quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Beste luisteraarquote:
worst case scenarioquote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat als we in [MUZ] zitten, dat er snel gezeik gaat komen over het amateuristische niveau. Kritiek, gezeik, sfeer kapot, radio kapot, OF de mensen in [MUZ] nemen het langzaam maar zeker over.
Daar zijn we er zelf voor bij hè?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat als we in [MUZ] zitten, dat er snel gezeik gaat komen over het amateuristische niveau. Kritiek, gezeik, sfeer kapot, radio kapot, OF de mensen in [MUZ] nemen het langzaam maar zeker over.
En DAT willen we nou juist niet..quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef ToT het volgende:
Oké.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Melting ik stuur even wat info naar je dat in de OP kan
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de sfeer in ONZ beter bij ons past.
maar dat is toch wat ze willen? er zijn zoveel reeksen en op deze word weer us gezeken. Aslof ze wat tegen ons hebben ofzoquote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef ToT het volgende:
terug bij afquote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat idd!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
ONZ zitten we prima ofwa
Alsof die mods in MUZ wel op ons zitten te wachten
Mee eens. Maar moet de naam van de zender dan ook persé ONZ gelinkt zijn?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
neujquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens. Maar moet de naam van de zender dan ook persé ONZ gelinkt zijn?
Het ging niet speciaal om de naam.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Stokstaart het volgende:
Dan bagger-radio ofzo uit noodzaak geboren
Tja dat komt omdat de link met ONZ niet sterk genoeg is. Ze zien het alleen als een slowchattopic.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar dat is toch wat ze willen? er zijn zoveel reeksen en op deze word weer us gezeken. Aslof ze wat tegen ons hebben ofzo
Hoe sterker de link, hoe beter, maar als we het door INHOUDELIJK meer met ONZ te connecten OOK hier in ONZ kunnen houden, dan zou dat ook fijn zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens. Maar moet de naam van de zender dan ook persé ONZ gelinkt zijn?
lees het vorige topic ff schatquote:
1 van de laatste posts van het vorige topic, kan me voorstellen dat er mensen overheen hebben gelezenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef ValHallen het volgende:
Mij is het eigenlijk om het even. Kom buiten X-Raydio niet in ONZ en wel in MUZ maar de oorsprong ligt hier en een hoop users zijn hondstrouwe ONZ users dus wie ben ik om daar tegenaan te schoppen
Overigens kunnen we ook nog in TV terecht, daar lopen meerdere radio-topics. Het zou mij niet verbazen als er een paar users uit bijvoorbeeld het 3FM topic het zelf eens willen proberen.
telemarketingquote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
waarom niet gewoon elke week op vaste dag wat luisteraars uit ONZ via de skype bellen?
Ja we zouden de modjes idd ook er bij kunnen betrekken, als ze willen!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
Of een wekelijkse rubriek zoals DWDD () met de 5 grootste ergernissen van ONZ mods die week.
Doe het lekker zelf!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lees het vorige topic ff schat
Wel gelezen, maar de meesten die tot nu toe hun mening hebben gegeven, willen toch graag hier blijven.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1 van de laatste posts van het vorige topic, kan me voorstellen dat er mensen overheen hebben gelezen
Het is de opvolger van ONZ-radio, nog meer connecties nodig?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
X-Raydio moet een connectie hebben met ONZ om hier te blijven staan.
Nja dan betrek je wel FOK! erbij en dat is wat ze willen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we zouden de modjes idd ook er bij kunnen betrekken, als ze willen!
Ik hoor nog niks.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
Gupje zit er nu in.
Opa zou draaien tot 20.30 geloof ik maar die ging om 20.17 pleite.
Doen we toch ook al vaak in t suri weekend?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
waarom niet gewoon elke week op vaste dag wat luisteraars uit ONZ via de skype bellen?
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nja dan betrek je wel FOK! erbij en dat is wat ze willen.
Eerlijk gezegd is het een station voor en door FOK!ers
Laat ze lekker zelf uitzoeken waar zij vinden dat dit thuishoort
Beide mee eens.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het is de opvolger van ONZ-radio, nog meer connecties nodig?
Dat klopt en dat snap ik. Maar stel je voor dat dat niet gebeurt. Ik zou liever in TV willen zitten dan in MUZ eerlijk gezegd. Daar zijn ook de andere radiotopics.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel gelezen, maar de meesten die tot nu toe hun mening hebben gegeven, willen toch graag hier blijven.
Ik heb genoeg redenen gegeven waarom het volgens mij wenselijker zou zijn om het hier te houden.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nja dan betrek je wel FOK! erbij en dat is wat ze willen.
Eerlijk gezegd is het een station voor en door FOK!ers
Precies. 5 tellen meelezen of luisteren je weet dat ONZ gewoon Dé place to be isquote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doen we toch ook al vaak in t suri weekend?
Ik kom in allebei niet, dus ik zou niet weten welke beter is.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat klopt en dat snap ik. Maar stel je voor dat dat niet gebeurt. Ik zou liever in TV willen zitten dan in MUZ eerlijk gezegd. Daar zijn ook de andere radiotopics.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Stokstaart het volgende:
Ehhh....?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies. 5 tellen meelezen of luisteren je weet dat ONZ gewoon Dé place to be is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |