Yup is al gemeld in BUGquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
doen de updeets bij jullie ook weer zo vreemd? Kom iedere keer halverwege de pagina terug, erg irritant wel
gelukkig, dan ligt het niet aan mij maar aan Fok!quote:
maar ben net even wezen kijken bij de maisvelden en het komt eindleijk omhoor.... dus nu de regen is super, hopelijk komt er nog een beetje!!!quote:
dat niet, waren maar drie wassen, laatste was net uit de droger, alleen vouwen. Door lange dagen doe ik op werkdagen niks in huis en als ik dan een dag vrij ben alleen het noodzakelijke. Spaart lekker op dan met het huishoudenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb jij dan zoveel strijkgoed dat je er twee dagen mee bezig bent
alweer ja,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
doen de updeets bij jullie ook weer zo vreemd? Kom iedere keer halverwege de pagina terug, erg irritant wel
wilde even niet tussen dit gesprek komen, maar doe het toch even. Ik denk dat het heel verstandig zal zijn contact met hun huisarts op te nemen. Als hij/zij nog niets gehoord heeft, kan dat alsnog.. Dat je ouders niet precies weten hoe en wat, lijkt me best begrijpelijk, spanning, angst, onzekerheid. Allemaal dingen om maar de helft te verstaan. Sterkte voor jou en je oudersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik denk dat het zoiets is, dus ik denk dat ik de huisarts maar eens ga bellen en vragen of die meer weet. Het verhaal wordt alleen maar warriger en warriger nu. Ik heb al aangeboden om een keer mee te gaan, maar dat willen ze niet. Nouja, laten we er maar het beste van hopen dan
Ja hoor, komt nog steeds regen jouw kant opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar ben net even wezen kijken bij de maisvelden en het komt eindleijk omhoor.... dus nu de regen is super, hopelijk komt er nog een beetje!!!
Herkenbaar hoor, doe 's avonds alleen maar het hoognodige, zaterdag is mijn poetsdag en als ik dat niet bij hou loopt 't snel op idd. Hoop daarom ook voorlopig niet dat SST2 komt, want in die tijd is het huishouden er aardig bij ingeschotenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat niet, waren maar drie wassen, laatste was net uit de droger, alleen vouwen. Door lange dagen doe ik op werkdagen niks in huis en als ik dan een dag vrij ben alleen het noodzakelijke. Spaart lekker op dan met het huishouden
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja hoor, komt nog steeds regen jouw kant op
En die update van Ceetje had ik dus gemist. Inderdaad goed idee contact opnemen met hun huisarts, die kan dan als het nodig is contact opnemen met het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wilde even niet tussen dit gesprek komen, maar doe het toch even. Ik denk dat het heel verstandig zal zijn contact met hun huisarts op te nemen. Als hij/zij nog niets gehoord heeft, kan dat alsnog.. Dat je ouders niet precies weten hoe en wat, lijkt me best begrijpelijk, spanning, angst, onzekerheid. Allemaal dingen om maar de helft te verstaan. Sterkte voor jou en je ouders
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ik hoop het dat zou echt top zijn....
kan ik morgen weer verder ploegen.... vandaag was ik even een stuk verloren
er tussen komen mag altijd hoor, geen probleem. Ze heeft de scan vandaag gehad, dus ik denk dan: dan komt er eerst gesprek met arts, die uitlegt hoe/wat en dan krijgen ze te horen hoe het verder gaat lopen. Maar nu is het scan, en donderdag telefoon en vrijdag weghalen en alles zonder opname. Ik denk dat er ook angst en alles in het spel is. Dus ik bel morgen de huisarts even om hem te vragen of hij meer weetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wilde even niet tussen dit gesprek komen, maar doe het toch even. Ik denk dat het heel verstandig zal zijn contact met hun huisarts op te nemen. Als hij/zij nog niets gehoord heeft, kan dat alsnog.. Dat je ouders niet precies weten hoe en wat, lijkt me best begrijpelijk, spanning, angst, onzekerheid. Allemaal dingen om maar de helft te verstaan. Sterkte voor jou en je ouders
ik heb dus gewoon schoonmaak buien, op een gegeven moment is het een zooirtje en dan kan ik goed om 22 uur savond in een keer het idee krijgen dat alles schoon moet en dan ben ik tot 3 uur bezig het hele huis aan het poetsenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor, doe 's avonds alleen maar het hoognodige, zaterdag is mijn poetsdag en als ik dat niet bij hou loopt 't snel op idd. Hoop daarom ook voorlopig niet dat SST2 komt, want in die tijd is het huishouden er aardig bij ingeschoten
dat ja. Vandaag de badlkamer maar weer is ondr handen genomenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor, doe 's avonds alleen maar het hoognodige, zaterdag is mijn poetsdag en als ik dat niet bij hou loopt 't snel op idd. Hoop daarom ook voorlopig niet dat SST2 komt, want in die tijd is het huishouden er aardig bij ingeschoten
lag er goed bij jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ik hoop het dat zou echt top zijn....
kan ik morgen weer verder ploegen.... vandaag was ik even een stuk verloren
nou zo om te lachen was het voor ons neit... pff halve middag kwijt, eigenlijk had het veld al af moeten zijn vandaagquote:
hoe herkenbaar toch allemaalquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ja. Vandaag de badlkamer maar weer is ondr handen genomen
Dat heb ik vooral met opruimen, als ik tot ontdekking kom dat mijn kasten weer te klein geworden zijn;quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb dus gewoon schoonmaak buien, op een gegeven moment is het een zooirtje en dan kan ik goed om 22 uur savond in een keer het idee krijgen dat alles schoon moet en dan ben ik tot 3 uur bezig het hele huis aan het poetsenik snap mezelf ook niet
kokkie, muisje doet altijd heel hardhandig schoonmaken... door heel veel water door het huis heen te gooien....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
goh, waar ken ik dat toch vanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat heb ik vooral met opruimen, als ik tot ontdekking kom dat mijn kasten weer te klein geworden zijn;
die buien heb ik ook,maar niet om 2200, Als ik dat heb, gaat ook alles van de plek, zelfs tv meubel en bankstelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb dus gewoon schoonmaak buien, op een gegeven moment is het een zooirtje en dan kan ik goed om 22 uur savond in een keer het idee krijgen dat alles schoon moet en dan ben ik tot 3 uur bezig het hele huis aan het poetsenik snap mezelf ook niet
Oh, dus dat is iets meer dan wassen, strijken, en voer halen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
groot gelijk. En als hij het (nog) niet weet, is hij bevoegd contact op te nemen met de behandelend artsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
er tussen komen mag altijd hoor, geen probleem. Ze heeft de scan vandaag gehad, dus ik denk dan: dan komt er eerst gesprek met arts, die uitlegt hoe/wat en dan krijgen ze te horen hoe het verder gaat lopen. Maar nu is het scan, en donderdag telefoon en vrijdag weghalen en alles zonder opname. Ik denk dat er ook angst en alles in het spel is. Dus ik bel morgen de huisarts even om hem te vragen of hij meer weet
Onvoorziene omstandigheden, hebben we allemaal mee te makenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
nou zo om te lachen was het voor ons neit... pff halve middag kwijt, eigenlijk had het veld al af moeten zijn vandaag
ja juist, tot aan dweilen toequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
die buien heb ik ook,maar niet om 2200, Als ik dat heb, gaat ook alles van de plek, zelfs tv meubel en bankstel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |