ik luister er ook graag naquote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ] manau is echt goed (vinnik dan), en Tryo ook hoor
ken het niet , eens ff opzoekenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
maar over muziek: ik ben helemaal gek van Mariachi muziek uit Mexico. En dan niet die opgepoetste troep op zo'n CDtje, maar de èchte Mariachi's die daar in de kroegen live optreden.
maar op een doedelzak zitten toch ook meer pijpen, daar heeft kokje wel gelijk in volgens mijquote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
('t is maar goed dat ik niets in mijn mond heb anders was dat al tegen het scherm aangekwakt)
Ik ken alleen maar de mexicaanse muziek die in Atlanta in de mexicaanse tentjes werd gespeeld. Klonk ook altijd wel errug lekkerquote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
maar over muziek: ik ben helemaal gek van Mariachi muziek uit Mexico. En dan niet die opgepoetste troep op zo'n CDtje, maar de èchte Mariachi's die daar in de kroegen live optreden.
ken je wel, guantanamera is ook zo'n nummer. Zoek maar raak, maar je moet die gasten live horen, op CD's klinken die gitaren en trompetten veel te opgepoetst en netjes.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar op een doedelzak zitten toch ook meer pijpen, daar heeft kokje wel gelijk in volgens mij
o ja dat ken ik wel, kende de naam alleen even nietquote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ken je wel, guantanamera is ook zo'n nummer. Zoek maar raak, maar je moet die gasten live horen, op CD's klinken die gitaren en trompetten veel te opgepoetst en netjes.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
fijn dat ze ook nog effe erbij zetten wat de zak is![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
altijd handigquote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
maar dat moet je eens proberen te spelen is nog moeilijker als het lijkt
ach, die mannen ken je wel. Zwarte pakken met veel ijzerwerk erop, grote hoeden, heel veel gitaren (van heel klein tot heel groot), trompetten, violen. Lopen daar gewoon los op straat. Geweeeeeldig. Op onze huwelijksreis in Mexico geweest, hotel wist blijkbaar dat we op honeymoon waren, stond er 's avonds zo'n live band aan onze dinertafel. Geweeeeeeldig, tranen met tuitenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
o ja dat ken ik wel, kende de naam alleen even niet
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
maar dat moet je eens proberen te spelen is nog moeilijker als het lijkt
je moet toch eerst die zak volblazen en dan eruit laten lopen? (oe, dit klinkt wel heel vreemd)quote:Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb 't wel eens geprobeerd, kan je vertellen, kreeg er geen geluid uit.
ja dat wel, maar het is was zo klaar, maar het is een techniek, je moet niet hard blazen maar drukken op die zakquote:Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb 't wel eens geprobeerd, kan je vertellen, kreeg er geen geluid uit.
vandaar mijn tweede keer ookquote:Op maandag 6 juni 2011 23:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je moet toch eerst die zak volblazen en dan eruit laten lopen? (oe, dit klinkt wel heel vreemd)![]()
![]()
voor jou danquote:Op maandag 6 juni 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
toch mag manau wat mij betreft nu wel weer op hoor
dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, die mannen ken je wel. Zwarte pakken met veel ijzerwerk erop, grote hoeden, heel veel gitaren (van heel klein tot heel groot), trompetten, violen. Lopen daar gewoon los op straat. Geweeeeeldig. Op onze huwelijksreis in Mexico geweest, hotel wist blijkbaar dat we op honeymoon waren, stond er 's avonds zo'n live band aan onze dinertafel. Geweeeeeeldig, tranen met tuiten
klinkt ook wel erg dubbelzinnig hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 23:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat wel, maar het is was zo klaar, maar het is een techniek, je moet niet hard blazen maar drukken op die zak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |