Helemaal niet apart.. google ranked je de eerste week(2/3 weken) heel hoog wss om populariteit te testen en daarna wordt je op de juiste plek gezetquote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef dirkjo het volgende:
Wauw, in 1 nacht van pagina 1 (plek 3) naar pagina 2 gezakt. Heel appart
Site bestaat nu 3 dagen. Eens ff kijken wat ik allemaal nog kan doen aan een mooie SEO. Als je zoekt op 'waar mag je 130' zou je verwachten dat een site met die URL een hoge(re) positie krijgtquote:Op zondag 12 juni 2011 02:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Helemaal niet apart.. google ranked je de eerste week(2/3 weken) heel hoog wss om populariteit te testen en daarna wordt je op de juiste plek gezet
That is, als het een nieuwe site is, waar ik vanuit ga omdat het die 130km/u site is. Is normaal, leuk nee.. smerige tease is het maar is normaal
Is wel vaker. Zou zo maar kunnen dat het vandaag of morgen alweer terug op pagina 1 staatquote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef dirkjo het volgende:
Wauw, in 1 nacht van pagina 1 (plek 3) naar pagina 2 gezakt. Heel appart
Dat krijg je waarschijnlijk ook wel, gewoon geduld hebben en aandacht aan blijven besteden. Zoek maar eens op Google Dance, bekend fenomeen.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Site bestaat nu 3 dagen. Eens ff kijken wat ik allemaal nog kan doen aan een mooie SEO. Als je zoekt op 'waar mag je 130' zou je verwachten dat een site met die URL een hoge(re) positie krijgt
Wow sickkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op zondag 12 juni 2011 13:53 schreef Eierbal het volgende:
Omg, volgens mij heb ik net één klik gehad van ruim 8 euro.
Zie dit topicreeks: Topicreeks: Algemeen Wordpress topicquote:
Vandaag is het exact 1 jaar dat België zonder regering zit dus zat om over te schrijven.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:36 schreef ToshiArai het volgende:
Ga vandaag voor de eerste keer boven de ¤ 5 denk ikNu al ¤ 2 en het is nog geen 12 uur. Ookal is er niets om over te schrijven atm :p
Pinkpop en pinksteren..quote:Op maandag 13 juni 2011 11:36 schreef ToshiArai het volgende:
Ga vandaag voor de eerste keer boven de ¤ 5 denk ikNu al ¤ 2 en het is nog geen 12 uur. Ookal is er niets om over te schrijven atm :p
Is niet echt iets waar mensen gaan op googlen volgens mij. En veel wederkerende bezoekers heb ik toch niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vandaag is het exact 1 jaar dat België zonder regering zit dus zat om over te schrijven.
Lekker verdienen hoor ik sta momenteel nog stil.
Denk niet dat pinkpop veel succes gaat hebben hier in België. En Pinksteren..., ik heb met Hemelvaart ook al eens geprobeerd en dat was nu niet echt een succes.quote:
Je moet niet alleen artikelen schrijven voor bezoekers, maar ook om te ranken.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:43 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
Is niet echt iets waar mensen gaan op googlen volgens mij. En veel wederkerende bezoekers heb ik toch niet.
[..]
Denk niet dat pinkpop veel succes gaat hebben hier in België. En Pinksteren..., ik heb met Hemelvaart ook al eens geprobeerd en dat was nu niet echt een succes.
Dit dus deed ik op een gegeven moment ook met DDKIN. De meest vage nieuwsberichten.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je moet niet alleen artikelen schrijven voor bezoekers, maar ook om te ranken.
Hoeveel bezoekers heb je nu gemiddeld per dag?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vandaag is het exact 1 jaar dat België zonder regering zit dus zat om over te schrijven.
Lekker verdienen hoor ik sta momenteel nog stil.
Zie je wel, komt vanzelfquote:Op maandag 13 juni 2011 15:29 schreef dirkjo het volgende:
Sta nu gemiddeld op de 2e en 3e plek bij google als je zoekt op 'waar mag je 130', 'waar mag ik 130' en '130 rijden'. M'n bezoekers lopen langzaam op, en zo krijgt ook m'n adsense af en toe een klikje
Uhu, helemaal vanzelf zal het waarschijnlijk niet zijn gegaan aangezien ik gister toch wel flink veel heb gedaan aan m'n SEOquote:Op maandag 13 juni 2011 15:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zie je wel, komt vanzelf
Ok dat niet, maar zeker als je site pas net bestaat kan het heel veel op en neer schommelen.
Same here, kocht 3 domeinen bij TransIP voor in totaal 8 euro. Geweldige actie, waar ze volgens mij ook genoeg klanten door krijgenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:40 schreef Geo3kant het volgende:
Geld besparen = geld verdienen.
4 domains van PCextreme naar Transip verhuist, actie van 1,99 verhuizen/registreren..
PCextreme is duur, dus ipv alles verlengen @ pcextreme voor 39,28 heb ik nu verhuist + jaar bij transip voor ...9,48!
Dit is voornamelijk nog van je oude site?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef Razor21 het volgende:
Best bizar afgelopen twee maanden op 7 cent na hetzelfde verdient :
[ afbeelding ]
Ja de laatste inkomsten van mei. Maar wel grappig dat ik bijna exact hetzelfde heb in 2 maanden tijd.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:17 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dit is voornamelijk nog van je oude site?
Uhu inderdaad, hoe zit het met je nieuwe site kwa bezoekers/inkomsten?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja de laatste inkomsten van mei. Maar wel grappig dat ik bijna exact hetzelfde heb in 2 maanden tijd.
Misschien 10 cent via Adsense doe er nog te weinig aan. Wilde vanavond wat gaat gaan rommelen aan mijn weblog.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:21 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Uhu inderdaad, hoe zit het met je nieuwe site kwa bezoekers/inkomsten?
Bij dezequote:Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef ToshiArai het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer blijVooral omdat ik nu al(minder dan 2 weken geleden gestart) geld verdien met mijn 2de site. Met een beetje geluk ga ik voor de eerste keer over 5 euro.
Nope, dit email adres heb ik al een aardig tijdje (via invite van gmail ding enzo). En dit email adres gebruik ik voor al mn google zaken vanaf het begin... ik snap er heelmaal niets meer vanquote:
Correctie. topic gaat over adsense & dergelijkequote:Op maandag 13 juni 2011 10:09 schreef WyriHaximus het volgende:
Heb de OP aangepast met wat extra links naar gerelateerde onderwerpen die hier ook veel te kop op schijnen te steken (met dank aan 1 van de topic posters). De nieuwe OP staat gewoon op http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke en is door ieder hier bij te werken indien nodig. Hierbij ook het verzoek om ontopic te blijven.
Voor specifieke vragen over een onderwerp zijn er de volgende reeksen:
Google Adsense: Topicreeks: Google Adsense
Wordpress: Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
CSS for Dummies: Topicreeks: CSS voor dummies
PHP for Dummies: Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
Javascript for Dummies: Topicreeks: Javascript voor dummies
Tevens zijn er nog topics over bepaalde onderwerpen:
Seo: SEO zoekmachine optimalisatie #2
Flash for dummies: [Flash en Actionscript voor dummies] Deel 1
Klopt heb liever ook één topic dat echt actief loopt dan 5 verschillende waar je niet altijd meteen een antwoord krijgt. Van het rijtje is het Adsense topic het meest actief.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Correctie. topic gaat over adsense & dergelijke![]()
Dus eigenlijk zou deze het beste gemerged kunnen worden. Want analytics en adsense verhoog je door een betere SEO.
Voor de actieve mensen wel. Voor de mensen met 1 vraag zijn de specifieke topics veel handiger omdat daar ook makkelijk informatie te vinden is.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt heb liever ook één topic dat echt actief loopt dan 5 verschillende waar je niet altijd meteen een antwoord krijgt. Van het rijtje is het Adsense topic het meest actief.
AdWords policy is anders dan de AdSense policy.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:31 schreef Razor21 het volgende:
Vreemd je mag voor Adsense geen website hebben over tabak - alcohol maar wat ziet mijn oog:
[ afbeelding ]
Zie deze voor het eerst.
Grappig wist ik dus niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
AdWords policy is anders dan de AdSense policy.
AdWords: http://adwords.google.com(...)ide.cs&answer=176038
AdSense: http://www.google.com/ads(...)?hl=en&answer=105948
http://www.123boekvakanties.nl/quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:29 schreef Razor21 het volgende:
Gaat het even over een andere boeg gooien. Mijn weblog blijf ik nog mee doorgaan ga nu full time in de domeinhandel. Net de volgende geregistreerd (enkel voor doorverkoop):
• 123vliegvakantie.nl
• 123vliegvakanties.nl
• 123autovakanties.nl (123autovakantie.nl bestaat al)
• 123kortingsbonnen.nl
Ga ze straks op Sedo / Sitedeals zetten je weet maar nooit. Volgens mij wel een aantal mooie namen.
En waarom 123 ervoor? Dat zie je steeds vaker en Google kijkt niet naar 123.
Nee doe nu even rustig aan heb nu iets van 20 namen. Eens kijken wat dit gaat opleveren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.123boekvakanties.nl/
Misschien ook iets?
En je pakt alleen de .nl's? Ik ben ook met een paar bezig, en twijfel nog over de .be's.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:29 schreef Razor21 het volgende:
Gaat het even over een andere boeg gooien. Mijn weblog blijf ik nog mee doorgaan ga nu full time in de domeinhandel. Net de volgende geregistreerd (enkel voor doorverkoop):
• 123vliegvakantie.nl
• 123vliegvakanties.nl
• 123autovakanties.nl (123autovakantie.nl bestaat al)
• 123kortingsbonnen.nl
Ga ze straks op Sedo / Sitedeals zetten je weet maar nooit. Volgens mij wel een aantal mooie namen.
En waarom 123 ervoor? Dat zie je steeds vaker en Google kijkt niet naar 123.
.com's zijn meteen weer 7.50 vind dit wel even goed zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:53 schreef Siegfried het volgende:
[..]
En je pakt alleen de .nl's? Ik ben ook met een paar bezig, en twijfel nog over de .be's.
123video.nl?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:23 schreef Geo3kant het volgende:
123 kan nog, ook al zie ik het meer voor gamesites/simpele dingen, je zal niet zo snel groot worden met 123autovakanties.nl![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |