien, en vervolgens nieuwe talenten toe te voegen aan de pools als ze tegenvallen. Hetzelfde met FiF waarvan tussendoor ineens de regels zijn aangepast. Ook de aandelenuitgifte is nu een koopje voor die VvF. Mocht Feyenoord de komende jaren een paar mooie klappers maken (bijv. De Vrij, Wijnaldum, Fer, Vlaar, Martins Indi, Schenkeveld en die net vastgelegde jongens samen voor een miljoentje of 50) dan denk ik dat die VvF goud in handen hebben, in ruil voor een paar oude kolen om de motor nu draaiende te houden.
vind ik ook, zeker als Fer ook nog evt weggaat. Speel je met Leerdam en El Ahmadi, nou lekker....quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blijft dom dat ze hem niet hebben behouden. Krijgen ze nog spijt van komend seizoen met (op Vlaar na dan) 0,0 routine en leiderschap.
Wat niet kan dat kan niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blijft dom dat ze hem niet hebben behouden.
El Ahmadi nog steeds niet verkocht?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:23 schreef macca728 het volgende:
[..]
vind ik ook, zeker als Fer ook nog evt weggaat. Speel je met Leerdam en El Ahmadi, nou lekker....
Prioriteiten stellen dus, maar hebben we al een keer gevoerd deze discussie...quote:
Huigen en die andere investeerders vertegenwoordigen SSF. Inbreng: een deel van 1 mln.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:30 schreef PIETR het volgende:
Maar stel de RvC en Jacobs stappen op, dan zou Huigen (en die andere investeerders die zich dus ook terug trokken) zich weer aan kunnen sluiten bij Blokland en cs?
Niemand wil hem hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
El Ahmadi nog steeds niet verkocht?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |