quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Beste luisteraarquote:
miss leuker met beeld erbij iddquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Tjah er zat gewoon een tekenfilmpje bij van pakweg een kwartier. Dat gemiauw waren 2 zwarte panters of zo die door een uil op de kikkers af werden gestuurd om ze te doden om het concert niet door te laten gaan of zo.Het is allemaal erg lang geleden, dus ik weet het niet meer echt.
quote:
quote:
Ik heb iedereen weggejaagd met mijn muziek!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:29 schreef _Fanta het volgende:
wat is het ineens rustig in het topic? waar is iedereen
zal wel meevallen tochquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb iedereen weggejaagd met mijn muziek!
Ik was even druk met iets andersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:29 schreef _Fanta het volgende:
wat is het ineens rustig in het topic? waar is iedereen
Nee gek!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb iedereen weggejaagd met mijn muziek!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:39 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-boven-noordzee.html
Verrekte kutrussen!
Ik woon tegenover een manege. Die trekt echt enorm veel vliegen aan. 150 meter verderop of zo zit een kippenboerderij. Ook één en al vliegen!quote:
tjah, krijg je ervan als je ergens in de middle of nowhere gaat wonenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik woon tegenover een manege. Die trekt echt enorm veel vliegen aan. 150 meter verderop of zo zit een kippenboerderij. Ook één en al vliegen!
idd, mijn eigen schuld!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
tjah, krijg je ervan als je ergens in de middle of nowhere gaat wonen
Ik ben al tijden aan het zoeken naar "das auge des tigers" een ontzettend slechte (foute) Duitsequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:38 schreef ToT het volgende:
Ik heb ook nog een waanzinnig slechte cover van dit nummer!
Semi herkenbaar. Ik heb sowieso het idee dat er meer vliegen op het plattenland leven dan in de stad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik woon tegenover een manege. Die trekt echt enorm veel vliegen aan. 150 meter verderop of zo zit een kippenboerderij. Ook één en al vliegen!
OMG!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ben al tijden aan het zoeken naar "das auge des tigers" een ontzettend slechte (foute) Duitse
vertaling van "the eye of the tiger" (rocky3) welke ik ooit eens op de radio in Duitsland hoorde.
QOTSAquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:51 schreef ToT het volgende:
ValHallen, met wat voor soort muziek ga je zo beginnen?Dan kan ik de muziek daar vast wat op aanpassen.
Little Sister? Song for the Deaf? Go with the flow? No one knows?quote:
Is cool man, hey groeten he!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:55 schreef _Fanta het volgende:
Ik ben fkes wa doen, bedankt voor de toffe show ToT![]()
Suc6 zometeen ValHallen![]()
Laterzz
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:55 schreef ToT het volgende:
[..]Owww okee!
Dus ik mag best wel vrij pittig eindigen?
Thanksquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:55 schreef _Fanta het volgende:
Ik ben fkes wa doen, bedankt voor de toffe show ToT![]()
Suc6 zometeen ValHallen![]()
Laterzz
Turnin' on the screwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Little Sister? Song for the Deaf? Go with the flow? No one knows?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
Extreem goede kwaliteit aan uitzendingen vandaag IMHO!
Danke, tot zoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:00 schreef robdriessen het volgende:
Goed ik ben zo naar huis, succes ValHallen.
En onthoud:
Tussen 18-19 uur Dineren met Driessen met daarin ..... jouw kans op 25.000 EURO!
Geeft niksquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:01 schreef ToT het volgende:
Ow ik zit wat langer in jouw tijd te draaien dan ik gedacht had!
quote:
Ik hoor nog steeds niks....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:06 schreef ValHallen het volgende:
Ah ik hoorde m'n jingle voorbijkomen
Volgens mij liep mijn stream een stuk achter
ik hoor hemquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds niks....
En de anderen? Horen jullie hem?
Ja daar zit ik ook....wat wazig zeg!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:07 schreef ValHallen het volgende:
http://www.radionomy.com/en/radio/x-raydio/listen
Ik hoor hem hierop. Luid en duidelijk
ik nu ook weerquote:
Hee dude!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:18 schreef Outpost76 het volgende:
Even snel hallo zeggen en dan een boodschapje doen.
Hoi! Ik heb net een liedje voor jou gedraaid!quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:00 schreef robdriessen het volgende:
Tussen 18-19 uur Dineren met Driessen met daarin ..... jouw kans op 25.000 EURO!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben eventjes weg. Zaken voor school doen.
schoolquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben eventjes weg. Zaken voor school doen.
klopt samen met five yearsquote:
Geweldig nummer ja. Rebel Rebel vind ik ook echt lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
klopt samen met five years
vind ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geweldig nummer ja. Rebel Rebel vind ik ook echt lekker
dat is toch Blondie ?quote:
Que?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:00 schreef robdriessen het volgende:
En onthoud:
Jaar of 10 geleden gezien met Night of the Proms. Toen zag ze er toch nét even iets anders uit!quote:
Volgens mij is ze nu ook al minstens 50 jaar. En een Rock 'n Roll leven gehadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaar of 10 geleden gezien met Night of the Proms. Toen zag ze er toch nét even iets anders uit!
Volgens mij was ze 10 jaar geleden al 50, althans zo zag ze er toen wel uit!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nu ook al minstens 50 jaar. En een Rock 'n Roll leven gehad
Tja als dit echt zo is kan ik het geld goed gebruiken; kan ik eindelijk mijn huis eens een keertje af krijgen...quote:
Iedereen hier kan het geld goed gebruiken denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja als dit echt zo is kan ik het geld goed gebruiken; kan ik eindelijk mijn huis eens een keertje af krijgen...
En er is zelfs nog méér extreem goed nieuws!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:58 schreef Melting het volgende:
En ik zie dat het rooster vanaf vanmiddag 12.00 uur al gevuld is, en dan tot 1.30 uur!
Tell me!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
En er is zelfs nog méér extreem goed nieuws!
Tsssquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Iedereen hier kan het geld goed gebruiken denk ik
Ik om 4 jaar onbezorgd te kunnen studeren + naar Amerika, reizen
Is het serieus waar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Tsss![]()
Ik zou het in 1 vakantie spenderen aan drank, drugs en vrouwen
ik ben hierquote:
Van alles eigenlijk. Nu staat Weezer op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:08 schreef andreas612 het volgende:
mogge, wat voor muziek wordt er nu gedraaid?
ok, misschien dat ik zo nog ff terugkomquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van alles eigenlijk. Nu staat Weezer op.
Echt geweldig heldigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik ben klaar met werken! FEIERABEND!
Nu trek ik een lekkere prepecenica Sljivovica open en proost op X-Raydio!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
Overschat flutnummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een echte GMTA dusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:18 schreef ToT het volgende:
En ook Led Zeppelin had ik net in de playlist klaarstaan!
omg 25.000quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:20 schreef ValHallen het volgende:
Hey maar jongens, als we die 25.000 euro willen promoten zullen we toch flink door moeten spammen
Vertel, vertel!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:26 schreef ValHallen het volgende:
Boh ik heb een goed idee voor een nieuwe show!
hahahaquote:
Nou, in 2 uur draai je ongeveer 30 liedjes, dus ik wil een top 30 mooiste vrouwen uit de muziekgeschiedenis gaan doen, aftellend van 30 tot 1quote:
Giga pudding?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:29 schreef robdriessen het volgende:
Geen idee wat dit is, maar ik lach me rot!
Wie? Wat? Hoe? Meeting geloof ik?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:30 schreef Melting het volgende:
@ ToT..... je bent er morgen nog steeds niet bij?
Maiden. Hoe kun je dat nou vergeten?quote:
Altijd goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:32 schreef ValHallen het volgende:
We duiken even de classics in voor 3 nummers
Balen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwww!!!![]()
Nee sorry, ik heb echt te weinig peseta's!
Misschien na Rob's show niet meer!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwww!!!![]()
Nee sorry, ik heb echt te weinig peseta's!
I like your thinkingquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Misschien na Rob's show niet meer!
En als ik het win, schiet ik het wel voor. Betaal je het maar in termijnen terug.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Misschien na Rob's show niet meer!
Ik ben vooral benieuwd waar het geld vandaan komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:37 schreef ValHallen het volgende:
Mja ik geloof er niks van tot het geld op m;n rekening staat
Dat ja!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:37 schreef ValHallen het volgende:
Mja ik geloof er niks van tot het geld op m;n rekening staat
Hij zegt nergens dat hij het zelf uit gaat delen ofzo he, er staat "kans op".quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd waar het geld vandaan komt.
Voor hetzelfde geld geeft hij iedereen de tip om een staatslot te kopen ofzo.quote:Tussen 18-19 uur Dineren met Driessen met daarin ..... jouw kans op 25.000 EURO!
Geloof het of niet, maar dit heb ik vanmorgen nog geluisterd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:43 schreef ValHallen het volgende:
Dit is echt een hemelsnummer. Volume vol open, oogjes dicht en luisteren maar
Primaquote:
Echt een heerlijk nummerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar dit heb ik vanmorgen nog geluisterd.
Echt he. De emotie die erin zitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
Waarom kan ik niet zo meesterlijk gitaarspelen???? [ afbeelding ]
jij bent vast goed in andere dingenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
Waarom kan ik niet zo meesterlijk gitaarspelen???? [ afbeelding ]
In Eindhoven hebben jullie toch ook een Wok away?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef robdriessen het volgende:
Da's als je met z'n tweeen naar een wokrestaurant: You never wok alone.
Ja maar daar moet je niet gaan eten. Dat zingen de Four Tops: Don't wok away.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef Melting het volgende:
[..]
In Eindhoven hebben jullie toch ook een Wok away?
My licking is pretty famous, you know..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent vast goed in andere dingen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef robdriessen het volgende:
Klinkt spannend!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
My licking is pretty famous, you know.. [ afbeelding ]
Ik heb niets met voetbal, maarja.. Een goed nummer blijft een goed nummer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:52 schreef ValHallen het volgende:
Dat ik het lied durfde te draaien trouwens met Ajax en Everton als mijn 2 favoriete clubs![]()
Maar Run DMC zongen toch...... Wok this way?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja maar daar moet je niet gaan eten. Dat zingen de Four Tops: Don't wok away.
Wok in, wok out.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:54 schreef Melting het volgende:
Zo is Wok like an Egyptian ook wel geslaagd!
Bangles.. hmm, kanshebber voor m'n mokkelshowquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:54 schreef Melting het volgende:
Zo is Wok like an Egyptian ook wel geslaagd!
[insert bruine ster]quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef robdriessen het volgende:
Ook goed ja...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wok in, wok out.
/edit
Het bestaat ook noghttp://www.wokinwokout.net/
Waarom is dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dan kunnen we in de titel van het nieuwe topic verkondigen dat er kans is op ¤25.000
Dat is echt fantastisch!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dan kunnen we in de titel van het nieuwe topic verkondigen dat er kans is op ¤25.000
ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kan best harder. Ik heb in het snelst gevulde topic ooit gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |