Dat is een belangrijke component ja. En niet alleen as such, maar ook omdat ik daardoor vaker op een station kom en dus eerder geneigd ben een extra ritje te makenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel te begrijpen. Maar moet je dan niet meer gaan reizen in het begin voor je werk?
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:17 schreef JJH het volgende:
omg, ik heb nu een fles rose te pakken, dat is écht net ranja.
OH OH die is zo opquote:Op maandag 6 juni 2011 23:17 schreef JJH het volgende:
omg, ik heb nu een fles rose te pakken, dat is écht net ranja.
Zo, dat is lang zeg, 40 minuten one way naar het station! Maar als je een IC naar Berlijn zou pakken, moet je dan niet lang van tevoren een kaartje kopen om dat tegen een redelijk tarief te kunnen doen?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een belangrijke component ja. En niet alleen as such, maar ook omdat ik daardoor vaker op een station kom en dus eerder geneigd ben een extra ritje te maken![]()
Maar na de verhuizing zal alles anders zijnDan kan ik gewoon de deur achter me dichttrekken en de IC naar Berlijn pakken of zo, als me dat schikt. Waar ik nu woon ben ik toch zeker wel een half uur, 40 minuten kwijt van deur tot trein. En savonds op de terugweg dus weer
Op zich prima alleen vandaag op Fok! is het waardeloosquote:
op Chrome dus primaquote:Op maandag 6 juni 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich prima alleen vandaag op Fok! is het waardeloos
Ik denk hetquote:Op maandag 6 juni 2011 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op Chrome dus prima
heeft Fok Google aandelen?
Mwoa misschienquote:Op maandag 6 juni 2011 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, dat is lang zeg, 40 minuten one way naar het station! Maar als je een IC naar Berlijn zou pakken, moet je dan niet lang van tevoren een kaartje kopen om dat tegen een redelijk tarief te kunnen doen?
Klinkt wel als een erg positieve verandering in je leven dus, de verhuizing
Zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op Chrome dus prima
heeft Fok Google aandelen?
Dat kan ik me goed voorstellen. Het is ook nogal een verschil zeg. 40 minuten is best wel deprimerendquote:Op maandag 6 juni 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa misschienMaar Hannover kan ook natuurlijk
![]()
Anyway ik kan binnen 2 ipv 40 minuten in een trein zitten, en dat maakt tientallen keren per jaar het verschil "should I stay or should I go"
Jaquote:Op maandag 6 juni 2011 23:21 schreef Stuart het volgende:
Klinkt wel als een erg positieve verandering in je leven dus, de verhuizing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |