Nee, logistieke en groothandels sector.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:28 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Je familie runt een uitvaartcentrum?
Ik heb zo'n Ralph Lauren pet, die petten zijn tegenwoordig ook gekaapt door het scootertuigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goddank niet.
Hoewel, ik heb wel een Nigger-pet
Lijkt me wel leuk voor de scholieren onder ons, om volledig Cucinelli-gekleed naar de Aktion te gaan voor een sollicitatie. Ben benieuwd naar de reacties daarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:28 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat kan, als je geen zin hebt om te werken. Bij voorbaat val je af tenzij je bij de Aktion solliciteert dan kan het.
Ik heb er nog ergens een van Hugo Boss liggen uit Harrods destijds, maar draag eigenlijk nooit petten, of ik wil helemaal "gangstah" door het leven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Ralph Lauren pet, die petten zijn tegenwoordig ook gekaapt door het scootertuig
quote:
You're welcome.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Dank VS voor het openen van dit deel.
Mij lukte dat niet met iPod , wordt tijd dat ze dit eens oplossen....
Remlof ?
Ach, ik heb hem ook bijna nooit op, hangt hier nog ergens in de kast.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er nog ergens een van Hugo Boss liggen uit Harrods destijds, maar draag eigenlijk nooit petten, of ik wil helemaal "gangstah" door het leven.![]()
NYC neger pet op, wayfarers op en hoppa.
Ralph Lauren, dat vind ik afschuwelijk lelijke kleding.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Ralph Lauren pet, die petten zijn tegenwoordig ook gekaapt door het scootertuig
Dan lijk je wel meteen werkzaam in de creatieve sector.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er nog ergens een van Hugo Boss liggen uit Harrods destijds, maar draag eigenlijk nooit petten, of ik wil helemaal "gangstah" door het leven.![]()
NYC neger pet op, wayfarers op en hoppa.
Nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:34 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ralph Lauren, dat vind ik afschuwelijk lelijke kleding.
Zeker.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan lijk je wel meteen werkzaam in de creatieve sector.
Handig, als je een soort mensen wilt aanspreken dat je normaal gesproken niet te spreken krijgt.
Dat zou een leuke grap zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk voor de scholieren onder ons, om volledig Cucinelli-gekleed naar de Aktion te gaan voor een sollicitatie. Ben benieuwd naar de reacties daar
Zonnebrillen zijn ook de finishing touch als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik heb hem ook bijna nooit op, hangt hier nog ergens in de kast.
Die Aviator ben ik wel heel blij mee, doe hem bijna altijd op
Inderdaad, ook al het geld waardquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonnebrillen zijn ook de finishing touch als je het mij vraagt.
Mooie S-Klasse.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
Dit is de enige pet die ik heb:
[ afbeelding ]
Greetings, comrade.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
Dit is de enige pet die ik heb:
[ afbeelding ]
Andersom is weer minder, hè?quote:
Ja, button down-hemden (die Johan Derksen ook draagt), polo's waarvan de kraag keihard wordt na het wassen, en truien van slechte kwaliteit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
Die polo's met dat enorme paard vind ik wel wat minder, maar de rest is prima!
Die broekspijpen van Putin.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:37 schreef waht het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, niet iedereen ziet er even goed uit in pak.
Hehehequote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:37 schreef waht het volgende:
Daarom man. Daarom.quote:
Mis ook niet de über-brede Bush.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die broekspijpen van Putin._!
Of die vent naast 'm met z'n onderste knoop dicht._!
Berlusconi draagt een double breasted-jasje. Die vind ik zelf wel mooi, hoewel ik er te mager voor ben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:37 schreef waht het volgende:
Inderdaad, de simpelste vormen van pak-etiquette kennen ze nog niet.quote:
Benz-kenner pur sang.quote:
Ome Berlu uiteraard.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:40 schreef GSbrder het volgende:
Jammer van de schouders van Blair, verder staat hij er wel mannequineske bij.
Als jij iemand moest doen, VS?
quote:
Je ziet er wel gelijk tien jaar ouder uit met zo'n pak.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:39 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Berlusconi draagt een double breasted-jasje. Die vind ik zelf wel mooi, hoewel ik er te mager voor ben.
Dat maakt niet uit, hij raakt ze toch wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:42 schreef waht het volgende:
[..]
Je ziet er wel gelijk tien jaar ouder uit met zo'n pak.
Ik moet ook maar niet al te veel zeuren, zelf heb ik van die Lacoste sneakersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ooit een heel prettig paar Geox gehad. Maar die zijn afgelopen nu.
Z'n familie portret dan, wat een geweldige baas.quote:
*proest*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet ook maar niet al te veel zeuren, zelf heb ik van die Lacoste sneakers
Romeinse keizer dat het isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Z'n familie portret dan, wat een geweldige baas.
[ afbeelding ]
Vandaar m'n proestquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die vaak van die relschoppertjes ook aan hebben
Ik vind de nieuwe C-klasse een uitermate grote opwaarding tegenover de vorige (pre-facelift), die toch een erg plastieken en goedkoop ogend interieur had. Alleen ben ik geen vriend van coupé's, dus ook de C-klasse coupé kan me niet bekoren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Benz-kenner pur sang.
Heb net een uitnodiging binnen gekregen om de nieuwe C-Coupe te komen bekijken deze week.
Hehe, hier ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet ook maar niet al te veel zeuren, zelf heb ik van die Lacoste sneakers
Die dochters anders ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:44 schreef Voorschrift het volgende:
En die zoon, goddomme, ik zou 'm doen.
Ik heb de vorige een tijd gereden (normale C) maar ik vond 'm weinig speciaal, net een Toyota met een ster er op, heb er ook verder niks mee gedaan en ben overgegaan op de E. Maar ik hoor goede verhalen, plus ik heb een uitnodiging dus wellicht dat ik er nog even langs ga.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe C-klasse een uitermate grote opwaarding tegenover de vorige (pre-facelift), die toch een erg plastieken en goedkoop ogend interieur had. Alleen ben ik geen vriend van coupé's, dus ook de C-klasse coupé kan me niet bekoren.
Een maat van me overweegt om een nieuwe C63 AMG te leasen en had er vrijdag eentje mee (C63 sedan pre-facelift), dat is ook een erg leuk stuk speelgoed kan ik je zeggen.
Alleen de erfenis en de naam zijn al geil, en dan ook nog eens die snuitjes.quote:
Wordt biseksueelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen de erfenis en de naam zijn al geil, en dan ook nog eens die snuitjes.
Goddomme, life is unfair, waarom kan ie niet homo zijn?
Die E van je is net een jaar oud, jij wisselt ook sneller van auto dan van partner.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb de vorige een tijd gereden (normale C) maar ik vond 'm weinig speciaal, net een Toyota met een ster er op, heb er ook verder niks mee gedaan en ben overgegaan op de E. Maar ik hoor goede verhalen, plus ik heb een uitnodiging dus wellicht dat ik er nog even langs ga.
Ben wel benieuwd, ben een enorme coupe fan dus.
Oh niet op korte termijn, maar wil wel kijkje nemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die E van je is net een jaar oud, jij wisselt ook sneller van auto dan van partner.
Dan nog, die meiden zijn te hoog gegrepen.quote:
Vroegah, in de tijd dat ik op de Havo zat droegen we laarsjes met hakken. En dan was het überstoer om een strijkvlakje van een luciferdoosje vlak voor de hak te plakken zodat je een lucifer kon afsteken aan je zool en daarmee je Lucky Strike aanstekenquote:
Gelukkig lijk je daar niet op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, die meiden zijn te hoog gegrepen.
Wellicht als ik kroonprins was van Monaco ofzo, maar ach.
Hm.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig lijk je daar niet op.
Teeven meets Rouvoet.
[ afbeelding ]
Ze zijn tyfus rijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:50 schreef von_Preussen het volgende:
Mwah, ik vind het wel knappe meisjes en zou me in mijn handjes knijpen als ik ze zou kunnen neuken, maar echt leuk vind ik ze niet, ze missen gewoon het "sympathieke element".
Leuk en knap zijn daarbij wel twee verschillende dingen.
Daarom moet je ook voor leuk èn knap gaan, maar dan wordt de spoeling een stuk dunnerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:50 schreef von_Preussen het volgende:
Mwah, ik vind het wel knappe meisjes en zou me in mijn handjes knijpen als ik ze zou kunnen neuken, maar echt leuk vind ik ze niet, ze missen gewoon het "sympathieke element".
Leuk en knap zijn daarbij wel twee verschillende dingen.
Mwah het helpt.quote:
Eerlijk is eerlijk, als een meisje leuk is is er ook sprake van een bepaalde sexuele aantrekkingskracht, maar ze hoeft wat mij betreft echt niet überknap te zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom moet je ook voor leuk èn knap gaan, maar dan wordt de spoeling een stuk dunner
Je hebt gelijk. Karakter is belangrijker dan looks.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, als een meisje leuk is is er ook sprake van een bepaalde sexuele aantrekkingskracht, maar ze hoeft wat mij betreft echt niet überknap te zijn.
Mwah, laat ik het zo zeggen, ik vind het ook een pré als meisjes wat meer kak zijn i.p.v. erg casual, maar geld staat daar los van. Geld kan ik zelf verdienen, dat hoef ik niet aan te trouwen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah het helpt.
Ik vind carrierejongens ook leuker dan kappers, maar soit.
Dan val ik nog reuze, reuze meequote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Vroegah, in de tijd dat ik op de Havo zat droegen we laarsjes met hakken. En dan was het überstoer om een strijkvlakje van een luciferdoosje vlak voor de hak te plakken zodat je een lucifer kon afsteken aan je zool en daarmee je Lucky Strike aansteken
Als je een meisje alleen om de looks hebt ben je op een gegeven moment niet meer gelukkig met haar, looks zijn immers gemakkelijk uitwisselbaar, een goed karakter is echter verdomde moeilijk te vinden en als je dat hebt mag je er zuinig op zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Karakter is belangrijker dan looks.
Wij ook niet. Wij hebben smartphonesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, maar wij hadden nog geen mobieltjes
Hm naar mijn ervaring staat dat redelijk gelijk, maar goed met mannen is het een beetje anders dan vrouwen. Vrouwen kunnen kak zijn zonder ene moer, mannen gedragen zich wat vaker naar wat ze doen en waar ze vandaan komen naar mijn ervaring. Maar wederom; kan ook aan mij en toevalligheden liggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, laat ik het zo zeggen, ik vind het ook een pré als meisjes wat meer kak zijn i.p.v. erg casual, maar geld staat daar los van. Geld kan ik zelf verdienen, dat hoef ik niet aan te trouwen.
Looks kan leuk zijn voor één avond. Maar veel verder kom je er niet mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je een meisje alleen om de looks hebt ben je op een gegeven moment niet meer gelukkig met haar, looks zijn immers gemakkelijk uitwisselbaar, een goed karakter is echter verdomde moeilijk te vinden en als je dat hebt mag je er zuinig op zijn.
Proef het sarcasmequote:
De biologische klok tikt doorrrrrrrr.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:54 schreef GSbrder het volgende:
Niemand heeft een vriendin puur voor de looks.
Daar raak je op uitgekeken. Uiteindelijk ga je voor het karakter, hoe suf het ook klinkt.
Ook true, maar ik moet wel op de persoon vallen qua uiterlijk ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:54 schreef GSbrder het volgende:
Daar raak je op uitgekeken. Uiteindelijk ga je voor het karakter, hoe suf het ook klinkt.
Uiteraard komt kak over het algemeen in betere familie's voor, maar zoals gezegd, centjes kan je zelf verdienen en daar heb je geen partner voor nodig. Heb teveel ellende in relatie's gezien, alleen vanwege de centjes, dus daar ben ik zeker wel beducht op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm naar mijn ervaring staat dat redelijk gelijk, maar goed met mannen is het een beetje anders dan vrouwen. Vrouwen kunnen kak zijn zonder ene moer, mannen gedragen zich wat vaker naar wat ze doen en waar ze vandaan komen naar mijn ervaring. Maar wederom; kan ook aan mij en toevalligheden liggen.
En ja ik val er wel voor, meeste wat ik date tot nu toe zijn ook modellen geweest, acteur(tjes)s, bedrijfsleven en ga zo maar door.
Klopt, maar ook niet-ambitieuze meisjes zijn vervelend.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm naar mijn ervaring staat dat redelijk gelijk, maar goed met mannen is het een beetje anders dan vrouwen. Vrouwen kunnen kak zijn zonder ene moer, mannen gedragen zich wat vaker naar wat ze doen en waar ze vandaan komen naar mijn ervaring. Maar wederom; kan ook aan mij en toevalligheden liggen.
En ja ik val er wel voor, meeste wat ik date tot nu toe zijn ook modellen geweest, acteur(tjes)s, bedrijfsleven en ga zo maar door.
suf klinkt het niet. In het begin ga je af op de looks/klick. Als het aanblijft is het dus goed met het karakter.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:54 schreef GSbrder het volgende:
Je valt voor de looks, je moet er mee over straat kunnen, je wilt haar kunnen voorstellen aan ouders en vrienden, maar vanaf dan maakt het verschil tussen een 7 en een 10 amper meer uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook true, maar ik moet wel op de persoon vallen qua uiterlijk ook.
Meer ying-yang eerlijk gezegd.
Ik zou overigens een carrierevrouw preferen over een domme huismus die kinderen wil.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, maar ook niet-ambitieuze meisjes zijn vervelend.
Uiteindelijk zoek je een partner die ook qua levensovertuiging bij jou past, die haar leven op een bepaalde manier indeelt zodat jij ook vrij bent, indien je zelf carriere belangrijk acht, of die er voldoende is voor je zodat je niet alleen thuis bent, als je zelf wat minder gedreven bent.
Ook domme, non-academische trutjes richten hun leven zo in dat daar beter een ambitieuze jongeman in past dan een bankhangende kroegtijger.
Uiteraardquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:57 schreef Cherna het volgende:
[..]
suf klinkt het niet. In het begin ga je af op de looks/klick. Als het aanblijft is het dus goed met het karakter.
Opgelost.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard
Je valt voor looks, je blijft voor karakter.
Dat vind ik mooi gezegd GS!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard
En je komt natuurlijk ook amper in aanraking met heimelijke mama`s in wording.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou overigens een carrierevrouw preferen over een domme huismus die kinderen wil.
Kinderen.
Reis boeken naar Iran? Hubba hubba.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En je komt natuurlijk ook amper in aanraking met heimelijke mama`s in wording.
Je favoriete stapplaatsen zijn Utrecht en Leiden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |