quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Beste luisteraarquote:
worst case scenarioquote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat als we in [MUZ] zitten, dat er snel gezeik gaat komen over het amateuristische niveau. Kritiek, gezeik, sfeer kapot, radio kapot, OF de mensen in [MUZ] nemen het langzaam maar zeker over.
Daar zijn we er zelf voor bij hè?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat als we in [MUZ] zitten, dat er snel gezeik gaat komen over het amateuristische niveau. Kritiek, gezeik, sfeer kapot, radio kapot, OF de mensen in [MUZ] nemen het langzaam maar zeker over.
En DAT willen we nou juist niet..quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef ToT het volgende:
Oké.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Melting ik stuur even wat info naar je dat in de OP kan
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de sfeer in ONZ beter bij ons past.
maar dat is toch wat ze willen? er zijn zoveel reeksen en op deze word weer us gezeken. Aslof ze wat tegen ons hebben ofzoquote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef ToT het volgende:
terug bij afquote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat idd!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
ONZ zitten we prima ofwa
Alsof die mods in MUZ wel op ons zitten te wachten
Mee eens. Maar moet de naam van de zender dan ook persé ONZ gelinkt zijn?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
neujquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens. Maar moet de naam van de zender dan ook persé ONZ gelinkt zijn?
Het ging niet speciaal om de naam.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Stokstaart het volgende:
Dan bagger-radio ofzo uit noodzaak geboren
Tja dat komt omdat de link met ONZ niet sterk genoeg is. Ze zien het alleen als een slowchattopic.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar dat is toch wat ze willen? er zijn zoveel reeksen en op deze word weer us gezeken. Aslof ze wat tegen ons hebben ofzo
Hoe sterker de link, hoe beter, maar als we het door INHOUDELIJK meer met ONZ te connecten OOK hier in ONZ kunnen houden, dan zou dat ook fijn zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens. Maar moet de naam van de zender dan ook persé ONZ gelinkt zijn?
lees het vorige topic ff schatquote:
1 van de laatste posts van het vorige topic, kan me voorstellen dat er mensen overheen hebben gelezenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef ValHallen het volgende:
Mij is het eigenlijk om het even. Kom buiten X-Raydio niet in ONZ en wel in MUZ maar de oorsprong ligt hier en een hoop users zijn hondstrouwe ONZ users dus wie ben ik om daar tegenaan te schoppen
Overigens kunnen we ook nog in TV terecht, daar lopen meerdere radio-topics. Het zou mij niet verbazen als er een paar users uit bijvoorbeeld het 3FM topic het zelf eens willen proberen.
telemarketingquote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
waarom niet gewoon elke week op vaste dag wat luisteraars uit ONZ via de skype bellen?
Ja we zouden de modjes idd ook er bij kunnen betrekken, als ze willen!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
Of een wekelijkse rubriek zoals DWDD () met de 5 grootste ergernissen van ONZ mods die week.
Doe het lekker zelf!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lees het vorige topic ff schat
Wel gelezen, maar de meesten die tot nu toe hun mening hebben gegeven, willen toch graag hier blijven.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1 van de laatste posts van het vorige topic, kan me voorstellen dat er mensen overheen hebben gelezen
Het is de opvolger van ONZ-radio, nog meer connecties nodig?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
X-Raydio moet een connectie hebben met ONZ om hier te blijven staan.
Nja dan betrek je wel FOK! erbij en dat is wat ze willen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we zouden de modjes idd ook er bij kunnen betrekken, als ze willen!
Ik hoor nog niks.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
Gupje zit er nu in.
Opa zou draaien tot 20.30 geloof ik maar die ging om 20.17 pleite.
Doen we toch ook al vaak in t suri weekend?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
waarom niet gewoon elke week op vaste dag wat luisteraars uit ONZ via de skype bellen?
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nja dan betrek je wel FOK! erbij en dat is wat ze willen.
Eerlijk gezegd is het een station voor en door FOK!ers
Laat ze lekker zelf uitzoeken waar zij vinden dat dit thuishoort
Beide mee eens.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het is de opvolger van ONZ-radio, nog meer connecties nodig?
Dat klopt en dat snap ik. Maar stel je voor dat dat niet gebeurt. Ik zou liever in TV willen zitten dan in MUZ eerlijk gezegd. Daar zijn ook de andere radiotopics.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel gelezen, maar de meesten die tot nu toe hun mening hebben gegeven, willen toch graag hier blijven.
Ik heb genoeg redenen gegeven waarom het volgens mij wenselijker zou zijn om het hier te houden.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nja dan betrek je wel FOK! erbij en dat is wat ze willen.
Eerlijk gezegd is het een station voor en door FOK!ers
Precies. 5 tellen meelezen of luisteren je weet dat ONZ gewoon Dé place to be isquote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doen we toch ook al vaak in t suri weekend?
Ik kom in allebei niet, dus ik zou niet weten welke beter is.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat klopt en dat snap ik. Maar stel je voor dat dat niet gebeurt. Ik zou liever in TV willen zitten dan in MUZ eerlijk gezegd. Daar zijn ook de andere radiotopics.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Stokstaart het volgende:
Ehhh....?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies. 5 tellen meelezen of luisteren je weet dat ONZ gewoon Dé place to be is
Ja ik vind het hier thuishoren maar als hun een andere mening hebben moeten ze daar zelf lekker iets mee doen.quote:
MUZ is sowieso een serieuzer subforum dan TV. Als we naar MUZ verhuizen wordt er strenger gekeken naar de inhoud. Als je goed contact onderhoud met de mods van TV zie ik best in dat het een SC topic kan worden daar. Plus je trekt andere radiogekkies aan en als het zo druk blijft als nu blijft het topic vaak genoeg omhoog komen in de Actieve Topics.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kom in allebei niet, dus ik zou niet weten welke beter is.
Geen gefrustreerde ex-crewquote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil trouwens nog wel een keertje draaien hoor
Okee dan, duidelijk!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
MUZ is sowieso een serieuzer subforum dan TV. Als we naar MUZ verhuizen wordt er strenger gekeken naar de inhoud. Als je goed contact onderhoud met de mods van TV zie ik best in dat het een SC topic kan worden daar. Plus je trekt andere radiogekkies aan en als het zo druk blijft als nu blijft het topic vaak genoeg omhoog komen in de Actieve Topics.
Daar moet je voor bij Smeg en Myr zijn. Ik snap t ook niet helemaal en al helemaal niet omdat t nu ineens is terwijl Morp had geregeld dat we hier konden blijven tot hij terug is van zn vakantie.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:27 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens we doen niets anders dan ONZ Radio. Inhoudelijk wellicht maar verder is er geen klote veranderd.
Dus waarom opeens die discussie of we hier wel thuishoren
Nee, dat is helemaal niet wat ik bedoel. Het hoeft niet allemaal bagger te zijn, maar enige connectie af en toe met het forum zou wel tof zijn. En dan bedoel ik, het forum, ONZ of whatever. Niet puur incrowd.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Rockiejj het volgende:
Al doet elke DJ in zn show nou iets grappigs/droogs/weetikveel.
Is het dan goed?
De helft van de muziek die ik draai is niet serieus te noemen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar moet je voor bij Smeg en Myr zijn. Ik snap t ook niet helemaal en al helemaal niet omdat t nu ineens is terwijl Morp had geregeld dat we hier konden blijven tot hij terug is van zn vakantie.
Het is dan ook niet direct dat we weg moeten maar ze willen wat linkjes ed waarom we in onz horen.
Gewoon wat doelstellingen en redenen. Planning qua show's die met onz te maken hebben.
Dat was een vraag nerdquote:
ik snap je bedoelingenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet wat ik bedoel. Het hoeft niet allemaal bagger te zijn, maar enige connectie af en toe met het forum zou wel tof zijn. En dan bedoel ik, het forum, ONZ of whatever. Niet puur incrowd.
Ik hoor jou altijd alleen maar kritiek geven maar actief meedenken ho maarquote:Op maandag 6 juni 2011 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet wat ik bedoel. Het hoeft niet allemaal bagger te zijn, maar enige connectie af en toe met het forum zou wel tof zijn. En dan bedoel ik, het forum, ONZ of whatever. Niet puur incrowd.
Zij zit niet bij X-Raydio hè?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik hoor jou altijd alleen maar kritiek geven maar actief meedenken ho maar
Als we het over een user hebben, gaat t toch over FOK! ?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb anders al behoorlijk wat dingen geroepen hoor, daarbij is het geen kritiek maar feedback, ik wil jullie helpen er iets beters van te maken, niet het helemaal de grond in te stampen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik hoor jou altijd alleen maar kritiek geven maar actief meedenken ho maar
Zoals koelkast wel us in zijn shows deed. Reageren via de radio op post in het topic. Dat was wel leuk iddquote:Op maandag 6 juni 2011 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
MELTING KNAL DIT IN DE OPquote:Op maandag 6 juni 2011 20:38 schreef Monopoly het volgende:
Denk aan een:
- Thema avond
- Leuke rubriek. Dus meer dan alleen muziek draaien en daar iets over vertellen
- Goede samples voor achtergrondmuziekjes
- Leuke intro's in elkaar flansen met Audition
Is misschien ook een leuk idee ja!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:38 schreef Stokstaart het volgende:
Een marathon uitzending met vermelding op de FP (zoals aan het begin van ONZ Radio) ?
Waarom moet t meteen in de OP? Het is een idee wat uitgewerkt moet worden imo niet OP waardig.!quote:
Dude kijk ff wat er in een paar dagen allemaal al gerealiseerd werd.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:38 schreef Monopoly het volgende:
Denk aan een:
- Thema avond
IDEEN OM BRAINSTORMENquote:Op maandag 6 juni 2011 20:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom moet t meteen in de OP? Het is een idee wat uitgewerkt moet worden imo niet OP waardig.!
Weet ik, ik kom alleen met ideetjes waarom gevraagd werd....quote:Op maandag 6 juni 2011 20:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dude kijk ff wat er in een paar dagen allemaal al gerealiseerd werd.
Zulke dingen komen heus wel
we waarderen het ookquote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Weet ik, ik kom alleen met ideetjes waarom gevraagd werd....
MONOquote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Weet ik, ik kom alleen met ideetjes waarom gevraagd werd....
waar dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef Dhaha het volgende:
[ afbeelding ]Niemand luistert?[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Kapiteinkringspier en D.H.H. draaien op dit moment LIVE, met prankcalls, moppen (), en muziek [ afbeelding ]
Nou, dan niet op de goeie server hoor..quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef Dhaha het volgende:
[ afbeelding ] Kapiteinkringspier en D.H.H. draaien op dit moment LIVE, met prankcalls, moppen (), en muziek [ afbeelding ]
Ik luisterquote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef Dhaha het volgende:
wie draait er nu dan??quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, dan niet op de goeie server hoor..
Dat, ik hoor Country, maar VLC zegt Liquido..quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik luisterklinkt country achtig
Liquido staat er bij mij maar dat is niet wat je hoortquote:
4 Goede ideeën. Ik zat ook al te denken aan een wekelijkse grote liveshow, een beetje zoals djkoelkast deed alleen dan roulerend tussen een aantal DJ's (met mic)quote:Op maandag 6 juni 2011 20:38 schreef Monopoly het volgende:
Denk aan een:
- Thema avond
dit. in de fb kan je verder zeikenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Probeer alles eens niet zo negatief te zien, maar als feedback waar jullie beter van kunnen worden. We proberen het concept van de radio te vergroten, niet om zeep te helpen. Als dat het doel was, hadden we dat allang gedaan.
Dat snappen we.. alleen de eerste posts kwamen een beetje dreigend over imoquote:Op maandag 6 juni 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Probeer alles eens niet zo negatief te zien, maar als feedback waar jullie beter van kunnen worden. We proberen het concept van de radio te vergroten, niet om zeep te helpen. Als dat het doel was, hadden we dat allang gedaan.
Ik was juist blij dat het hier niet meer op ONZ-Radio leek.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
4 Goede ideeën. Ik zat ook al te denken aan een wekelijkse grote liveshow, een beetje zoals djkoelkast deed alleen dan roulerend tussen een aantal DJ's (met mic)
Dan heb je bijvoorbeeld 3 DJ's die elkaar afwisselen, blijft je show leuk en fris en heb je verschillende onderdelen. Ik vind sowieso dat er meer DJ's met mic moeten komen en ja, daarbij kijk ik mezelf ook aan (voor zover mogelijk)
Klopt maar weet ook dat de meeste de feedback heel erg waarderen en van harte tot zich neemtquote:Op maandag 6 juni 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Vind ik wel meevallen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat snappen we.. alleen de eerste posts kwamen een beetje dreigend over imo
OMG mag ik je nu aanrakenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Dat komt omdat ik een beetje baalde, er was een deadline van zondag afgesproken dat wij wat concrete lijnen zouden krijgen. Maar die hebben we dus niet, dus nu wil ik ze van jullie. Dat is alles.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat snappen we.. alleen de eerste posts kwamen een beetje dreigend over imo
jazeker dat wel.. maar het verhuizen naar muz.. was een beetje.. tja.. imo danquote:Op maandag 6 juni 2011 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen.Ik vind het een heel redelijke eis dat om het hier te houden, het ook een link met ONZ moet hebben.
Nou, nee, volgensmij staat Gup aan of Outpost z'n inval ding..quote:
Geen koelkast imitatie. Een liveshow doen betekent niet dat je koelkast imiteert. Niemand heeft de apparatuur die hij tot zijn beschikking had.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik was juist blij dat het hier niet meer op ONZ-Radio leek.
En Koelkast imiteren met ons brakke spul gaat sowieso niet werken
Morp zei dat het goed was voor die op vakantie ging. Is ook niet lekker gecommuniceerd intern danquote:Op maandag 6 juni 2011 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik een beetje baalde, er was een deadline van zondag afgesproken dat wij wat concrete lijnen zouden krijgen. Maar die hebben we dus niet, dus nu wil ik ze van jullie. Dat is alles.
De meeste DJ's en luisteraars komen er niet buiten.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef mr-green het volgende:
van mij part verhuizen we naar MUZIEK
Wat voor link hebben wij nou met ONZ?
Jammer. Maar zullen we ons nu druk maken om zaken die er wel toe doen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morp zei dat het goed was voor die op vakantie ging. Is ook niet lekker gecommuniceerd intern dan
wat bedoel je?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De meeste DJ's en luisteraars komen er niet buiten.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen koelkast imitatie. Een liveshow doen betekent niet dat je koelkast imiteert. Niemand heeft de apparatuur die hij tot zijn beschikking had.
Dragems had een brak kut microfoontje en was toch 1 van de tofste DJ's, puur omdat hij toffe onderdelen had.
Duidelijk niet wat Guppie zwemt rond.quote:
Zoals ik zeg.. De meeste die naar X-Ray luisteren komen niet in andere fora dan ONZ.. Sommigen zelfs niet buiten deze reeks..quote:
Nee, inderdaad. Daar is het een beetje fout gegaan. Maar dat overleg ik nog wel met Morph als die terug is.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morp zei dat het goed was voor die op vakantie ging. Is ook niet lekker gecommuniceerd intern dan
quote:
De sfeer van X-Raydio is meer onzinnig dan dat het professioneel is zoals men waarschijnlijk in MUZ verwacht.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef mr-green het volgende:
van mij part verhuizen we naar MUZIEK
Wat voor link hebben wij nou met ONZ?
We zijn druk bezig, Myr.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Daar is het een beetje fout gegaan. Maar dat overleg ik nog wel met Morph als die terug is.
Jahquote:Op maandag 6 juni 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ben ik de enige die Prankcalls eigenlijk niet leuk vind?
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niks mis met een goede prankcallquote:Op maandag 6 juni 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
JA!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:
Eens met 75% van je post. Voordeel is natuurlijk wel dat wij zelf behoorlijk zelfvoorzienend zijn. Als het topic loopt zoals het nu loopt - het gezeik in het begin is het goed te modereren lijkt me.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
De sfeer van X-Raydio is meer onzinnig dan dat het professioneel is zoals men waarschijnlijk in MUZ verwacht.
Ik verwacht in MUZ gezeik van mensen over het niveau. Er zullen vast nieuwe DJ's komen van MUZ die het waarschijnlijk een stuk professioneler zullen doen dan wij. Gevolg: de ONZ-DJ's (wijzelf dus) zullen één voor één gaan afhaken.
Verder zal de topicreeks waarschijnlijk veel strenger gemodereerd worden op slowchat, dus zal men op een gegeven moment minder in de topics komen, wat automatisch een verminderde band met de radio met zich meebrengt, dus minder luisteraars, en de DJ's zullen zich langzaam maar zeker minder in laten roosteren.
Een goed lopende topicreeks (met slowchat dus) is volgens mij echt een vereiste voor een gezonde radio.
Je moet het ijzer smeden als het heet is. Laat het nu niet afkoelen. /lekker zweverig.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
We zijn druk bezig, Myr.
Moeten jullie echt vanavond al een concept hebben, of is de boog niet zo gespannen?
Mir... wanneer krijg ik mijn loon? En is de werkkleding al afgeleverd?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het ijzer smeden als het heet is. Laat het nu niet afkoelen. /lekker zweverig.
Nee maar, de boog is niet zo gespannen, ik heb al veel goede dingen gehoord. Maar probeer het even duidelijk te krijgen voor iedereen, we zijn namelijk al weer een aantal dagen bezig, 46 topics verder, het word er gewoon wel tijd voor.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het ijzer smeden als het heet is. Laat het nu niet afkoelen. /lekker zweverig.
Nee maar, de boog is niet zo gespannen, ik heb al veel goede dingen gehoord. Maar probeer het even duidelijk te krijgen voor iedereen, we zijn namelijk al weer een aantal dagen bezig, 46 topics verder, het word er gewoon wel tijd voor.
Wel eens ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog 36 cent op mijn rekening. Je mag het allemaal hebben. Alleen de rokjes, maar daar heb je vast geen moeite mee toch? Gewoon je benen even scheren.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Mir... wanneer krijg ik mijn loon? En is de werkkleding al afgeleverd?
Ik weet niet of er een soort groep op MSN of Skype of waar dan ook is, maar ik hoor graag bij groepjes, jewaits.quote:
Oké, verder had ik nog een klacht... De cup-a-soup in de kantine was over de datum.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog 36 cent op mijn rekening. Je mag het allemaal hebben. Alleen de rokjes, maar daar heb je vast geen moeite mee toch? Gewoon je benen even scheren.
jij mag niet meedoenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een soort groep op MSN of Skype of waar dan ook is, maar ik hoor graag bij groepjes, jewaits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit spoedig van de grond komt stel ik voor KKJ en Carooltje er ook bij te betrekken, evenals ToT.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als dit spoedig van de grond komt stel ik voor KKJ en Carooltje er ook bij te betrekken, evenals ToT.
Wees blij dat je niet naar de toilet moest, ik moest met mijn vinger de laatste restjes wegvegen omdat het papier op was.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:57 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Oké, verder had ik nog een klacht... De cup-a-soup in de kantine was over de datum.
Nasty...quote:Op maandag 6 juni 2011 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet naar de toilet moest, ik moest met mijn vinger de laatste restjes wegvegen omdat het papier op was.
doen jaquote:
lead designer, head communication.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
even aandachtspunt:
een hoofdvoorzitter
vicevoorzitter
ideeverzamelaar
stimuleerpersoon
meer stuurdingen?
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
myr kan als ideestimuleerder fungeren, zij heeft goede tips
Ligt niet aan jou.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef andreas612 het volgende:
ligt het aan mij of is de geluidskwaliteit best slecht?
david guettaquote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef Dhaha het volgende:
wat horen jullie nu? net de prankcall gehoord?
Ja alleen staat de muziek te hard of zo?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef Dhaha het volgende:
wat horen jullie nu? net de prankcall gehoord?
kan je toch als DJ instellen? uitgangssignaal? 128kbs is niet echt aan te raden.. min. 256kbs of zo ongeveer..quote:
Ik dacht dat ik dat al was?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef mr-green het volgende:
hahahahahahahaha
dit wordt mijn favo show
zet je zelf toch je volume omhoogquote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het geluid is trouwens vrij zacht, vergeleken bij andere DJ's..
Hier dan tenminste..
Nee, want daar heb ik niet aan gezetenquote:
Ze zouden toch om 22:00 uur iets inleveren ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef -Datdus- het volgende:
Met alle users hier één concept bedenken? onbegonnen werk!
Als je zo denkt wel ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef -Datdus- het volgende:
Met alle users hier één concept bedenken? onbegonnen werk!
een concept-lijst. kan meer bijkomenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ze zouden toch om 22:00 uur iets inleveren ofzo?
Is al geregeldquote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ze zouden toch om 22:00 uur iets inleveren ofzo?
Oh, ok. Dan delete ik dat word-documentje wat ik heb gemaakt wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef ToT het volgende:
We hebben sowieso al genoeg goede ideeën om een link met ONZ te laten bestaan.
deel het met onsquote:Op maandag 6 juni 2011 21:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oh, ok. Dat delete ik dat word-documentje wat ik heb gemaakt wel.
Hoi hoiquote:
Niet alweer! *brandblusser zoeken gaat*quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef -Datdus- het volgende:
The roof, the roof, the roof is on fire...
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet alweer! *brandblusser zoeken gaat*
Happiness van Jonathan Jeremiah plsquote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Dhaha het volgende:
nog prankcall-suggesties?
of verzoekjes van muziek? kan zo gedraaid worden
wat zouden wij bedacht moeten hebben?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ben nu toch wel benieuwd naar wat jullie bedacht hebben hoor..
* Stiffler1988 doet ook meequote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum en carooltje zingen mee
Hoef jij ook niet te doenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben hier om lol te hebben niet om hele bedrijfsplannen te schrijven?
Precies!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef -Datdus- het volgende:
Wat voor concept? Het is gewoon een topic mensen?
Check je inboxquote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
Ik kom online en meteen is m'n inbox vol![]()
Maar goed, hoe is 't hier?
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
Maakt niet uit, heb al een PM ontvangen met de ideeën.quote:
Samenvatting vind je in je PMquote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik wel bij ben nuquote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Samenvatting vind je in je PM![]()
avond Samzz
Liever Anaal dan dusquote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mooi nr![]()
Oeh jongens hebben jullie ook....iets van de dikke lulband?die anale seks gebeuren ofzo..
verzoek van carool en knetter
Jaa die bedoelde ikquote:
Hoiiiiiii Samzzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |