Je hebt gelijk, ze is jl. oktober vertrokken. Daar hoeven we ons dus geen zorgen meer om te maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:21 schreef kipknots het volgende:
Volgens mij heeft Nintendo die er al uitgekickt.
FOK!games is aanwezig. Geen idee of een fotoverslag op de planning staat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef rubje het volgende:
Zijn er nog fokkers heengegaan die misschien een leuk fotoverslag kunnen bewerkstelligen of het reilen en zeilen aldaar?
Je komt er daar alleen maar in als je werk doet wat met games te maken heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef rubje het volgende:
Zijn er nog fokkers heengegaan die misschien een leuk fotoverslag kunnen bewerkstelligen of het reilen en zeilen aldaar?
Er zijn al verschillende specials online met foto'squote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:54 schreef chibibo het volgende:
[..]
FOK!games is aanwezig. Geen idee of een fotoverslag op de planning staat.
Zie je? FOK!games is zo groot dat je met gemak dit soort specials over het hoofd ziet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:02 schreef RitseB het volgende:
Er zijn al verschillende specials online met foto's
http://games.fok.nl/speci(...)persconferentie.html
http://games.fok.nl/special/447232/1/1/50/e3-2011-zondag.html
http://games.fok.nl/special/447190/1/1/50/e3-2011-zaterdag.html
Zelda natuurlijk, dan waarschijnlijk nog Xenoblade / The Last Story voor de Wii. Mogelijk DQX teaser (volgens mij is die nog steeds in ontwikkeling voor de Wii). Verder een lading 3DS spellen en natuurlijk de nieuwe console. Wordt sowieso de interessantste presentatie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:11 schreef conobram het volgende:
Ben benieuwd naar wat Nintendo ons gaat vertellen, hopelijk ook wat nieuws mbt de nieuwe Zelda.
Wil wel wat meer zien van Skyward Sword jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:11 schreef conobram het volgende:
Ben benieuwd naar wat Nintendo ons gaat vertellen, hopelijk en ook waarschijnlijk, wat nieuws mbt de nieuwe Zelda.
xbox, alleen dan niet in kleurquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:35 schreef kipknots het volgende:
Van welke console zou deze knop zijn?
[ afbeelding ]
Die nieuwe 360-controllers met grijze knoppen en verstelbaar D-pad!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:35 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ok, die heeft een grijze knop. Maar de andere controllers hebben een groene knop. Of zou de game dat kunnen onderscheiden?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die nieuwe 360-controllers met grijze knoppen en verstelbaar D-pad!
[ afbeelding ]
Waar heb je dit vandaan en welke game is dit?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:35 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam het op Neogaf tegen, maar het is een screen van Far Cry 3 en komt uit de Ubisoft presentatie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:16 schreef maxburger het volgende:
[..]
Waar heb je dit vandaan en welke game is dit?
1. internetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:16 schreef maxburger het volgende:
[..]
Waar heb je dit vandaan en welke game is dit?
NeoGAF heeft altijd scoops.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:22 schreef Eenskijken het volgende:
zou ook voor de nieuwe wii 2 kunnen zijn. we hebben een scoop
e3.nintendo.comquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef emokid het volgende:
Is Nintendo straks te streamen net als Sony gisteren via een eigen website? Dus niet via GT of IGN..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:26 schreef Beach het volgende:
Gewoon GT kijken joh, wantbieber?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Zolang hij maar niet weer iets doms als Wiimusic introduceertquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:32 schreef NrTH het volgende:
Ik heb nu al zin in die altijd vrolijke Miyamoto.
[ afbeelding ]
Rockstar doet datquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:38 schreef vosss het volgende:
Is er serieus nog iemand die gelooft dat Nintendo exclusief GTA V voor de Wii aan gaat kondigen?
ps: jullie mogen me uitlachen als ze dat inderdaad doen
Nee, nooit exclusief. Het zou wel een ENORM grote stunt zijn van Ninty als ze de game überhaupt aankondigen, in één keer weer op de kaart als hardcore console!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:38 schreef vosss het volgende:
Is er serieus nog iemand die gelooft dat Nintendo exclusief GTA V voor de Wii aan gaat kondigen?
Nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:38 schreef vosss het volgende:
Nouja Nintendo zou het ook kunnen doen, maargoed, eerder dachten mensen dat dat eraan zat te komen.quote:
goede kwaliteit, geen HD: http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.htmlquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:40 schreef vosss het volgende:
Iemand toevallig een stream in HD of anders in goeie kwaliteit?
Thanks pikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
goede kwaliteit, geen HD: http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html
Nou ja hardcore als in N64 en GC. Iig weer de main hardcore games als MW3 ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:40 schreef Beach het volgende:
Nintendo en hardcore in één zin
Ze mogen blij zijn als Bioshock, MW3 etc op de nieuwe console komt.
No problem guy!quote:
* Jesse_ meldt zichquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:42 schreef chibibo het volgende:
[..]
Alleen de ware hardcore gamer haalt alle sterren in Super Mario Galaxy.
Leuk ding ja. Alleen.. 24 inch voor een console scherm? Voor m'n pc is dat perfect, als ik op een paar meter er vanaf zit op de bank is dat vrij klein.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:44 schreef Beach het volgende:
Die nieuwe tv bundel van Sony lijkt me trouwens wel wat
Opzich is hij wel lekker duidelijk, da's mooi!quote:
24" bro, veel te klein, zelfs voor mijn kleine huisje!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:44 schreef Beach het volgende:
Die nieuwe tv bundel van Sony lijkt me trouwens wel wat
Sowieso weg met die friendcodes troep, extern bedrijf maakt online gedeelte als dat gerucht kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:44 schreef Stuurver het volgende:
Super Smash Brothers met een goede online zou pas wat zijn
Nee, maar het gerucht gaat dat Gabe Newell zal aankondigen dat HL2 ep. 3 naar Project Cafe komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:38 schreef vosss het volgende:
Ik zit nu altijd al achter mn 32"alsof het een pc monitor isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Leuk ding ja. Alleen.. 24 inch voor een console scherm? Voor m'n pc is dat perfect, als ik op een paar meter er vanaf zit op de bank is dat vrij klein.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:35 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]
Valve die een game als eerst op een console aankondigd? Lijkt me vreemd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nee, maar het gerucht gaat dat Gabe Newell zal aankondigen dat HL2 ep. 3 naar Project Cafe komt.
Valve doet niet meer aan episodes AFAIK.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nee, maar het gerucht gaat dat Gabe Newell zal aankondigen dat HL2 ep. 3 naar Project Cafe komt.
Mocht hij naar de nieuwe Nintendo console komen, dan is dat echt niet exclusief, hooguit een paar maandjes eerder, zoals het met GTA 4 en de 360 ook het geval was.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:46 schreef RickoKun het volgende:
Als rockstar serieus GTA 5 naar de wii dingest dan neuken ze hun fans wel hard in hun anusje
Voor mijn part gaat ie in ruil voor HL2:Ep3 zn kontje verkopen achter het station in de hoop dat iemand het wil hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik haal hem blindelings zodra hij er is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor mijn part gaat ie in ruil voor HL2:Ep3 zn kontje verkopen achter het station in de hoop dat iemand het wil hebben.
Ik zal het zeer zeker niet kopen mocht dat ooit nog uitkomen en ik hoop iedereen met mij
Volgend jaar op de E3 bij Sony. Ep3.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor mijn part gaat ie in ruil voor HL2:Ep3 zn kontje verkopen achter het station in de hoop dat iemand het wil hebben.
Ik zal het zeer zeker niet kopen mocht dat ooit nog uitkomen en ik hoop iedereen met mij
Ik heb het gerucht dan ook zelf verzonnen in de hoop dat vosss zou happen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:46 schreef NrTH het volgende:
Valve die een game als eerst op een console aankondigd? Lijkt me vreemd.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:49 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:52 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik heb het gerucht dan ook zelf verzonnen in de hoop dat vosss zou happen.
Ja, iwata heeft gezegd dat ze het gaan aankondigen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:58 schreef gniffie het volgende:
Is die console aankondiging eigenlijk bevestigd door Nintendo?
Nee, maar internet zegt van jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:58 schreef gniffie het volgende:
Is die console aankondiging eigenlijk bevestigd door Nintendo?
Iwata zei ook dat hij pearl harbor niet zou aanvallenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:59 schreef themole het volgende:
[..]
Ja, iwata heeft gezegd dat ze het gaan aankondigen.
ohja, m'n hoofd is ff niet zo lekker bezigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:59 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Werd bevestigd met een press release in mei.
quote:Re: Wii's successor system
Nintendo Co., Ltd. has decided to launch in 2012 a system to succeed Wii, which the company has sold 86.01 million units on a consolidated shipment basis between its launch in 2006 and the end of March 2011.
We will show a playable model of the new system and announce more specifications at the E3 Expo, which will be held June 7-9, 2011, in Los Angeles.
Sales of this new system have not been included in the financial forecasts announced today for the fiscal term ending March 2012.
Niet grijs met Ninty logo?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:00 schreef emokid het volgende:
Moest mijn geboortejaar invullen en heb nu zwart beeld. Daar?
Mja, dit jaar waren er ook mensen die dachten dat de nieuwe xbox zou komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:02 schreef gniffie het volgende:
Dus hij komt wel, was volgens mij vorig jaar allemaal rumoer dat de grote 3 met een nieuw ding uit zou komen. Dat was een flinke anti-climax
Ik heb er een choco cake bij gepaktquote:
GT counter geeft -5 minuten al aan?quote:
Het gaat er niet om hoe je begint. Het gaat om hoe je eindigt #sonypwntnintendoquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe je begint. Het gaat om hoe je eindigt #sonypwntnintendo
Ik heb zwart beeld bij de nintendo streamquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:06 schreef Maisnon het volgende:
Die van GT loopt echt achter op de stream van e3.nintendo.com
Ja dat is wat jammerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:08 schreef Maisnon het volgende:
het geluid is wel een beetje zacht op die nintendo stream
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:08 schreef ForumPimp het volgende:
Zelda poept op Uncharted als het gaat grafische pracht en praal.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:08 schreef ForumPimp het volgende:
Zelda poept op Uncharted als het gaat grafische pracht en praal.
Het eindeloos rehashen van bestaande concepten, bedoel je.quote:
Fuck yeah, en gibs!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het eindeloos rehashen van bestaande concepten, bedoel je.
Dikke vette gameplayquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snap dus echt niet wat leuk is om een elfje te spelen met een zwaardje..
Link?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:11 schreef Smoofie het volgende:
MSNK! Uk.ign.com. HD Stream, goede kwaliteit beeld en geluid!
Hij heeft gewoon een oortje inquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:12 schreef msnk het volgende:
Goeiste Japans hoor als je zo snel vloeiend kunt vertalen
Alleen maar toffe muziekquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:12 schreef speknek het volgende:
gamekings doet het nog goed. Schakel net in, nog niets gemist geloof ik heh?
thnxquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:12 schreef Smoofie het volgende:
http://uk.ign.com/videos/2011/05/19/051911-live?show=HD
Ja heb ik ook last van, de tering tyfus manquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:13 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens kan iemand me helpen, bij auto update scrolled mijn scherm steeds naar het midden, automatisch
Niet aan de crack zitten heh. Nintendo >>>> alles.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Nintendo: Wij zijn zwaar geownd door Sony, we moeten met een back-up strategy komen. Weet je wat? Laten we lekker indruk maken met totaal niet games-gerelateerde bullshit (live-orkest)!!
Had ik eerst nooit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja heb ik ook last van, de tering tyfus man
Die is net zo zacht manquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:11 schreef Smoofie het volgende:
MSNK! Uk.ign.com. HD Stream, goede kwaliteit beeld en geluid!
Dat is het enige wat Nintendo kanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:15 schreef SpankmasterC het volgende:
rot op met al die ouwe zelda meuk, GIEV US NEW SHIT!!!
Raar, mijn geluid is gewoon goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Die is net zo zacht manZit GT te kijken maar die lopen dan weer 10 sec of zo achter
Komt zo bij de aankondiging van de nieuwe console.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:15 schreef SpankmasterC het volgende:
rot op met al die ouwe zelda meuk, GIEV US NEW SHIT!!!
jippie, oude meukquote:
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:16 schreef ForumPimp het volgende:
Ik hoop echt dat ze bij South Park iets gaat verzinnen om deze persconferenties in een aflevering te stoppen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:16 schreef ForumPimp het volgende:
Ik hoop echt dat ze bij South Park iets gaat verzinnen om deze persconferenties in een aflevering te stoppen.
download google chromequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:17 schreef j0rdiiii het volgende:
fuck fok, blijft maar naar het midden gaan nadat ie update
en al helemaal geen remakequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Kom eens met iets NIEUWS, Nintendo. Geen Zelda deel 34, of Super Mario deel 129 of Pokemon deel 314
Heb four swords nog nooit gespeeldquote:
Four swords is voor de DSquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb four swords nog nooit gespeeld.
(hoop wel dat het met de wiimote te spelen valt)
ik voorzie een 25 jarige crappy packquote:
oortje/schermquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:18 schreef Eenskijken het volgende:
hoe weet die vertaler wat miyamoto gaat zeggenhij praat al voordat het gezegd is..
pas nadat die jap gesproken heeft, daarom is ie een verttalerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:18 schreef Eenskijken het volgende:
hoe weet die vertaler wat miyamoto gaat zeggenhij praat al voordat het gezegd is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |