Uit het feit dat er nu weer uitzicht is op een schuldenvrij Feyenoord binnen afzienbare tijd, er een goede TD zit, en men geleerd lijkt te hebben van de fouten in het verleden.quote:
Ach veel supporters volgen blind de FSV of Lunaticnews en zijn te lui om zelf genuanceerd na te denken.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef Caland het volgende:
-Van Well weg
-Jacobs weg
-Solomon weg
-Leden RVC die er al lang zitten weg
-Gudde in een teruggetrokken rol, Van Geel meer het gezicht naar buiten
Zo moeilijk moet het toch niet zijn.
[ afbeelding ]
Waaruit blijkt dat dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Tomatenboer het volgende:
en men geleerd lijkt te hebben van de fouten in het verleden.
Mee eensquote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef Caland het volgende:
-Van Well weg
-Jacobs weg
-Solomon weg
[ afbeelding ]
Salarisplafond, geen overgewaardeerde spelers die komen afbouwen meer naar Feyenoord halen, geen onverantwoorde risico's meer nemen wat betreft geld uitgeven wat er niet is en wat ze denken terug te verdienen, dat zijn al een paar dingen.quote:
Aanstellen van goede TD, de jeugd een kans geven, geen geld over de balk smijten voor overbodige spelers.quote:
Net zolang de druk opvoeren totdat ze zelf oprotten, niet goedschiks dan maar kwaadschiks.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mee eens
Alleen wie gaat dat volgens jou betalen?
Die TD kwam uit de Blokland-groep. Het ontslaan van Beenhakker vanuit de varkenoordgroep.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aanstellen van goede TD, de jeugd een kans geven, geen geld over de balk smijten voor overbodige spelers.
Hoe dan? Gezinnetjes maar weer bedreigen en vervolgens de ruiten van het Maasgebouw er ook weer uit?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Net zolang de druk opvoeren totdat ze zelf oprotten, niet goedschiks dan maar kwaadschiks.
De feiten liggen al tijdenlang op tafel maar de heren menen te denken dat ze allemaal prima functioneren. Klap op de vuurpijl brengen ze ook nog eens haar eigen bloedfanatieke supporters in een kwaad daglicht dmv suggestieve stukjes in het AD en hitlisten van mensen die teveel kritiek hebben.
Mag wel een keer afgelopen zijn.
Nee, absoluut niet mensen in hun privé leven gaan aanvallen. Maar de acties zoals ze de afgelopen tijd zijn gevoerd hebben geen effect. Sterker nog, het lijkt nu zelfs averechts te werken.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe dan? Gezinnetjes maar weer bedreigen en vervolgens de ruiten van het Maasgebouw er ook weer uit?
Kijk ik ben het inhoudelijk wel eens met een dergelijke sanering, alleen dit kost weer miljoenen. En dat hebben we op dit moment gewoon niet.
Scouting zou ook allang ontslagen moeten zijn
Geloof niet dat hetgeen ze hebben verteld in al die artikelen (van LN) eerder zijn vermeld. In ieder geval in zulk detail. Daarbij was het mij ook niet bekend dat Feyenoord de schuldeisers moeten terugbetalen, wanneer een verkochte speler minder opbrengt dan hetgeen waarvoor hij gehaald is.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben zelf net als alle andere Feyenoord-supporters ook hartstikke begaan met de club. Maar ik begrijp niet dat ze besluiten een boekje open te doen over feiten die we allemaal al min of meer wisten, dan met onredelijke eisen komen, maar het belangrijkste, net nu het weer een beetje goed lijkt te gaan met Feyenoord en we op de weg terug lijken te zijn.
Ik vind zeker dat ze Feyenoord er, op lange termijn, mee verder helpen.quote:Het is niet dat ze hier Feyenoord mee verder helpen eerlijk gezegd.
Dat Blokland het zegt betekent niet dat het ook daadwerkelijk zo is. Bekend is dat vele mensen niet investeren vanwege Jacobs die nog steeds op zijn positie zit.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uit het feit dat er nu weer uitzicht is op een schuldenvrij Feyenoord binnen afzienbare tijd
Allemaal weg: directie, RvC, trainer, technische staf, spelers, supporters. Iedereen oprotten en wel nu. Kampioenen!!!!!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef Caland het volgende:
-Van Well weg
-Jacobs weg
-Solomon weg
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft de FSV zo'n 20.000 aangesloten leden, wat nou geen machtsmiddel?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef voice-over het volgende:
Ze/jullie hebben geen enkele verantwoordelijkheid en hebben toch geen enkel fatsoenlijk machtsmiddel om je eisen kracht bij te zetten?
Laatst hing er op de lange zijde een spandoek "Gudde rot op" werd dan al weggehaald....quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet mensen in hun privé leven gaan aanvallen. Maar de acties zoals ze de afgelopen tijd zijn gevoerd hebben geen effect. Sterker nog, het lijkt nu zelfs averechts te werken.
Ik hoop voor de VG dat ze nog wat hebben liggen, anders gaat dit windje vakkundig liggen natuurlijk door toedoen van die rat Solomon.
Heeft de FSV dan bevoegdheden om een bedrijf te leiden?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de FSV zo'n 20.000 aangesloten leden, wat nou geen machtsmiddel?
Nee, maar volgens mij moet je als club je supporters altijd serieus nemen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef voice-over het volgende:
[..]
Heeft de FSV dan bevoegdheden om een bedrijf te leiden?
O wacht, je bedoelt fysieke machtsmiddelen? Tja.
SCC vliegen letterlijk de deur uit en qua eventuele rellen kunnen ze ook niets doen omdat Blokland VvF letterlijk elk moment hun aandelen kunnen verkopen en de club in scherven achter laten.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij moet je als club je supporters altijd serieus nemen.
Gebeurt dat niet dan is het einde zoek natuurlijk en worden we net zo'n kutjesclub als pak 'em beet AZ en Heerenveen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |