Vrouwen zijn ook raar.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, de laatste keer dat ik dat tegen een vrouw zei vertelde ze me dat het bij haar niet werkt.
Raar verhaal, rare reactie.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef betyar het volgende:
Ik faal in opvoeding. mijn zoontje kwam naar beneden wat hij al niet mag, in zijn blote kont.
Zegt ie zachtjes.....ik heb iets gedaan. Ga ik kijken lag er wat poep in de gang. Loop ik naar boven zie ik zijn potje staan met poep en wat wc papier. Is die jongen gewoon wakker geworden en heeft ie gepoept.....En ik geef hem op zijn flikker.
Wat een megafaal. Nu mag hij bij pa en ma logeren.
Gelukkig maar. Als ze gaan nadenken is het einde in zicht.quote:
Toch is het echt waar.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Raar verhaal, rare reactie.
Ik zeg: nee.
Zo ga je ook om met GS. Die poept af en toe in dit topic, maar hij doet het niet expres.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef betyar het volgende:
Ik faal in opvoeding. mijn zoontje kwam naar beneden wat hij al niet mag, in zijn blote kont.
Zegt ie zachtjes.....ik heb iets gedaan. Ga ik kijken lag er wat poep in de gang. Loop ik naar boven zie ik zijn potje staan met poep en wat wc papier. Is die jongen gewoon wakker geworden en heeft ie gepoept.....En ik geef hem op zijn flikker.
Wat een megafaal. Nu mag hij bij pa en ma logeren.
Eens, mijn conservatieve insteek kan het enkel met u eens zijn in deze.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Als ze gaan nadenken is het einde in zicht.
Ja jezus, ik heb een goede opvoeding genoten. Dame in kwestie heeft geen stoel, dus ik wil een stoel voor haar halen.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo ga je ook om met GS. Die poept af en toe in dit topic, maar hij doet het niet expres.
Ik hou altijd de deur openquote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja jezus, ik heb een goede opvoeding genoten. Dame in kwestie heeft geen stoel, dus ik wil een stoel voor haar halen.
Vrouwmensch: "Nee, dat kan ik zelf wel."
v_P: "ja, maar, opvoeding, heer, gentleman"
Vrouwmensch: "ja, dat werkt bij mij toch niet"
v_P: "mompelt iets van sterf"
ik vond het knap dat mijn menneke nu wel expres poept in zijn potje.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo ga je ook om met GS. Die poept af en toe in dit topic, maar hij doet het niet expres.
Dan moet je dus niet boos worden.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef betyar het volgende:
[..]
ik vond het knap dat mijn menneke nu wel expres poept in zijn potje.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja jezus, ik heb een goede opvoeding genoten. Dame in kwestie heeft geen stoel, dus ik wil een stoel voor haar halen.
Ik wil ook wel even langskomen om mijn kunsten te demonstreren hoor. Heb je wel een nieuw potje nodig.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef betyar het volgende:
[..]
De poep lag toch op de gang zei je?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Was ze lekker en zo ja heb je haar telefoonnummer nog?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, ik vind dat verdikkeme de normaalste zaak van de wereld. Maar die stomme pauperwijven van tegenwoordig weten de etiquette niet meer op hun waarde in te schatten.quote:
Ah, hork zoekt hork?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Was ze lekker en zo ja heb je haar telefoonnummer nog?
Stoelen pakken en jassen aannemen vind ik dan weer net een brug te verquote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, ik vind dat verdikkeme de normaalste zaak van de wereld. Maar die stomme pauperwijven van tegenwoordig weten de etiquette niet meer op hun waarde in te schatten.
Maar hij had iets te melden. Moet ie je bellen dan in het vervolg?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Foutje..... hij mag niet naar beneden komen als hij in bed ligt.
Mister Wanhoop in actie.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Was ze lekker en zo ja heb je haar telefoonnummer nog?
Nee, ik werk ermee samen.quote:
Jij mag dat.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wil ook wel even langskomen om mijn kunsten te demonstreren hoor. Heb je wel een nieuw potje nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |