Mja, wie noemt z'n apparaat nou naar een voetbalclubquote:
Bleeh ik kan ook maar niet wakker worden.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, wie noemt z'n apparaat nou naar een voetbalclub.
Voor 1 minuut spelen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:19 schreef koei het volgende:
Goedemorgen!
Net terug vanSony
Wat een geweldig goed georganiseerd feestje! Alleen jammer dat er zo weinig Vita's waren. Heb 1,5 uur in de rij gestaan
Nee, 5x4 minuten. Was eerst langer, maar de rij was de lang om iedereen nog te kunnen laten spelen, dus toen zijn de tijden ingekort. Maar op de beurs schijnen de rijen straks nog veel langer te zijn. De 3DS vorig jaar had een rij van drie uur... en dan kun je één spel tien minuten spelen.quote:
En vervolgens loop je na 5 minuten met knallende hoofdpijn weg (ik althans, ik trek die 3DS totaal niet)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:23 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, 5x4 minuten. Was eerst langer, maar de rij was de lang om iedereen nog te kunnen laten spelen, dus toen zijn de tijden ingekort. Maar op de beurs schijnen de rijen straks nog veel langer te zijn. De 3DS vorig jaar had een rij van drie uur... en dan kun je één spel tien minuten spelen.
Tof Koei! Is het wat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:23 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, 5x4 minuten. Was eerst langer, maar de rij was de lang om iedereen nog te kunnen laten spelen, dus toen zijn de tijden ingekort. Maar op de beurs schijnen de rijen straks nog veel langer te zijn. De 3DS vorig jaar had een rij van drie uur... en dan kun je één spel tien minuten spelen.
Ik was om 5 uur wakker maar toch in slaap grdommeld. voel me er niet beter door..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bleeh ik kan ook maar niet wakker worden.
Dat stukje heb ik ook gespeeld!quote:
Maar niet 250 euro supermooiquote:
Mijn PSP ligt ook te verstoffen in de kast (ziet alleen het licht op sommige vakanties) maar nee ik koop ook geen nieuwe handheld meer denk ik. Ik speelde op de PSP voornamelijk pro cycling manager en daar heb ik nou niet echt een vita voor nodigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar niet 250 euro supermooi
sowieso, ik game al jaren niet meer op handhelds, dus ik laat de PSV ook wel gaan
ja, ik gebruikte de PSP veelal als ik in de trein zat naar ouders, maar dat doe ik nooit meer en bij lange treinreizen lees ik tegenwoordig liever een boek of krant.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga de PSV ook niet halen denk ik. We hebben een DS, en die komt amper de kast uit eigenlijk.
Behalve met de vakantie, of andere noodzakelijke momenten.
Ziet er vet uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:27 schreef SuperFruitig het volgende:
FB app is live
![]()
Nu kan ik eindelijk weer een beetje gamen en een beetje in de SC reagerenIk heb jullie maar gemist
www.madmenad.nl voor het eindresultaat!
De prijs valt me nog mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar niet 250 euro supermooi
sowieso, ik game al jaren niet meer op handhelds, dus ik laat de PSV ook wel gaan
Ik vind het ook enorm meevallen.quote:
Naissssquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:42 schreef Pheno het volgende:
Leuk uitzicht op presentatrices bij Sony overigens. [ afbeelding ]
Ik ben bang dat ik met een ander stokje in m'n hand zou staanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:18 schreef Rossdale het volgende:
Hehe nebo: "Dit werkt echt niet"
[ afbeelding ]
Die geeft hopelijk geen lichtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik met een ander stokje in m'n hand zou staan
Nee, maar hij gloeit soms wel..quote:
Stomme naamquote:
Ditquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DitOh en een PC die de mooie beelden trekt. Maar dat gaat hem niet worden vrees ik
Mijn PC gaat hem makkelijk draaienquote:Minimum System Requirements
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
RAM: 2GB
Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card.
Graphics card memory: 512 MB
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Recommended System Requirements
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4GB
Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850
Graphics card memory: 1 GB
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Dat gaat hier ook wel lukken dusquote:
de stream op gametrailers was primaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
die stream van gister was amper te bekijken, maar nu in 720p is het toch een stuk beter
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DitOh en een PC die de mooie beelden trekt. Maar dat gaat hem niet worden vrees ik
Ik keek via xbox.comquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:14 schreef Tain het volgende:
[..]
de stream op gametrailers was primaGeen haperingen of wat dan ook
Die was waardeloos idd. Dat heb ik 5 minuten volgehouden en toen ben ik overgegaan naar GTquote:
Ja gewoon uitgezet en nu gedownload, van MS en EA heb ik al binnen, straks weer een keer kijken voor die van Sonyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Die was waardeloos idd. Dat heb ik 5 minuten volgehouden en toen ben ik overgegaan naar GT
Eeej Shar!!quote:
Ik ben niet meer wakker geworden van m'n wekker vannacht..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Volgens mij ben ik gisteren na flink wat bier en getroll op Sony achter de PC in slaap gevallen
je hebt eerlijk gezged niet zo heeeel veel gemist...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben niet meer wakker geworden van m'n wekker vannacht..
Niet? Heb net dat 3,5 minuut durende filmpje gekeken van de PSVita en ik vond dat wel boeiendquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
je hebt eerlijk gezged niet zo heeeel veel gemist...
Topic is minder waard zonder opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar is idd de op? Had niet eens door dat mevrouw redhead er ook in stond
Nope, geen Kevin Butler. En ja, PSVita ziet er allemaal tof uit, maar had meer PS3 shit gehoopt te zien, teveel nadruk op Move alsnog... U3 gaat wel weer een beest worden!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet? Heb net dat 3,5 minuut durende filmpje gekeken van de PSVita en ik vond dat wel boeiend
Was Kevin Butler er nog??
Geen Kevin Butler???quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nope, geen Kevin Butler. En ja, PSVita ziet er allemaal tof uit, maar had meer PS3 shit gehoopt te zien, teveel nadruk op Move alsnog... U3 gaat wel weer een beest worden!
nou en of!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Eeej Shar!!
Heb jij mij ook al zo gemist??
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar is idd de op? Had niet eens door dat mevrouw redhead er ook in stond
te lang weg geweest denk ikquote:
Oh was dat het! Nou sorry mevrouw !quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh was dat het! Nou sorry mevrouw !
Oeh, wauw! Die laatste weekjes zijn ook snel gegaan zeg.. Moet je trouwens veel doen voor je er echt in kan of is het een kwestie van spullen (laten) sjouwen en chillen maar?quote:
Woensdag sleutel, donderdag stucadoor. Die is 4 dagen bezig, en dan iets minder als week drogen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, wauw! Die laatste weekjes zijn ook snel gegaan zeg.. Moet je trouwens veel doen voor je er echt in kan of is het een kwestie van spullen (laten) sjouwen en chillen maar?
Nice ! Had al van Gwen meegekregen dat het allemaal wat langer ging durenquote:
is ze al aan het inpakken? volgens mij kwam ze bij me wonen ..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nice ! Had al van Gwen meegekregen dat het allemaal wat langer ging duren
nee, dat was ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is ze al aan het inpakken? volgens mij kwam ze bij me wonen ..
quote:
Goed in geplanned.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Woensdag sleutel, donderdag stucadoor. Die is 4 dagen bezig, en dan iets minder als week drogen.
Daarna de keuken erin dat duurt 1 a 2 dagen, en dan de vloerrrrr, die duurt 3 dagen. Dan schilderen
nee, dank jequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand toevallig zin om vanavond in mijn plaats te gaan werken? Dan kan ik mijn stomme verslag af tikken.
Of iemand die verslag wil maken, ook goed!!
Same here, alleen moet ik nog tot 23.30 werkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:03 schreef Solique het volgende:
[..]
nee, dank je![]()
Ik ga z.s.m. mijn bed op zoeken als ik gegeten heb.
Stort al sinds 8 uur al zowat in.
quote:
Redelijk hardcore ben je alleen in een aussie en een half kaalgeschoren kop!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Ik ben redelijk hardcore, heb gewoon te weinig uren in een dag rondom tentamenperiodes.
Hmm niet dat ik weetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is ze al aan het inpakken? volgens mij kwam ze bij me wonen ..
Mwah, het is niet mijn ding, maar dat heeft ook met de games te maken.quote:
Sommige dingen zijn wel weer vergezocht zoals bijv het golfen of het gooien van werpsterren via de controller.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mwah, het is niet mijn ding, maar dat heeft ook met de games te maken.
Het idee is wel tof. Doet me trouwens ook wel een beetje denken aan de RemotePlay functie van de PSP en PS3. Overigens vind ik dat Sony daar echt te weinig mee heeft gedaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |