importeert ie nog iets uit andere brosers?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:25 schreef GeefZonNu het volgende:
Iron browser werkt perfect, geen ge-scroll meer
Nee, sowieso gewoon cool om een eigen huis te hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar niet alleen om het treinen natuurlijk he
Trustequote:
EN een balkon op het zuidenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, sowieso gewoon cool om een eigen huis te hebben
Bedankt hiervoor, Iron werkt inderdaad perfect (had ik 12 uur geleden moeten downloaden)quote:Op maandag 6 juni 2011 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en daarmee liep FOK! telkens vast, dus stapte ik over op iron.
hmmmmmquote:Op maandag 6 juni 2011 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en daarmee liep FOK! telkens vast, dus stapte ik over op iron.
Dat is 1 keer leuk om te doen, daarna niet meer hahaquote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN een balkon op het zuiden![]()
En de hele tent bedraad met gigabit LAN uit de muur![]()
Patchkast in de meterkast en zo alles
Klinkt erg goed manquote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN een balkon op het zuiden![]()
En de hele tent bedraad met gigabit LAN uit de muur![]()
Patchkast in de meterkast en zo alles
Hier ging iets misquote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Dat is 1 keer leuk om te doen, daarna niet meer haha
Inderdaad, gewoon een mix van browsers gebruiken.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmmm
voor sommige zaken heb ik IE nodig
dat laat ik nog maar ff IE8 dan
Heb ook nog FF staan.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Hier ging iets mis
[..]
Inderdaad, gewoon een mix van browsers gebruiken.
Dat BLIJFT leukquote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Dat is 1 keer leuk om te doen, daarna niet meer haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |