Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

trevquote:
Foto's zijn alleen voor privégebruik hèquote:
koenquote:
taxiquote:
JFquote:
ik ga er op soppenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Foto's zijn alleen voor privégebruik hè
quote:
en die verschijnt zo in mn pm boxquote:
already donequote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en die verschijnt zo in mn pm box![]()
?
je komt te laat binnenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
corsettenfoto's uitwisselen![]()
mja, ik heb niks in de aanbieding
Heul welquote:
Stoffen bank absorbeert een boelquote:
LL in corset, das pasquote:
Ja wat zeggen ze eigenlijk bij het darten steeds? Als er een nieuwe leg begintquote:
Welterusten Trevquote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heul wel
[..]
Stoffen bank absorbeert een boel
naam darter to throw first, game onquote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat zeggen ze eigenlijk bij het darten steeds? Als er een nieuwe leg begint
Bla bla bla RUVVur! Game on! zoiets.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kun je gelijk hier de afwas komen doen.
Naam speler to throw first. GAME ON.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, die bug hier op dat forum zou gewoon gemaakt moeten worden. Althans, dat zou fijn zijnquote:
quote:
Oh okeequote:
Gelukkig heb je daar normaal nooit last vanquote:Op maandag 6 juni 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben overactief
geen idee hoe het komt
Eigenlijk moet ik slapen
sta je te zemen, soppen en zuigen?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben overactief
geen idee hoe het komt
Eigenlijk moet ik slapen
al in BUG geplaatst?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, die bug hier op dat forum zou gewoon gemaakt moeten worden. Althans, dat zou fijn zijn
Nee ik was het weekend druk, en ik volg het niet zo meer als 'vroeger':@quote:Op maandag 6 juni 2011 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Oh okeeDat heb ik er nog nooit uit gehaald trouwens, maar ik ben dan ook slechthorend
![]()
Jullie ook de UK Open gekeken afgelopen weekend?
Nope, kijk het zelden meer.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Oh okeeDat heb ik er nog nooit uit gehaald trouwens, maar ik ben dan ook slechthorend
![]()
Jullie ook de UK Open gekeken afgelopen weekend?
en dan nog beweren dat het toeval is....quote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wasbare hoezen ook [ afbeelding ]
Dat is wel weer voorbereiding.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wasbare hoezen ook [ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan nog beweren dat het toeval is....
Dat heet vooruit kijkenquote:
Naam speler to throw first. GAME ONquote:Op maandag 6 juni 2011 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trusten.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef wel.o.k het volgende:
wok is moe![]()
wok gaat afsluiten![]()
STtje.... wil weer een keer een boekje lezen?
Welterustenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef wel.o.k het volgende:
wok is moe![]()
wok gaat afsluiten![]()
Ik ga zo met je meequote:
Trusten Yuki.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga zo met je mee
Ben rozig geworden van het douchen. Zo lekker in bed, hopelijk een nachtje goed slapen
En dat hoop ik voor jou ook![]()
Slaap lekker![]()
Jij wel gekeken JF?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Naam speler to throw first. GAME ON
Ja, boekjequote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef wel.o.k het volgende:
wok is moe![]()
wok gaat afsluiten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dank jequote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga zo met je mee
Ben rozig geworden van het douchen. Zo lekker in bed, hopelijk een nachtje goed slapen
En dat hoop ik voor jou ook![]()
Slaap lekker![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
Net gelakt; post hem nog even snel (voor de dames vooral)
Mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fancy kleurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pritty blue. LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gaat vast lukkenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dank je![]()
jij ook beter slapen nu dan afgelopen nacht he
quote:
vandaag zat alles tegenquote:
Nou, ik sta niet in de OP dus ik voel me wel nieuwquote:
Ooooh. Hoeveel tijd had je gedacht eraan kwijt te zijn danquote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
vandaag zat alles tegen![]()
moest vandaag lossen op 3 plaatsen en op 1 plaats laden daar heb ik dus 10 uur over gedaan![]()
overal zijn ze of aan de weg bezig of er stond wel een file
verdammt, jij bent er snel uitgekwakt zegquote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik sta niet in de OP dus ik voel me wel nieuw
Jaquote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verdammt, jij bent er snel uitgekwakt zeg
ik zag je ook bij de burenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Thanks,
Na jaren loeren ook maar eens begonnen met posten, ben in KSC blijven hangen geloof ik
Heb je echt jarenlang meegelezenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Thanks,
Na jaren loeren ook maar eens begonnen met posten, ben in KSC blijven hangen geloof ik
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
ja ik ga ook richting boven
Morgen weer de wekker om half 7
Weltrusten
Sweet dreamsquote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
ik had gedacht maar een uur of 5 kwijt te zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh. Hoeveel tijd had je gedacht eraan kwijt te zijn dan
Trustenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Snap dan wel dat je niet happy bentquote:Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had gedacht maar een uur of 5 kwijt te zijn![]()
en ben ik bijna weer terug op de zaak hebben ze op een kilometer er vanaf de weg ineens opengebroken![]()
kon ik weer een half uur omrijden
beleid is me nog steeds onduidelijk, lijkt wat willekeurigquote:
Het was niet mijn bedoeling er een punt van te maken hoor. Het is mij namelijk echt om het evenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beleid is me nog steeds onduidelijk, lijkt wat willekeurig
MissMSX staat er in, is hier nooit, C_A is hier dagelijks en staat er niet in
En jij bent er na paar maanden uit
EUH SAME HEREquote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verdammt, jij bent er snel uitgekwakt zeg
weet ikquote:Op maandag 6 juni 2011 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling er een punt van te maken hoor. Het is mij namelijk echt om het even
idd en dan moest ik mijn vrachtwagen nog lossen en laden en begint het toch te stortregenquote:
Ik ga meequote:
Lekker danquote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd en dan moest ik mijn vrachtwagen nog lossen en laden en begint het toch te stortregen
truste LDGquote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook mn bedje opzoeken lieverds
dames, bedankt voor alle fijne tetten![]()
![]()
slaap lekker straks
Sweet dreamsquote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
slaap lekker straks
slaap ze wokquote:
en truste LLquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
Priemgirl wenst jullie allen een fijne avond en weltruste (ze kon nog even melden dat haar batterij op was van haar laptop)
Ik ga trouwens ook afsluiten en mijn bedje opzoeken![]()
trusten allemaal
Leegloopquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
Priemgirl wenst jullie allen een fijne avond en weltruste (ze kon nog even melden dat haar batterij op was van haar laptop)
trusten allemaal
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
trusten allemaal
Dat is altijd zo.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd en dan moest ik mijn vrachtwagen nog lossen en laden en begint het toch te stortregen
ldg.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
slaap lekker straks
st.quote:
Ik niet hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en truste LL![]()
![]()
Damn, alle dames rennen achter Wok aan
Sweet dreams Yukiquote:
vooral de dames rennen hard gillend wegquote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sweet dreams Yuki![]()
Er blijft zo niet veel over
Wij doen toch iets verkeerd.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooral de dames rennen hard gillend weg
Ik begin er best ziek van te worden, scroll me een ergenis..quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat is er toch met fok aan de hand![]()
de auto update zet me steeds terug bij mijn eerste post van dit topic
Eifel 65quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef PriemGirl het volgende:
I'm blue dabediedabedaaa... *neuriet wat*
Jammer welquote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooral de dames rennen hard gillend weg
Ben je niet de enige mee. Chrome schijnt er geen last van te hebben.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
WEER maar 82 spoorkilometersquote:
Ja, enorm irritantquote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
hmmm dat heb ik dan weer nietquote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
preciesquote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Ik begin er best ziek van te worden, scroll me een ergenis..
Geen plan om dat in te halen als je vrij bentquote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WEER maar 82 spoorkilometersik verlies nu ZWAAR op het recordschema van 2007
ik ben net vandaag van FF naar Chrome gestaptquote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben je niet de enige mee. Chrome schijnt er geen last van te hebben.
DMquote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef DaMart het volgende:
Na anderhalf uur staat dat zipbestand van 176 MB eindelijk op de server.
Ik gebruik Iron... dat is Chrome, maar dan zonder de Googlespywarequote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben net vandaag van FF naar Chrome gestapt
FF zat te vaak vast laatste week
Hoorde ik eerder ookal iemand over.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik Iron... dat is Chrome, maar dan zonder de Googlespyware.
Ja moet dan maar, net Opera op advies geinstalleerd maar die failed me ookquote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben net vandaag van FF naar Chrome gestapt
FF zat te vaak vast laatste week
Nou ja, er gaan nog kansen genoeg komenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen plan om dat in te halen als je vrij bent
Thanks, deze even proberenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik Iron... dat is Chrome, maar dan zonder de Googlespyware.
O dan zal jij het geweest zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder, maar een minuut later was het topic vol.
Zo, dat zijn nogal afstanden waar je over praat zegquote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, er gaan nog kansen genoeg komen![]()
Maar deze periode is gewoon erg sterk geweest in 2007, dan weet je dat je dik gaat verliezen. Eergisteren liep ik nog 2000 km voor, nu nog 400, en als ik over 10 dagen niet meer dan 4000 achterloop dan zijn er nog mogelijkheden![]()
Ik was toen op vakantie met maar 1 doel eigenlijkheb toen in minder dan 2 weken bijna 7400 km gereden. Ja, daar kan ik nu echt niet tegenop
![]()
Maar zoals gezegd, het jaar tot nu toe gaat erg goed, en er komen nog meer kansen
En dan nog zal het derde kwartaal ook dit jaar matig worden aangezien ik aan het verhuizen ben. 2011 is eigenlijk een overgangsjaar...quote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen plan om dat in te halen als je vrij bent
Ja, dat is dan wel te begrijpen. Maar moet je dan niet meer gaan reizen in het begin voor je werk?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan nog zal het derde kwartaal ook dit jaar matig worden aangezien ik aan het verhuizen ben. 2011 is eigenlijk een overgangsjaar...
Dat is een belangrijke component ja. En niet alleen as such, maar ook omdat ik daardoor vaker op een station kom en dus eerder geneigd ben een extra ritje te makenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel te begrijpen. Maar moet je dan niet meer gaan reizen in het begin voor je werk?
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:17 schreef JJH het volgende:
omg, ik heb nu een fles rose te pakken, dat is écht net ranja.
OH OH die is zo opquote:Op maandag 6 juni 2011 23:17 schreef JJH het volgende:
omg, ik heb nu een fles rose te pakken, dat is écht net ranja.
Zo, dat is lang zeg, 40 minuten one way naar het station! Maar als je een IC naar Berlijn zou pakken, moet je dan niet lang van tevoren een kaartje kopen om dat tegen een redelijk tarief te kunnen doen?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een belangrijke component ja. En niet alleen as such, maar ook omdat ik daardoor vaker op een station kom en dus eerder geneigd ben een extra ritje te maken![]()
Maar na de verhuizing zal alles anders zijnDan kan ik gewoon de deur achter me dichttrekken en de IC naar Berlijn pakken of zo, als me dat schikt. Waar ik nu woon ben ik toch zeker wel een half uur, 40 minuten kwijt van deur tot trein. En savonds op de terugweg dus weer
Op zich prima alleen vandaag op Fok! is het waardeloosquote:
op Chrome dus primaquote:Op maandag 6 juni 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich prima alleen vandaag op Fok! is het waardeloos
Ik denk hetquote:Op maandag 6 juni 2011 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op Chrome dus prima
heeft Fok Google aandelen?
Mwoa misschienquote:Op maandag 6 juni 2011 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, dat is lang zeg, 40 minuten one way naar het station! Maar als je een IC naar Berlijn zou pakken, moet je dan niet lang van tevoren een kaartje kopen om dat tegen een redelijk tarief te kunnen doen?
Klinkt wel als een erg positieve verandering in je leven dus, de verhuizing
Zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op Chrome dus prima
heeft Fok Google aandelen?
Dat kan ik me goed voorstellen. Het is ook nogal een verschil zeg. 40 minuten is best wel deprimerendquote:Op maandag 6 juni 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa misschienMaar Hannover kan ook natuurlijk
![]()
Anyway ik kan binnen 2 ipv 40 minuten in een trein zitten, en dat maakt tientallen keren per jaar het verschil "should I stay or should I go"
Jaquote:Op maandag 6 juni 2011 23:21 schreef Stuart het volgende:
Klinkt wel als een erg positieve verandering in je leven dus, de verhuizing
importeert ie nog iets uit andere brosers?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:25 schreef GeefZonNu het volgende:
Iron browser werkt perfect, geen ge-scroll meer
Nee, sowieso gewoon cool om een eigen huis te hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar niet alleen om het treinen natuurlijk he
Trustequote:
EN een balkon op het zuidenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, sowieso gewoon cool om een eigen huis te hebben
Bedankt hiervoor, Iron werkt inderdaad perfect (had ik 12 uur geleden moeten downloaden)quote:Op maandag 6 juni 2011 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en daarmee liep FOK! telkens vast, dus stapte ik over op iron.
hmmmmmquote:Op maandag 6 juni 2011 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en daarmee liep FOK! telkens vast, dus stapte ik over op iron.
Dat is 1 keer leuk om te doen, daarna niet meer hahaquote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN een balkon op het zuiden![]()
En de hele tent bedraad met gigabit LAN uit de muur![]()
Patchkast in de meterkast en zo alles
Klinkt erg goed manquote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN een balkon op het zuiden![]()
En de hele tent bedraad met gigabit LAN uit de muur![]()
Patchkast in de meterkast en zo alles
Hier ging iets misquote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Dat is 1 keer leuk om te doen, daarna niet meer haha
Inderdaad, gewoon een mix van browsers gebruiken.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmmm
voor sommige zaken heb ik IE nodig
dat laat ik nog maar ff IE8 dan
Heb ook nog FF staan.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Hier ging iets mis
[..]
Inderdaad, gewoon een mix van browsers gebruiken.
Dat BLIJFT leukquote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Dat is 1 keer leuk om te doen, daarna niet meer haha
Vrouwen praten heus niet alleen over nagellakquote:
Klopt, diverse andere topics vandaag voorbij zien komen (vraag me niet welke)quote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vrouwen praten heus niet alleen over nagellak
hee, een provinciegenoot zie ikquote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Klopt, diverse andere topics vandaag voorbij zien komen (vraag me niet welke)
Nou, geef jou en pg geen ruimte.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vrouwen praten heus niet alleen over nagellak
quote:
Jajajaa.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar dat komt omdat we elkaar 'kennen' uit die topics
Nee of we moeten onmiddellijk kiezen tussen 6 verschillende pallettes van 88 oogschaduwkleurtjesquote:
gisteren toch 80quote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee of we moeten onmiddellijk kiezen tussen 6 verschillende pallettes van 88 oogschaduwkleurtjes
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee of we moeten onmiddellijk kiezen tussen 6 verschillende pallettes van 88 oogschaduwkleurtjes
Chrome vind ik sowieso een mooie rustige browser zonder veel herrie.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
het lijkt wel of Fok er onder Chrome ook 'mooier' uit ziet
Ik heb er maar 12 jaar gewoond.quote:
ah dat ken ikquote:Op maandag 6 juni 2011 23:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er maar 12 jaar gewoond.
Relatief bij jou in de buurt geboren. Ziekenhuis van Leiderdorp.
Queen - To Much Love Will Kill You ?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef Joysa het volgende:
In my tangled state of mind
I've been looking back to find
Where I went wrong
Too much love will kill you
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 6 juni 2011 23:39 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Queen - To Much Love Will Kill You ?
uniek, mijn vrouw zei toen we door Venlo reden 'hier zou ik ook wel kunnen wonen'quote:
Ik ben opgegroeid in een dorpje met 2000 inwoners.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uniek, mijn vrouw zei toen we door Venlo reden 'hier zou ik ook wel kunnen wonen'
dat heb ik d'r zelden horen zeggen
Absoluutquote:
zo hard gaat het toch nietquote:Op maandag 6 juni 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
Hoe is dit tempo in godsnaam bij te houden?
Niet zoveel msnen jijquote:Op maandag 6 juni 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
Ik had wat moeite vanmiddag, 1 thread per 30 minuten of zoquote:Op maandag 6 juni 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
Ja, stadskiendje!quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, stadskiendje!
Daar in die tuin bij H., met die BBQ....
Je had het echt niet meer, met die kriebelbeestjes...
nah, dat zou een topic in 10 minuten zijn,quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, je kunt niet vijf minuten weg zijn, of je mist 3 pagina's.
Ik vind het prima te doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, je kunt niet vijf minuten weg zijn, of je mist 3 pagina's.
Sowieso!quote:
ik heb van mijn 6 tot 26 gewoond in een dorpje van 2000 inwonersquote:Op maandag 6 juni 2011 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in een dorpje met 2000 inwoners.Daarna in eentje met 3500 en pas vanaf mijn 20 in een stad.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:45 schreef Stuart het volgende:
Nog steeds geen 2500+ followers op Twitter, snap er niets van
Ik ben dat toch heul niet gewendquote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, stadskiendje!
Daar in die tuin bij H., met die BBQ....
Je had het echt niet meer, met die kriebelbeestjes...
Dat willen ze nietquote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we hier verdergaan waar we gebleven waren dan?.
Hey, dat ken ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb van mijn 6 tot 26 gewoond in een dorpje van 2000 inwoners![]()
Was elke middag tegen 5 uur woekeren om nog met het OV thuis te komen
Hou die porno maar privé inddquote:
Ik heb er ook pas iets van 35 of zo... 50 als je al die vage accounts van bedrijven niet meerekent die ik meteen geblockt heb... als ik zeg dat mijn huid jong blijft omdat hij gezandstraald is, hoef ik niet gevolgd te worden door een schoonheidskliniekquote:Op maandag 6 juni 2011 23:45 schreef Stuart het volgende:
Nog steeds geen 2500+ followers op Twitter, snap er niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |