Uit het feit dat er nu weer uitzicht is op een schuldenvrij Feyenoord binnen afzienbare tijd, er een goede TD zit, en men geleerd lijkt te hebben van de fouten in het verleden.quote:
Ach veel supporters volgen blind de FSV of Lunaticnews en zijn te lui om zelf genuanceerd na te denken.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef Caland het volgende:
-Van Well weg
-Jacobs weg
-Solomon weg
-Leden RVC die er al lang zitten weg
-Gudde in een teruggetrokken rol, Van Geel meer het gezicht naar buiten
Zo moeilijk moet het toch niet zijn.
[ afbeelding ]
Waaruit blijkt dat dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Tomatenboer het volgende:
en men geleerd lijkt te hebben van de fouten in het verleden.
Mee eensquote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef Caland het volgende:
-Van Well weg
-Jacobs weg
-Solomon weg
[ afbeelding ]
Salarisplafond, geen overgewaardeerde spelers die komen afbouwen meer naar Feyenoord halen, geen onverantwoorde risico's meer nemen wat betreft geld uitgeven wat er niet is en wat ze denken terug te verdienen, dat zijn al een paar dingen.quote:
Aanstellen van goede TD, de jeugd een kans geven, geen geld over de balk smijten voor overbodige spelers.quote:
Net zolang de druk opvoeren totdat ze zelf oprotten, niet goedschiks dan maar kwaadschiks.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mee eens
Alleen wie gaat dat volgens jou betalen?
Die TD kwam uit de Blokland-groep. Het ontslaan van Beenhakker vanuit de varkenoordgroep.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aanstellen van goede TD, de jeugd een kans geven, geen geld over de balk smijten voor overbodige spelers.
Hoe dan? Gezinnetjes maar weer bedreigen en vervolgens de ruiten van het Maasgebouw er ook weer uit?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Net zolang de druk opvoeren totdat ze zelf oprotten, niet goedschiks dan maar kwaadschiks.
De feiten liggen al tijdenlang op tafel maar de heren menen te denken dat ze allemaal prima functioneren. Klap op de vuurpijl brengen ze ook nog eens haar eigen bloedfanatieke supporters in een kwaad daglicht dmv suggestieve stukjes in het AD en hitlisten van mensen die teveel kritiek hebben.
Mag wel een keer afgelopen zijn.
Nee, absoluut niet mensen in hun privé leven gaan aanvallen. Maar de acties zoals ze de afgelopen tijd zijn gevoerd hebben geen effect. Sterker nog, het lijkt nu zelfs averechts te werken.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe dan? Gezinnetjes maar weer bedreigen en vervolgens de ruiten van het Maasgebouw er ook weer uit?
Kijk ik ben het inhoudelijk wel eens met een dergelijke sanering, alleen dit kost weer miljoenen. En dat hebben we op dit moment gewoon niet.
Scouting zou ook allang ontslagen moeten zijn
Geloof niet dat hetgeen ze hebben verteld in al die artikelen (van LN) eerder zijn vermeld. In ieder geval in zulk detail. Daarbij was het mij ook niet bekend dat Feyenoord de schuldeisers moeten terugbetalen, wanneer een verkochte speler minder opbrengt dan hetgeen waarvoor hij gehaald is.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben zelf net als alle andere Feyenoord-supporters ook hartstikke begaan met de club. Maar ik begrijp niet dat ze besluiten een boekje open te doen over feiten die we allemaal al min of meer wisten, dan met onredelijke eisen komen, maar het belangrijkste, net nu het weer een beetje goed lijkt te gaan met Feyenoord en we op de weg terug lijken te zijn.
Ik vind zeker dat ze Feyenoord er, op lange termijn, mee verder helpen.quote:Het is niet dat ze hier Feyenoord mee verder helpen eerlijk gezegd.
Dat Blokland het zegt betekent niet dat het ook daadwerkelijk zo is. Bekend is dat vele mensen niet investeren vanwege Jacobs die nog steeds op zijn positie zit.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uit het feit dat er nu weer uitzicht is op een schuldenvrij Feyenoord binnen afzienbare tijd
Allemaal weg: directie, RvC, trainer, technische staf, spelers, supporters. Iedereen oprotten en wel nu. Kampioenen!!!!!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef Caland het volgende:
-Van Well weg
-Jacobs weg
-Solomon weg
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft de FSV zo'n 20.000 aangesloten leden, wat nou geen machtsmiddel?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef voice-over het volgende:
Ze/jullie hebben geen enkele verantwoordelijkheid en hebben toch geen enkel fatsoenlijk machtsmiddel om je eisen kracht bij te zetten?
Laatst hing er op de lange zijde een spandoek "Gudde rot op" werd dan al weggehaald....quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet mensen in hun privé leven gaan aanvallen. Maar de acties zoals ze de afgelopen tijd zijn gevoerd hebben geen effect. Sterker nog, het lijkt nu zelfs averechts te werken.
Ik hoop voor de VG dat ze nog wat hebben liggen, anders gaat dit windje vakkundig liggen natuurlijk door toedoen van die rat Solomon.
Heeft de FSV dan bevoegdheden om een bedrijf te leiden?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de FSV zo'n 20.000 aangesloten leden, wat nou geen machtsmiddel?
Nee, maar volgens mij moet je als club je supporters altijd serieus nemen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef voice-over het volgende:
[..]
Heeft de FSV dan bevoegdheden om een bedrijf te leiden?
O wacht, je bedoelt fysieke machtsmiddelen? Tja.
SCC vliegen letterlijk de deur uit en qua eventuele rellen kunnen ze ook niets doen omdat Blokland VvF letterlijk elk moment hun aandelen kunnen verkopen en de club in scherven achter laten.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij moet je als club je supporters altijd serieus nemen.
Gebeurt dat niet dan is het einde zoek natuurlijk en worden we net zo'n kutjesclub als pak 'em beet AZ en Heerenveen.
Dus je moet supporters altijd hun zin geven, ook al lost dat de problemen in de verste verte niet op?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij moet je als club je supporters altijd serieus nemen.
Nee, zo'n 3500 hebben hun SCC al opgezegd tov vorig jaar.quote:
Nee, maar je moet je supporters wel betrekken bij de club en niet op deze manier te kijk zetten.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:07 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dus je moet supporters altijd hun zin geven, ook al lost dat de problemen in de verste verte niet op?
Je zal maar investeerder zijn van zo'n club.
Waarom wordt er toch altijd door de mensen die het niet kunnen vinden in acties van supporters, vanuit gegaan dat het om een stel debielen gaat wat erachter zit.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef voice-over het volgende:
Mijn God, het grauw van de straat wil bloed zien.
Neemt niet weg dat de verkoop van SCC prima looptquote:Op maandag 6 juni 2011 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, zo'n 3500 hebben hun SCC al opgezegd tov vorig jaar.
Zijn gewoon mensen waarvan de SCC verlengt is. Niks verkoop. En 3500 minder dan april vorig jaar wijst niet naar een goede verkoop van seizoenskaarten.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de verkoop van SCC prima loopt
Dus jij vindt dat supporters die absurde eisen stellen een goede gesprekspartner zijn ("een list verzinnen om Beenhakker te ontslaan zonder kosten")? Sommigen vinden ook dat de Amerikanen met de Taliban moeten praten in Afghanistan.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar je moet je supporters wel betrekken bij de club en niet op deze manier te kijk zetten.
Nee, die loopt helemaal niet prima. Weer zo'n fabeltje van Salomon.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de verkoop van SCC prima loopt
25.000 in deze fase voor een club die geen Europees voetbal speelt en 10e werd vind jij niet goed genoeg?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, die loopt helemaal niet prima. Weer zo'n fabeltje van Salomon.
Ik denk, nav de gepubliceerde stukken, dat er best wel wat supporters in die groepering zitten die veel weten en dat ook goed weten te verwoorden. Dat er wat simpele zielen tussen zitten, soit. Dat hoort ook gewoon bij een club als Feyenoord.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:12 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat supporters met absurde eisen een goede gesprekspartner zijn ("een list verzinnen om Beenhakker te ontslaan zonder kosten")? Sommigen vinden ook dat de Amerikanen met de Taliban moeten praten in Afghanistan.
Oh, bedoelde je het zo. Nouja, opzich wel redelijk ja. Had ook wel een daling verwacht.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
25.000 in deze fase voor een club die geen Europees voetbal speelt en 10e werd vind jij niet goed genoeg?
Ik zeg ook niet dat ze ongelijk hebben. Of denk je dat ik een fan van Jacobs ben?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk, nav de gepubliceerde stukken, dat er best wel wat supporters in die groepering zitten die veel weten en dat ook goed weten te verwoorden. Dat er wat simpele zielen tussen zitten, soit. Dat hoort ook gewoon bij een club als Feyenoord.
Maar de hele groepering wegzetten omwille van één emotionele brief vind ik nogal simpel. Vooral omdat ze in de kern gewoon voor de volle honderd procent gelijk hebben.
Hopen dat Dost gehaald wordt, en hopen dat Hadouir niet naar Middlesbrough gaat maar toch naar ons.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:23 schreef Paul-89 het volgende:
Kah is richting Qatar, prima inzet/beleving maar kwalitatief te min.
Stiekem een beetje opgelucht dat die dus niet meer gehaald kan worden, nu hopen dat Koevermans snel ergens tekent.
Zal morgen wel worden afgerond.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
nog anderhalf uur voor Vlaar om bij te tekenen.
Kap nou eens om die mensen hooligans te noemen, simpel figuur.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:18 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nee, het gaat er om of de problemen worden opgelost met de eisen van onze vrienden, de hooligans. Ik denk dat het inwilligen van hun voorstellen het directe einde betekent van Feyenoord: terugtrekken van investeerders, geen nieuwe sponsors, weglopende spelers.
Hoezo? Het gros van de FSV is even simpel als die randdebielen. Misschien minder gewelddadig maar hun acties hebben dezelfde gevolgen: fikse schade toebrengen aan de club.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Kap nou eens om die mensen hooligans te noemen, simpel figuur.
Hou toch op, man.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:40 schreef voice-over het volgende:
[..]
Hoezo? Het gros van de FSV is even simpel als die randdebielen. Misschien minder gewelddadig maar hun acties hebben dezelfde gevolgen: fikse schade toebrengen aan de club.
Zeker niet vergeten. Beste wat de club in jaren is overkomen.quote:Ben je vergeten hoe en door wie vd Herik is weggegaan?
er werd toch in een eerder stadium door Feyenoord naar buiten gebracht dat er al 35000 kaarten waren verkocht ?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
25.000 in deze fase voor een club die geen Europees voetbal speelt en 10e werd vind jij niet goed genoeg?
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:40 schreef voice-over het volgende:
[..]
Hoezo? Het gros van de FSV is even simpel als die randdebielen. Misschien minder gewelddadig maar hun acties hebben dezelfde gevolgen: fikse schade toebrengen aan de club.
Ben je vergeten hoe en door wie vd Herik is weggegaan?
En ik word doodziek van jouw gedweep en slaafs achterna lopen van de FSV. Ik heb een raad voor jou: denk eens door.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Hou toch op, man.
Ik word echt schijtziek van dat toontje van je.
Hebbie een bron daarvan?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
er werd toch in een eerder stadium door Feyenoord naar buiten gebracht dat er al 35000 kaarten waren verkocht ?
Voor Wijnaldum zou het reden kunnen zijn omdat zijn naam expliciet genoemd werd door die gasten.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:52 schreef PIETR het volgende:
Zou wat zijn als Vlaar besluit om niet bij te tekenen door dat gedoe met de FSV ..
Is goed Ritmo.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef voice-over het volgende:
[..]
En ik word doodziek van jouw gedweep en slaafs achterna lopen van de FSV. Ik heb een raad voor jou: denk eens door.
En de belangrijkste vraag: wat heeft het Feyenoord opgeleverd? Sportieve successen, lagere schulden?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef Happel het volgende:
Zeker niet vergeten. Beste wat de club in jaren is overkomen.
Wie is Ritmo?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Is goed Ritmo.
Ik loop slaafs de FSV achterna, ja. Het is ook vandaag pas dat ik besef dat het anders moet bij Feyenoord. Goede gasten daar bij de FSV.
Vanwege zijn vermeende slechte inzet tijdens wedstrijden zou hij excuus moeten maken aan het Legioen..quote:
Dat was helemaal debiel jaquote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vanwege zijn vermeende slechte inzet tijdens wedstrijden zou hij excuus moeten maken..
Tja..
Slecht punt was dat inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vanwege zijn vermeende slechte inzet tijdens wedstrijden zou hij excuus moeten maken aan het Legioen..
Tja..
Lullen wat je wilt maar die Ritmo was een stuk intelligenterquote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Is goed Ritmo.
Ik loop slaafs de FSV achterna, ja. Het is ook vandaag pas dat ik besef dat het anders moet bij Feyenoord. Goede gasten daar bij de FSV.
Die was juist altijd voor een opstand tegen de mensen binnen de club.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lullen wat je wilt maar die Ritmo was een stuk intelligenter
Ritmo was toch ook pas 21 of zo? Had ook altijd van die klb topicsquote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lullen wat je wilt maar die Ritmo was een stuk intelligenter
Wat een onzin. Hij gaf na Feyenoord - De Graafschap aan dat hij werkelijk niet begreep dat de supporters zo boos waren. Dat viel nogal slecht toen, en terecht.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vanwege zijn vermeende slechte inzet tijdens wedstrijden zou hij excuus moeten maken aan het Legioen..
Tja..
Geen idee ik ken alleen zijn kloon.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ritmo was toch ook pas 21 of zo? Had ook altijd van die klb topics.
Is ie ge permbanned?
Hij bedoelde er waarschijnlijk niet zoveel slechts mee.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij gaf na Feyenoord - De Graafschap aan dat hij werkelijk niet begreep dat de supporters zo boos waren. Dat viel nogal slecht toen, en terecht.
Wat is dit nou weer voor non-argument?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij bedoelde er waarschijnlijk niet zoveel slechts mee.
Van een nauwelijks volwassen ventje.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor non-argument?Gewoon een debiele uitspraak na zo'n wedstrijd.
Dat is ook wel weer waar natuurlijk ..quote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij gaf na Feyenoord - De Graafschap aan dat hij werkelijk niet begreep dat de supporters zo boos waren. Dat viel nogal slecht toen, en terecht.
Goeie vent ja, iedereen altijd op z'n teentjes getrapt als ie weer een topic maaktequote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Z'n KLB-topics waren anders louter terechte klachten!
Het is inderdaad een beetje debiel.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Van een nauwelijks volwassen ventje.
En dan direct excuus eisen or elseTrollen zijn het
Geen idee, vind het tijdstip ook wat ongelukkig. Had tijdens het seizoen al kunnen gebeuren met de informatie die naar buiten is gebracht. Wellicht dat ze nog wat belastende stukken hebben.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar natuurlijk ..
Maar waarom wordt die motie van wantrouwen nu naar buiten gebracht? Wat is de druppel die de emmer deed overlopen? Wat naar mijn mening tevens een druppel op een gloeiende plaat is ..
Lijkt mij dat iedere supporter het er toch wel over eens is dat een Jacobs eigenlijk allang niet meer werkzaam had mogen zijn voor de club. Als je dat niet inziet heb je echt een kronkel in je kop, of ben je geen Feyenoorder. Om ook maar even simpel mensen weg te zetten.quote:Overigens wel duidelijk dat het nooit meer goed gaat komen tussen de FSV en Feyenoord. Door die eisen van de FSV te publiceren staat Feyenoord vrij sterk. Veel supporters zijn het daar namelijk niet mee eens. Wat weer voor verdeeldheid zorgt onder het legioen, iets wat er juist nu niet moet zijn ..
Het ging trouwens helemaal niet om die uitspraak na De Graafschap het ging om "respectloos" gedrag in het algemeen, niet alleen van hem:quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor non-argument?Gewoon een debiele uitspraak na zo'n wedstrijd.
Eerst ze rotte appels noemen en hopen dat ze bijtekenenquote:Feyenoord betreurt besluit fans en maakt opmerkelijke eisen openbaar
Maandag, 6 juni 2011 om 17:44
Feyenoord laat via de officiële kanalen weten het besluit van de Feyenoord Supporters Vereniging (FSV), om het vertrouwen op te zeggen in de clubleiding van Feyenoord, te betreuren. “Het bestuur van de FSV heeft zich jarenlang als een constructieve gesprekspartner opgesteld, maar koos de laatste maanden al nadrukkelijk de kant van en aansluiting bij een kleine groep aanhangers die al langer de mening is toegedaan dat bij de club weinig tot niets deugt”, staat op de clubwebsite van de Rotterdammers.
“De FSV heeft zich recentelijk achter de ‘brief van eisen’ geschaard, zoals die eind januari door deze supporters is opgesteld”, gaat de tekst verder. “Daarmee was voor de clubleiding al duidelijk dat de FSV er dus niet voor koos om samen met de club toe te werken naar een financieel en sportief gezonde toekomst, maar aan te sturen op een breuk.”
De website maakt melding van een aantal eisen van de FSV.
- ‘Mario Been contact op laten nemen met Willem van Hanegem. Wordt dit niet gedaan, dan Mario op non actief of zijn ontslag laten aanbieden. Trainers vanuit Varkenoord voor de groep.’
- ‘Dhr. Jacobs ontslaan of bewerkstelligen dat hij vrijwillig opstapt zonder afkoopsom.’
- ‘De actie rondom de vrienden van Feyenoord wedstrijd afblazen. Dit gaat nu geen effect sorteren.’
- ‘ Selectie aanspreken op hun respectloze gedrag richting club en supporters (met name de rotte appels Bruins, Biseswar en Wijnaldum aanpakken)’
- ‘Contract van Bruins niet verlengen. Hij heeft voetbaltechnisch geen toegevoegde waarde en zijn houding naar club en supporters is continu beneden alle peil.’
- ‘Directe lijnen tussen de Feyenoord-directie en de VvF enerzijds en vertegenwoordigers van de supporters en voetbaleenheid open houden.’
- ‘Beenhakker per direct wegsturen. Een slimme truc verzinnen dit te bewerkstelligen zonder dat hij met een afkoopsom vertrekt.’
“Het is echter niet zo dat alles wat een deel van de achterban wil ook altijd maar uitgevoerd wordt”, verklaart Feyenoord vervolgens. “De clubleiding moet in staat blijven zijn eigen beleid te blijven bepalen. Dit staat nog los van de vraag of de gestelde eisen de club zouden helpen op weg naar de reeds succesvol ingezette gezondmaking.”
Tussen de FSV en Feyenoord botert het al lange tijd niet. Zijn min of meer al buitenspel gezet toen dat hele Legioen verhaal werd opgezet.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef PIETR het volgende:
Overigens wel duidelijk dat het nooit meer goed gaat komen tussen de FSV en Feyenoord. Door die eisen van de FSV te publiceren staat Feyenoord vrij sterk. Veel supporters zijn het daar namelijk niet mee eens. Wat weer voor verdeeldheid zorgt onder het legioen, iets wat er juist nu niet moet zijn ..
Die eis had waarschijnlijk alles te maken met het gedrag van die drie rond het overlijden van Blankemeijer volgens mij. Bij de herdenkenis of uitvaart waren ze nogal respectloos bezig en hadden ze meer aandacht voor hun telefoon.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef Stokstaart het volgende:
Eerst ze rotte appels noemen en hopen dat ze bijtekenenWat die gasten roepen is volgens mij helemaal niet representatief met wat de rest van het Legioen wil?
Het klopt gewoon wat daar staat. Is afkomstig van de website. Feitelijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Caland het volgende:
Tsja, ik postte eerder al een linkje naar alle stukken zoals die naar buiten zijn gebracht. Als men steeds wil terugkomen op één simpele brief in het geheel dan haak ik af. Totaal niet representatief voor de rest van de stukken.
Inderdaad debiele eisen zeg.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het ging trouwens helemaal niet om die uitspraak na De Graafschap het ging om "respectloos" gedrag in het algemeen, niet alleen van hem:
[..]
Eerst ze rotte appels noemen en hopen dat ze bijtekenenWat die gasten roepen is volgens mij helemaal niet representatief met wat de rest van het Legioen wil?
Omdat er alleen over die ene brief gepraat wordt, alsof dat het enige wapenfeit is. Er zijn ruim een half jaar lang gesprekken geweest tussen de VG en de directie en ook talloze stukken gepubliceerd.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het klopt gewoon wat daar staat. Is afkomstig van de website. Feitelijk.
Hoezo nou weer niet representatief
Tuurlijk moet Jacobs weg, maar zo belangrijk is zijn positie in het geheel niet. Is meer bijzaak. Als hij vervangen wordt zal het niet meteen beter gaan met Feyenoord.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, vind het tijdstip ook wat ongelukkig. Had tijdens het seizoen al kunnen gebeuren met de informatie die naar buiten is gebracht. Wellicht dat ze nog wat belastende stukken hebben.
[..]
Lijkt mij dat iedere supporter het er toch wel over eens is dat een Jacobs eigenlijk allang niet meer werkzaam had mogen zijn voor de club. Als je dat niet inziet heb je echt een kronkel in je kop, of ben je geen Feyenoorder. Om ook maar even simpel mensen weg te zetten.
Het tijdstip van deze actie is erg onhandig. Feyenoord moet op zoek naar nieuwe sponsors, met spelers wordt onderhandeld over nieuwe contracten. Daarbij komt het allemaal nogal infantiel over waardoor veel supporters zich niet in de standpunten de FSV kunnen vinden. Zon actie tegen het bestuur en de RvC moet gedragen worden door het hele legioen, niet door de helft. Eigenlijk is deze actie nu al mislukt, omdat de verdeeldheid te groot is.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Tussen de FSV en Feyenoord botert het al lange tijd niet. Zijn min of meer al buitenspel gezet toen dat hele Legioen verhaal werd opgezet.
Die publicaties zijn niet opgepikt door de landelijke media, zoals nu wel gebeurd met het stuk dat Feyenoord publiceert op de website ..quote:Op maandag 6 juni 2011 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat er alleen over die ene brief gepraat wordt, alsof dat het enige wapenfeit is. Er zijn ruim een half jaar lang gesprekken geweest tussen de VG en de directie en ook talloze stukken gepubliceerd.
Er komt volgend seizoen vanzelf een moment dat het gros het zat zal zijn. De polls wijzen nu al uit dat veel mensen de FSV steunen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef PIETR het volgende:
Het tijdstip van deze actie is erg onhandig. Feyenoord moet op zoek naar nieuwe sponsors, met spelers wordt onderhandeld over nieuwe contracten. Daarbij komt het allemaal nogal infantiel over waardoor veel supporters zich niet in de standpunten de FSV kunnen vinden. Zon actie tegen het bestuur en de RvC moet gedragen worden door het hele legioen, niet door de helft. Eigenlijk is deze actie nu al mislukt, omdat de verdeeldheid te groot is.
Het gaat om de financieel directeur he, niet de koffiejuffrouw.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tuurlijk moet Jacobs weg, maar zo belangrijk is zijn positie in het geheel niet. Is meer bijzaak. Als hij vervangen wordt zal het niet meteen beter gaan met Feyenoord.
Ja, hoe zal dat nou komen?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die publicaties zijn niet opgepikt door de landelijke media, zoals nu wel gebeurd met het stuk dat Feyenoord publiceert op de website ..
Ze hebben ook goede punten. Zoals de klacht over de beloofde inspraak.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat er alleen over die ene brief gepraat wordt, alsof dat het enige wapenfeit is. Er zijn ruim een half jaar lang gesprekken geweest tussen de VG en de directie en ook talloze stukken gepubliceerd.
Na Feyenoord - De Graafschap is er crisisoverleg geweest tussen de VG en de directie. Die gesprekken liepen toen trouwens al geruime tijd.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze hebben ook goede punten. Zoals de klacht over de beloofde inspraak.
Echter als je om dit soort ongeloofwaardige eisen uit het overleg stapt ben je niet serieus te nemen als gesprekspartner ook.
Maar goed, zonder Blokland en z'n groep was Feyenoord toch sowieso al failliet gegaan? Dus om de schuld nou op hem af te schuiven.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Na Feyenoord - De Graafschap is er crisisoverleg geweest tussen de VG en de directie. Die gesprekken liepen toen trouwens al geruime tijd.
Tijdens dat overleg zijn deze eisen naar voren gekomen en op papier gezet. Nogmaals, na Feyenoord - De Graafschap dus emotioneler krijg je bijna niet.
Blokland heeft tijdens dat gesprek aangegeven het vertrek van Jacobs de volgende dag bespreekbaar te maken. Deze afspraak is hij echter niet nagekomen, sterker nog... hij gaf aan in de media dat de supporters het beleid niet bepalen. Mes in de rug dus. Dat is uiteindelijk het breekpunt geweest dat de gesprekken gestaakt zijn, in hoeverre ik het kan beoordelen.
Ga je nu zulke dingen ook al bij hun in de schoenen schuiven ?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef voice-over het volgende:
De enige machtsmiddelen die de FSV heeft, is het toepassen van bedreiging en fysiek geweld. "Ja Jacobs, we weten waar je kinderen naar school gaan." Het grauw van de straat gaat de toekomst van Feyenoord bepalen. Om je dood te schamen.
Dat wordt ook niet gedaan, lezen knul.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar goed, zonder Blokland en z'n groep was Feyenoord toch sowieso al failliet gegaan? Dus om de schuld nou op hem af te schuiven.
De FSV is de grootste supportersvereniging van Nederland, jij doet net alsof hooligans daar het beleid bepalenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef voice-over het volgende:
De enige machtsmiddelen die de FSV heeft, is het toepassen van bedreiging en fysiek geweld. "Ja Jacobs, we weten waar je kinderen naar school gaan." Het grauw van de straat gaat de toekomst van Feyenoord bepalen. Om je dood te schamen.
De meeste supporters kennen de inhoud van die ellenlange publicaties van de VG niet. De punten van de FSV zoals Feyenoord die nou op de site publiceert kennen ze nu wel. Omdat deze op de Feyenoordsite niet onderbouwd zijn, zoals dat eerder wel het geval was in de stukken van de VG, komen de punten nogal simplistisch en infantiel over ..quote:
Dat was 4 maanden geleden?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Na Feyenoord - De Graafschap is er crisisoverleg geweest tussen de VG en de directie. Die gesprekken liepen toen trouwens al geruime tijd.
Tijdens dat overleg zijn deze eisen naar voren gekomen en op papier gezet. Nogmaals, na Feyenoord - De Graafschap dus emotioneler krijg je bijna niet.
Blokland heeft tijdens dat gesprek aangegeven het vertrek van Jacobs de volgende dag bespreekbaar te maken. Deze afspraak is hij echter niet nagekomen, sterker nog... hij gaf aan in de media dat de supporters het beleid niet bepalen. Mes in de rug dus. Dat is uiteindelijk het breekpunt geweest dat de gesprekken gestaakt zijn, in hoeverre ik het kan beoordelen.
Nee, het geld bepaalt. En 30 - 40 mln. investeringen bepalen meer dan een grote bek met absurde eisen stellen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef Caland het volgende:
hij gaf aan in de media dat de supporters het beleid niet bepalen.
17, niet 30 tot 40. 17.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nee, het geld bepaalt. En 30 - 40 mln. investeringen bepaalt meer dan een grote bek met absurde eisen stellen.
Blokland heeft 30 miljoen belooft en verwacht eerder 40 mln.quote:
Mensen die dit soort domme ongefundeerde dingen zeggen, daar schaam ik me pas voor.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef voice-over het volgende:
Wel waar, ze geven aan hun vertrouwen op te zeggen in RvC waar Blokland en Hennie Huigen feitelijk deel van uitmaken.quote:
Sorry, wist niet dat je dan moest huilen. Overigens ben jij de eerste die hier over een andere club dan Feyenoord begint, Daar niet van.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:40 schreef Nitrouz het volgende:
Die Ajacieden in dit Feyenoord topic irriteren mij altijd zo verschrikkelijk.
Oprotten met je drie bruine sterren.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je dan moest huilen. Overigens ben jij de eerste die hier over een andere club dan Feyenoord begint, Daar niet van.
Het vertrouwen opzeggen betekent niet 'allemaal oprotten'.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef PIETR het volgende:
Raad van Commissarissen:
DICK VAN WELL
JOS VAN DER VEGT
COERT BEERMAN
MARTIN VAN PERNIS
PIM BLOKLAND
Directie:
ERIC GUDDE
ONNO JACOBS
MARK KOEVERMANS
MARTIN VAN GEEL
Moeten deze personen nu vertrekken? En dan?
Was dan ook niet serieus.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Discussier ik normaal mee, is het nog niet goed!
Nou ja, Martin van Geel sowieso niet lijkt me. Aangezien iedereen het er wel mee eens was dat hij zou worden aangesteld, en iedereen daar tevreden over is die 2 weken dat ie er nu zitquote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef PIETR het volgende:
Raad van Commissarissen:
DICK VAN WELL
JOS VAN DER VEGT
COERT BEERMAN
MARTIN VAN PERNIS
PIM BLOKLAND
Directie:
ERIC GUDDE
ONNO JACOBS
MARK KOEVERMANS
MARTIN VAN GEEL
Moeten deze personen nu vertrekken? En dan?
Gudde mag van mij ook gewoon blijven hoor, gelukkig hoeft die nu niet meer zo vaak op de voorgrond te treden aangezien Martin er is.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, Martin van Geel sowieso niet lijkt me. Aangezien iedereen het er wel mee eens was dat hij zou worden aangesteld, en iedereen daar tevreden over is die 2 weken dat ie er nu zit
Van Wikipedia. Slaat dit ergens op, of moet je dit niet serieus nemen?quote:Van Well kreeg onder andere als taak om financiers aan te trekken. Zelf financieerd van Well niet zo heel veel in de voetbalclub. Van Well zou soms gezien zijn in het Ajax stadion, de arena, met een paar hoge heren. Zo lijkt het of van Well zich wil richten op de voetbal club Ajax Amsterdam. Dit is nog niet bevestigd.
Klinkt meer als een bericht dat daar uit frustratie is gepost.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Van Wikipedia. Slaat dit ergens op, of moet je dit niet serieus nemen?
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Doe eens een gokje.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die Gudde is een brok charisma.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gudde mag van mij ook gewoon blijven hoor, gelukkig hoeft die nu niet meer zo vaak op de voorgrond te treden aangezien Martin er is.
quote:Update: Wijnaldum: 'In gesprek met Feyenoord en de rest is bijzaak'
FC Twente zou volgens de berichten afgehaakt zijn, maar Georginio Wijnaldum blijft een gewilde voetballer. Nu heeft PSV zich officieel gemeld in Rotterdam voor de dynamische middenvelder.
Dit meldt het Algemeen Dagblad vanochtend. PSV wil voor komend seizoen vooral de middelste linie herstructureren. Orlando Engelaar staat op de nominatie om te worden verkocht en Ola Toivonen kan wel eens doorgeschoven worden naar de spitspositie.
Vandaar dat Stijn Schaars nadrukkelijk met de Eindhovenaren in verband wordt gebracht en Wijnaldum nu officieel via Feyenoord is benaderd. In het Philips Stadion moet hij de nieuwe schaduwspits worden.
Op die plek was Wijnaldum afgelopen seizoen goed voor veertien competitietreffers. De middenvelder staat nog maar een seizoen onder contract in De Kuip, maar Feyenoord vraagt naar verluidt wel 6 á 7 miljoen euro voor hem.
UPDATE: Georginio Wijnaldum zegt niets af te weten van de interesse van PSV. Tegenover de camera van de NOS wil de middenvelder niets zeggen over andere clubs. "Ik ben nu met Feyenoord in gesprek, de rest is bijzaak. Ik wil kijken wat de club met me wil en wat het gevoel is
http://www.elfvoetbal.nl/(...)n-de-rest-is-bijzaak
Vind het nogal knullig geschrevenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat hij eerst met Feyenoord wil praten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:37 schreef Paul-89 het volgende:
Ik dacht dat ze pas na de vakantie gingen praten ?
In juli.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:11 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat hij eerst met Feyenoord wil praten.
Klopt de FSV wil dat de VVF oprotten. Hoe achterlijk kan je zijn? Als je echt de club wil kapot maken, moet je dat soort eisen stellen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel waar, ze geven aan hun vertrouwen op te zeggen in RvC waar Blokland en Hennie Huigen feitelijk deel van uitmaken.
Steek je hoofd maar in het zand, remember Jorien v/d Herik.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Mensen die dit soort domme ongefundeerde dingen zeggen, daar schaam ik me pas voor.
Ben het voor een groot deel met je eens, alles wat zij aandroegen was al lang en breed bekend en is zelfs allemaal door Feyenoord zelf naar buiten gebracht. Met het 'opzeggen van vertrouwen' schiet je geen reet op en zorgt alleen maar voor meer onrust in de club. Kan het me prima voorstellen dat spelers die eerst richting het wél bijtekenen gingen nu weer denken, wat moet ik hier?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 06:36 schreef voice-over het volgende:
Al een lange tijd lees ik stukken van de zogenaamde Varkenoordgroep. Wie daar zitting in heeft is volstrekt onduidelijk, iets dat al genoeg zegt over de transparantie van deze partij. Echter, het enige wat men heeft laten zien zijn wat spelerscontracten die onverantwoordelijk zijn afgesloten, een salarisverhoging van Koevermans omdat hij in functie stijgt, wat gezeik over cijfers en nog wat andere dingen die de meeste, fanatieke Feyenoordvolgers wel weten.
Al meer dan 3 maanden wordt geschermd met het feit dat er belangrijke bewijsstukken zijn, dat de directie er puur voor het eigenbelang zit, dat er niets deugt binnen de hele directie en dat deze keiharde bewijzen op tafel worden gelegd. Ook wordt beweerd dat Feyenoord op een flink verlies afstevent, dat de VvF in puin ligt door de directie etc. etc. zonder dat er ook maar 1 bewijsstuk wordt getoond.
Happel zegt dat we nota bene niet in de fabeltjes van Feyenoord mogen geloven. Toch moeten we in de fabeltjes van de Varkenoordgroep geloven? Wie zijn zij eigenlijk? De groep die denkt dat zij het technisch beleid moeten bepalen, de groep die totaal irrelevante eisen stelt tot de gezondmaking van ons Feyenoord? Want daar gaat het nu eigenlijk om toch, dat Feyenoord weer gezond wordt?
Feyenoord voert momenteel een beleid uit waarbij zij volgend jaar zwarte cijfers moet schrijven. Dit jaar wilden ze break even draaien (dat is teruggeschroefd naar -1 miljoen). Dat hebben zij in december 2009 (een paar maanden nadat we categorie 1 zijn beland) bekend gemaakt. De laatste berichten over dit beleid waren dat de KNVB tevreden is met de huidige gang van zaken en dat men op schema ligt (overigens werd dit gecommuniceerd vanuit Feyenoord).
De huidige koers vaart het best in rustig water. Deze koers gaat van -17 miljoen (2008-2009), naar -4 miljoen (2009-2010) en, men verwacht op -1 miljoen volgend seizoen te komen. Wat door dit sportief rampzalige jaar (geen EL, geen beker, geen EL-kwalificatie) nog knap lastig zal worden. Het seizoen daarop (oftewel, komend seizoen) moeten de zwarte cijfers geschreven worden.
Ik denk dat de Varkenoordgroep wat serieuzer wordt genomen als ze met bewijzen komen die er iets toe doen. Bijvoorbeeld dat wij in 2011/2012 geen zwarte cijfers zullen schrijven en zodoende onze licentie tot professioneel voetbal kwijtraken. Als de Varkenoordgroep het sneller of beter kan dan de huidige beleidsbepalers, be my guest, kom met een sterk plan en dan kijken we wel wie eruit getrapt gaan worden.
Vooralsnog heb ik alleen maar oude koeien uit de sloot gehaald zien worden, maar heb ik nog geen concrete bewijzen gezien dat de huidige koers niet de juiste is. De club heeft rust nodig en geen gezeik over oude koeien. Het is geen tijd voor woorden, maar voor daden. Dus wat heeft het voor een zin om constant onrust te stoken? Bovendien, kom eerst maar eens met een plan hoe je het ontslag van de gehele directie op de balans wilt zetten en zwarte cijfers wilt schrijven.
Recent is er het een en ander gebeurd wat het vertrouwen van de FSV in Feyenoord heeft doen kantelen. Ga er zelf niks over zeggen, zolang de VG er zelf niks over naar buiten brengt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ben het voor een groot deel met je eens, alles wat zij aandroegen was al lang en breed bekend en is zelfs allemaal door Feyenoord zelf naar buiten gebracht. Met het 'opzeggen van vertrouwen' schiet je geen reet op en zorgt alleen maar voor meer onrust in de club. Kan het me prima voorstellen dat spelers die eerst richting het wél bijtekenen gingen nu weer denken, wat moet ik hier?
Tuurlijk joh, kom maar weer met ongefundeerde verdenkingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Recent is er het een en ander gebeurd wat het vertrouwen van de FSV in Feyenoord heeft doen kantelen. Ga er zelf niks over zeggen, zolang de VG er zelf niks over naar buiten brengt.
Het is helaas niet allemaal zo rooskleurig als jullie geloven. Waarom zijn, bijvoorbeeld, de twee plekken in de RvC nog steeds niet ingevuld door de VvF?
Ik plaats geen verdenkingen. Alleen feiten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:36 schreef voice-over het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, kom maar weer met ongefundeerde verdenkingen.
Wat weet jij voor geheimen die wij niet mogen weten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Recent is er het een en ander gebeurd wat het vertrouwen van de FSV in Feyenoord heeft doen kantelen. Ga er zelf niks over zeggen, zolang de VG er zelf niks over naar buiten brengt.
Het is helaas niet allemaal zo rooskleurig als jullie geloven. Waarom zijn, bijvoorbeeld, de twee plekken in de RvC nog steeds niet ingevuld door de VvF?
Je plaats geen feiten, je plaatst geheimpjesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik plaats geen verdenkingen. Alleen feiten.
Leuk, hè. Komt vanzelf wel naar buiten waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je plaats geen feiten, je plaatst geheimpjes
Right.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Leuk, hè. Komt vanzelf wel naar buiten waar ik het over heb.
Welke feiten? (feiten die aantonen dat het huidige beleid van Feyenoord niet deugt)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik plaats geen verdenkingen. Alleen feiten.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Leuk, hè. Komt vanzelf wel naar buiten waar ik het over heb.
Ben het zo waar met je eens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 06:36 schreef voice-over het volgende:
Al een lange tijd lees ik stukken van de zogenaamde Varkenoordgroep. Wie daar zitting in heeft is volstrekt onduidelijk, iets dat al genoeg zegt over de transparantie van deze partij. Echter, het enige wat men heeft laten zien zijn wat spelerscontracten die onverantwoordelijk zijn afgesloten, een salarisverhoging van Koevermans omdat hij in functie stijgt, wat gezeik over cijfers en nog wat andere dingen die de meeste, fanatieke Feyenoordvolgers wel weten.
Al meer dan 3 maanden wordt geschermd met het feit dat er belangrijke bewijsstukken zijn, dat de directie er puur voor het eigenbelang zit, dat er niets deugt binnen de hele directie en dat deze keiharde bewijzen op tafel worden gelegd. Ook wordt beweerd dat Feyenoord op een flink verlies afstevent, dat de VvF in puin ligt door de directie etc. etc. zonder dat er ook maar 1 bewijsstuk wordt getoond.
Happel zegt dat we nota bene niet in de fabeltjes van Feyenoord mogen geloven. Toch moeten we in de fabeltjes van de Varkenoordgroep geloven? Wie zijn zij eigenlijk? De groep die denkt dat zij het technisch beleid moeten bepalen, de groep die totaal irrelevante eisen stelt tot de gezondmaking van ons Feyenoord? Want daar gaat het nu eigenlijk om toch, dat Feyenoord weer gezond wordt?
Feyenoord voert momenteel een beleid uit waarbij zij volgend jaar zwarte cijfers moet schrijven. Dit jaar wilden ze break even draaien (dat is teruggeschroefd naar -1 miljoen). Dat hebben zij in december 2009 (een paar maanden nadat we categorie 1 zijn beland) bekend gemaakt. De laatste berichten over dit beleid waren dat de KNVB tevreden is met de huidige gang van zaken en dat men op schema ligt (overigens werd dit gecommuniceerd vanuit Feyenoord).
De huidige koers vaart het best in rustig water. Deze koers gaat van -17 miljoen (2008-2009), naar -4 miljoen (2009-2010) en, men verwacht op -1 miljoen volgend seizoen te komen. Wat door dit sportief rampzalige jaar (geen EL, geen beker, geen EL-kwalificatie) nog knap lastig zal worden. Het seizoen daarop (oftewel, komend seizoen) moeten de zwarte cijfers geschreven worden.
Ik denk dat de Varkenoordgroep wat serieuzer wordt genomen als ze met bewijzen komen die er iets toe doen. Bijvoorbeeld dat wij in 2011/2012 geen zwarte cijfers zullen schrijven en zodoende onze licentie tot professioneel voetbal kwijtraken. Als de Varkenoordgroep het sneller of beter kan dan de huidige beleidsbepalers, be my guest, kom met een sterk plan en dan kijken we wel wie eruit getrapt gaan worden.
Vooralsnog heb ik alleen maar oude koeien uit de sloot gehaald zien worden, maar heb ik nog geen concrete bewijzen gezien dat de huidige koers niet de juiste is. De club heeft rust nodig en geen gezeik over oude koeien. Het is geen tijd voor woorden, maar voor daden. Dus wat heeft het voor een zin om constant onrust te stoken? Bovendien, kom eerst maar eens met een plan hoe je het ontslag van de gehele directie op de balans wilt zetten en zwarte cijfers wilt schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |