quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:37 schreef Underdoggy het volgende:
In vietnam kan je dieren afknallen met AK 47 of grotere wapens. Voor $ 2000 kon ik met een RPG een koe afknallen. DAT is pas gekte
Waar dan preciesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:37 schreef Underdoggy het volgende:
In vietnam kan je dieren afknallen met AK 47 of grotere wapens. Voor $ 2000 kon ik met een RPG een koe afknallen. DAT is pas gekte
Precies! Pure afzetterij! 200 euro voor een hele koe, in fucking china!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef snoezel7 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/video_binnenland/9972379
KLACHT: waarom gebeurd hier niks tegen??
Dat is inderdaad meer klachtwaardig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:39 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Wat een goedkoop filmpje trouwens, lijkt wel of ik naar fucking TV Oost loop te koekeloeren
quote:Noorwegen betrekt toeristen bij zeehondenjacht
Gebeurd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef ABombali het volgende:
Wat is het probleem? Gebeurd in het wild toch ook?
Inderdaad. Je kunt de pixels tellenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:39 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Wat een goedkoop filmpje trouwens, lijkt wel of ik naar fucking TV Oost loop te koekeloeren
Dan ben je afgezet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:37 schreef Underdoggy het volgende:
Lekker hypocriet ben jij. Blijkbaar vind je het wel normaal dat tijgers in een kooi opgesloten worden, maar als ze dan een beetje de natuur nabootsen door ze nog zelf te laten jagen is het ineens verkeerdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef snoezel7 het volgende:
Iedereen die het vermakelijk vindt om levende gezonde onschuldige koeien voor een stel tijgers te gooien, is psychisch! Als het nu in het wild gebeurd ok, dat is de natuur maar als mens spoor je dan gewoon niet
Daarom stel ik voor; alleen de schuldige koeien voor een stel tijgers gooien!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef snoezel7 het volgende:
Iedereen die het vermakelijk vindt om levende gezonde onschuldige koeien voor een stel tijgers te gooien, is psychisch!
Zo te lezen ben je 1 van de weinige normale dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef snoezel7 het volgende:
Iedereen die het vermakelijk vindt om levende gezonde onschuldige koeien voor een stel tijgers te gooien, is psychisch! Als het nu in het wild gebeurd ok, dat is de natuur maar als mens spoor je dan gewoon niet
Ik denk dat je psychotisch bedoeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef snoezel7 het volgende:
mensen zijn geen jachtdieren, tijgers wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef coban het volgende:
Het probleem is dat er LEVENDE dieren gegooid worden, jij bijt toch ook niet in een levende koe?
ik ben dan ook geen roofdier...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef coban het volgende:
Het probleem is dat er LEVENDE dieren gegooid worden, jij bijt toch ook niet in een levende koe?
Wat is je definitie van bedreigd?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:39 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit is niks man.
In Afrika kan je tegen betaling een bedreigde diersoort als een leeuw of een neushoorn afschieten, dat vind ik veel erger.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef coban het volgende:
Zoveel domheid in 1 regelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef coban het volgende:
Dus jij hebt liever dat de beesten verhongeren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef snoezel7 het volgende:
Hoe weet jij nou of die koeien onschuldig zijn. Wie weet wat ze gedaan hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef snoezel7 het volgende:
Nou ja, in India zijn ze iig heilig..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of die koeien onschuldig zijn. Wie weet wat ze gedaan hebben.
Ik ben bloedserieus. Zie je dat dan niet? Ik troll nooit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]__! Ik hoop echt dat je aan het trollen bent
Kijk ze eens smullenquote:
Heheh, hoor die mensen lachen danquote:
Die toeristen zijn dan wel weer klachtwaardigquote:
Kom op, dat is toch tof om een keer in het echt te zien..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die toeristen zijn dan wel weer klachtwaardig
zie edit: ja, tof, máár die reacties zijn echt om te huilenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:51 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Kom op, dat is toch tof om een keer in het echt te zien..
Wij zijn toch god zijn evenbeeld, hij heeft de natuur voor ons gemaakt dus mogen wij daar ook mee doen wat we willenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:51 schreef snoezel7 het volgende:
dus het is gewoon natuur xd! het word georganiseerd door mensen...
in de natuur word het toch ook niet geregeld door mensen ofwel?
daar worden de koeien toch ook niet zomaar naar ze toegegooid?
word er in de natuur ook betaald tegenwoordig voor koe om zomaar voor een tijger of leeuw te gooien??
waar is het verstand van sommige mensen gebleven...
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:51 schreef snoezel7 het volgende:
word er in de natuur ook betaald tegenwoordig voor koe om zomaar voor een tijger of leeuw te gooien??
ja, maar dat vindt TS vast ook niet kunnenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:52 schreef ioko het volgende:
Aan de andere kant zie ik weinig verschil met een slang die levende muizen krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan ga je zeker vertellen dat dit ook niet mag
Is natuur, dat moet je bevorderen.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:56 schreef TimKuik het volgende:
die was al dood, dat telt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan ga je zeker vertellen dat dit ook niet mag
Is natuur, dat moet je bevorderen.!
Ja doei.
Heb je het filmpje al gekeken? Muis zwemt met half lichaam doorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die was al dood, dat telt niet!
Was ook levend. Je zag hem nog bewegen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die was al dood, dat telt niet!
ja, ik zag 'm niet bewegenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb je het filmpje al gekeken? Muis zwemt met half lichaam door
Ja, dat gebeurt dus nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat is je definitie van bedreigd?
Ze moeten het beest +1 terug zetten namelijk. Ze fokken ze zelfs.
Door die jacht is de bedreiging opeens afgenomen omdat de beesten op eens handel zijn. Levende beesten zijn geld waard. Goed voor het dieren bestand.
ah, ik had 'm al te ver doorgespoeld (wat een grafmuziekquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
maar wel ubertof, tja dat is natuur
Dat gebeurd dus op heel veel plekken wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt dus niet. Anders zou ik er ook wel mee kunnen leven. Hoewel ik het stiekem wel zonde vind dat beesten voor de lol afgeschoten worden.
Ik dacht toch echt dat je serieus was!quote:
Dat wil ik ook nog wel eens eten!quote:
Nee, inderdaad. Ik heb jou nog nooit zien trollenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Zie je dat dan niet? Ik troll nooit.
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, enkele maanden geleden hebben wij nog een levende kreeft zelf gekookt en bereiddat was lekker!
Misschien is een kalfje goedkoper ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef Rodawa het volgende:
Verder ben ik het wel eens met TS trouwens. 200 euro er voor betalen, dat kan toch niet.Als het nou wat goedkoper was, oke. Maar 200 euro...
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:36 schreef r3gi3boy het volgende:
Trouwens, voor 2 euro mag je in mijn achtertuin schijt gooien naar m'n Turkse buren
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:56 schreef TimKuik het volgende:
Dat halve muisje leeft nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan ga je zeker vertellen dat dit ook niet mag
Is natuur, dat moet je bevorderen.
Who motivates the motivator?
Fuck man, wat een stoer wijf ben jijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, enkele maanden geleden hebben wij nog een levende kreeft zelf gekookt en bereiddat was lekker!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck man, wat een stoer wijf ben jij! Ook nog eens mod op FOK!, jij staat bovenaan in de voedselketen, dat moge duidelijk zijn
.
Maar wat is volgens jou dan het verschil met andere parken waar de mensen eerst die koe/kip slachten en dan wordt gevoed aan dieren? Is dat minder erg? Ook daar is voedertijd de grootste attractie bij dieren, dus het punt dat het een attractie is, is ook een non-argument. Hier doen de beesten het iig nog zelf. Waar vast wel een studie over te vinden is hoe dat beter is voor de gesteldheid van de tijgers, omdat ze zo in contact blijven met hun jachtinstincten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:51 schreef snoezel7 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:26 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
ZOMG!!11! ALLE TIJGERS HET LAND UIT!!!1!!11![]()
![]()
Mwoah. Ik kan mij er iets bij voorstellen dat sommige mensen het een beetje eng vinden als andere mensen staan te genieten van gewelddadige vernietiging van leven. Misschien denken ze zelfs dat het type mens dat van een dergelijk schouwspel geniet het ook leuk vindt om babietjes te misbruiken of hun vrouw te slaan. Wat vaak natuurlijk ook zo is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ook daar is voedertijd de grootste attractie bij dieren, dus het punt dat het een attractie is, is ook een non-argument.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:33 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Mwoah. Ik kan mij er iets bij voorstellen dat sommige mensen het een beetje eng vinden als andere mensen staan te genieten van gewelddadige vernietiging van leven. Misschien denken ze zelfs dat het type mens dat van een dergelijk schouwspel geniet het ook leuk vindt om babietjes te misbruiken of hun vrouw te slaan. Wat vaak natuurlijk ook zo is.
Don't feed the ......quote:
Pleur er dan op zijn minst een zebra erbij...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Maar wat is volgens jou dan het verschil met andere parken waar de mensen eerst die koe/kip slachten en dan wordt gevoed aan dieren? Is dat minder erg? Ook daar is voedertijd de grootste attractie bij dieren, dus het punt dat het een attractie is, is ook een non-argument. Hier doen de beesten het iig nog zelf. Waar vast wel een studie over te vinden is hoe dat beter is voor de gesteldheid van de tijgers, omdat ze zo in contact blijven met hun jachtinstincten.
Oi - daar zijn hele studies naar gedaan jaquote:
Ik vind wel dat ze die tijgers er wat meer voor moeten laten doen. Dat ze op levende dieren jagen in de natuur, okee, maar in die natuur worden die niet direct voor hun neus gedropt.quote:
Ik wel.quote:
Het valt me nu ook op dat die tijgers moddervet zijn.quote:
Dit is een Chinees restaurant.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:01 schreef Rodawa het volgende:
De mensen daar doen het trouwens zelf ook:
Ach, dan blijft het langer vers he.Maar ja, ik zou het ook niet doen. Laat ze dan maar geen pijn meer lijden. Maar goed, zo gaat het in de natuur ook vaak genoeg, dat zo'n dier eerst nog pijn moet lijden voor het komt te overlijden.
Huilen moet ik van dat Youtube volk.quote:i think japan got there punishment when the tsunami striked.
noobskater15 5 uur geleden
Wij net zo goed hoor. Wat dacht je wat voor massamoord mossels koken is?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:02 schreef 16meter het volgende:
Ze weten goed met dieren om te gaan, die spleetogen.
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:18 schreef Hippe_Student het volgende:
nou nou, schokkend hoor.
Vroeger ging men met de hele familie naar een gevecht op leven en dood tussen 2 slaven in een colloseum.
Dat waren nog eens tijden
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef JK het volgende:
Ja, in het wild komt er ook een vrachtwagentje langs die het eten dropt...
Nah, wat mij vooral tegen de borst stuit is gewoon het geld wat ze er voor willen hebben.
Doe dan gewoon 1x per dag een beest wat ze normaal in de natuur ook tegen komen, zonder geld te vragen en zorg er voor dat het beest net als in de natuur eventueel weg kan komen en dat de tijgers dan op een houtje moeten bijten. Niet gewoon een beest in het midden gooien wat geen schijn van kans kan maken, enkel voor het geld en vermaak.
Of leuker; gooi criminelen die op deathrow zitten er tussen, als je het toch voor het vermaak doet.
Dan heb je pas spectaculaire beelden!
Heb je nog een onderbouwing voor die jankbek van je?quote:
Wordt verworpen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef JK het volgende:
[..]
Heb je nog een onderbouwing voor die jankbek van je?
Of doe je gewoon 'stoer' mee met de mening van anderen?
Want tijgers eten normaal zebra's?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Pleur er dan op zijn minst een zebra erbij...
Als ze dat laten zien in de Telegraaf, krijgen ze een aanklacht op hun dak dat er veel minder vlees verkocht wordt na het artikel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:40 schreef summer2bird het volgende:
TS leest de Telegraaf, de enige krant waarbij het personeel erachter niet in de gaten heeft dat het eten van een stukje kip of koe net zo schokkend is als dit artikel
Bijtschildpaddenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:32 schreef isildur1 het volgende:
Pracht idee natuurlijk. Zo gaat het in het wild er ook aan toe. Alsof dieren door mensen diervriendelijker geslacht worden
[ afbeelding ]![]()
Waarom zou hij dat laten doen als hij 200 euro krijgt om een koe voor de leeuwen te gooien?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:13 schreef JK het volgende:
Die parkeigenaar zou zn dochtertje nog voor 5 euro laten neuken door een pedo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |