Doedelzak idd... heeft wel wat ze hebben meer nummers met celtische inslagquote:
schrok je ervan ?quote:
die doedelzakquote:
ik vind dat ook lekkerquote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doedelzak idd... heeft wel wat ze hebben meer nummers met celtische inslag
ja eigenlijk wel had het echt niet in de gatenquote:
heeft die ook een doedelzakquote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
ben nie zo'n doedelzakkenfan, krijg er altijd de slappe lach van, maar dat komt door Harrie van de Brandweer * Ceetje..ligt effe in een deuk, sorry
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel had het echt niet in de gaten
als je echt naar een treffen gaat of zo is super indrukwekkendquote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
ben nie zo'n doedelzakkenfan, krijg er altijd de slappe lach van, maar dat komt door Harrie van de Brandweer * Ceetje..ligt effe in een deuk, sorry
da's toch een draai-orgelquote:
JA!!quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een draaiorgel is wel heel hard blazen
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een draaiorgel is wel heel hard blazen
ik luister er ook graag naquote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ] manau is echt goed (vinnik dan), en Tryo ook hoor
ken het niet , eens ff opzoekenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
maar over muziek: ik ben helemaal gek van Mariachi muziek uit Mexico. En dan niet die opgepoetste troep op zo'n CDtje, maar de èchte Mariachi's die daar in de kroegen live optreden.
maar op een doedelzak zitten toch ook meer pijpen, daar heeft kokje wel gelijk in volgens mijquote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
('t is maar goed dat ik niets in mijn mond heb anders was dat al tegen het scherm aangekwakt)
Ik ken alleen maar de mexicaanse muziek die in Atlanta in de mexicaanse tentjes werd gespeeld. Klonk ook altijd wel errug lekkerquote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
maar over muziek: ik ben helemaal gek van Mariachi muziek uit Mexico. En dan niet die opgepoetste troep op zo'n CDtje, maar de èchte Mariachi's die daar in de kroegen live optreden.
ken je wel, guantanamera is ook zo'n nummer. Zoek maar raak, maar je moet die gasten live horen, op CD's klinken die gitaren en trompetten veel te opgepoetst en netjes.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar op een doedelzak zitten toch ook meer pijpen, daar heeft kokje wel gelijk in volgens mij
o ja dat ken ik wel, kende de naam alleen even nietquote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ken je wel, guantanamera is ook zo'n nummer. Zoek maar raak, maar je moet die gasten live horen, op CD's klinken die gitaren en trompetten veel te opgepoetst en netjes.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
fijn dat ze ook nog effe erbij zetten wat de zak is![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
altijd handigquote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
maar dat moet je eens proberen te spelen is nog moeilijker als het lijkt
ach, die mannen ken je wel. Zwarte pakken met veel ijzerwerk erop, grote hoeden, heel veel gitaren (van heel klein tot heel groot), trompetten, violen. Lopen daar gewoon los op straat. Geweeeeeldig. Op onze huwelijksreis in Mexico geweest, hotel wist blijkbaar dat we op honeymoon waren, stond er 's avonds zo'n live band aan onze dinertafel. Geweeeeeeldig, tranen met tuitenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
o ja dat ken ik wel, kende de naam alleen even niet
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
maar dat moet je eens proberen te spelen is nog moeilijker als het lijkt
je moet toch eerst die zak volblazen en dan eruit laten lopen? (oe, dit klinkt wel heel vreemd)quote:Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb 't wel eens geprobeerd, kan je vertellen, kreeg er geen geluid uit.
ja dat wel, maar het is was zo klaar, maar het is een techniek, je moet niet hard blazen maar drukken op die zakquote:Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb 't wel eens geprobeerd, kan je vertellen, kreeg er geen geluid uit.
vandaar mijn tweede keer ookquote:Op maandag 6 juni 2011 23:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je moet toch eerst die zak volblazen en dan eruit laten lopen? (oe, dit klinkt wel heel vreemd)![]()
![]()
voor jou danquote:Op maandag 6 juni 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
toch mag manau wat mij betreft nu wel weer op hoor
dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, die mannen ken je wel. Zwarte pakken met veel ijzerwerk erop, grote hoeden, heel veel gitaren (van heel klein tot heel groot), trompetten, violen. Lopen daar gewoon los op straat. Geweeeeeldig. Op onze huwelijksreis in Mexico geweest, hotel wist blijkbaar dat we op honeymoon waren, stond er 's avonds zo'n live band aan onze dinertafel. Geweeeeeeldig, tranen met tuiten
klinkt ook wel erg dubbelzinnig hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 23:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat wel, maar het is was zo klaar, maar het is een techniek, je moet niet hard blazen maar drukken op die zak
jij hebt nog niet genoeg weekend gehadquote:
ergens achteraf in Puerto Vallarta zat een echte mexicaanse kroeg, kwamen we via een gids terecht, hele avond door alleen maar van die bands. Ik was er niet weg te slaanquote:
echt welquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
jij hebt nog niet genoeg weekend gehad
kokje is er vandeur volgens mij, boos dat ie de rest zelf moest gaan zoekenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kokje is er vandeur volgens mij, boos dat ie de rest zelf moest gaan zoeken
dit nummer ken ikquote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef bollokus het volgende:
ben het liedje eens een beetje aan het vertalen maar is best lastig gaat behoorlijk snel
vertaling staat al hier hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef bollokus het volgende:
ben het liedje eens een beetje aan het vertalen maar is best lastig gaat behoorlijk snel
maar ik moet mijn Frans ook een beetje oeffenen...........quote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vertaling staat al hier hoor
http://www.hotlyrics.net/(...)t_Vertaling_gt_.html
Ik kende het nummer helemaal niet tot ik het hoorde op Bollo's Franse lijstje, nuquote:
OK, dat mag hoor, gaan we toch gewoon dansen als radio FranseFrans weer eens memorylane uitzendquote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben ff alles aan nhet bij lezen. Heb weinig meegekregen vandaag.
hou niet zo van Manou
800km genoeg ??quote:Op maandag 6 juni 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
wordt niet zo snel boos![]()
Ben ik wel boos, kan je beter even uit mijn buurt blijven
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
wordt niet zo snel boos![]()
Ben ik wel boos, kan je beter even uit mijn buurt blijven
weet ik tochquote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
wil je ook helemaal niet boos maken hoor
ikkequote:Op maandag 6 juni 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
hoe is het in de sjet danof zijn jullie daar niet
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
ik ben hier, niet in de sjetquote:Op maandag 6 juni 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
is het daar al een dag rustig geweest ?quote:
ja dat welquote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is het daar al een dag rustig geweest ?
quote:
zeker wel, heb er een paar keer lol gehadquote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is het daar al een dag rustig geweest ?
truste dan, ik ga er ook zo maar eens vandoor, was vannacht beetje laat, morgen weer werken en dat soort van gedoequote:Op maandag 6 juni 2011 23:22 schreef bollokus het volgende:
pak nog een glaasje drinken en dan maar eens slapen
de oogjes vallen dicht en morgen een hele drukke dag!
gaat bol alquote:
ga MNVZW. Heb nog de naweeën van afgelopen weekend. 02.30 benn ik niet meer gewend. Vooral niet als je dan om 6.30 wakker bentquote:Op maandag 6 juni 2011 23:22 schreef bollokus het volgende:
pak nog een glaasje drinken en dan maar eens slapen
de oogjes vallen dicht en morgen een hele drukke dag!
http://open.spotify.com/track/0NVrV8u7ZTXpzFD08vDOhAquote:Op maandag 6 juni 2011 23:24 schreef bollokus het volgende:
lol, klik op de link gelijk gaat hij spelen
je zal morgen vrij zijn zegquote:Op maandag 6 juni 2011 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
truste dan, ik ga er ook zo maar eens vandoor, was vannacht beetje laat, morgen weer werken en dat soort van gedoe
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
ga MNVZW. Heb nog de naweeën van afgelopen weekend. 02.30 benn ik niet meer gewend. Vooral niet als je dan om 6.30 wakker bent
vervelend zeg, kan je uitslapen met die interne klok van jequote:
dat ja. Moet zeggen dat ik vandaag om 0700 weer in slaap gevallen ben tot 9.30quote:Op maandag 6 juni 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vervelend zeg, kan je uitslapen met die interne klok van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |