SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is zij het echt Yasha?Hoe dan ook een goed lichaam!
Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef Rituals het volgende:
Over tietenfipo's gesproken ()
En over je spoiler: dat vraag ik me ook altijd af van hier.. Hoe hoog zit je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is zij het echt Yasha?Hoe dan ook een goed lichaam!
Maar de enige foto waar d'r gezicht helemaal opstaat herken ik d'r niet heel goed. De foto's waar ze d'r telefoon voor d'r gezicht heeft lijken wel weer heel erg op haar.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het wordt ontkent maar het moet wel een verdomd goeie shop zijn wil dat zo zijn..
Ik zou het gewoon even kunnen testen natuurlijk, maar ik heb geen zin meer om nu naar buiten te gaanquote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En over je spoiler: dat vraag ik me ook altijd af van hier.. Hoe hoog zit je dan?
en swine zit op 2x de helft van jouw verdiepingnummerquote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar de enige foto waar d'r gezicht helemaal opstaat herken ik d'r niet heel goed. De foto's waar ze d'r telefoon voor d'r gezicht heeft lijken wel weer heel erg op haar.
[..]
Ik zou het gewoon even kunnen testen natuurlijk, maar ik heb geen zin meer om nu naar buiten te gaan. Ik zit op ongeveer de helft qua hoogte van Swine.
En maar klagen dat mensen met een diploma niet meer serieus genomen wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef Rituals het volgende:
Het tentamen van afgelopen vrijdag is zo slecht gemaakt dat ze één hele opgave schrappen en misschien bij een aantal andere opgaven de puntentelling gaan aanpassen.
Je zou het tentamen moeten zien, dan neem je de blokcoördinator van dat blok niet meer serieusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En maar klagen dat mensen met een diploma niet meer serieus genomen worden![]()
![]()
Succes CP
Weet je, ik geloof je direct.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je zou het tentamen moeten zien, dan neem je de blokcoördinator van dat blok niet meer serieus.
Dankjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet je, ik geloof je direct.
Goed nieuws dus![]()
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel een beetje dacht, eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En maar klagen dat mensen met een diploma niet meer serieus genomen worden![]()
![]()
idem..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel een beetje dacht, eigenlijk
Uiteraard niet altijd, maar in dit geval wel. Ik beheers de stof, heb goed geleerd, heb al het onderwijs gevolgd tijdens het blok en wist niet wat me overkwam dit keerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idem..
dat veel mensen het slecht maken zegt niet dat de toets niet goed was
Beetje makkelijk van ons om dat te roepen natuurlijk, wij hebben natuurlijk de stof niet geleerd noch het tentamen gemaakt. Gok dat jij hier toch wel een beter inzicht in hebtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar goed, jullie hoeven het niet met me eens te zijn.
Klopt ook wel, ik weet niet hoe het tentamen was natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Uiteraard niet altijd, maar in dit geval wel. Ik beheers de stof, heb goed geleerd, heb al het onderwijs gevolgd tijdens het blok en wist niet wat me overkwam dit keer. En als ik met 29% een van de hogere percentages heb gehaald, dan klopt er gewoon echt iets niet met het tentamen.
Deze tentamen-vorm is voor het eerst gedaan dit jaar, voor de docenten was het dus ook een experiment en ik vrees dat dat niet goed heeft uitgepakt.
Maar goed, jullie hoeven het niet met me eens te zijn.
We zaten 20 minuten op imgur daarstraks (wachten op servers die geupdate/herstart werden) en kwamen echt veel leuke dingen tegen. Deze waren beiden toch wel het meest briljant, vooral die reddings actiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
En IB, ik lig in een scheur. Letterlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Doe gewoon even een tracert in cmd. Dus start -> uitvoeren -> cmd en dan intikken tracert www.google.com ofzo. Als hij verder dan 1 dingetje komt ligt het niet aan je router.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:01 schreef Piger het volgende:
Iemand met een sshn-kamer die zonder internet zit? Weet niet of t aan de router ligt of aan surfnet.
Is je wortel dood?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:07 schreef swarmahoer het volgende:
zat een fruitvliegje op mijn wortel, nu is die dood
ja, kutbeestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |