Lekker danquote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd en dan moest ik mijn vrachtwagen nog lossen en laden en begint het toch te stortregen
truste LDGquote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook mn bedje opzoeken lieverds
dames, bedankt voor alle fijne tetten![]()
![]()
slaap lekker straks
Sweet dreamsquote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
slaap lekker straks
slaap ze wokquote:
en truste LLquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
Priemgirl wenst jullie allen een fijne avond en weltruste (ze kon nog even melden dat haar batterij op was van haar laptop)
Ik ga trouwens ook afsluiten en mijn bedje opzoeken![]()
trusten allemaal
Leegloopquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
Priemgirl wenst jullie allen een fijne avond en weltruste (ze kon nog even melden dat haar batterij op was van haar laptop)
trusten allemaal
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
trusten allemaal
Dat is altijd zo.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd en dan moest ik mijn vrachtwagen nog lossen en laden en begint het toch te stortregen
ldg.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
slaap lekker straks
st.quote:
Ik niet hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en truste LL![]()
![]()
Damn, alle dames rennen achter Wok aan
Sweet dreams Yukiquote:
vooral de dames rennen hard gillend wegquote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sweet dreams Yuki![]()
Er blijft zo niet veel over
Wij doen toch iets verkeerd.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooral de dames rennen hard gillend weg
Ik begin er best ziek van te worden, scroll me een ergenis..quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat is er toch met fok aan de hand![]()
de auto update zet me steeds terug bij mijn eerste post van dit topic
Eifel 65quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef PriemGirl het volgende:
I'm blue dabediedabedaaa... *neuriet wat*
Jammer welquote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooral de dames rennen hard gillend weg
Ben je niet de enige mee. Chrome schijnt er geen last van te hebben.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
WEER maar 82 spoorkilometersquote:
Ja, enorm irritantquote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
hmmm dat heb ik dan weer nietquote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
preciesquote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Ik begin er best ziek van te worden, scroll me een ergenis..
Geen plan om dat in te halen als je vrij bentquote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WEER maar 82 spoorkilometersik verlies nu ZWAAR op het recordschema van 2007
ik ben net vandaag van FF naar Chrome gestaptquote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben je niet de enige mee. Chrome schijnt er geen last van te hebben.
DMquote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef DaMart het volgende:
Na anderhalf uur staat dat zipbestand van 176 MB eindelijk op de server.
Ik gebruik Iron... dat is Chrome, maar dan zonder de Googlespywarequote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben net vandaag van FF naar Chrome gestapt
FF zat te vaak vast laatste week
Hoorde ik eerder ookal iemand over.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik Iron... dat is Chrome, maar dan zonder de Googlespyware.
Ja moet dan maar, net Opera op advies geinstalleerd maar die failed me ookquote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben net vandaag van FF naar Chrome gestapt
FF zat te vaak vast laatste week
Nou ja, er gaan nog kansen genoeg komenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen plan om dat in te halen als je vrij bent
Thanks, deze even proberenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik Iron... dat is Chrome, maar dan zonder de Googlespyware.
O dan zal jij het geweest zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder, maar een minuut later was het topic vol.
Zo, dat zijn nogal afstanden waar je over praat zegquote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, er gaan nog kansen genoeg komen![]()
Maar deze periode is gewoon erg sterk geweest in 2007, dan weet je dat je dik gaat verliezen. Eergisteren liep ik nog 2000 km voor, nu nog 400, en als ik over 10 dagen niet meer dan 4000 achterloop dan zijn er nog mogelijkheden![]()
Ik was toen op vakantie met maar 1 doel eigenlijkheb toen in minder dan 2 weken bijna 7400 km gereden. Ja, daar kan ik nu echt niet tegenop
![]()
Maar zoals gezegd, het jaar tot nu toe gaat erg goed, en er komen nog meer kansen
En dan nog zal het derde kwartaal ook dit jaar matig worden aangezien ik aan het verhuizen ben. 2011 is eigenlijk een overgangsjaar...quote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen plan om dat in te halen als je vrij bent
Ja, dat is dan wel te begrijpen. Maar moet je dan niet meer gaan reizen in het begin voor je werk?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan nog zal het derde kwartaal ook dit jaar matig worden aangezien ik aan het verhuizen ben. 2011 is eigenlijk een overgangsjaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |