SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is zij het echt Yasha?Hoe dan ook een goed lichaam!
Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef Rituals het volgende:
Over tietenfipo's gesproken ()
En over je spoiler: dat vraag ik me ook altijd af van hier.. Hoe hoog zit je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is zij het echt Yasha?Hoe dan ook een goed lichaam!
Maar de enige foto waar d'r gezicht helemaal opstaat herken ik d'r niet heel goed. De foto's waar ze d'r telefoon voor d'r gezicht heeft lijken wel weer heel erg op haar.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het wordt ontkent maar het moet wel een verdomd goeie shop zijn wil dat zo zijn..
Ik zou het gewoon even kunnen testen natuurlijk, maar ik heb geen zin meer om nu naar buiten te gaanquote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En over je spoiler: dat vraag ik me ook altijd af van hier.. Hoe hoog zit je dan?
en swine zit op 2x de helft van jouw verdiepingnummerquote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar de enige foto waar d'r gezicht helemaal opstaat herken ik d'r niet heel goed. De foto's waar ze d'r telefoon voor d'r gezicht heeft lijken wel weer heel erg op haar.
[..]
Ik zou het gewoon even kunnen testen natuurlijk, maar ik heb geen zin meer om nu naar buiten te gaan. Ik zit op ongeveer de helft qua hoogte van Swine.
En maar klagen dat mensen met een diploma niet meer serieus genomen wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef Rituals het volgende:
Het tentamen van afgelopen vrijdag is zo slecht gemaakt dat ze één hele opgave schrappen en misschien bij een aantal andere opgaven de puntentelling gaan aanpassen.
Je zou het tentamen moeten zien, dan neem je de blokcoördinator van dat blok niet meer serieusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En maar klagen dat mensen met een diploma niet meer serieus genomen worden![]()
![]()
Succes CP
Weet je, ik geloof je direct.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je zou het tentamen moeten zien, dan neem je de blokcoördinator van dat blok niet meer serieus.
Dankjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet je, ik geloof je direct.
Goed nieuws dus![]()
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel een beetje dacht, eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En maar klagen dat mensen met een diploma niet meer serieus genomen worden![]()
![]()
idem..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel een beetje dacht, eigenlijk
Uiteraard niet altijd, maar in dit geval wel. Ik beheers de stof, heb goed geleerd, heb al het onderwijs gevolgd tijdens het blok en wist niet wat me overkwam dit keerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idem..
dat veel mensen het slecht maken zegt niet dat de toets niet goed was
Beetje makkelijk van ons om dat te roepen natuurlijk, wij hebben natuurlijk de stof niet geleerd noch het tentamen gemaakt. Gok dat jij hier toch wel een beter inzicht in hebtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar goed, jullie hoeven het niet met me eens te zijn.
Klopt ook wel, ik weet niet hoe het tentamen was natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Uiteraard niet altijd, maar in dit geval wel. Ik beheers de stof, heb goed geleerd, heb al het onderwijs gevolgd tijdens het blok en wist niet wat me overkwam dit keer. En als ik met 29% een van de hogere percentages heb gehaald, dan klopt er gewoon echt iets niet met het tentamen.
Deze tentamen-vorm is voor het eerst gedaan dit jaar, voor de docenten was het dus ook een experiment en ik vrees dat dat niet goed heeft uitgepakt.
Maar goed, jullie hoeven het niet met me eens te zijn.
We zaten 20 minuten op imgur daarstraks (wachten op servers die geupdate/herstart werden) en kwamen echt veel leuke dingen tegen. Deze waren beiden toch wel het meest briljant, vooral die reddings actiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
En IB, ik lig in een scheur. Letterlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Doe gewoon even een tracert in cmd. Dus start -> uitvoeren -> cmd en dan intikken tracert www.google.com ofzo. Als hij verder dan 1 dingetje komt ligt het niet aan je router.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:01 schreef Piger het volgende:
Iemand met een sshn-kamer die zonder internet zit? Weet niet of t aan de router ligt of aan surfnet.
Is je wortel dood?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:07 schreef swarmahoer het volgende:
zat een fruitvliegje op mijn wortel, nu is die dood
ja, kutbeestquote:
Fucking geniaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:54 schreef LastRequest het volgende:
Droomvrouw komt uit Groningen Backfiretopic
Het scheelde weinig, maar genoegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:45 schreef swarmahoer het volgende:
ik hoorde het alniet geheel onverwachts maar altijd prima!
vanavond najib, 4e rij
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:13 schreef Dupje het volgende:
Yes yes yes! Uitgenodigd voor sollicitatiegesprek als projectleider van het Nationaal Jeugddebat van de NJR
Nope zeker niet! Thanks! Nu nog de baan krijgenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
GefeliciteerdAlle sollicitaties dus niet voor niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waren er 2 meisjes op de 4e rij heel hard aan het lachen terwijl de zaal stil was, daar zat ik, t waren mn zusjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
ga er maar van uit dat er geen enkel iets spontaan gespeeld is, alleen het inspelen op het publiek maar zelfs dat zal elke keer wel voorkomenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:13 schreef Difficult het volgende:
Hahaha
Vond het ook echt een toffe voorstelling! heb bijna constant met een glimlach op me gezicht gezeten
/edit
Alleen vind het altijd moeilijk in te schatten wat gespeeld is of bij de show hoort
maar dat heb ik bij elke show van hem
Maakt jouw moeder het geld nou ook al op?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je moeder maakt 't geld op? Dat is best sneu.
dan kan je toch weg?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef IrishBastard het volgende:
Dodelijk saai gastcollege hier. en het verplichten maar geen presentie controleren
Neger wat. Ik heb echt nooit iets met de KRO gedaan, vieze spamhoerenquote:Beste IB,
Je hebt in het verleden eens online contact gehad met de KRO. We beschikken daarom wel over je e-mailadres, maar we kunnen daar helaas niet aan zien of je bij ons ook bekend bent als KRO-lid. Dat is wel van belang, omdat we graag willen dat je de juiste mails van ons krijgt.
Ik wil geen mail meer ontvangen van de KRO.
Als je op een van de onderstaande linkjes klikt, maak je kans op een van de cadeaubonnen ter waarde van 100 of 25 euro, die we verloten onder 500 relaties.
Ben je lid van de KRO en/of ontvang je een KRO-gids?
Ja
Nee
Bij voorbaat dank voor je medewerking.
Vriendelijke groet
KRO
Klik hier indien de mail niet leesbaar is.
Die kamer kan je stofzuigen, stoffen en opruimen in één uur!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht ik ga ff douchen dan voel ik me zo vast wel fitter, nou niet dus![]()
Stomme verkoudheidheb echt constant druk op mijn oren en voel me een beetje duizelig als ik dingen doe..
En ik moet dadelijk de kamer nog opruimen hier want we krijgen vanavond visite
Nou, wel iets meer dan één uur want het is een poosje geledenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kamer kan je stofzuigen, stoffen en opruimen in één uur!
Een vrouw die niet wil poetsen! IB heb je het bonnetje nog?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou, wel iets meer dan één uur want het is een poosje geledenHet gaat me ook niet om de tijd het gaat me er om dat ik me niet goed genoeg voel om het te doen..
Ja, maar de garantie is al verlopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een vrouw die niet wil poetsen! IB heb je het bonnetje nog?
Inruilen en wat bijleggen dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, maar de garantie is al verlopen
Nahja daar twijfel ik dus bij deze voorstelling aan, aangezien het wel ze eigen levensverhaal isquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ga er maar van uit dat er geen enkel iets spontaan gespeeld is, alleen het inspelen op het publiek maar zelfs dat zal elke keer wel voorkomen
telefoon die afgaat of iemand die niest
Dat heb ik ook! Word er gek van!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Stomme verkoudheidheb echt constant druk op mijn oren en voel me een beetje duizelig als ik dingen doe..
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:04 schreef LastRequest het volgende:
Vanochtend wezen winkelen en dat ging wel prima
Ja dat was niet mijn idee,quote:
mijn moeder kan verhalen ook 100 keer vertellen, en ook dezelfde grapjes maken alsof ze nieuw zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:52 schreef Difficult het volgende:
[..]
Nahja daar twijfel ik dus bij deze voorstelling aan, aangezien het wel ze eigen levensverhaal is
( neem aan dat iedereen dit wist en dat er geen spoiler nodig is :p )
Mijn fout. Ik had het per ongeluk uitgezet.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn fout. Ik had het per ongeluk uitgezet.
Ja, zo per ongeluk het hele internet uitgezet! Pas toen ik een sms kreeg van Obama had ik het in de gaten!quote:
O.... En iedereen ons maar een beetje vertellen dat de poortjes waarmee het internet het gebouw binnen komt kapot waren! Tssss....quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, zo per ongeluk het hele internet uitgezet! Pas toen ik een sms kreeg van Obama had ik het in de gaten!
Dat poortje ben ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:09 schreef Californium het volgende:
[..]
O.... En iedereen ons maar een beetje vertellen dat de poortjes waarmee het internet het gebouw binnen komt kapot waren! Tssss....
Ben je kapot?quote:
quote:
Het gaat niet om de vraag, maar om het antwoord!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Broer van IB is ook weer terug in Afghanistanmet de leuke mededeling dat hij zijn vriendin ten huwelijk heeft gevraagd
Behoorlijk, vooral omdat die Paraguayanen niets te zoeken hebben bij de wedstrijd Nederland - Uruguayquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:36 schreef Swine het volgende:
Voetbal aan het luisteren want geen tv![]()
Lijkt me me een redelijk hilarische wedstrijd om te zien met dat amateurisme bij paraguay
Droogklootquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Behoorlijk, vooral omdat die Paraguayanen niets te zoeken hebben bij de wedstrijd Nederland - Uruguay
waarschijnlijk wel want die momenten had ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 06:38 schreef Rituals het volgende:
Najib was leuk!Inderdaad een paar momenten waarbij ik me af vraag of het in elke show gebeurt
.
ik zie het al voor me:quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het gaat niet om de vraag, maar om het antwoord!
En terecht! Je hebt toch al wat met R.?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zie het al voor me:
'IK HEB MIJ VRIENDIN TEN HUWELIJK GEVRAAGD![]()
![]()
![]()
'
-Oh, leuk, en?
'ZE ZEI NEE!'
Maar bij mij riep echt iemand 3 stoelen naast me (op het balkon) iets waar Najib op probeerde te reagerenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel want die momenten had ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar bij mij riep echt iemand 3 stoelen naast me (op het balkon) iets waar Najib op probeerde te reageren. Was dat bij jullie ook zo?
Yash & IB, even niet lezen (hoewel het geen ramp is als je het wel leest, want het verpest niets denk ik).
Nope, wij hebben alleen niesende mensen gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij is inderdaad een stukkie dikker geworden
Dat is waar! Ik vind het altijd zo lastig inschatten vanaf een plattegrond. Als ik echt zou twijfelen zou ik volgens mij gewoon even aanbellen daarquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja daarom, en mijn moeder zegt ook je hebt wel 3 muren die je kan gebruiken om iets tegen aan te zetten, in tegenstelling tot hier.. en 3 meter lijkt smal maar kwam er net achter dat de kamer van mijn ouders (L-vorm) op sommige plekken ook maar 3.63 breed is, ook al lijkt deze erg ruim..
Aparte keuken vind ik opzich ook fijn ipv zo'n keuken in je woonkamerEn als je daar nog een tafel kwijt zou kunnen..
altijd gedonder met die helpdeskmedewerkersquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt wat een muts van de sshn heb ik aan de lijn.. Ik bel om te vragen wat de afmetingen van de keuken zijn..
SSHN *op enorm sloom tempo*: Goh ja,,, tsjah, dat weet ik ook niet, in ieder geval 3 meter en de rest zou je moeten schatten want wij hebben die informatie ook niet..
Ik: Nou we hebben al een keer eerder gebeld over maten en toen hebben we alle precieze maten gekregen
sshn: Ow tsjah, dan moet ik je even doorschakelen met technisch beheer..
*probeert door te schakelen, neemt niemand op*
sshn: Tsjah er neemt niemand op dus ik weet het zo ook niet moeten we het toch schatten..
ik: Nou ik zou het graag precies willen weten aangezien je moet reageren zonder dat je het kan bekijken..
sshn: Ja maar wij hebben die tekeningen niet
ik: Ja maar vorige keer zijn we ook later teruggebeld over alle maten..
sshn: Oke, wat is je naam en telefoonnr, ga ik kijken wat ze kunnen doen..Hoezo moeten sturen zeg..
het verhaal dat ie verteld is dan ook niet uit de lucht gegrepenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:53 schreef Difficult het volgende:
[..]
Nope, wij hebben alleen niesende mensen gehad
En hij is inderdaad een stukkie dikker geworden
pics!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb net maar een plattegrond zitten makenEn toch is die floorplanner raar, ik heb nu de tafel op de daadwerkelijke maten gezet (90 bij 120) en zo'n ikea stoel is 68 bij 69 volgens floorplanner en die is net zo breed als de tafel
Dat is eerder een tweepersoonsbadquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah net gebeld door sshn,
De keuken is langste zijde 3 meter, dan rechts is 2.14, dan is het horizontale weer 2 meter en de linkermuur 1.52. Dat had de floorplanner zo volgens mij al redelijk uitgemeten..
En ze had ook de douche, die is 1,70 bij 2 meter
Die heb ik ook! Die heb je er zo uit qua kosten of mag je nog steeds gratis printen bij de medische faculteit?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:18 schreef Rituals het volgende:
Ik heb zelf een nieuwe laserprinter geïnstalleerd!Ik kan het wel
.
Al tijden niet meer al heb ik die periode nog wel meegemaaktquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Die heb je er zo uit qua kosten of mag je nog steeds gratis printen bij de medische faculteit?
Schuldig!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:42 schreef Swine het volgende:
[..]
Al tijden niet meer al heb ik die periode nog wel meegemaakt.. De complete universtiteit kwam hier altijd complete boekwerken afdrukken. Dat begon na een aantal jaar toch wel op te vallen
Wat Swine zegtquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Die heb je er zo uit qua kosten of mag je nog steeds gratis printen bij de medische faculteit?
Zo eentje ja! Printer, scanner, kopieerapparaat (en je kan er middeleeuws mee faxenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat Swine zegt. Ik had een normale printer, maar die gaf steeds vaker foutmeldingen en kostte me ontzettend veel geld aan inktpatronen
. Een laserprinter (met kopieerfunctie
) leek me dus wel handig.
Ideaal!quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo eentje ja! Printer, scanner, kopieerapparaat (en je kan er middeleeuws mee faxen)
50 ADF, Duplex printer! Kost wat maar dan heb je ook wat!quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
We gaan niet reageren, blijven toch gewoon mooi wachten op boeckstatedreef
Misschien moeten we maar gaan stoken tussen Cali en Mr. Cali
Of zijn er misschien andere stelletjes die jullie toch niet zo mogen die we weg kunnen pesten
Wtf? Neequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat er marokkanen in de zaal roepen. de tafel niet gied staat en de microfoon het niet meer doet. hhoort dat erbij?i
Ik heb de grote broer, kleurenlaserquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ideaal!Ik heb wel de goedkoopste genomen die ik zo snel kon vinden
. Deze heb ik.
[ afbeelding ]
Kleurenlaz0r! Ik ben sowieso kleurenblind! Dus grijstonen zijn voldoende!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik heb de grote broer, kleurenlaser![]()
[ afbeelding ]
Welkom!quote:
Je was er als eerste bij!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:21 schreef Swine het volgende:
[..]
Vrouw - blond - '89 .... ik ben nu al verliefd![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:21 schreef Swine het volgende:
[..]
Vrouw - blond - '89 - relatie .... ik ben nu al verliefd![]()
![]()
Story of my life..quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef Laysa het volgende:
Gedumpt worden voordat het überhaupt wat was
Naast een Cali'tje doen hebben we dus een Zwijntje maken! Vallen voordat je staat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef Laysa het volgende:
Gedumpt worden voordat het überhaupt wat was
Nice, die houden we erinquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Naast een Cali'tje doen hebben we dus een Zwijntje maken! Vallen voordat je staat.
En anders regel je toch een 8 jarig meisje via mikkie's marktplaats.nl?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee....dr loopt echt wel een meisje voor jou rond
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:28 schreef Swine het volgende:
[..]
Hahaha, CP was mij voor met fotoboek-check
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:28 schreef Laysa het volgende:[..]Welnee....dr loopt echt wel een meisje voor jou rond
Dude....je woont tussen studentes....ruk dr 1 je voordeur binnen, bindt dr vast en plak dr mond af met ducktape....en als je die ducktape dr af haalt wel een mes bij de hand houden...anders gaat ze gillenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:30 schreef Swine het volgende:
Duits gezin houdt jonge vrouw jaar gevangen
Wie leert mij dit? Dan hoef ik op er niet op te wachten...![]()
[..]
Verder heten we je natuurlijk allemaal welkom Leonie uit 1989. Dat je uit Arnhem komt moet je misschien maar stil houden hier, al is onze HKN-leider PietjePuk, hier toch niet zo vaak meer te vinden.quote:
Zo heeft ze mij ook versierd!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dude....je woont tussen studentes....ruk dr 1 je voordeur binnen, bindt dr vast en plak dr mond af met ducktape....en als je die ducktape dr af haalt wel een mes bij de hand houden...anders gaat ze gillen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:35 schreef Swine het volgende:
[..]
Verder heten we je natuurlijk allemaal welkom Leonie uit 1989. Dat je uit Arnhem komt moet je misschien maar stil houden hier, al is onze HKN-leider PietjePuk, hier toch niet zo vaak meer te vinden.
Met je blonde haar, blauwe ogen en verpleegkundige opleiding zal je hier genoeg aandacht weten te trekken. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat Swarma je uitnodigt voor onze 'bbq-meet'.
Zijn er nog dingen die we niet van je weten, maar die je toch nog graag met ons wilt delen?
Waar verhuis je naar toe bijvoorbeeld?
Jij bent de bitch in de relatie?quote:
Meisjes van tegenwoordig slaan terug..quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dude....je woont tussen studentes....ruk dr 1 je voordeur binnen, bindt dr vast en plak dr mond af met ducktape....en als je die ducktape dr af haalt wel een mes bij de hand houden...anders gaat ze gillen
Ik moet iets voor Swarma en CP overlaten toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je vergeet dr maten te vragen + een volledige foto om die beweringen te staven.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:37 schreef Swine het volgende:
[..]
Jij bent de bitch in de relatie?
[..]
Meisjes van tegenwoordig slaan terug..
Ik voorspel een super toekomst voor 3d in de porno-industrie!quote:
Hoe is het met merelquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:45 schreef Swine het volgende:
Fotoboek van leonie-89
AMDB heeft haar dus al die jaren voor ons verborgen gehouden!
En nu houd ik wel op met stalken..
Ah...dus ze plakt niet meer aan jouquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:49 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat is een goeie... ik geloof onder de plak. Alweer een tijdje. In het verre A'dam ook
crap, ik bedoel natuurlijk: been there, done that!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:49 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat is een goeie... ik geloof onder de plak. Alweer een tijdje. In het verre A'dam ook
Jij ook al? Swarm, CP en ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:51 schreef Swine het volgende:
[..]
crap, ik bedoel natuurlijk: been there, done that!!
Dit?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:51 schreef Swine het volgende:
En de faal van de dag gaat naar......
[ afbeelding ]
Bron
'Don teflon' Swine!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef Swine het volgende:
[..]
Wij hebben nooit geplakt, ik produceer alleen maar antiplaksel!
Dr zijn momenten dan is dat heul niet erg....dat was dus zo'n momentquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef Swine het volgende:
[..]
Wij hebben nooit geplakt, ik produceer alleen maar antiplaksel!
HIer was het anders ook keigeweldig!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Najib was G-E-W-E-L-D-I-G
En blijkbaar hadden wij dus wél echt dingen die er niet bij hoorden.. Damn wat kan die man overal goed op inhaken zeg
first dibs is wel erg dubbelopquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je was er als eerste bij!
First dips!
die microfoon en schreeuwende marokkanen was bij ons niet het geval, wel dat bij het eindliedje zn statief naar beneden zaktequote:Op donderdag 9 juni 2011 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Najib was G-E-W-E-L-D-I-G
En blijkbaar hadden wij dus wél echt dingen die er niet bij hoorden.. Damn wat kan die man overal goed op inhaken zeg
Die van de X-toys?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:50 schreef Mikkie het volgende:
Toch mooi, ik heb gewonnen met een fok-prijsvraag.
Afblijven, deze doet één van m'n vriendenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:21 schreef Swine het volgende:
[..]
Vrouw - blond - '89 .... ik ben nu al verliefd![]()
![]()
maar goed dat je geen topic op fok opendequote:Op donderdag 9 juni 2011 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
En toen ging ik na een hele leuke avond slapen
Owjah, zaten ook een stel tokkies voor ons, zaten chips te eten, echt super irritant dat gekraak van die zakken.. Maar goed wie doet dat ook, chips eten bij een theatervoorstelling.. Heb er op een gegeven moment iets van gezegd want vond het echt te irritant
hoeveel pakjes is een kilo?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:50 schreef Mikkie het volgende:
Toch mooi, ik heb gewonnen met een fok-prijsvraag.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:13 schreef Dupje het volgende:
MorningSpullen voor Pinkpop zijn gepakt, nog even ontbijten en dan richting het zuiden
Veel plezierquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:13 schreef Dupje het volgende:
MorningSpullen voor Pinkpop zijn gepakt, nog even ontbijten en dan richting het zuiden
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre, als ik zo terug lees is Swines hossel toe aan vervanging/verbetering? Misschien moeten ik en Mik maar eens wat hossel seminars gaan geven.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, ik ben dan ook een geboren PUA!
quote:
Nee, jij bent de hostimeister!quote:
Hahaquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:35 schreef Swine het volgende:
[..]
Verder heten we je natuurlijk allemaal welkom Leonie uit 1989. Dat je uit Arnhem komt moet je misschien maar stil houden hier, al is onze HKN-leider PietjePuk, hier toch niet zo vaak meer te vinden.
Met je blonde haar, blauwe ogen en verpleegkundige opleiding zal je hier genoeg aandacht weten te trekken. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat Swarma je uitnodigt voor onze 'bbq-meet'.
Zijn er nog dingen die we niet van je weten, maar die je toch nog graag met ons wilt delen?
Waar verhuis je naar toe bijvoorbeeld?
AMDB is de vriend van m'n zusquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:45 schreef Swine het volgende:
Fotoboek van leonie-89
AMDB heeft haar dus al die jaren voor ons verborgen gehouden!
En nu houd ik wel op met stalken..
Beter is het goed te doseren. Eenmaal daags!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:15 schreef IrishBastard het volgende:
Maar als 'ie er een hosselt, dan doet ie d'r wel 7x in één nacht hè
En hoe is AMDB? Het gerucht is dat cocktailprikker beter courgette had kunnen heten en AMDB beter cocktailprikker. Klopt dat een beetje?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:30 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Haha
Ik ga naar de Dommer van Poldersveldweg in Nijmegen-Oost. Volgend jaar begin ik aan de HAN voor Verpleegkunde (verkort)
Verdere interesses: muziek/festivals/concerten/uitgaan/shoppen etc etc
[..]
AMDB is de vriend van m'n zus
Volgens mij heb jij gereageerd op een kamer hierquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:30 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Haha
Ik ga naar de Dommer van Poldersveldweg in Nijmegen-Oost. Volgend jaar begin ik aan de HAN voor Verpleegkunde (verkort)
Verdere interesses: muziek/festivals/concerten/uitgaan/shoppen etc etc
[..]
AMDB is de vriend van m'n zus
Hoiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef Californium het volgende:
Of ben ik de enige die geen leven heeft op vrijdagavond?
quote:
De mijne kan ik in één zin afhandelen.quote:
Ben ik ook net aan het doen! Toevalligquote:
Fanatiek!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ben ik ook net aan het doen! Toevallig.
Daarvoor ook nog aan de studie gezeten, wauw.
Wat ga je nou doen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:49 schreef Laysa het volgende:
Ik heb vandaag nog getwijfeld of ik mn cv zou meesturen maar ''dare devil'' die ik ben , heb ik het niet gedaan
Heb je gesolliciteerd ergens?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:49 schreef Laysa het volgende:
Ik heb vandaag nog getwijfeld of ik mn cv zou meesturen maar ''dare devil'' die ik ben , heb ik het niet gedaan
Ik heb nog geen idee...maar in eerste instantie heb ik me aangemeld als gastvrouw...koffie schenken en met mensen kletsenquote:
Ik heb wel taakomschrijvingen gegeven, maar heb de wat minder relevante baantjes van vroeger er wel afgehaald (vakkenvuller, overblijfjuf, callcentermedewerker etc).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef Swine het volgende:
[..]
Fanatiek!
Ik wil mijn CV beperkt houden tot één pagina, maar vraag me nu af of er voldoende info op staat. Hebben hier mensen een omschrijving van hun taken bij de diverse werkgevers gegeven?
Leuk!quote:
Dat hoop ik wel....eerst maar eens afwachten of ze me willenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb wel taakomschrijvingen gegeven, maar heb de wat minder relevante baantjes van vroeger er wel afgehaald (vakkenvuller, overblijfjuf, callcentermedewerker etc).
[..]
Leuk!
Vast welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel....eerst maar eens afwachten of ze me willen
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Misschien willen ze alleen ouwe taarten.....En nee Dk dat ben ik nog niet
Ja dat denk ik dus ook....Wel op verschillende tijdstippen, niet alleen een dagdeel in de week ook 's avonds en in het weekend, beiden minstens 1 x per maand, maar ik ben wel weer toe aan wat actiever levenquote:
Ik ga dat ook geen 40 uur doen gekkiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:06 schreef Rituals het volgende:
Kan ik me voorstellen. Prima oplossing zo! Iedereen blij.
Tijdens mijn verpleegstage vorig jaar heb ik veel tijd kunnen nemen om praatjes te maken met de mensen op de afdeling, maar na 3,5 week 40 a 45 uur per week werken + praatjes maken was ik heel blij dat het even voorbij was. Daarna heb ik daar een tijdje gewerkt als bijbaantje, dat was beter
.
Ik ben niet snel boos/chagrijnig, maar aan het einde van die stage had ik er echt even genoeg van.
Waar is 'hier'?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gereageerd op een kamer hier
Dat had ik ook niet verwachtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga dat ook geen 40 uur doen gekkie![]()
Als ik weer 40 uur zou kunnen werken dan ging ik denk ik of terug naar wat ik voorheen deed of iets met kinderen...maar goed....das allemaal geweest
Momenteel is mejuffrouw in gesprek. Ik zal de boodschap aannemen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht.
Wat heb je voorheen voor werk gedaan?
Ik hoop spoedig van u te horen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Momenteel is mejuffrouw in gesprek. Ik zal de boodschap aannemen.
Ik heb bij een orthodontisch lab gewerktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht.
Wat heb je voorheen voor werk gedaan?
Maar heb je daar dan zelf nog iets aan overgehouden? Dan wordt het leukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Laysa het volgende:
Het was op een lab...daar waar die orthodontisten voor veels te weinig geld beugels laten maken die ze dan veels te duur verkochten aan jullie
Evt wil ik het over een paar minuten ook wel doen...quote:
Klopt. Populaire stad hèquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:11 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Waar is 'hier'?Zou goed kunnen, heb maar op 80 kamers gereageerd en iets van 6 kijkavonden gehad. Dramatisch in Nijmegen!
Ik heb vooral gezorgd voor overzicht en me niet gericht op één pagina. Wat meer afstand tussen regels voor prettige leesbaarheid, dan maar twee pagina's. Liever iets dat makkelijk leest en uitgebreid is dan iets dat beknopt is en verwarrend is. Maar da's mijn opvatting.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef Swine het volgende:
[..]
Fanatiek!
Ik wil mijn CV beperkt houden tot één pagina, maar vraag me nu af of er voldoende info op staat. Hebben hier mensen een omschrijving van hun taken bij de diverse werkgevers gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |