abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:55:01 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_97953532
Aaah ah aaaah yes, yes oh yeah.
Ik zie dat ze al aan het oefenen is voor als ze mij ontmoet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Donald Duck held donderdag 9 juni 2011 @ 20:58:02 #27
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_97953673
Eigenlijk kan Sony met een combinatie van de PS3 en Vita alles wat de WiiU ook kan bedenk ik me net.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_97954613
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Man die WiiU.. echt de toekomst is dat. Je kan er gewoon verstoppertje op spelen _O_

100x :')

Wat een bagger.
If not now, then when.
pi_97963871
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Eigenlijk kan Sony met een combinatie van de PS3 en Vita alles wat de WiiU ook kan bedenk ik me net.
Ja maar de WiiU-controller krijg je bij de WiiU, terwijl je de Vita los moet kopen van de PS3.
pi_97975961
quote:
Square Enix Exec Troubled by E3 Showing
Eidos side saved company's face, but executive not too pleased with Japanese output

Square Enix had on the whole a pretty good showing at E3, with Tomb Raider featured as one of the headline titles at Microsoft's press conference and games like Deus Ex and Hitman Absolution seeing heavy coverage.

Of course, those are all from the Eidos side of the company. The question is, where were all the Japanese Square Enix games? There were some Japanese produced titles, most notably Final Fantasy XIII-2. But one Square Enix higher up was disappointed by this side of the company's showing.

Koji Taguchi, a senior executive officer at Square Enix Holdings, posted the following at Twitter on the final day of the show: "Because we merged with Eidos and had games like Tomb Raider, Deus and Hitman, as a company we were able to keep face. But the decline in Japanese titles was almost humiliating. This has been a week where I worried daily about how we can fix this."

Taguchi isn't the only Square Enix higher-up who has been open in his opinion about the company's Japanese development. Last month when Square Enix announced huge losses, CEO Yoichi Wada said that he expects an internal development revamp to take two years.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_97976050
Geen Duke Nukem: Forever gezien....
pi_97976277
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:09 schreef Qunix het volgende:
Dan loop je naar de winkel om Duke te zien...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  Donald Duck held vrijdag 10 juni 2011 @ 17:55:49 #33
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_97989809
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
s
[..]

Ja maar de WiiU-controller krijg je bij de WiiU, terwijl je de Vita los moet kopen van de PS3.
Dat wel. Maar het unieke is bij voorbaat al weg. Met de Wii had Nintendo nog het voordeel onderscheidend te zijn. Met de Move en Kinect nu is dat voordeel weg. Met de WiiU hadden ze opnieuw de kans om zich af te zetten tegen de race van puur grafisch geweld. Maar met de Vita kan Sony dus ook alles wat Nintendo verzint. De WiiU kan zich alleen nog onderscheiden met de unieke spelfranchise uit eigen stal.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_97990534
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:09 schreef Qunix het volgende:
Die ligt nu in de winkel
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:22:18 #35
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_97990746
Wel teleurstellend trouwens dat ik Microsoft Flight niet voorbij heb zien komen...
pi_98175890
Nintendo’s roundtable na de persconferentie
Kort videoverslag van het roundtable gesprek (zonder ronde tafel) dat Nintendo hield ná hun E3-persconferentie. Verwacht hier geen grote onthullingen, maar wel een hoop leuke details.

Zoals:
• Amerikaanse gamers konden meteen na de persconferentie op hun 3DS driedimensionale trailers bekijken van alle nieuwe 3DS-spellen. Supertof! Maar waarom niet in Europa?
• Een alternatieve dimensie in Skyward Sword. Link kan er komen door zijn zwaard in de grond te steken. Het lijkt op de gewone wereld, alleen is alles er blauw.
• Een speciaal retro Zelda-level in Super Mario 3D. Ziet eruit als een klassieke, van bovenaf bekeken dungeon. Inclusief schuifpuzzels en deuren die pas opengaan als Mario alle kaarsen heeft aangestoken.
• Nintendo ontwikkelt Luigi’s Mansion 2 niet zelf, maar laat het over aan Next Level Games, die eerder ook al de Wii-versie van Punch-Out!! verzorgden.
• De oorsprong van Mario’s wasbeerstaart en waarom hij ermee kan vliegen. Echte wasberen kunnen immers ook niet vliegen, maar Mario wel. Hoe zit dat? Takashi Tezuka geeft uitleg.
• Pikmin voor de Wii had dit jaar uit moeten komen, maar Miyamoto heeft besloten om het spel toch maar door te schuiven naar de Wii U.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_98201722
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:22 schreef Yi-Long het volgende:
Wel teleurstellend trouwens dat ik Microsoft Flight niet voorbij heb zien komen...
Flight Simulator?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_98570826
Dooie zooi hier, gelukkig hebben we de foto's NeoGAF nog:

donderdag 23 juni 2011 @ 20:42:05 #39
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_98571375
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:34 schreef Beach het volgende:

[..]

Flight Simulator?
Nee, het heet gewoon Flight. Wel weer een vliegtuigspelletje dus zal hoogstwaarschijnlijk gewoon tot de serie behoren, maar wellicht dat ze het versimpeld hebben ofzo. Geen idee. nog weinig over bekend helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')