Het voegt absoluut niks toe aan dit topic. Ontopic maar weer. Adsense.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:40 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd naar de reactie.
Valt best mee de laatste tijd gaat het ook veel over domeinnamen. Maar is goed ga wel weer ontopic.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:42 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Het voegt absoluut niks toe aan dit topic. Ontopic maar weer. Adsense.
Helemaal niet apart.. google ranked je de eerste week(2/3 weken) heel hoog wss om populariteit te testen en daarna wordt je op de juiste plek gezetquote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef dirkjo het volgende:
Wauw, in 1 nacht van pagina 1 (plek 3) naar pagina 2 gezakt. Heel appart
Site bestaat nu 3 dagen. Eens ff kijken wat ik allemaal nog kan doen aan een mooie SEO. Als je zoekt op 'waar mag je 130' zou je verwachten dat een site met die URL een hoge(re) positie krijgtquote:Op zondag 12 juni 2011 02:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Helemaal niet apart.. google ranked je de eerste week(2/3 weken) heel hoog wss om populariteit te testen en daarna wordt je op de juiste plek gezet
That is, als het een nieuwe site is, waar ik vanuit ga omdat het die 130km/u site is. Is normaal, leuk nee.. smerige tease is het maar is normaal
Is wel vaker. Zou zo maar kunnen dat het vandaag of morgen alweer terug op pagina 1 staatquote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef dirkjo het volgende:
Wauw, in 1 nacht van pagina 1 (plek 3) naar pagina 2 gezakt. Heel appart
Dat krijg je waarschijnlijk ook wel, gewoon geduld hebben en aandacht aan blijven besteden. Zoek maar eens op Google Dance, bekend fenomeen.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Site bestaat nu 3 dagen. Eens ff kijken wat ik allemaal nog kan doen aan een mooie SEO. Als je zoekt op 'waar mag je 130' zou je verwachten dat een site met die URL een hoge(re) positie krijgt
Wow sickkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op zondag 12 juni 2011 13:53 schreef Eierbal het volgende:
Omg, volgens mij heb ik net één klik gehad van ruim 8 euro.
Zie dit topicreeks: Topicreeks: Algemeen Wordpress topicquote:
Vandaag is het exact 1 jaar dat België zonder regering zit dus zat om over te schrijven.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:36 schreef ToshiArai het volgende:
Ga vandaag voor de eerste keer boven de ¤ 5 denk ikNu al ¤ 2 en het is nog geen 12 uur. Ookal is er niets om over te schrijven atm :p
Pinkpop en pinksteren..quote:Op maandag 13 juni 2011 11:36 schreef ToshiArai het volgende:
Ga vandaag voor de eerste keer boven de ¤ 5 denk ikNu al ¤ 2 en het is nog geen 12 uur. Ookal is er niets om over te schrijven atm :p
Is niet echt iets waar mensen gaan op googlen volgens mij. En veel wederkerende bezoekers heb ik toch niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vandaag is het exact 1 jaar dat België zonder regering zit dus zat om over te schrijven.
Lekker verdienen hoor ik sta momenteel nog stil.
Denk niet dat pinkpop veel succes gaat hebben hier in België. En Pinksteren..., ik heb met Hemelvaart ook al eens geprobeerd en dat was nu niet echt een succes.quote:
Je moet niet alleen artikelen schrijven voor bezoekers, maar ook om te ranken.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:43 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
Is niet echt iets waar mensen gaan op googlen volgens mij. En veel wederkerende bezoekers heb ik toch niet.
[..]
Denk niet dat pinkpop veel succes gaat hebben hier in België. En Pinksteren..., ik heb met Hemelvaart ook al eens geprobeerd en dat was nu niet echt een succes.
Dit dus deed ik op een gegeven moment ook met DDKIN. De meest vage nieuwsberichten.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je moet niet alleen artikelen schrijven voor bezoekers, maar ook om te ranken.
Hoeveel bezoekers heb je nu gemiddeld per dag?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vandaag is het exact 1 jaar dat België zonder regering zit dus zat om over te schrijven.
Lekker verdienen hoor ik sta momenteel nog stil.
Zie je wel, komt vanzelfquote:Op maandag 13 juni 2011 15:29 schreef dirkjo het volgende:
Sta nu gemiddeld op de 2e en 3e plek bij google als je zoekt op 'waar mag je 130', 'waar mag ik 130' en '130 rijden'. M'n bezoekers lopen langzaam op, en zo krijgt ook m'n adsense af en toe een klikje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |