quote:
vorige keer hebben ze een heel stuk weggehaald, ze hebben toen alleen gevoeld of er uitzaaiingen waren, maar zo niets kunnen constateren. naar aanleiding daarvan kreeg ze te horen dat ze een scan zou krijgen (mijn vader zei een pet scan, iets met radio-actief spul kreeg ze ingespoten alvorens er gescand ging worden) en dat ze dan gingen kijken of het nog dieper weggehaald moest worden, dat moest dan wel snel gebeuren na haar vakantie. Maarja, dan nog, zo'n arts bespreekt zoiets toch eerst lijkt me. En toen ik dat zei, had ik tuurlijk meteen ruzie met m'n vader, hij werd erg boos....... tja....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of ze hebben het verhaal niet begrepen. Lijkt mij idd ook dat je eerst een gesprek met een arts krijgt, tenzij er al vast stond dat er geopereerd moest worden, en dit een controle scan was?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje
![]()
Ik schrik gewoon van je vroege binnenkomst....lekker geluierd vandaag?
lekkah heurquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
avond kokje, vroeg vandaag, maarja, je had dan ook vrij. Ik heb ook een meevallertje. de baas is er de rest van de week niet, dus mijn korte werkweek van volgende week ruil ik maar om met deze week, dus morgen nog een half dagje werken, heb ik alweer weekend
ga ff een kleintje zettenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef kaatje50 het volgende:
hallo dames, zitten jullie aan de, lekker, ik schenk er ook nog even een in
Lijkt mij wel, dat was tenminste bij de onderzoeken bij mijn ma wel het geval. Zelfs de onderzoeken die de arts zelf uitvoerden werden dan direct besproken, of we moesten terugkomen omdat hij wilde overleggen met een collega. Kan natuurlijk best dat ze geschrokken zijn, en daarna de helft niet meer hoorden van wat de arts zei.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vorige keer hebben ze een heel stuk weggehaald, ze hebben toen alleen gevoeld of er uitzaaiingen waren, maar zo niets kunnen constateren. naar aanleiding daarvan kreeg ze te horen dat ze een scan zou krijgen (mijn vader zei een pet scan, iets met radio-actief spul kreeg ze ingespoten alvorens er gescand ging worden) en dat ze dan gingen kijken of het nog dieper weggehaald moest worden, dat moest dan wel snel gebeuren na haar vakantie. Maarja, dan nog, zo'n arts bespreekt zoiets toch eerst lijkt me. En toen ik dat zei, had ik tuurlijk meteen ruzie met m'n vader, hij werd erg boos....... tja....
Oh, dat is een gewoon zaterdagje voor mijquote:
ik denk dat het zoiets is, dus ik denk dat ik de huisarts maar eens ga bellen en vragen of die meer weet. Het verhaal wordt alleen maar warriger en warriger nu. Ik heb al aangeboden om een keer mee te gaan, maar dat willen ze niet. Nouja, laten we er maar het beste van hopen danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, dat was tenminste bij de onderzoeken bij mijn ma wel het geval. Zelfs de onderzoeken die de arts zelf uitvoerden werden dan direct besproken, of we moesten terugkomen omdat hij wilde overleggen met een collega. Kan natuurlijk best dat ze geschrokken zijn, en daarna de helft niet meer hoorden van wat de arts zei.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef bollokus het volgende:
ruik ik dat goed, is er verse koffie ???
voor mij helaas ook altijd een vrije dag of tweequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat is een gewoon zaterdagje voor mij
ha die bol, ja, lekker hè, koffiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef bollokus het volgende:
quote:
Een espressootje voor jequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef bollokus het volgende:
precies op tijd, ook een bakkiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef bollokus het volgende:
Heb jij dan zoveel strijkgoed dat je er twee dagen mee bezig bentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor mij helaas ook altijd een vrije dag of twee
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een espressootje voor je
[ afbeelding ]
ik heb nooit strijkgoedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb jij dan zoveel strijkgoed dat je er twee dagen mee bezig bent
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef bollokus het volgende:
o ja ... halllo iedereen. goeden avonen bonne soir!
6 mmquote:
jupquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
doen de updeets bij jullie ook weer zo vreemd? Kom iedere keer halverwege de pagina terug, erg irritant wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |