Ik heb zon topic al gehadquote:Op maandag 6 juni 2011 21:19 schreef Etsu het volgende:
Ik wilde een topic maken. Met 'Etsu' erin. Dan was ik ook een eckte baas.
Nee, dat is Engels.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:20 schreef Etsu het volgende:
Mensen die sex spellen als 'seks'Doe dan gewoon 'sex'.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:20 schreef Etsu het volgende:
Mensen die sex spellen als 'seks'Doe dan gewoon 'sex'.
quote:
Die smiley is een zekere ziekte in pixelvorm.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan is het menens, maar ik zei gisteren al dat '' mijn nieuwe favo smiley was geworden.
HIJ HAD EEN MAAND BAN.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen? Heb jou hele EXA-periode 0x zien posten. Vertel. Waar kom je vandaan.
Ik postte een tenso en kreeg een ban.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:26 schreef Etsu het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan om even normaal te gedragen op een forum? Dan hoef je ook geen een ban te krijgen.
Ik heb twee positieve notes.quote:
Ik had een ban tijdens de examens.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen? Heb jou hele EXA-periode 0x zien posten. Vertel. Waar kom je vandaan.
vmbo/havo/vwo?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had een ban tijdens de examens.
Maar ik heb wel examens gedaan en volgens Klinkerbotsing was het hier wel aardig dus zodoende post ik nu hier.
Je kent me bijna beter dan ik mezelf ken.quote:
Nee, zowel economie als M&O was best wel een drama.quote:
Baas.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, zowel economie als M&O was best wel een drama.
pussyquote:Op maandag 6 juni 2011 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, zowel economie als M&O was best wel een drama.
Klopt.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oja, je was een shemale toch? Dan mag het wel. gr gr
Net kijkavond gehad, al wat biertjes achter de kiezen, misschien dadelijk nog even naar de stad, kom je mee?quote:
En, hoe ging je kijkavond?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:41 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Net kijkavond gehad, al wat biertjes achter de kiezen, misschien dadelijk nog even naar de stad, kom je mee?
Prima, 4 mooie mensen gevonden, gaan we er morgen 2 van bellen voor de kamers. En 2 zullen voor altijd ongelukkig blijven omdat ze niet in dit huis mogen wonen.quote:
Waarom niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:43 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Prima, 4 mooie mensen gevonden, gaan we er morgen 2 van bellen voor de kamers. En 2 zullen voor altijd ongelukkig blijven omdat ze niet in dit huis mogen wonen.
O. Oké.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Omdat we maar 2 vrije kamers hebben
En die andere 2 meer baas zijn
kneusquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
Op kamers gaan.
Gelukkig neem ik een appartement.
Kamers is wel serieusquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
Op kamers gaan.
Gelukkig neem ik een appartement.
welke uitnodiging?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn uitnodiging.
Ik ben nogal op mezelf gesteld.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Kamers is wel serieus
Appartement is zo eenzaam lijkt me
Over 2 jaar ga ik met Sander op kamers jwz. Kom je ookquote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil ook op kamers. Of appartement, boeit me niet wat. Als het maar weg is van hier.
Gaan we samenwonen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil ook op kamers. Of appartement, boeit me niet wat. Als het maar weg is van hier.
Scrubs/American Dad/Jershey shore/South park/ Simpsons/The Ofice en Hard Times of RJ Burgerquote:Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat is een goede TV-serie die ik nolife in de vakantie kan gaan kijken?
Duh. Jijquote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Etsu het volgende:
Zal je zien dat BaasD morgen zeven regenboogkleuren schijt.
Sowieso op kamers, supergezelligquote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gezellig.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Over 2 jaar ga ik met Sander op kamers jwz. Kom je ook
Gezellig.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gaan we samenwonen.
Kamer van 2 bij 2 meter.
Appartement.
Homo's schijten toch altijd een regenboog?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Etsu het volgende:
Zal je zien dat BaasD morgen zeven regenboogkleuren schijt.
vriendloosquote:Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben nogal op mezelf gesteld.Lijkt me dus echt driehonderdduizendvierhonderdzessendertig keer niks om een wc, badkamer en een keuken met meerdere mensen te delen.
Dus BaasD is homo.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Homo's schijten toch altijd een regenboog?
Autist.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hou niet van gezellig.Gezellige mensen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hou niet van gezellig.Gezellige mensen.
Nee.quote:
Je woont alleen thuis? xDquote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Moet er niet aan denken om een wcbril met andere 500 huisgenoten te delen![]()
Bacterie dit en dat.
Behalve dat je nooit 500 huisgenoten hebt.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met z'n vieren, da's een wereld van verschil vergeleken met 500 huisgenoten.
500 huisgenotenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:
Wat is er autistisch aan als je in je eentje gaat wonen?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:50 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Jij gaat in je eentje wonen en dan noem je iemand anders autist___!
Dastanquote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
500 huisgenoten4 is genoeg
Sander, KB, ik en nog iemand dus.
ikquote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
500 huisgenoten4 is genoeg
Sander, KB, ik en nog iemand dus.
Impliceren dat je dingen schoonmaakt.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef LimboFan het volgende:
Ik woon met 5 mensen samen, supertof en vrij schoon huis, gewoon poetsschema
Ik ben helaas niet zo baas als BaasD die gewoon een poetsvrouw heeft!
Chillen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oké. Gaan we 'chillen' met de negers.
Gaan jullie toch lekker met z'n tweeën naar Leiden.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef Etsu het volgende:
Leiden is toch beter. leeell weet er alles van.
Word je Lid?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef Etsu het volgende:
Leiden is toch beter. leeell weet er alles van.
Omdat je bijdehand wil zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Rara, waarom staat het tussen aanhalingstekens..
sommige huizen hebben een poetsvrouwquote:Op maandag 6 juni 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee man.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Nutteloos
Oneindige connecties,
Heel veel zelfontwikkeling
En je word een baas
Wat zuigen?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een poetsvrouw die ook onder de lakens zuigt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Wat is er nutteloos aan een vereniging?
dan ben je homoquote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
Ik word liever homoseksueel dan dat ik ooit een vrouw moet aankijken.
Wat is er nuttig aan een vereniging?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Wat is er nutteloos aan een vereniging?
._.;quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
Ik word liever homoseksueel dan dat ik ooit een vrouw moet aankijken.
Zelfontplooiing,quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen bestempelen als homo omdat ze op hun eigen geslacht vallen.
Ok.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Zelfontplooiing,
Netwerk,
Goedkoop bier,
Een baas zijn,
Vrouwen neuken,
Niet eenzaam zijn!
ee mattie ik sta aan jou kantquote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Zelfontplooiing,
Netwerk,
Goedkoop bier,
Een baas zijn,
Vrouwen neuken,
Niet eenzaam zijn!
Jij.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Zelfontplooiing,
Netwerk,
Goedkoop bier,
Een baas zijn,
Vrouwen neuken,
Niet eenzaam zijn!
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef Dastan het volgende:
Alsof je als heteroseksueel niet met een man kunt trouwen en samenwonen.Zeg gewoon no homo toch jwt.
zolang je geen broner krijgt is het goedquote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef Dastan het volgende:
Alsof je als heteroseksueel niet met een man kunt trouwen en samenwonen.Zeg gewoon no homo toch jwt.
Spang.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Het wordt eens tijd dat de Sharia wordt ingevoerd in Nederland.
Ik heb geen zin om iedere avond aan verplichtingen te voldoen. Zoals ik al zei: ik ben nogal op mezelf gesteld. Verplichting is leuk, maar niet iedere dag.quote:
Dan nog. Gewoon met een stift no homo erop schrijven zodat het goed te zien is wanneer het toch gebeurt.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef BaasD het volgende:
[..]
zolang je geen broner krijgt is het goed
homoquote:Op maandag 6 juni 2011 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om iedere avond aan verplichtingen te voldoen. Zoals ik al zei: ik ben nogal op mezelf gesteld. Verplichting is leuk, maar niet iedere dag.
Ik heb ook niet elke dag verplichting, een keer in de 2 weken vergadering, de rest is zelf weten of je gaat. Het is alleen extreem baas als je gaat en het is alleen sociaal verplicht.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om iedere avond aan verplichtingen te voldoen. Zoals ik al zei: ik ben nogal op mezelf gesteld. Verplichting is leuk, maar niet iedere dag.
Ja daar heb ik dus allemaal geen zin in.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:01 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ik heb ook niet elke dag verplichting, een keer in de 2 weken vergadering, de rest is zelf weten of je gaat. Het is alleen extreem baas als je gaat en het is alleen sociaal verplicht.
Hey botsingquote:Op maandag 6 juni 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEY STUARTTT.
Dan druk je op stop volgen.
selfmadequote:Op maandag 6 juni 2011 22:01 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Doedoe's krijg je van je vadur zodat je lid kan worden!
ik impliceer het niet is bevestig hetquote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat LimboFan een eckte baas is.
Nog even geduld. Sprak haar van de week nogquote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zomaar blij zijn, we hebben CC niet eens meer onder ons.
en beetje neuckenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Dus geen zin in feesjes, vrouwen en iets van jezelf te maken?
Niet iedere dag.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Dus geen zin in feesjes, vrouwen en iets van jezelf te maken?
Oh! Wat zei ze allemaal dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog even geduld. Sprak haar van de week nog
Ehm, that's not for me to say ben ik bangquote:
Ok.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef BaasD het volgende:
[..]
HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |