Ik heb geen zin om iedere avond aan verplichtingen te voldoen. Zoals ik al zei: ik ben nogal op mezelf gesteld. Verplichting is leuk, maar niet iedere dag.quote:
Dan nog. Gewoon met een stift no homo erop schrijven zodat het goed te zien is wanneer het toch gebeurt.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef BaasD het volgende:
[..]
zolang je geen broner krijgt is het goed
homoquote:Op maandag 6 juni 2011 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om iedere avond aan verplichtingen te voldoen. Zoals ik al zei: ik ben nogal op mezelf gesteld. Verplichting is leuk, maar niet iedere dag.
Ik heb ook niet elke dag verplichting, een keer in de 2 weken vergadering, de rest is zelf weten of je gaat. Het is alleen extreem baas als je gaat en het is alleen sociaal verplicht.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om iedere avond aan verplichtingen te voldoen. Zoals ik al zei: ik ben nogal op mezelf gesteld. Verplichting is leuk, maar niet iedere dag.
Ja daar heb ik dus allemaal geen zin in.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:01 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ik heb ook niet elke dag verplichting, een keer in de 2 weken vergadering, de rest is zelf weten of je gaat. Het is alleen extreem baas als je gaat en het is alleen sociaal verplicht.
Hey botsingquote:Op maandag 6 juni 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEY STUARTTT.
Dan druk je op stop volgen.
selfmadequote:Op maandag 6 juni 2011 22:01 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Doedoe's krijg je van je vadur zodat je lid kan worden!
ik impliceer het niet is bevestig hetquote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat LimboFan een eckte baas is.
Nog even geduld. Sprak haar van de week nogquote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zomaar blij zijn, we hebben CC niet eens meer onder ons.
en beetje neuckenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Dus geen zin in feesjes, vrouwen en iets van jezelf te maken?
Niet iedere dag.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Dus geen zin in feesjes, vrouwen en iets van jezelf te maken?
Oh! Wat zei ze allemaal dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog even geduld. Sprak haar van de week nog
Ehm, that's not for me to say ben ik bangquote:
Ok.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef BaasD het volgende:
[..]
HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |