Iddquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:26 schreef SpankmasterC het volgende:
jezus, reclame voor AT&T
hoor het gelach in het publiek!!![]()
quote:
Yes it isquote:
sterker nog, zowel voor als achterquote:
oh nicequote:
Jawelquote:
599 US DOLLARSquote:
QFTquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:29 schreef emokid het volgende:
Gelijk moeilijke ademhaling, obesitas for life.
Prob ja. Duurder dan de PS3quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:31 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Totdat je er achterkomt dat ie 300 euro of meer kost
Sony houdt dus toch woord.quote:The PlayStation Vita, once known as the Next Generation Portable or PSP2, has a European price, Eurogamer can reveal.
For the standard Wi-Fi model you'll pay ¤249.99 (£223). For the fancypants 3G plus Wi-Fi model you'll pay ¤299.99 (£268).
PSP ook bij launch gekocht destijds.. het gaat duur worden maar worth it!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:31 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Totdat je er achterkomt dat ie 300 euro of meer kost
Want Apple's gaming handheld is? Oh, je bedoelt de mp3-speler of telefoon met spelletjes erop?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:30 schreef Smoofie het volgende:
Dit ziet er echt vet uit, hopen dat apple competitie krijgt
Prob not. Of ze maken het ding super zwaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:33 schreef Stuurver het volgende:
Hoop dat de batterij langer dan 3-4 uur meegaat
Maar mensen gebruiken een Vita ook als Media player voor Mp3 en videos enz. En daar wordt de Iphone, Ipad etc wel voor gebruikt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Want Apple's gaming handheld is? Oh, je bedoelt de mp3-speler of telefoon met spelletjes erop?
Apple concurreert sowieso niet met een fucking gaming handheld PLAYstation Vita.
Ik wilde gewoon een plaatje van een geruit collegeblok plaatsen en niks anders om te kijken of iemand de link doorhadquote:
Ik ga echt kapot hier. Ongelofelijk die Amerikanenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:35 schreef Eenskijken het volgende:
hij is al uitgeput na het trapje oplopen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:36 schreef Yi-Long het volgende:
Die gozer heeft natuurlijk de hele middag Kinect lopen spelen...(!)
Tel 1x bij Apple is dan, laatst een keer filmpje van gezien..quote:
Ikkequote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:41 schreef SpankmasterC het volgende:
who cares om eigen tracks te maken op PSV?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:44 schreef NrTH het volgende:
Waarom houdt die kerel constant een ontzichtbare doos vast?
Kom op man dat wordt de shit nooit Tekken gespeeld? Heihachi vs Ryuquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:48 schreef Maisnon het volgende:
Street Fighter x Tekken leek me echt helemaal niks
Hahha mooie posts om te lezenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:50 schreef Yi-Long het volgende:
Emokid's stream ligt 20seconden voor op de mijne....
Everybody's Golf wat moet je daarmee man. Kom op Yi-Longquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:53 schreef Yi-Long het volgende:
Ziet er goed uit qua gameaanbod voor de launch...
...alleen ik zit te wachten op een aankondiging voor een nieuwe Everybody's Golf... of een nieuwe Persona game... al zullen die wel op TGS komen.
Ik gebruik zo'n ding vooral voor Internet in de bus, muziek, en Emulators met Pokemon , mario etcquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:53 schreef emokid het volgende:
[..]
Everybody's Golf wat moet je daarmee man. Kom op Yi-Long
GPSquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:54 schreef emokid het volgende:
De Vita is echt ongelooflijk, de perfecte handheld. Alles klopt eraan. Noem iets wat er aan ontbreekt.
Die is eerder dit jaar al aangekondigd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:53 schreef Yi-Long het volgende:
Ziet er goed uit qua gameaanbod voor de launch...
...alleen ik zit te wachten op een aankondiging voor een nieuwe Everybody's Golf... of een nieuwe Persona game... al zullen die wel op TGS komen.
GPS-A zit er inquote:
Is adviesprijs heh, winkels kunnen het goedkoper maken. Maarja, dan maar in de USA kopen.quote:
Niet met hardware of gamesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:58 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd![]()
Komt ook door belasting
Alles na de PS2 is regionvrij geweest dus denk het welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 04:00 schreef Yi-Long het volgende:
Dit ziet er veel beter uit dan de 3DS, maar wel jammer dat het wederom hetzelfde verhaal is qua prijs: In europa ga je er weer dik meer voor betalen dan in de USA. Hopelijk is dat kreng regiovrij.
171 euro.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 04:02 schreef Theoden het volgende:
$250 is ongeveer 150 euro, lekker is dat .... worden gewoon genaaid voor bijna 100 euro ... Denk niet dat het regiovrij zal zijn, maar als het wel zo is haal ik het wel in de states ...
Je kunt hem ook in Engeland kopen, als het daar niet 250 pound is/quote:Op dinsdag 7 juni 2011 04:03 schreef ikookhier het volgende:
Vitaprachtig product voor 250¤
Hopelijk zit er ook een browser op
Geen AngryBirds en DoodleJumpquote:Op dinsdag 7 juni 2011 04:04 schreef emokid het volgende:
Had hem ook voor 350 euro gekocht, dit is duidelijk de nieuwe generatie handheld
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:55 schreef HeertjeB het volgende:
Dat jullie hier gewoon serieus voor wakker blijveniets met get a life!
Verder lijkt me die Vita wel tof, alhoewel ik niet zon handheld gamer ben
De nieuwe Insomniac game ieder gevalquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:35 schreef speknek het volgende:
Sony heeft met Vita gewonnen puur en alleen omdat er wat nieuwe IPs te zien waren.
Is er in de voorgaande drie conferenties uberhaupt een nieuwe IP getoond (kinect uitgezonderd)?
De conferentie die alle andere overbodig maakt.quote:
Ditquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:37 schreef speknek het volgende:
[..]
De conferentie die alle andere overbodig maakt.
[ afbeelding ]
gamespot en gametrailersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:49 schreef Rivalo het volgende:
Wie weet trouwens waar ik de EA en Sony persconferentie terug kan zien, Ubisoft boeit me niet zo veel.
quote:@jimreilly Jim Reilly
Lots of rumblings that GTAV is being announced at Nintendo's conference tomorrow. Think it's true?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik verwacht dat de persconferentie van Nintendo vanavond een herhaling wordt van 2008/2009.
[ afbeelding ]
2008quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik verwacht dat de persconferentie van Nintendo vanavond een herhaling wordt van 2008/2009.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb ook wel zin in Nintendo, zou echt zo'n ENORME klapper zijn als ze GTA V weten te brengen!
Ik geloof daar niet zo hard in en al helemaal niet als exclusivequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb ook wel zin in Nintendo, zou echt zo'n ENORME klapper zijn als ze GTA V weten te brengen!
Damn zo ijzersterk dat ik ze me nog steeds kan herinnerenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:06 schreef speknek het volgende:
[..]
2008
[ afbeelding ]
2009
[ afbeelding ]
2010
[ afbeelding ]
Na het uitspelen van Tales of Symphonia (Gamekjoeb) ging de kraan open, want het was voorbijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:24 schreef RickoKun het volgende:
ik moet altijd een traantje wegpinken als ik aan games als Zelda: OOT en GTA: SA denk en dat ik ze dan uitspeel met het gevoel:
".....en.....en...n....nu?! WAT MOET IK NU!?!?!?!?!?"
Na GTA: SA nooit meer gehad(toen werd ik namelijk ouder)
Hahaha, wtfquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:30 schreef msnk het volgende:
Hahaha, wtfDie kende ik nog niet. Alleen Raccoon City moest ik wel even opzoeken, ik dacht wat heeft Sly met zombies te maken
ja maar dat moet je toch wetenquote:
http://e3.gamespot.com/pr(...)2011%3Bvideo%3Bpressquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef tuut-chips het volgende:
Kan ik niet ergens de EA persco terugkijken?
Ik dacht telkens dat ie 't over axes hadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef vosss het volgende:
GTA:SA kan ik me alleen nog maar het volgende nummer herinneren:
Inderdaad. Goed voor een presentatie op een aandeelhoudersvergadering misschien, maar niet op een persevenement.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:03 schreef Stuurver het volgende:
Als ik die rooie huisvrouw weer zie zet ik m gelijk af
Volgens mij heeft Nintendo die er al uitgekickt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:03 schreef Stuurver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik die rooie huisvrouw weer zie zet ik m gelijk af
Het is niet best idd. Hopelijk dat Nintendo met iets leuks komt, en anders lijkt dit me wel zo'n beetje de aankondiging voor het einde van deze generatie hardware wat betreft PS3 en 360...quote:
Je hebt gelijk, ze is jl. oktober vertrokken. Daar hoeven we ons dus geen zorgen meer om te maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:21 schreef kipknots het volgende:
Volgens mij heeft Nintendo die er al uitgekickt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |