Mja, wie noemt z'n apparaat nou naar een voetbalclubquote:
Bleeh ik kan ook maar niet wakker worden.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, wie noemt z'n apparaat nou naar een voetbalclub.
Voor 1 minuut spelen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:19 schreef koei het volgende:
Goedemorgen!
Net terug vanSony
Wat een geweldig goed georganiseerd feestje! Alleen jammer dat er zo weinig Vita's waren. Heb 1,5 uur in de rij gestaan
Nee, 5x4 minuten. Was eerst langer, maar de rij was de lang om iedereen nog te kunnen laten spelen, dus toen zijn de tijden ingekort. Maar op de beurs schijnen de rijen straks nog veel langer te zijn. De 3DS vorig jaar had een rij van drie uur... en dan kun je één spel tien minuten spelen.quote:
En vervolgens loop je na 5 minuten met knallende hoofdpijn weg (ik althans, ik trek die 3DS totaal niet)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:23 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, 5x4 minuten. Was eerst langer, maar de rij was de lang om iedereen nog te kunnen laten spelen, dus toen zijn de tijden ingekort. Maar op de beurs schijnen de rijen straks nog veel langer te zijn. De 3DS vorig jaar had een rij van drie uur... en dan kun je één spel tien minuten spelen.
Tof Koei! Is het wat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:23 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, 5x4 minuten. Was eerst langer, maar de rij was de lang om iedereen nog te kunnen laten spelen, dus toen zijn de tijden ingekort. Maar op de beurs schijnen de rijen straks nog veel langer te zijn. De 3DS vorig jaar had een rij van drie uur... en dan kun je één spel tien minuten spelen.
Ik was om 5 uur wakker maar toch in slaap grdommeld. voel me er niet beter door..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bleeh ik kan ook maar niet wakker worden.
Dat stukje heb ik ook gespeeld!quote:
Maar niet 250 euro supermooiquote:
Mijn PSP ligt ook te verstoffen in de kast (ziet alleen het licht op sommige vakanties) maar nee ik koop ook geen nieuwe handheld meer denk ik. Ik speelde op de PSP voornamelijk pro cycling manager en daar heb ik nou niet echt een vita voor nodigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar niet 250 euro supermooi
sowieso, ik game al jaren niet meer op handhelds, dus ik laat de PSV ook wel gaan
ja, ik gebruikte de PSP veelal als ik in de trein zat naar ouders, maar dat doe ik nooit meer en bij lange treinreizen lees ik tegenwoordig liever een boek of krant.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga de PSV ook niet halen denk ik. We hebben een DS, en die komt amper de kast uit eigenlijk.
Behalve met de vakantie, of andere noodzakelijke momenten.
Ziet er vet uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:27 schreef SuperFruitig het volgende:
FB app is live
![]()
Nu kan ik eindelijk weer een beetje gamen en een beetje in de SC reagerenIk heb jullie maar gemist
www.madmenad.nl voor het eindresultaat!
De prijs valt me nog mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar niet 250 euro supermooi
sowieso, ik game al jaren niet meer op handhelds, dus ik laat de PSV ook wel gaan
Ik vind het ook enorm meevallen.quote:
Naissssquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:42 schreef Pheno het volgende:
Leuk uitzicht op presentatrices bij Sony overigens. [ afbeelding ]
Ik ben bang dat ik met een ander stokje in m'n hand zou staanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:18 schreef Rossdale het volgende:
Hehe nebo: "Dit werkt echt niet"
[ afbeelding ]
Die geeft hopelijk geen lichtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik met een ander stokje in m'n hand zou staan
Nee, maar hij gloeit soms wel..quote:
Stomme naamquote:
Ditquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DitOh en een PC die de mooie beelden trekt. Maar dat gaat hem niet worden vrees ik
Mijn PC gaat hem makkelijk draaienquote:Minimum System Requirements
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
RAM: 2GB
Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card.
Graphics card memory: 512 MB
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Recommended System Requirements
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4GB
Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850
Graphics card memory: 1 GB
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Dat gaat hier ook wel lukken dusquote:
de stream op gametrailers was primaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
die stream van gister was amper te bekijken, maar nu in 720p is het toch een stuk beter
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DitOh en een PC die de mooie beelden trekt. Maar dat gaat hem niet worden vrees ik
Ik keek via xbox.comquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:14 schreef Tain het volgende:
[..]
de stream op gametrailers was primaGeen haperingen of wat dan ook
Die was waardeloos idd. Dat heb ik 5 minuten volgehouden en toen ben ik overgegaan naar GTquote:
Ja gewoon uitgezet en nu gedownload, van MS en EA heb ik al binnen, straks weer een keer kijken voor die van Sonyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Die was waardeloos idd. Dat heb ik 5 minuten volgehouden en toen ben ik overgegaan naar GT
Eeej Shar!!quote:
Ik ben niet meer wakker geworden van m'n wekker vannacht..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Volgens mij ben ik gisteren na flink wat bier en getroll op Sony achter de PC in slaap gevallen
je hebt eerlijk gezged niet zo heeeel veel gemist...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben niet meer wakker geworden van m'n wekker vannacht..
Niet? Heb net dat 3,5 minuut durende filmpje gekeken van de PSVita en ik vond dat wel boeiendquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
je hebt eerlijk gezged niet zo heeeel veel gemist...
Topic is minder waard zonder opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar is idd de op? Had niet eens door dat mevrouw redhead er ook in stond
Nope, geen Kevin Butler. En ja, PSVita ziet er allemaal tof uit, maar had meer PS3 shit gehoopt te zien, teveel nadruk op Move alsnog... U3 gaat wel weer een beest worden!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet? Heb net dat 3,5 minuut durende filmpje gekeken van de PSVita en ik vond dat wel boeiend
Was Kevin Butler er nog??
Geen Kevin Butler???quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nope, geen Kevin Butler. En ja, PSVita ziet er allemaal tof uit, maar had meer PS3 shit gehoopt te zien, teveel nadruk op Move alsnog... U3 gaat wel weer een beest worden!
nou en of!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Eeej Shar!!
Heb jij mij ook al zo gemist??
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar is idd de op? Had niet eens door dat mevrouw redhead er ook in stond
te lang weg geweest denk ikquote:
Oh was dat het! Nou sorry mevrouw !quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh was dat het! Nou sorry mevrouw !
Oeh, wauw! Die laatste weekjes zijn ook snel gegaan zeg.. Moet je trouwens veel doen voor je er echt in kan of is het een kwestie van spullen (laten) sjouwen en chillen maar?quote:
Woensdag sleutel, donderdag stucadoor. Die is 4 dagen bezig, en dan iets minder als week drogen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, wauw! Die laatste weekjes zijn ook snel gegaan zeg.. Moet je trouwens veel doen voor je er echt in kan of is het een kwestie van spullen (laten) sjouwen en chillen maar?
Nice ! Had al van Gwen meegekregen dat het allemaal wat langer ging durenquote:
is ze al aan het inpakken? volgens mij kwam ze bij me wonen ..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nice ! Had al van Gwen meegekregen dat het allemaal wat langer ging duren
nee, dat was ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is ze al aan het inpakken? volgens mij kwam ze bij me wonen ..
quote:
Goed in geplanned.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Woensdag sleutel, donderdag stucadoor. Die is 4 dagen bezig, en dan iets minder als week drogen.
Daarna de keuken erin dat duurt 1 a 2 dagen, en dan de vloerrrrr, die duurt 3 dagen. Dan schilderen
nee, dank jequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand toevallig zin om vanavond in mijn plaats te gaan werken? Dan kan ik mijn stomme verslag af tikken.
Of iemand die verslag wil maken, ook goed!!
Same here, alleen moet ik nog tot 23.30 werkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:03 schreef Solique het volgende:
[..]
nee, dank je![]()
Ik ga z.s.m. mijn bed op zoeken als ik gegeten heb.
Stort al sinds 8 uur al zowat in.
quote:
Redelijk hardcore ben je alleen in een aussie en een half kaalgeschoren kop!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Ik ben redelijk hardcore, heb gewoon te weinig uren in een dag rondom tentamenperiodes.
Hmm niet dat ik weetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is ze al aan het inpakken? volgens mij kwam ze bij me wonen ..
Mwah, het is niet mijn ding, maar dat heeft ook met de games te maken.quote:
Sommige dingen zijn wel weer vergezocht zoals bijv het golfen of het gooien van werpsterren via de controller.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mwah, het is niet mijn ding, maar dat heeft ook met de games te maken.
Het idee is wel tof. Doet me trouwens ook wel een beetje denken aan de RemotePlay functie van de PSP en PS3. Overigens vind ik dat Sony daar echt te weinig mee heeft gedaan...
kan me allemaal geen ruk schelen, als er maar een 1080p zelda uit komt zoals op die teaser !quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:17 schreef Rossdale het volgende:
Vreselijke naam, maar Nintendo doet weer helemaal mee
Alleen ben ik erg benieuwd hoe log die controller gaat zijn...
Console en een controller.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:20 schreef Cliffy het volgende:
Ik snap er niks meer van.. is het nou ook echt een console of gewoon een beefed up controller voor de Wii?
dit dusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kan me allemaal geen ruk schelen, als er maar een 1080p zelda uit komt zoals op die teaser !
Ok dan.. ben benieuwd hoe krachtig ie is in vergelijking met PS3/360.. Ik hoorde constant HD dit HD dat maar m'n stream was zo gaar dat ik er niet veel van kon zienquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:36 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ok dan.. ben benieuwd hoe krachtig ie is in vergelijking met PS3/360.. Ik hoorde constant HD dit HD dat maar m'n stream was zo gaar dat ik er niet veel van kon zien![]()
Vraag me af hoe dat gamed met zo'n gigantische controller/ipad.. Enne.. wat nou als em per ongeluk laat vallen, of een tweede wilt.. lijkt me een dure grap
waren de gelekte specs die samen met een foto van de console kwam die overeen komt met de echte console, dus de specs zullen ook wel vrij accuraat zijn.quote:De specificaties zijn naar buiten gekomen door een NeoGAF member. Volgens de specificaties zal de Wii 2 een AMD RV770 grafische chip gaan gebruiken die ook in de ATI Radeon HD4800-serie zit. De opvolger van de Wii zal ook worden uitgerust met een unieke IBM-processor en 512MB RAM geheugen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef Poit het volgende:
Hee.. Dat Wii U he.. Dat zou toch ook gewoon moeten kunnen met een DS?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:55 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je mist 1 pookje en deze heeft ook nog 2 triggers aan de achterkant
fucking peuterspeelgoed manquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:55 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben niet overtuigd.. Het zwiepen met de wiimote heeft me niet overtuigd en nu willen ze ook nog dat ik met een bord voor m'n kop ga zwaaien..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:55 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dus ! Damn Nintendo doet zeker weer mee, niet dat ze ooit weg geweest zijn, maar dit ziet er echt wel heel tof uitquote:
Is dit echt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:55 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee Kinectquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
Het lijkt me totaal nix nick!
Wat moet ik met die gare kinder tablet
Ik zeg toch niet dat Kinect tof isquote:
Kun je het mij vertellen wat er tof aan is?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm nieuwe controller van Nintendo is echt tof, ziet er erg tof uit wat je er mee kan doen !
Nja ik zelf vind zelf vooral de techniek er achter heel tof. Als het nou ook niet teveel kiddy stuff word heb je wel eens kans dat het volgend jaar heel goed gaat met Nintendo..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je het mij vertellen wat er tof aan is?
Hij deed mij heel erg aan de iPad overkomen. De basis, niet de precieze specs ofcourse. Nee het heeft mij niet overtuigd en ik ga niet gigantisch uitgeven aan een controller die ik persoonlijk toch niet vol ga gebruiken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik zelf vind zelf vooral de techniek er achter heel tof.
true, als dit 600 euro gaat kosten, gaat het voor de meeste mensen ook voorbij. Maar zoals in het filmpje ook te zien was.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hij deed mij heel erg aan de iPad overkomen. De basis, niet de precieze specs ofcourse. Nee het heeft mij niet overtuigd en ik ga niet gigantisch uitgeven aan een controller die ik persoonlijk toch niet vol ga gebruiken.
Ja true het is idd afwachten, maar dit is wel weer totaal iets nieuws. Ook een groot risico natuurlijk maar goed ben benieuwdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
Het lijkt op een kindertablet netzoals je ook die kinder laptopjes hebt.
Maargoed laten we afwachten! Ze hebben alleen niet echt iets verteld over de bijbehorende console ofwel?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef badboynova het volgende:
Wii-U heeft mij gedwongen om mijn kinect aan te gaan sluiten.
met kinect heb ik in 2011 en 2012 tenminste iets, een heel jaar mijzelf bekijken hoe ik fap.
Ben jij de neger versie van Rickokun?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef badboynova het volgende:
met kinect heb ik in 2011 en 2012 tenminste iets, een heel jaar mijzelf bekijken hoe ik fap.
Het begint er wel op te lijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben jij de neger versie van Rickokun?
Ik stop liever met gamen op dat moment dan dat ik op een kleiner scherm ga zitten turen. Zekers leuk als toevoeging voor bv je inventaris, maar dat word mij weer te chaotisch. Ik zie mijzelf al stuntelen voor de tv.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true, als dit 600 euro gaat kosten, gaat het voor de meeste mensen ook voorbij. Maar zoals in het filmpje ook te zien was.
Je bent aan het gamen, en iemand anders wil op de tv iets anders kijken, geen probleem. Ik vind het tot nu toe erg tof
Dit idd en 'door' je ninPad heen naar je tv kijken zie ik ook niet zo zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik stop liever met gamen op dat moment dan dat ik op een kleiner scherm ga zitten turen. Zekers leuk als toevoeging voor bv je inventaris, maar dat word mij weer te chaotisch. Ik zie mijzelf al stuntelen voor de tv.
i'm a nigga, made from brown suga .quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben jij de neger versie van Rickokun?
A wild snorlax appeared!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
i'm a nigga, made from brown suga .
maar niet zoals deze Rickokun.
[ afbeelding ]
Ik was er op aan het wachtenquote:
Zo iets heet kauwgom, waar ze op kauwt.quote:
Ook dat ga ik niet halen, als ik beweging wil ga ik wel naar mijn werk. Word ik ook nog betaaldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik ga maar eens gamen, nu je nog zonder Kinect kan![]()
Is het een nieuwe console dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:29 schreef Tain het volgende:
Vraag me trouwens wel af of de echt casual figuren het wel gaan snappen dat de Wii U een hele nieuwe console is
Oh, ik dacht dat die tablet de Wii u heette..quote:
Dat pakketje samen denk ik dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die tablet de Wii u heette..
quote:
Die controller is een feit, dat plaatje van die xbox 360 wannaWii ook. Daar mag best op gebashed worden, ongeacht hoe het nou heet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:49 schreef DJ_ het volgende:
[..], kortom iedereen loopt te bashen en te QQen terwijl ze niet eens weten waar ze over praten
Net of je vrienden hebtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
Toch is zo'n E3 altijd wel vet! Ook lekker druk in alle topic's enzo
quote:
Nog 13 daagjesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:58 schreef B1tchwax het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)s-in-nintendo-wii-u/
Artikel van Engadget over het type processor van IBM dat wordt gebruikt. Volgens mij hebben nu alle grote consoles IBM Architectuur aan boord.
Belangrijker nieuws, ik ben net gezwicht. Een last minute pre-order voor Duke Nukem Forever op Steam gedaan... Nog 2 daagjes!
Ik loop niet te bashen, dan was ik er wel fanatieker mee geweestquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:49 schreef DJ_ het volgende:
[..], kortom iedereen loopt te bashen en te QQen terwijl ze niet eens weten waar ze over praten
Hier word het ook een lange dag, koffieautomaten defect sinds gisterenquote:
Jullie aan de party, wij aan het werkquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:36 schreef koei het volgende:
Leuk feestje van Bethesda hier! alleen nebo wil niet mee karaoke'en
Zeg maar tegen Nebo dat ik hem altijd zag als mijn opvolger, maar dat ik nu wel heel hard begin te twijfelen...quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:36 schreef koei het volgende:
Leuk feestje van Bethesda hier! alleen nebo wil niet mee karaoke'en
Dat stuur ziet er niet uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.flickr.com/photos/majornelson/sets/72157626896127512/
Ook al een nieuw stuurtje, zeker ook via kinect
haha nice bro! Klinkt als n goed feest!quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:29 schreef Nebo het volgende:
Whiskeeeeeeeeey en gezelschap! Ik heb het kaartje van de serveerster gescoord voor Mday, ik ben zijn wingman
Scriptie is zeker af?quote:
Op woensdag 8 juni 2011 10:25 schreef Morthill het volgende:[/b]
vandaag lekker uitgeslapenerg lang geleden dat ik na 9.00 mijn bed uit kwam
Ik word na inmiddels zes jaar een baan te hebben, nog steeds gebeld door die luiquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo het uitzendburo is een beetje wanhopig, ik heb vanmorgen een telefoontje+ voicemail, een email en een smsje gehad over een vacature.
Heerlijk dat je daar live verslag van doetquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:56 schreef Nebo het volgende:
Het leuke barmeisje voor Mday blijkt geen boeiend meisje te zijn. Jammerrr!
Ze hebben me nodig voor vakantiewerk bij een bedrijf waar ik al eens eerder gewerkt heb, na de zomer waren ze zeer tevreden en mocht ik blijven als bijbaantje naast mijn studie. Toen werd ik er na 3 maanden alsnog uitgegooid wegens crisis. En dat is allemaal prima maar als je me dan 2 jaar later belt om te komen werken moet je ook met een leuk bedrag komen, ik ben niet achterlijk!quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik word na inmiddels zes jaar een baan te hebben, nog steeds gebeld door die lui. Heel irritant. Zelfs als je op een gegeven moment niet meer zo vriendelijk vraagt of ze je nou 's uit het bestand tiefen.
Heerlijk toch? Zo'n live verslag van de E3 en bijbehorende feestjes krijgt verder niemandquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:58 schreef Morthill het volgende:
Heerlijk dat je daar live verslag van doet
Hm, lame. Nou .. dan ga je niet toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ze hebben me nodig voor vakantiewerk bij een bedrijf waar ik al eens eerder gewerkt heb, na de zomer waren ze zeer tevreden en mocht ik blijven als bijbaantje naast mijn studie. Toen werd ik er na 3 maanden alsnog uitgegooid wegens crisis. En dat is allemaal prima maar als je me dan 2 jaar later belt om te komen werken moet je ook met een leuk bedrag komen, ik ben niet achterlijk!
Maar daar hebben ze geen zin om ik misschien voor 9 euro nog wat wil komen werken. Jaa daaag!
Nee precies, maar dat onderdeel begrijpen ze nog niet helemaal bij het uitzendburo haha.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, lame. Nou .. dan ga je niet toch?.
Sim-pel.
Ik klaag toch ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Zo'n live verslag van de E3 en bijbehorende feestjes krijgt verder niemand.
Nee, zo vatte ik het ook niet op. Ik ondersteun je uitspraak.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik klaag toch ook nietvind het hilarisch
Er wordt gezopen en aan serveersters gezeten. Schijnbaar.quote:
bij z'n lurven?quote:
Aan de haak heeft kunnen slaan?quote:
Onder haar hoede heeft genomen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Aan de haak heeft kunnen slaan?
Haha ze heeft even laten zien hoe Nederlanders dat doen!quote:
Nep bazen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er wordt gezopen en aan serveersters gezeten. Schijnbaar.
Al vind ik het dan ook nog wel boeiend om te weten wat koei aan het doen is, en of ze nog een smakelijke Amerikaan in de kraag heeft kunnen vatten.
die zat erbij en keek er naar, geen leuke serveersters.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er wordt gezopen en aan serveersters gezeten. Schijnbaar.
Al vind ik het dan ook nog wel boeiend om te weten wat koei aan het doen is, en of ze nog een smakelijke Amerikaan in de kraag heeft kunnen vatten.
Ja juistem!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ze heeft even laten zien hoe Nederlanders dat doen!
Hé jij! Ben je alweer terug van teh hollidee?quote:
Aha, dat wilde je laten zien? Ik heb namelijk heul geen kinectquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef badboynova het volgende:
Ja...quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé jij! Ben je alweer terug van teh hollidee?
Koei gaat niet voor de girl girl action?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
die zat erbij en keek er naar, geen leuke serveersters.
Hoezoquote:
Hoe was ut?quote:
Ze genoot van leedvermaak. Ook leuk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
die zat erbij en keek er naar, geen leuke serveersters.
quote:
Het is daar zo mooi en er valt zo veel te zien. Daarnaast was het ook gewoon erg gezellig.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Het is daar zo mooi en er valt zo veel te zien. Daarnaast was het ook gewoon erg gezellig.
Een van de mooiste plaatjes is toch wel dit:
[ afbeelding ]
(niet mijn foto)
De tocht zelf was redelijk pittig voor mij. Conditie is toch nog niet helemaal op peil. Maar gelukkig ging het verder allemaal wel goed. Ik heb niet gezorgd voor vertraging.
Lekker lopen/klimmen en dat met 10-12 kg op je rug valt toch wel even zwaar. En dan eten/slapen in een refuge/herberg waar je alleen kunt eten wat de pot schaft, om 21:15 naar je slaapruimte wordt gekickt en er dan ook niet meer uit mag. Geen telefoon, internet, warm water/douche... maar oh zo fijn.
Je vergeet het lopen en het klimmenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:33 schreef Kuukske het volgende:
Klinkt wel tof Fall. Op het kampeerachtige gedeelte na. En de rugzak op je rug. Maar als je het maar fijn hebt gehad. Dás het belangrijkste.
Lekker hoor!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Het is daar zo mooi en er valt zo veel te zien. Daarnaast was het ook gewoon erg gezellig.
Een van de mooiste plaatjes is toch wel dit:
[ afbeelding ]
(niet mijn foto)
De tocht zelf was redelijk pittig voor mij. Conditie is toch nog niet helemaal op peil. Maar gelukkig ging het verder allemaal wel goed. Ik heb niet gezorgd voor vertraging.
Lekker lopen/klimmen en dat met 10-12 kg op je rug valt toch wel even zwaar. En dan eten/slapen in een refuge/herberg waar je alleen kunt eten wat de pot schaft, om 21:15 naar je slaapruimte wordt gekickt en er dan ook niet meer uit mag. Geen telefoon, internet, warm water/douche... maar oh zo fijn.
quote:
Dat klinkt ook weer wel goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ik heb ook 4 dagen niet kunnen douchen, in het bos moeten poepen en moeten eten wat de pot schaft. Gelukkig hoefde ik ook verder geen flikker te doen behalve bier drinken en kut roepen!Heerlijk!
Als je de sokken maar achterwege laat!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat klinkt ook weer wel goed.
Ik vond mijn vakantie overigens wel zeer voor herhaling vatbaar. Misschien word ik zo wel een echte berggeit. Heb nu alweer zin om een nieuwe route te plannen.
Kan me voorstellenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat klinkt ook weer wel goed.
Ik vond mijn vakantie overigens wel zeer voor herhaling vatbaar. Misschien word ik zo wel een echte berggeit. Heb nu alweer zin om een nieuwe route te plannen.
Van mij mogen de sokken, maar de sandalen zijn VERBOTEN!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je de sokken maar achterwege laat!
Sandalen met witte sportsokkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Van mij mogen de sokken, maar de sandalen zijn VERBOTEN!!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:54 schreef Poit het volgende:
Die dan ook nog helemaal tot aan de knieën zijn opgetrokken
Te laat, die heb ik al!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je de sokken maar achterwege laat!
Precies, daarbij komt dat ik toch weiger om in een korte broek te lopen, dus mijn sokken zie je niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Van mij mogen de sokken, maar de sandalen zijn VERBOTEN!!
Die zijn ook lelijk ja...quote:
Yeah, vrienden/semi-familie. Dus een leuk cluppie alles bij elkaar. Maakt het slapen op een slaapplaats iets makkelijker. Alleen opletten wie je 's nachts voor z'n smoel rost wanneer die aan het snurken is...quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan me voorstellenWas je trouwens met een groep bekenden?
Je weet dat dat de goden verzoeken is hè?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:09 schreef Solique het volgende:
Ook lunch weg gewerkt.
Weinig werk nog liggen voor vanmiddag, dus zal rustig blijven
Het is dat ik niet weet waar Solique nu werkt anders had ik een ticket ingestuurdquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je weet dat dat de goden verzoeken is hè?
Ik heb net ook maar eens lekker geluncht. Eitjes gebakken met bacon en oude-kaas op maïsbrood.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:07 schreef Poit het volgende:
Zooooooooo wat heb ik lekker gegeten
Nu even uitbuiken..
Zin in een tukkie..
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb net ook maar eens lekker geluncht. Eitjes gebakken met bacon en oude-kaas op maïsbrood.
quote:En een groot glas karnemelk!
Ik heb een tost gegeten en een maisbol met pittige kipsaladequote:Op woensdag 8 juni 2011 13:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb net ook maar eens lekker geluncht. Eitjes gebakken met bacon en oude-kaas op maïsbrood.
En een groot glas karnemelk!
Check, Karnemelkquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb een tost gegeten en een maisbol met pittige kipsalade
En een beker gewone melk want karnemelk is
Fanta weggooien en blikje opeten!quote:
Daar ga je toch juist voor?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:16 schreef Cliffy het volgende:
Ik word een beetje gek van de muziekjes in de Efteling..
Haters 4 life!quote:
Oh Monsieur Cannibale j'n'veux pas mourirquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:16 schreef Cliffy het volgende:
Ik word een beetje gek van de muziekjes in de Efteling..
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Oh Monsieur Cannibale j'n'veux pas mourir
Monsieur Cannibale laissez moi partir
die ken ik nog niet...quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:23 schreef Cliffy het volgende:
[..]
die kan ik nog wel hebben maar joris en de draak
AVB?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:29 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren mijn AVB en vandaag mijn theorieexamen voor de motor gehaald!
Fuck wat ben ik happy
Algemene Voertuig Beheersing oid voor de motor. Parkeerplaatsexamen.quote:
Ja! Cool man!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:29 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren mijn AVB en vandaag mijn theorieexamen voor de motor gehaald!
Fuck wat ben ik happy
Dat was op de bus een stuk makkelijker dan praktijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Bijzondere verrichtingen inderdaadDat is het moeilijkste van de drie
Auch, nouja tijdens die oefening gewoon redelijk wat gasgeven en rustig je koppeling op laten komen. Dan hoef je zelf bijna niets te doen. Bij mij was de langzame slalom echt dramatisch, al ging hij op mijn examen perfectquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:35 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben er nu zelf ook voor aan het oefenen, en ik heb het laatst klaargespeeld om om te vallen tijdens het wegrijden uit een parkeervak. Lig je onder zo'n ding van tweehonderd kilo
Het wegexamen ben ik niet zo bang voor, dat gaat wel lukken denk ik. Dat is meer inzicht en niet te hard door de bochten knallen. AVB zijn vervelende oefeningen en theorie kun je pech hebben als je te veel vervelende instinkers krijgt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat was op de bus een stuk makkelijker dan praktijk
Nog niet, dat kunnen ze pas in gaan plannen wanneer je zowel je avb als theorie hebt. Dus ik zal het waarschijnlijk volgende week bij mijn volgende les wel te horen krijgenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja! Cool man!!
Weet je al wanneer je op mag voor je laatste examen?
Hij lukt meestal ook wel, vrij makkelijke oefening. Maar ik heb soms dat als ik de rem wil gebruiken dat ik per ongeluk vrij veel gas mee geef. Dat kan ik altijd wel herstellen, maar nu zat ik halverwege de bocht en rechtdoor gaan zou betekenen mijn instructeur platrijden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Auch, nouja tijdens die oefening gewoon redelijk wat gasgeven en rustig je koppeling op laten komen. Dan hoef je zelf bijna niets te doen. Bij mij was de langzame slalom echt dramatisch, al ging hij op mijn examen perfect
Hoeveel lessen heb je al gehad?
Goed bezig man!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog niet, dat kunnen ze pas in gaan plannen wanneer je zowel je avb als theorie hebt. Dus ik zal het waarschijnlijk volgende week bij mijn volgende les wel te horen krijgen
Ik liet mijn gas dan telkens een beetje los waardoor ik superstrak door de bocht ging (ik stond bijna stil) alleen dat was dan ook weer niet goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Goed bezig man!
Ik weet nog dat ik altijd moeite had met het achtje.. Bij het omgooien van de motor gaf ik altijd een ruk aan de gashendel
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
MATTERFAKKERS toffe items op de GK site over de E3
Ach, als 18 jarig knulliebullie was die motor ook veel te groot voor me (was een 500 CC, mocht ik natuurlijk nog niet op lessen maar ze hadden op dat moment geen alternatiefquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik liet mijn gas dan telkens een beetje los waardoor ik superstrak door de bocht ging (ik stond bijna stil) alleen dat was dan ook weer niet goed
Ben je zoveel gegroeid dan na je 18e?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, als 18 jarig knulliebullie was die motor ook veel te groot voor me (was een 500 CC, mocht ik natuurlijk nog niet op lessen maar ze hadden op dat moment geen alternatief)
Dat niet, maar hij is wel flink wat poitiger geworden!quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij is wel flink wat poitiger geworden!
Nog niet eens alle oefeningen al een keer gedaan... had ik na vijf lessen eindelijk controle over de lichte motor, kon ik weer opnieuw gaan falen met de zwarequote:Op woensdag 8 juni 2011 13:52 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb nu 13,5 uur les gehadHeb je al een datum voor je AVB doorgekregen?
En dan over een paar jaren allemaal kleine Poitjes... oh jeequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:02 schreef Poit het volgende:
Er is in iedergeval meer Poit dan 10 jaar geleden..
Gelukkig voor mij is het niet alleen vetweefsel wat erbij is gekomen
Wees niet bang.. Eerst moet ik een vrouw zien te vinden die gek genoeg is om met mij kleine Poitjes te maken.. That could take a whilequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
En dan over een paar jaren allemaal kleine Poitjes... oh jee
Daar hebben ze GHB voor uitgevondenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Wees niet bang.. Eerst moet ik een vrouw zien te vinden die gek genoeg is om met mij kleine Poitjes te maken.. That could take a while
Maar dan zal ik de kleine Poiters nooit mogen zien..quote:
Mjah, ik was er niet bang voor, gezien ik B-rijbewijs vrij eenvoudig haalde, maar dat bleek voor bus niet echt te vergelijken te zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het wegexamen ben ik niet zo bang voor, dat gaat wel lukken denk ik. Dat is meer inzicht en niet te hard door de bochten knallen. AVB zijn vervelende oefeningen en theorie kun je pech hebben als je te veel vervelende instinkers krijgt.
Je kan toch in een regenjas met een verrekijker ze in de gaten houden terwijl ze buitenspelen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar dan zal ik de kleine Poiters nooit mogen zien..Geen goed plan Tain..
Voor motor moet je de handling dus erg onder de knie krijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, ik was er niet bang voor, gezien ik B-rijbewijs vrij eenvoudig haalde, maar dat bleek voor bus niet echt te vergelijken te zijn
Daar hoeven het geen Poiters voor te zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je kan toch in een regenjas met een verrekijker ze in de gaten houden terwijl ze buitenspelen?
Ze vinden het dus tof bij GK?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef AQuila360 het volgende:
Wii U is toch wel vet als ik het nu zo zie![]()
Misschien was iets krachtiger wel beter maar toch erg tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |