Ritje maken in de auto met sigaar. Stoplichten-typen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef von_Preussen het volgende:
Iedereen zit zich momenteel vol te vreten of waarom is het zo rustig?
Ik had college, meneertje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef von_Preussen het volgende:
Iedereen zit zich momenteel vol te vreten of waarom is het zo rustig?
Sigaren roken in de auto is koning, al helemaal als je zo'n heupflacon met cognac erbij hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ritje maken in de auto met sigaar. Stoplichten-typen.
Maar dat is nog geen reden om met z'n alleen opeens niet meer te posten.quote:
C-building UB?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef Nautilus. het volgende:
Nu zit ik in de UB. Net een Heavenly Hazel gedronken in de koffiebar.
Op de uni of Kralingse Zoom?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef Nautilus. het volgende:
Net weer wat flyerende jongens en meisjes neergezooid.
Pakistaanse en Marokkaanse schonen. Een paar ongecompliceerde blondjes. En een oorlogsschip achter de balie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef von_Preussen het volgende:
Tragisch, altijd als ik daar zit kon ik mij niet concentreren vanwege de mokkels die er steeds rondhuppelden.
Valt er nu nog wat te spotten of is het aanbod maar matig?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:47 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
In de hal van het C-gebouw en voor de ingang van het L-gebouw.
Zeg je dat in het Nederlands of in de taal die men spreekt in het gebied waarvan jij de uiterlijke kenmerken deelt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb niet bepaald een Arisch uiterlijk, dus meestal zeg ik gewoon dat ik geen Nederlands spreek.
Nee, helaas momenteel niet, mijn studentaccount is gewist omdat ik een jaartje werk i.p.v. ingeschreven sta.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:54 schreef Nautilus. het volgende:
von_Preussen, heb jij een VPN-verbinding van de UB-site? In dat geval kun je ook zelf op zoek naar dat boek.
Ik denk dat de politie daar anders over denkt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sigaren roken in de auto is koning, al helemaal als je zo'n heupflacon met cognac erbij hebt.
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat de politie daar anders over denkt.
Ik rook altijd sigaretten in de auto van mijn vader. Oorzaak van echtelijke ruzies tussen mijn pa en ma.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat de politie daar anders over denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |