De indiaan.quote:
Is al geweestquote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef marcodej het volgende:
Pijnlijk interview. Hopelijk komt dat interview met Kluivert ook nog voorbij.
Kluivert kwam al voorbij net...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef marcodej het volgende:
Is al geweestquote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef marcodej het volgende:
Kluivert is al geweest..quote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef marcodej het volgende:
oohjaa die was, echt ik herkende hem al, maar wist zo ff niet wie het was.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef DeeBee het volgende:
Aiaiai, die interviews rond die tijd met T. Dekker waren echt tenenkrommend zeg...
Ja, gaat naar Garmin.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Is Dekkertje trouwens al weer bijna uit schorsing?
nog drie weken...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Is Dekkertje trouwens al weer bijna uit schorsing?
quote:
Ik ook...helaas stond een ander bazenprogramma er recht tegenover geprogrammeerd...quote:Op maandag 6 juni 2011 22:12 schreef Lehcimus het volgende:
Mooie laatste uitzending van een mooi programma
Gelijk spijt dat ik niet vaker heb gekeken er naar
Vergelijk HS niet met die teringzooi van VI aub.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ook...helaas stond een ander bazenprogramma er recht tegenover geprogrammeerd...
Live? Chapeau dan. Waarom denk jij dat Wilfried er mee gestopt is? Laatste jaren ging de kwaliteit imo wel achteruit.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:18 schreef golfer het volgende:
Heb echt alle afleveringen van Holland Sport gezien. Nooit iets van VI (wat daar natuurlijkdus expres tegenover werd geprogrammeerd) gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |