quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:37 schreef Underdoggy het volgende:
In vietnam kan je dieren afknallen met AK 47 of grotere wapens. Voor $ 2000 kon ik met een RPG een koe afknallen. DAT is pas gekte
Waar dan preciesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:37 schreef Underdoggy het volgende:
In vietnam kan je dieren afknallen met AK 47 of grotere wapens. Voor $ 2000 kon ik met een RPG een koe afknallen. DAT is pas gekte
Precies! Pure afzetterij! 200 euro voor een hele koe, in fucking china!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef snoezel7 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/video_binnenland/9972379
KLACHT: waarom gebeurd hier niks tegen??
Dat is inderdaad meer klachtwaardig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:39 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Wat een goedkoop filmpje trouwens, lijkt wel of ik naar fucking TV Oost loop te koekeloeren
quote:Noorwegen betrekt toeristen bij zeehondenjacht
Gebeurd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef ABombali het volgende:
Wat is het probleem? Gebeurd in het wild toch ook?
Inderdaad. Je kunt de pixels tellenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:39 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Wat een goedkoop filmpje trouwens, lijkt wel of ik naar fucking TV Oost loop te koekeloeren
Dan ben je afgezet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:37 schreef Underdoggy het volgende:
Lekker hypocriet ben jij. Blijkbaar vind je het wel normaal dat tijgers in een kooi opgesloten worden, maar als ze dan een beetje de natuur nabootsen door ze nog zelf te laten jagen is het ineens verkeerdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef snoezel7 het volgende:
Iedereen die het vermakelijk vindt om levende gezonde onschuldige koeien voor een stel tijgers te gooien, is psychisch! Als het nu in het wild gebeurd ok, dat is de natuur maar als mens spoor je dan gewoon niet
Daarom stel ik voor; alleen de schuldige koeien voor een stel tijgers gooien!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef snoezel7 het volgende:
Iedereen die het vermakelijk vindt om levende gezonde onschuldige koeien voor een stel tijgers te gooien, is psychisch!
Zo te lezen ben je 1 van de weinige normale dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef snoezel7 het volgende:
Iedereen die het vermakelijk vindt om levende gezonde onschuldige koeien voor een stel tijgers te gooien, is psychisch! Als het nu in het wild gebeurd ok, dat is de natuur maar als mens spoor je dan gewoon niet
Ik denk dat je psychotisch bedoeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef snoezel7 het volgende:
mensen zijn geen jachtdieren, tijgers wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef coban het volgende:
Het probleem is dat er LEVENDE dieren gegooid worden, jij bijt toch ook niet in een levende koe?
ik ben dan ook geen roofdier...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef coban het volgende:
Het probleem is dat er LEVENDE dieren gegooid worden, jij bijt toch ook niet in een levende koe?
Wat is je definitie van bedreigd?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:39 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit is niks man.
In Afrika kan je tegen betaling een bedreigde diersoort als een leeuw of een neushoorn afschieten, dat vind ik veel erger.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef coban het volgende:
Zoveel domheid in 1 regelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef coban het volgende:
Dus jij hebt liever dat de beesten verhongeren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef snoezel7 het volgende:
Hoe weet jij nou of die koeien onschuldig zijn. Wie weet wat ze gedaan hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef snoezel7 het volgende:
Nou ja, in India zijn ze iig heilig..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of die koeien onschuldig zijn. Wie weet wat ze gedaan hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |