quote:Op maandag 6 juni 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ja. Moet zeggen dat ik vandaag om 0700 weer in slaap gevallen ben tot 9.30
krijg jij toch nog een laatstequote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
ik doe nog een laatste peukje denk ik (sorry voor de stoppers, maar als ik zeg dat ik nog een worteltje neem, dan weten jullie toch wel dat het een peuk is)
ik doe nog een worteltje mee knabbelenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
ik doe nog een laatste peukje denk ik (sorry voor de stoppers, maar als ik zeg dat ik nog een worteltje neem, dan weten jullie toch wel dat het een peuk is)
dus toch maar een vrije morgen genomenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
netjes
toen was ik net klaar met het slopen van mijn vloer
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
dus toch maar een vrije morgen genomen
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
geniet nog van jullie zoveel laatste peukjequote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik doe nog een worteltje mee knabbelen
heb vandaag ook thuis gewerkt, omdat ik dacht dat de kids wel moe zouden zijn van hun nachtelijke reis gisteren. Waren ze ook wel, maar ik was veel meer moe als zij geloof ik, heb paar uurtjes gewerkt vanmiddag en toen de pannen er maar op gegooid. Baasje is er toch niet van de weekquote:Op maandag 6 juni 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
thuis gewerkt (das mijn voordeel dat kan ik), moet heel wat meer gebeuren voor ik niet kan of werken hoor
ga morgen ook gewoon met 't autootje naar 't werk.
hallllooooo, wat denk je van mijquote:
ik heb de hele avond nog niks over peukjes gezegdquote:Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hallllooooo, wat denk je van mijheb al zeker een twee liter water op vanavond en ben al aan mijn derde doosje tictacjes
dan spaar je ook niks uitquote:Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hallllooooo, wat denk je van mijheb al zeker een twee liter water op vanavond en ben al aan mijn derde doosje tictacjes
ik ook niet!!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb de hele avond nog niks over peukjes gezegd
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb de hele avond nog niks over peukjes gezegd
quote:
wel hoor, betere reuk, betere smaak, geen rokerskuchje meer (en er zullen vast nog wel meer voordelen zijn)quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
kan je nagaan hoe ik er zelf vanavond mee bezig ben
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wel hoor, betere reuk, betere smaak, geen rokerskuchje meer (en er zullen vast nog wel meer voordelen zijn)
truste bolquote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef bollokus het volgende:
maar de radio gaat uit de lucht
slaap wel allen![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef bollokus het volgende:
slaap wel allen![]()
ok dan!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
goed idee (zou eigenlijk nu nog eerst het Wilhelmus gespeeld moeten worden hè, gebeurde vroeger ook als de radio uit de lucht ging)
dat betere smaak kan ik niet bevestigenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wel hoor, betere reuk, betere smaak, geen rokerskuchje meer (en er zullen vast nog wel meer voordelen zijn)
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat betere smaak kan ik niet bevestigen
misschien een keer bij een kok op bezoek gaan de wel kan kokenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat betere smaak kan ik niet bevestigen
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
misschien een keer bij een kok op bezoek gaan de wel kan koken
* bollokusraced nu heeell snel naar bed
heb ik ook de hele avond al last van, ben ik gelukkig neit de enige met een zere vinger van het scrollenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
weet niet wat er met de updates aan de hand is, maar pagina laad steeds halverwege. blijf scrollen
truste bolquote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef bollokus het volgende:
slaap wel allen![]()
truste Mary,quote:
truste Ceetje. werkse morgenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
truste Mary,
ik ga er ook vandoor
Truste allemaal, en tot morgen maar weer![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje, ik kom net binnen, heb
gegeten dus nu tijd voor
Heeft je baas je zo hard laten werken vandaag?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
MaryMouse
![]()
Ik zit ook net aan de koffie. Ben alleen beetje moe, lig al vanaf een uur of vijf op de bank te hangen en half te slapen, erg hè
valt wel mee eigenlijk. Maar heb me erg boos moeten maken bij de garage, en zojuist ook nog op mijn ouders, het zijn schatten, maar je weet van m'n moeder, moest vandaag voor scan naar het ziekenhuis en krijg de indruk dat ze daar niet helemaal eerlijk over zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft je baas je zo hard laten werken vandaag?
Heeft ze dan vandaag al direct de uitslag gekregen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
valt wel mee eigenlijk. Maar heb me erg boos moeten maken bij de garage, en zojuist ook nog op mijn ouders, het zijn schatten, maar je weet van m'n moeder, moest vandaag voor scan naar het ziekenhuis en krijg de indruk dat ze daar niet helemaal eerlijk over zijn
nee hoor doe ik al bijna de hele dagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
MaryMouse
![]()
Ik zit ook net aan de koffie. Ben alleen beetje moe, lig al vanaf een uur of vijf op de bank te hangen en half te slapen, erg hè
nee, dus ik vraag: wanneer krijgt ze die dan. Krijg ik een heel lulverhaal, dat ze donderdag telefonisch bericht krijgen hoe laat ze vrijdag gaan opereren. Dus ik zeg: moet ze dan opgenomen worden, nee, dat was niet. Ik neem toch aan dat je eerst een gesprek met een arts krijgt als je een scan gehad hebt..... lijkt mij. De vorige constatering was geheel met het blote oog zeg maar..... ben ik nou gek of laten ze zich weer afschepen of zijn ze niet eerlijk denk ik danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft ze dan vandaag al direct de uitslag gekregen?
avond kokje, vroeg vandaag, maarja, je had dan ook vrij. Ik heb ook een meevallertje. de baas is er de rest van de week niet, dus mijn korte werkweek van volgende week ruil ik maar om met deze week, dus morgen nog een half dagje werken, heb ik alweer weekendquote:
Of ze hebben het verhaal niet begrepen. Lijkt mij idd ook dat je eerst een gesprek met een arts krijgt, tenzij er al vast stond dat er geopereerd moest worden, en dit een controle scan was?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, dus ik vraag: wanneer krijgt ze die dan. Krijg ik een heel lulverhaal, dat ze donderdag telefonisch bericht krijgen hoe laat ze vrijdag gaan opereren. Dus ik zeg: moet ze dan opgenomen worden, nee, dat was niet. Ik neem toch aan dat je eerst een gesprek met een arts krijgt als je een scan gehad hebt..... lijkt mij. De vorige constatering was geheel met het blote oog zeg maar..... ben ik nou gek of laten ze zich weer afschepen of zijn ze niet eerlijk denk ik dan
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef kaatje50 het volgende:
hallo dames, zitten jullie aan de, lekker, ik schenk er ook nog even een in
quote:
quote:
vorige keer hebben ze een heel stuk weggehaald, ze hebben toen alleen gevoeld of er uitzaaiingen waren, maar zo niets kunnen constateren. naar aanleiding daarvan kreeg ze te horen dat ze een scan zou krijgen (mijn vader zei een pet scan, iets met radio-actief spul kreeg ze ingespoten alvorens er gescand ging worden) en dat ze dan gingen kijken of het nog dieper weggehaald moest worden, dat moest dan wel snel gebeuren na haar vakantie. Maarja, dan nog, zo'n arts bespreekt zoiets toch eerst lijkt me. En toen ik dat zei, had ik tuurlijk meteen ruzie met m'n vader, hij werd erg boos....... tja....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of ze hebben het verhaal niet begrepen. Lijkt mij idd ook dat je eerst een gesprek met een arts krijgt, tenzij er al vast stond dat er geopereerd moest worden, en dit een controle scan was?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje
![]()
Ik schrik gewoon van je vroege binnenkomst....lekker geluierd vandaag?
lekkah heurquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
avond kokje, vroeg vandaag, maarja, je had dan ook vrij. Ik heb ook een meevallertje. de baas is er de rest van de week niet, dus mijn korte werkweek van volgende week ruil ik maar om met deze week, dus morgen nog een half dagje werken, heb ik alweer weekend
ga ff een kleintje zettenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef kaatje50 het volgende:
hallo dames, zitten jullie aan de, lekker, ik schenk er ook nog even een in
Lijkt mij wel, dat was tenminste bij de onderzoeken bij mijn ma wel het geval. Zelfs de onderzoeken die de arts zelf uitvoerden werden dan direct besproken, of we moesten terugkomen omdat hij wilde overleggen met een collega. Kan natuurlijk best dat ze geschrokken zijn, en daarna de helft niet meer hoorden van wat de arts zei.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vorige keer hebben ze een heel stuk weggehaald, ze hebben toen alleen gevoeld of er uitzaaiingen waren, maar zo niets kunnen constateren. naar aanleiding daarvan kreeg ze te horen dat ze een scan zou krijgen (mijn vader zei een pet scan, iets met radio-actief spul kreeg ze ingespoten alvorens er gescand ging worden) en dat ze dan gingen kijken of het nog dieper weggehaald moest worden, dat moest dan wel snel gebeuren na haar vakantie. Maarja, dan nog, zo'n arts bespreekt zoiets toch eerst lijkt me. En toen ik dat zei, had ik tuurlijk meteen ruzie met m'n vader, hij werd erg boos....... tja....
Oh, dat is een gewoon zaterdagje voor mijquote:
ik denk dat het zoiets is, dus ik denk dat ik de huisarts maar eens ga bellen en vragen of die meer weet. Het verhaal wordt alleen maar warriger en warriger nu. Ik heb al aangeboden om een keer mee te gaan, maar dat willen ze niet. Nouja, laten we er maar het beste van hopen danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, dat was tenminste bij de onderzoeken bij mijn ma wel het geval. Zelfs de onderzoeken die de arts zelf uitvoerden werden dan direct besproken, of we moesten terugkomen omdat hij wilde overleggen met een collega. Kan natuurlijk best dat ze geschrokken zijn, en daarna de helft niet meer hoorden van wat de arts zei.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef bollokus het volgende:
ruik ik dat goed, is er verse koffie ???
voor mij helaas ook altijd een vrije dag of tweequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat is een gewoon zaterdagje voor mij
ha die bol, ja, lekker hè, koffiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef bollokus het volgende:
quote:
Een espressootje voor jequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef bollokus het volgende:
precies op tijd, ook een bakkiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef bollokus het volgende:
Heb jij dan zoveel strijkgoed dat je er twee dagen mee bezig bentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor mij helaas ook altijd een vrije dag of twee
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een espressootje voor je
[ afbeelding ]
ik heb nooit strijkgoedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb jij dan zoveel strijkgoed dat je er twee dagen mee bezig bent
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef bollokus het volgende:
o ja ... halllo iedereen. goeden avonen bonne soir!
6 mmquote:
jupquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
doen de updeets bij jullie ook weer zo vreemd? Kom iedere keer halverwege de pagina terug, erg irritant wel
Yup is al gemeld in BUGquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
doen de updeets bij jullie ook weer zo vreemd? Kom iedere keer halverwege de pagina terug, erg irritant wel
gelukkig, dan ligt het niet aan mij maar aan Fok!quote:
maar ben net even wezen kijken bij de maisvelden en het komt eindleijk omhoor.... dus nu de regen is super, hopelijk komt er nog een beetje!!!quote:
dat niet, waren maar drie wassen, laatste was net uit de droger, alleen vouwen. Door lange dagen doe ik op werkdagen niks in huis en als ik dan een dag vrij ben alleen het noodzakelijke. Spaart lekker op dan met het huishoudenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb jij dan zoveel strijkgoed dat je er twee dagen mee bezig bent
alweer ja,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
wilde even niet tussen dit gesprek komen, maar doe het toch even. Ik denk dat het heel verstandig zal zijn contact met hun huisarts op te nemen. Als hij/zij nog niets gehoord heeft, kan dat alsnog.. Dat je ouders niet precies weten hoe en wat, lijkt me best begrijpelijk, spanning, angst, onzekerheid. Allemaal dingen om maar de helft te verstaan. Sterkte voor jou en je oudersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik denk dat het zoiets is, dus ik denk dat ik de huisarts maar eens ga bellen en vragen of die meer weet. Het verhaal wordt alleen maar warriger en warriger nu. Ik heb al aangeboden om een keer mee te gaan, maar dat willen ze niet. Nouja, laten we er maar het beste van hopen dan
Ja hoor, komt nog steeds regen jouw kant opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar ben net even wezen kijken bij de maisvelden en het komt eindleijk omhoor.... dus nu de regen is super, hopelijk komt er nog een beetje!!!
Herkenbaar hoor, doe 's avonds alleen maar het hoognodige, zaterdag is mijn poetsdag en als ik dat niet bij hou loopt 't snel op idd. Hoop daarom ook voorlopig niet dat SST2 komt, want in die tijd is het huishouden er aardig bij ingeschotenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat niet, waren maar drie wassen, laatste was net uit de droger, alleen vouwen. Door lange dagen doe ik op werkdagen niks in huis en als ik dan een dag vrij ben alleen het noodzakelijke. Spaart lekker op dan met het huishouden
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja hoor, komt nog steeds regen jouw kant op
En die update van Ceetje had ik dus gemist. Inderdaad goed idee contact opnemen met hun huisarts, die kan dan als het nodig is contact opnemen met het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wilde even niet tussen dit gesprek komen, maar doe het toch even. Ik denk dat het heel verstandig zal zijn contact met hun huisarts op te nemen. Als hij/zij nog niets gehoord heeft, kan dat alsnog.. Dat je ouders niet precies weten hoe en wat, lijkt me best begrijpelijk, spanning, angst, onzekerheid. Allemaal dingen om maar de helft te verstaan. Sterkte voor jou en je ouders
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ik hoop het dat zou echt top zijn....
kan ik morgen weer verder ploegen.... vandaag was ik even een stuk verloren
er tussen komen mag altijd hoor, geen probleem. Ze heeft de scan vandaag gehad, dus ik denk dan: dan komt er eerst gesprek met arts, die uitlegt hoe/wat en dan krijgen ze te horen hoe het verder gaat lopen. Maar nu is het scan, en donderdag telefoon en vrijdag weghalen en alles zonder opname. Ik denk dat er ook angst en alles in het spel is. Dus ik bel morgen de huisarts even om hem te vragen of hij meer weetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wilde even niet tussen dit gesprek komen, maar doe het toch even. Ik denk dat het heel verstandig zal zijn contact met hun huisarts op te nemen. Als hij/zij nog niets gehoord heeft, kan dat alsnog.. Dat je ouders niet precies weten hoe en wat, lijkt me best begrijpelijk, spanning, angst, onzekerheid. Allemaal dingen om maar de helft te verstaan. Sterkte voor jou en je ouders
ik heb dus gewoon schoonmaak buien, op een gegeven moment is het een zooirtje en dan kan ik goed om 22 uur savond in een keer het idee krijgen dat alles schoon moet en dan ben ik tot 3 uur bezig het hele huis aan het poetsenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor, doe 's avonds alleen maar het hoognodige, zaterdag is mijn poetsdag en als ik dat niet bij hou loopt 't snel op idd. Hoop daarom ook voorlopig niet dat SST2 komt, want in die tijd is het huishouden er aardig bij ingeschoten
dat ja. Vandaag de badlkamer maar weer is ondr handen genomenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor, doe 's avonds alleen maar het hoognodige, zaterdag is mijn poetsdag en als ik dat niet bij hou loopt 't snel op idd. Hoop daarom ook voorlopig niet dat SST2 komt, want in die tijd is het huishouden er aardig bij ingeschoten
lag er goed bij jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ik hoop het dat zou echt top zijn....
kan ik morgen weer verder ploegen.... vandaag was ik even een stuk verloren
nou zo om te lachen was het voor ons neit... pff halve middag kwijt, eigenlijk had het veld al af moeten zijn vandaagquote:
hoe herkenbaar toch allemaalquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ja. Vandaag de badlkamer maar weer is ondr handen genomen
Dat heb ik vooral met opruimen, als ik tot ontdekking kom dat mijn kasten weer te klein geworden zijn;quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb dus gewoon schoonmaak buien, op een gegeven moment is het een zooirtje en dan kan ik goed om 22 uur savond in een keer het idee krijgen dat alles schoon moet en dan ben ik tot 3 uur bezig het hele huis aan het poetsenik snap mezelf ook niet
kokkie, muisje doet altijd heel hardhandig schoonmaken... door heel veel water door het huis heen te gooien....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
goh, waar ken ik dat toch vanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat heb ik vooral met opruimen, als ik tot ontdekking kom dat mijn kasten weer te klein geworden zijn;
die buien heb ik ook,maar niet om 2200, Als ik dat heb, gaat ook alles van de plek, zelfs tv meubel en bankstelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb dus gewoon schoonmaak buien, op een gegeven moment is het een zooirtje en dan kan ik goed om 22 uur savond in een keer het idee krijgen dat alles schoon moet en dan ben ik tot 3 uur bezig het hele huis aan het poetsenik snap mezelf ook niet
Oh, dus dat is iets meer dan wassen, strijken, en voer halen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
groot gelijk. En als hij het (nog) niet weet, is hij bevoegd contact op te nemen met de behandelend artsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
er tussen komen mag altijd hoor, geen probleem. Ze heeft de scan vandaag gehad, dus ik denk dan: dan komt er eerst gesprek met arts, die uitlegt hoe/wat en dan krijgen ze te horen hoe het verder gaat lopen. Maar nu is het scan, en donderdag telefoon en vrijdag weghalen en alles zonder opname. Ik denk dat er ook angst en alles in het spel is. Dus ik bel morgen de huisarts even om hem te vragen of hij meer weet
Onvoorziene omstandigheden, hebben we allemaal mee te makenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
nou zo om te lachen was het voor ons neit... pff halve middag kwijt, eigenlijk had het veld al af moeten zijn vandaag
ja juist, tot aan dweilen toequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
die buien heb ik ook,maar niet om 2200, Als ik dat heb, gaat ook alles van de plek, zelfs tv meubel en bankstel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |