kneusquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
Op kamers gaan.
Gelukkig neem ik een appartement.
Kamers is wel serieusquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
Op kamers gaan.
Gelukkig neem ik een appartement.
welke uitnodiging?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn uitnodiging.
Ik ben nogal op mezelf gesteld.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Kamers is wel serieus
Appartement is zo eenzaam lijkt me
Over 2 jaar ga ik met Sander op kamers jwz. Kom je ookquote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil ook op kamers. Of appartement, boeit me niet wat. Als het maar weg is van hier.
Gaan we samenwonen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil ook op kamers. Of appartement, boeit me niet wat. Als het maar weg is van hier.
Scrubs/American Dad/Jershey shore/South park/ Simpsons/The Ofice en Hard Times of RJ Burgerquote:Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat is een goede TV-serie die ik nolife in de vakantie kan gaan kijken?
Duh. Jijquote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Etsu het volgende:
Zal je zien dat BaasD morgen zeven regenboogkleuren schijt.
Sowieso op kamers, supergezelligquote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gezellig.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Over 2 jaar ga ik met Sander op kamers jwz. Kom je ook
Gezellig.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gaan we samenwonen.
Kamer van 2 bij 2 meter.
Appartement.
Homo's schijten toch altijd een regenboog?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Etsu het volgende:
Zal je zien dat BaasD morgen zeven regenboogkleuren schijt.
vriendloosquote:Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben nogal op mezelf gesteld.Lijkt me dus echt driehonderdduizendvierhonderdzessendertig keer niks om een wc, badkamer en een keuken met meerdere mensen te delen.
Dus BaasD is homo.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Homo's schijten toch altijd een regenboog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |