Nee doe nu even rustig aan heb nu iets van 20 namen. Eens kijken wat dit gaat opleveren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.123boekvakanties.nl/
Misschien ook iets?
En je pakt alleen de .nl's? Ik ben ook met een paar bezig, en twijfel nog over de .be's.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:29 schreef Razor21 het volgende:
Gaat het even over een andere boeg gooien. Mijn weblog blijf ik nog mee doorgaan ga nu full time in de domeinhandel. Net de volgende geregistreerd (enkel voor doorverkoop):
• 123vliegvakantie.nl
• 123vliegvakanties.nl
• 123autovakanties.nl (123autovakantie.nl bestaat al)
• 123kortingsbonnen.nl
Ga ze straks op Sedo / Sitedeals zetten je weet maar nooit. Volgens mij wel een aantal mooie namen.
En waarom 123 ervoor? Dat zie je steeds vaker en Google kijkt niet naar 123.
.com's zijn meteen weer 7.50 vind dit wel even goed zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:53 schreef Siegfried het volgende:
[..]
En je pakt alleen de .nl's? Ik ben ook met een paar bezig, en twijfel nog over de .be's.
123video.nl?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:23 schreef Geo3kant het volgende:
123 kan nog, ook al zie ik het meer voor gamesites/simpele dingen, je zal niet zo snel groot worden met 123autovakanties.nl![]()
En nog een hele bekende 123inktquote:
Nee bij hostnet was voor 9 euro klaar. Zie het wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:04 schreef dirkjo het volgende:
Ben benieuwd of het wat gaat doen, razor, verwacht er zelf eigenlijk niet heel veel van. Neem aan dat je je domeinen bij TransIP hebt geregistreerd?
Dankje, mooi om te horenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef ToshiArai het volgende:
Pff na gisteren(¤ 7,48) is mijn CPC wel redelijk afgezwakt. Maargoed mijn nieuwe site draait echt toppie, kan echt niet veel beter na 2 weken.
O en @dirkjo vind waarmagik130 echt goed/mooi gemaakt. Leuk met die google maps erin verwerkt! Werkt het met een CMS?
Het op elkaar lijken moet je de schuld niet voor bij WordPress neerleggen, maar bij de site-eigenaren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef dirkjo het volgende:
Netjes. Zit zelf ook een beetje te brainstormen over wat ik nog meer een website kan maken. Vind het gewoon geweldig om die dingen te maken en ze uiteindelijk daadwerkelijk in gebruik te zien. Mocht dat werken wil ik m'n CMS zo gaan aanpassen dat alle site's via dat ene paneel te bereiken zijn. Maar goed, heb nu maar één website dus dat is nu nog niet echt van belang om te maken.
Vind die kant en klare cms zoals wordpress etc. allemaal zo uitgebreid en uiteindelijk ook weer allemaal ontzettend veel op elkaar lijken. Ook en reden voor mij om het zelf te schrijven, je moet alleen in zo'n geval goed letten op je beveiliging. Is toch lullig als ineens iemand je hele site te pakken heeft
Ik ben de laatste tijd ook bezig om zelf templates te maken voor wordpress. Echt heerlijk, die vrijheidquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Het op elkaar lijken moet je de schuld niet voor bij WordPress neerleggen, maar bij de site-eigenaren.
Ik maak custom templates en maak gebruik van de kracht en gemakken van Wordpress.
Haha oke, in dat geval neem ik mijn reactie terug. Ben dan wel benieuwd naar de daadwerkelijke eenvoud van het creëren van een eigen stijl.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Het op elkaar lijken moet je de schuld niet voor bij WordPress neerleggen, maar bij de site-eigenaren.
Ik maak custom templates en maak gebruik van de kracht en gemakken van Wordpress.
[SPAM]quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Haha oke, in dat geval neem ik mijn reactie terug. Ben dan wel benieuwd naar de daadwerkelijke eenvoud van het creëren van een eigen stijl.
Sorry hoor, maar:quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:37 schreef ursel het volgende:
[..]
[SPAM]
http://www.riskunited.nl/
Draait verder volledig op WordPress.
[/SPAM]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | <div OnClick="document.location='http://www.riskunited.nl/index.php/blog/'" class="lmItem lmMenuParent11" style="cursor:pointer;" > <noscript> <a href="http://www.riskunited.nl/index.php/" title="Blog"> </noscript><div class="lmItemText">Blog</div> <noscript> </a> </noscript> </div> |
Voor mij ook weer ja, ruim 40 euroquote:
Taak was WordPress erin te bakken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar:
[ code verwijderd ]
De A-tag die je gebruikt meer padding geven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Taak was WordPress erin te bakken.![]()
Zitten aantal minpuntjes in qua styling idd. Deze was vanwege het feit dat het volledige stuk van het menu klikbaar moest zijn (inclusief de image die de ronding verzorgd)![]()
Enig idee hoe dat anders had gekunt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |