Jeetje, Lente, arm ding! Ik hoop dat ze zich snel beter voelt en dat haar amandelen zullen slinken, Ssserpente! Het is zo sneu, zo'n zieke hummel.. Hoe was ze vanochtend?
Claudia, dikke

voor Ivan (en Lena ook

)! Wat superfijn dat hij het er zo goed naar zijn zin heeft. Dat van dat boekje lezen ook, best bijzonder denk ik. Leuk om te horen

En dat hij de namen van zijn leidsters al zegt ook

Hoe gaat het verder met hem? Ik mis je echt wel hoor!

OMG, Karin, dat is ook niet te weinig zeg!

Arm ding!

voor op zijn want (kusje over lijkt me hier alleen maar meer zeer doen), en ik denk dat ik misschien ook wel gebeld zou hebben hoor.. Pff, hoe is hij nu verder? Wel gewoon normaal? Heeft hij niet gespuugd ofzo? Ik zou geloof ik wel bang zijn voor een hersenschudding

voor Harry, Asy.. Luieruitslag is zó sneu.. Gaat het nu nog wat beter? En hoe ging het verder met slapen vannacht?
Twinks, het dozenhuis is nog wel heel, hoewel hij de deur wel een stukje heeft ingescheurd met een vriendje gisteren

Ze waren lekker aan het slopen, haha!
Ma-ma, ik zag een heel blij bericht van jou, wat fijn!

Mef, wat fijn dat Driekus zich tot nu toe kan vermaken met zijn familie en niet jaloers is ofzo. Toch spannend zeg, zoiets

Hiero meer dikke

! Gisterenacht, afgelopen nacht.. Doorgeslapen!

Mijn kleine Stefje begint het door te krijgen!

Hij wordt nu wel weer belachelijk vroeg wakker (vanmorgen 10 over 5), maar we knijpen onze handjes maar dicht dat hij zijn ritme weer heeft hervonden. De regel is nu weer gewoon dat hij voor zessen niet uit bed mag, eventueel een beetje water in een flesje en that's it. We gaan bijna met vakantie ook, dus dan kan zijn ritme tenminste weer lekker op de schop

Ben er wel bang voor, maar nouja, we zien wel..
BJ, jij vroeg naar onze vakantie, lief

We gaan donderdag weg, dan brengen we Stef naar opa en oma en daar logeert hij dan een lang weekend (wij gaan samen naar Oerol), maandag komen wij dan weer bij Stef (en opa en oma) logeren en dan gaan we woensdag door naar Limburg, ergens in de buurt van Venlo. Omstandigheden hebben ons in de buurt gehouden, we wilden eigenlijk verder weg gaan kamperen want dat leek me het einde voor Stef, maarja.. So be it. Dit is vast ook leuk, omdat hij nu weer lekker mag zwemmen (ook de eindcontrole van de brandwonden was goed!

) hebben we een park met een groot zwembad uitgezocht en er is een indoor speelgebeuren met ballenbak e.d., dus hij gaat het vast geweldig hebben